Трансфер Вербіча у грудні вселив надії. Здавалось би, що за осінь селекція якісно попрацювала і знайшла тих гравців, які підсилять Динамо. І це підсилення буде якісним. Для мене якість – молоді гравці 20-24 років максимум, які вже встигли чогось досягти на дорослому рівні, здатні розвиватись разом із командою.
Вербіч цілком вписується у цю схему. Я очікував продовження. Чекав якісного центрального захисника і гравця в центр півзахисту. Але отримав 26-ти річного Шабанова, який вже не в тому віці, щоб прогресувати суттєво. В 26 вже відомий рівень гравця. Так, він може трохи додати, але це не буде суттєво. Як і трансферні перспективи таких гравців не викликають особливого захоплення. Може і вистрелить, та скоріше за все ми отримали просто готового захисника, який не спроможний суттєво підсили склад. Такий собі середній гравець для ротації на рівні ЧУкра.
У Динамо в центрі поля зараз молода банда. Шепелєв, Шапаренко і хоча і досвідчений, та все ще прогресуючий Буяльский. Не скрою, що хотілося б додати для конкуренції ще одного гравця. На мою думку, ми могли б отримати молодого гравця, який би вписався у швидкісну, цікаву гру Шепелєва і Шапаренко, додав би нових красок, підвищив якість. Це міг бути б і трохи доросліший за них гравець, більш досвідчений. Однак, це не обов’язково. Бо головне – ігрові якості, перспектива, розвиток. Для мене – інтелект футбольний, вміння грати у швидкісний, вертикальний футбол. Вміння працювати командно, на результат, давати об’єм роботи в центрі, як на захист, так і на атаку. Селекція могла б знайти такого гравця. Та ми чомусь отримали Руслана Ротаня.
Безумовно цей перехід у більшості людей не викликає позитивних емоцій. Руслану вже 36. Він безумовно досвідчений гравець, який багато що вміє. Відомо, що він із віком став справжнім лідером. Це вже не той 24-х річний хлопчина, який прийшов вперше в Динамо у 2005 р. із великими авансами. Тоді Руслан грав на флангах, а не в центрі поля. Не можна сказати, що він не грав в Динамо. Бо 50 матчів – все ж цифра. Та лідером він не став. Тому і повернувся в Дніпро. Де змужнів, подорослішав, отримав більше довіри. І у 30-ть став справжнім капітаном, авторитетом. Таке буває, що гравець у дорослому віці розквітає. Як на мене, то саме в 30-ть Ротань знайшов себе. Його гра протягом 4-х сезонів виблискувала. Гол в фіналі ЛЄ – вершина кар’єри. Та зараз вже 36. Є ім’я в футболі, є що згадати. Та вже не має швидкостей, реакція не та. Через це стало більше жовтих і червоних карток. Так, є досвід, є бачення поля, є пас, є удар, є вміння виконувати стандарти. Це буде і в 50-т. Бо це ніколи не втрачаєш. Та от швидкості вже не має. Не має того здоров’я, щоб витримувати 3 маті на тиждень. Навіть 90-то хвилин на високому рівні раз на тиждень – вже важко. Інше відновлення, інша спроможність організму витримувати темп високий гри.
Я дійсно поважаю Руслана. Дуже радів у 2005 його переходу. І вже тоді вважав, що його використовують не на тому місці в команді. Завжди бачив в ньому гравця центру. Років 5 тому я б зрадів його поверненню. Зараз мені це важко зрозуміти. Що він може дати сьогодні Динамо? Досвід? Це так. Авторитет в команді? Це ж за один день не завоюєш. Не можна прийти зі сторони в чужий колектив і одразу стати лідером у роздягальні. Навіть якщо ти відомий. Тут вже сформовані свою групи. Та ще й не на 5 копійок Ротань приходить. За такий оклад можна було знайти гравця із перспективою Так, витратитись на трансфер, але потім відбити ці гроші. Ротань – одні видатки, бо його вже не можна вигідно продати. То ж Хацкевич обрав легкий шлях? Заповнити вакантну позицію майстром, який спроможний вийти на 15 хвилин, вийти десь зі старту і зіграти на відомому і прогнозованому рівні. Там де це можна використати. Зніти напругу з тих, хто буде тягнути сезон. Такий собі страховий варіант на пів року. Гравець, який не буде бикувати якщо не гратиме. Бо розуміє своє місце і призначення в Динамо зараз. Отже, дійсно головне – отримати досвід? На найближчі пів року знайти гравця, який у тренувальному процесі дасть молоді необхідні компоненти для того, щоб вони змужніли? Може і так. Та поки трансферна компанія – одне розчарування. Хочу побачити якісні трансфери із перспективою. Ще сподіваюсь.
Дякую за увагу!
Как пошутил один из болельщиков Динамо, а вдруг на медосмотре выяснится, что Руслану всего 29 лет))
-
manowar-723 Олдскул-завжди олдскул !(с)(manowar-723)
- Старожил
15.01.2018 01:54
Відповідь по РОтаню-Заховайло :)
- 0
-
Evgeny Kriloff(Evgeny.71)
- Наставник
14.01.2018 16:38
если для Вас смысл боления в трансферной "компании" - я не с Вами. Для меня не важно кого приобретают и приобретают ли вообще. В конце концов и Шева и Ярмола - не из числа дорогих приобретений, да и многие другие. У нас есть молодёжные команды и для меня идеально - формирование команды из своих воспитанников или приобретённой молодёжи. Кстати - "кампания"
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
14.01.2018 17:02
Для мене головне - будівництво молодої команди із власних вихованців. А трансфери, якщо вони і є, а вони ж є, то це також повинно мати певну логіку і перспективу.
- -2
-
mykola sapun(mykola75)
- Опытный писатель
13.01.2018 14:29
- 0
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
13.01.2018 16:24
Про розпад Динамо писати - це вам на терікон.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 16:49
Стосовно розвалу, то нагадаю вам, що за втраченими очками ми йдемо врівень. А в особистих зустрічах маємо перевагу над шахтою. Тому розпадом Динамо навіть не пахне. Є лише трансферна політика, яка не вкладається в рамки створення молодої і швидкісної команди. Саме на це особисто я сподіваюсь. Бо це єдиний шлях розвику в сучасних економічних умовах.
- -3
-
mykola sapun(mykola75)
- Опытный писатель
13.01.2018 17:16
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 18:27
Якщо йти шляхом придбань, то щоб бути врівень із Барселоною треба купувати так само дорого. А ми цього собі дозволити не можем. Єдиний вихід - власні вихованці і купівля, якщо купувати, молодих грузин, білорусів, молдован, балканців, африканців... Їх можна розкрутити і довести до певного рівня. Це єдиний шлях розвитку, який дасть команді можливість триматись на високому рівні. І те, що вже є ціла плеяда власної молоді, яка показує високоякісний футбол - показник перспективи цієї схеми.
- -2
-
Андрiй(pavuksd)
- Опытный писатель
13.01.2018 21:00
Совковий резерв в 1999 році? Шановний, ви, мабудь, зовсім не в курсі за так званий "нульовий варіант", коли "совковий резерв" рушив до Московії а в нас лишились ті, хто догравав та юна поросль? Чи по-вашому совковий резерв це ті, хто при совці народився? тоді ой...
- -1
-
A weel(anatolij-vikul)
- Наставник
13.01.2018 09:22
Открывал пост и думал, о чем тут говорить,ну нет же смысла разжевывать соплю и доказывать, что контракт с Ротанем - идея бредовая. Почитал коменты - мама дорогая, так вот же он, Мессия наш!! Нашли наконец-то!! Автору минусов насыпали, ну да ладно, его не жалко, сам под дебилов подставился (как и я подставляюсь). Но мысль о том, что это всего на пол-года, не страшно, офигеть, как порадовала, просто супер!! Как приятно жить среди людей, идиотически уверенных в том, что "все буде добре"!!
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 11:04
Да, мене мінусують просто тому, що мінусують)) Це люди які забанені мною за те, що вони дозволяють собі нецензурну лексику і зневагу в розмовах тут. То їх помста)) Вони усюди і завжди мене мінусують, не дивлячись на те, що і де я пишу. Це показник культури)) Я думаю, що все ж Ротаня більшість сприймає без особливого ентузіазму. Лиш як вимушену, тмчасову міру. Хоча я не розумію, а чому б не підписати гарного гравця на регулярній основі із перспективою...
- 0
-
Андрiй(pavuksd)
- Опытный писатель
13.01.2018 21:11
Єто вам в "битве єкстрасенсов" предрекли такой исход?
- 0
-
Вова ДК(vovick)
- Наставник
13.01.2018 03:30
Мали ми вже супер вдалі трансферні кампанії, коли було потрачено десятки мільйонів Євровалюти - це 2012-2013 роки: Велозу, Мехмеді, Кранчар, Рафаель, Тайво, Рубен, Віда, Мбокані, Ленс, Драговіч, Тремулінас, Беланда (не знаю, може когось упустив). Тоді на цьому сайті усі розпиналось, що : "ось тепер порвем шахту як тузік грєлку, трєпєщи Європа, Ліга чемпіонів, або як мінімум Ліга Європи наші". Який результат? Найгірші місця в ЧУ за всю історію і невиразна гра в Європі, де програвали такому гранду як Генк. Так що не варто драматизувати.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 11:00
Ми з цими гравцями дійшли до 1/4 ЛЄ і виграли 2 чемпіонати, 2 КУ.
- 1
-
Вова ДК(vovick)
- Наставник
13.01.2018 18:32
З вищеперелічених гравців тільки Віда,Драговіч і можливо Ленс на совість відіграли свій контракт, і прогресували в команді. Решту або грали нижче свого рівня, або відбували номер. До речі, коли підписали Віду, якого вболівальники не хотіли відпускати, то істерика на сайті була ще більша, ніж зараз, коли підписали Ротаня. А трансферна ціна його в процентному відношенні виросла за час перебування в Динамо найбільше з усіх футболістів з цієї когорти.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 21:17
Велозу також прекрасно відпрацював свій контракт і його вклад у чемпіонства величезний. Мбокані і зараз продовжує відпрацьовувати, хоча в чемпіонських сезонах він сильно і не грав. Даніло Сільва у чемпіонських сезонах був основним гравцем. А те, що Раффаель і Мехмеді не заграли, ну то таке. Ми також їх вигідно продали, на Мехмеді заробили гарно. На Раффаелі сильно не втратили. Не має жодної команди у якої 100% трансферів спрацьовують. Це завжди десь 50% максимум.
- -2
-
Павло Іващенко(Pavlus)
- Наставник
12.01.2018 21:44
1. Навіть участь Ротаня в тренувальному процесі дасть велику користь тому ж Шепелєву і Шапаренку. Більшу аніж приміром від того ж Сидорчука чи Буяльського.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:26
Давайте подумаємо о грошах. У Руслана був контракт із Славією. Ви ж знаєете хто в Славії грали? Дані, Алтинтоп... що вони там забули в Чехії? Гроші. Гарні контракти по грошам дуже. І у Руслана був гарний контракт. Динамо дало більше, просто більше. Не тіште себе надією, що він сюди прийцшов за амбіціями, розірвавши гарний контракт.
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
13.01.2018 12:53
Вы не в курсе, как Ротань сплавил Славию в еврокубках?
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 13:38
Ні, мені це не відомо. Вперше про таке чую.
- -3
-
Shapych
- Эксперт
13.01.2018 17:50
А з цього місця докладніше, будь ласка...
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.01.2018 10:25
Отвечу банально - гугл в помощь. Тупейшая обрезка в последнем кажется матче в группе, гол в ворота Славии и привет.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
14.01.2018 10:47
О-о-о... Бачу, гідне підсилення прийшло.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
14.01.2018 11:37
Гол в ворота Славії від Астани забитий після фолу на Твумасі від Соболя на фланзі. Потім йде розіграш штрафного, навіс, м'яч відскочив від Томаша Нецида, груба помилка, до Анічіча і той забив. Ротань там нічого не привозив і близько.
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.01.2018 18:14
Не тот матч, Виктор, не тот. АПОЕЛ, Виктор, АПОЕЛ.
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.01.2018 18:16
Хотя нужно признать это я ввел всех в заблуждение - матч не Лиги Европы, а плей-офф Лиги Чемпионов. Вышло так, что Ротаня брали как матерого бойца для выхода в группу, а он вместо этого похоронил чехов.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
14.01.2018 19:54
Я подивився нарізку матчу із АПОЕЛом. Стосвно похоронив, то це все таке. АПОЕЛ розрвав Славію по грі і те, що вони там лише 2 пропустили - подарунок. Перший гол забили зі стандарту. Другий, так Ротань віддав назад, але сказати, що він там обрізав... ні! Так, помилився, але гол забиличерез помилку вороторя, який вийшов і залишив ворота, отримав за вуха. Там помилка вороторя значно більша. І виконавча майстерність гравця, який виконав удар.
- 0
-
Анатолий Пяткин(Dave-ua)
- Опытный писатель
12.01.2018 21:36
Я очень рад возвращению Руслана Ротаня в Динамо. Пока Сидорчук восстанавливается, это прекрасное дополнение нашего состава.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:24
А чи здатен це лідер дійсно ним стати, якщо контракт на пів роки лише. Чи буде він викладатись? Це схоже на останній контракт. Дограти і на покой. Може дійсно це буде яскраво. Може ні. У цьому трансфері є багато сумнівів, дуже багато.
- -4
-
Shapych
- Эксперт
13.01.2018 17:52
А як щодо "лідера з досвідом" (с) Гусєва?
- -1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
12.01.2018 20:47
Мова не про Шабанова - його підписання має свої підстави. Мова про Ротаня - яка мета цього підписання? Коли говорять про якісь перспективи - просто смішно. Навпаки, чомусь видається, що це підписання внесе "тертя" серед молодих гравців ДК. Справді, гравець на 15-30 хв ігрового часу - хтось вірить, що Ротань у 36 р. зможе витримувати темп гри більше цього часу? А його "зарплата", очевидно, не відповідає цьому часу. Отже, з'являться причини до незадоволення серед молодших гравців? І хто тоді виграє? ДК? Не думаю. Взагалі, така "трансферна політика " ТШ мені не зрозуміла...
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:28
Так, ця трансферна політика викликає великі запитання.
- -1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
12.01.2018 19:58
На мою думку, рівень ЧУ зараз такий, що Ротань спокійно витримає цілий тайм. Бачення поля вік в нього не відняв, потужний удар також. Щоб оцінити трансферну політику клубу, треба спочатку оцінити фінансову можливість. Так, краще вкладати в молодь. Та погодьтесь, що пів-року Ротаня в Динамо не принесуть великих збитків. Головне, щоб принесли користь на полі. Чомусь думаю, що гратиме Русік більше, чим Гусев минулого року.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:22
Гратиме. Та чи принесе користь? Це великі запитання. Він не перший у списку таких трансферів. Були вже Громов, Гладкий, Федорчук, Яковенко... Взяли б 22-х річного бразильця, нігерійця і була б надія, що може заграти. А так взяли як затичку лише на пів року. Не знаю. Це викликає великі сумніви.
- -2
-
василий задинамо(fuchikow777)
- Опытный писатель
12.01.2018 19:34
через пол- года будет динамовское сердце а через два-гл.тренером ДК
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:19
Ні, не буде.
- -4
-
ZORRO ZORRO(ZORRO-21-5)
- Наставник
12.01.2018 18:06
Блин...ну честно....я все понимаю,и доводы и факты...НО сколько можно ныть? сколько можно пессимистично смотреть на все и всех?
- 8
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
12.01.2018 19:01
Автор, он такой))) Самого себя опровергнуть - запросто)))
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:10
Автор не дозволяє іншим розписуватись за нього! Не робіть цього. Завжди висказуйтесь тільки за себе. Дякую!
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
13.01.2018 12:51
Не нужно обижаться. Я как раз высказался за себя, потому что частенько наблюдаю, как вы в своих постах противоречите самому себе. Это не хорошо и не плохо, просто вы нередко бросаетесь из крайности в крайность, такой стиль, видимо.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 13:41
А я такого за собою не помічаю. Жодних образ. Просто я попередив, що не треба за мене розписуватись. Кажіть своє і про себе. Якщо ви помічаєте, то я один із небагатьох тут, який має на аватарці фото, а не персонажів кіно, аніме. Це говорить про мою відкритість.
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.01.2018 10:57
Я за собой тоже многого не замечаю. А оно есть)))
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
14.01.2018 11:30
Скажу відверто, що дійсно іноді пишу провокативний стиль. Це заголовок цього матеріалу і зміст. Чому? Бо нас читають в клубі. Для них це важливо. Хочу стимулювати очікуваний трансфер. Хоча найкраща новина дня, а їх декілька, це Попов на зборах першої команди і Корзун не на цих сборах. Ще б Пантіча сплавити і взагалі було б чудово. Не потрібен трансфер центрбека, якщо буде задіяний у першій команді Попов. Бо він - найцінніший захисник, який у нас є.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:18
Я маю право на власну думку. Ви на власну. Та не треба вживати слова "ванга"... не дозволяйте собі ображати інших людей. Особисто я дивлюсь дуже прагматично на речі. Є трансфери, як Вербіч. Вони ведуть команду вгору. Є трансфери, як Пантіч, вони ведуть команду вниз. Є трансфери із Ротанем. Вони викликають роздуми. Думки про те пагано це, чи добре - нормально. Для мене є плюси, є мінуси. Мінусів більше. Та плюси також є. Побачимо як Руслан себе реалізує вдруге в Динамо. По Шабанову... Хацкевичу безумовно видніше. Але ж він дозволив собі пройтись по гравцю. Ви пам'ятаєте? Мол Шабанов - не пріоритет, він у нас на третьому місті, є інші значно кращі і приоритетніші... читали? Тренер сам поставиви його глибоко в запас ще перед переходом. От і думайте.
- 1
-
Игорь Кутузов(fan19461960)
- Наставник
12.01.2018 22:30
Пане Віктор, Вашу (цілком слушну) думку більш концентровано викладав півсторіччя тому мій завідувач кафедрою недавно померлий академік О,С,Парасюк:
- 2
-
Pasha wonderwall(wonderwall)
- Эксперт
12.01.2018 17:34
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:12
Ви ж розумієте, що другим Хачеріді Шабанов вже не стане. Йому ще треба спробувати виграти конкуренцію у Кадара, основного гравця збірної Угорщини, дуже досвідченого гравця.
- -3
-
Сергій (SS) 76
- Наставник
12.01.2018 17:04
Шановний Авторе, я завжди з цікавістю читаю Ваші блоги, мені подобається Ваш аналіз професійних якостей гравців, особливо у Ваших "Трансферних пошуках". Але, читаючи цей блог, мені хочеться сказати: "або лижі не їдуть...", ну й далі по тексту.
- 8
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:09
Тому що Ротань вже був якісним гравцем в 23, коли переходив в Динамо. Він був гравцем високої якості. Ми його тоді взяли за 5 млн євро, це було 12 років тому, коли ціни були іншими. Зараз це 15, ті 5. Він був якісним і в 24, і в 26, і в 28, і в 30. Просто в 30 вся його чудова майстерність набула зрілості, і він у цій зрілості знайшов нові грані. В 26 Шабанов не має видетних харакетристик. Так, він дійсно цікавий гравець, непоганий захисник без досвіду великого на високому рівні, абсолютно без досвіду гри у команді, яка ставить перед собою високі цілі. Та як на мене, то треба було брати його 3 роки тому. А так він втратив ці 3 роки у розвитку. Чи наздожене зараз? Побачимо.
- -1
-
Сергій (SS) 76
- Наставник
13.01.2018 09:02
Дякую Вам, Вікторе, за приділену мені увагу і Вашу відповідь.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.01.2018 10:59
Я знову повторю думку. Знаєте, я іноді думаю про Хацкевича, що не вистачає йому тактовності. От він взяв у грудні і дав в'ю де про Шабанова так і сказав, що да мол є до нього інтерес, але він для нас далеко не приоритет. Мол є значно сильніші гравці, а він лише третій в списку. Це ж треба таке сказати? Динамо продовжує перемовини по підписанню центрального захисника зараз. Це вам інсайдерська інфа. І це саме той, №1 у списку де Шабанова назвали не приоритетним. Нажаль, Хацкевич дозволив собі опустити того гравця, якого щойно підписали. А як його підписали? Ви бачили відео, фото з моменту підписання? Ротаня показали, Вербіча показали. А Шабанова підписали, але жодного фото, як в дубль гравця підписали. Не розумію такого ставлення до нього. Це політика клуба. Мені це не приємно. Підписали б, сказали, що це був приоритет, що гравець Збірної, зробили відео, презентацію. Ні, гравця взяли і одразу показали його місце. Сумно все це.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
13.01.2018 17:58
Після того, ЯК "провели" Шовковського та Гусєва, це - така дрібничка...
- 0
-
Игорь Кутузов(fan19461960)
- Наставник
12.01.2018 22:23
Із задоволенням поставив Вам +, шановний Антицигане. У розвиток Вашої думки додам від себе побажання тим, хто віщує невдачі рекрутам ДК: почніть доведення своїх можливостей щодо бачення майбутнього у чесній спортивній боротьбі з циганками, що працюють у приміських електропотягах
- 1
-
Сергій (SS) 76
- Наставник
13.01.2018 08:48
Дякую, пане Ігоре. І Вам від мене +. Доброго дня і гарного настрою.
- 0
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
12.01.2018 16:46
По Ротаню повністю згоден, останні матчі за збірну показали, що Руслан не витримує навіть одного тайму, навіщо його брали не зрозуміло.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:03
Треба вміти купувати молодих. Черната ми також взяли молодим і перспективним і який слід залишив Флорін в історії Динамо? Величезний! І не тільки він. Селекція - наука.
- -3
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
12.01.2018 16:09
А що - трансферне вікно закрилось, що йде такий плач?:) Здається, в Україні воно навіть не відкрилось ще:) Чого тоді так посипати голову попелом?
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.01.2018 22:02
Якщо ви читали Хацкевича у грудні, то він сказав, що до початку зборів Динамо підпише всіх новачків. Збори починаються в неділю.
- -2
Еще комментарииМен теж "такі ігри вдячності" не подобаються ((
Черкаси завжди будуть згадувати Захавайор-саме він "заховав" Дніпро Черкаси 0так до нині й не мають права мати таку назву - та й втік за кордон Поміняв спеціалізацію- тепер він агент ну й впихує своїх "підопічних"
Я думав це всім давно відомо...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Или вьі величайший тренер всех времен и народов?
В Динамо есть тренер и он решает чему бьіть, а чему нет.
Вопрос - доверяете вьі ему или нет? Если доверяете - болейте за любимьій клуб, если нет - распускайте сопли в межсезонье. Будет так, как будет. Иначе не будет!
2. Я глибоко сумніваю, що так уже багато будуть платити Руслану. Там всі дорослі люди і його можливості всім відомі.
3. Думаю, гратиме він частіше, аніж Гусєв.
бо я теж вперше чую, хоча, відверто зізнаюся, за Славією не слідкував.
Это лидер, с колоссальным опытом, который будет передаваться нашим молодым игрокам.
не поб'ються за те, чия черга передавати досвід?
Почему Шабанов 26 лет - это плохо??? Ведь автор сам же пишет что тот же Ротань (который для автора тоже очень плохо) в 30 лет раскрылся и блистал.А Шабанову 26!!!!!! Почему у него нет шансов раскрыться? может этого момента всю жизнь он ждал? Автор Ванга???? тогда можно заниматься ставками на игры....
И вообще....Динамо - это приватный клуб Суркисов...и это их дело и их возможности (которые есть на данный момент) какую политику проводить трансферную...мы все здесь супердиванные эксперты...а поставь кого-то из нас каким-то менеджером Динамо - уверены что у Вас получиться все как хотите???? ведь много нюансов подводных есть о которых мы не догадываемся даже - мы видим только сцену,а за ширмой - ситуация с бизнесом у Суркисов,ситуация в стране,агенты футболистов,тд и тп.
И вообще,надоели пессимистичные блоги - как все плохо и как все катится вниз....такое чувство что Шахтер доплачивает за такую писанину.А если это бесплатно такое пишется - то млять! слов нет!!!!!
Извините за эмоции и откровенность - но честно....может нужно более реально и прагматично смотреть на вещи????????? это и есть оптимизм на самом деле.Хватит пессимизма....
-Часом буває так, а часом і так...
учетная запись этого пользователя была удалена
З Вашого блогу: "Для мене якість – молоді гравці 20-24 років максимум, які вже встигли чогось досягти на дорослому рівні, здатні розвиватись разом із командою". "отримав 26-ти річного Шабанова, який вже не в тому віці, щоб прогресувати суттєво. В 26 вже відомий рівень гравця. Так, він може трохи додати, але це не буде суттєво." "Таке буває, що гравець у дорослому віці розквітає. Як на мене, то саме в 30-ть Ротань знайшов себе. Його гра протягом 4-х сезонів виблискувала. Гол в фіналі ЛЄ – вершина кар’єри."
Увага, запитання: "Чому, на Вашу думку, Ротань у 30-річному віці "мав право виблискувати грою протягом 4-х сезонів", а 26-річний Шабанов "вже не в тому віці, щоб прогресувати".
До речі, "Борусія" (Д) Ярмолу також підписала не 20-річним.
П.С. Я жодним чином не хотів якось виділитися чи образити автора блогу. З повагою до всіх!
Все ж таки я дуже сподіваюся, що А. Шабанов зараз саме у тому віці, коли зможе реально допомогти Динамо. Розумієте, у світлі переходу Віди і можливого трансферу Хачеріді, Шабанов зможе достойно конкурувати з Кадаром, змушуючи останнього видавати максимум своїх можливостей, а не відбувати номер, бо "я гравець збірної Угорщини". Раніше Шабанову не просто, ИМХО, було б навіть потрапити в заявку при "стопах" захисту: Хач, Драго, Віда, Сілва.
По Шабанову і Вербіч нічого не скажу, бо за одним ніколи не слідкував, а про іншого взалагі нічого не чув...
По купівлі молодих і не дорогих гравців на перспективу... чомусь в нас з цим зовсім паганенько, в основному всі такі покупки потім грають по орендам в себе на батьківщині аж до закінчення контракту.
Хіба що купувати таких перспективних і одразу передати їх у Зорю Вернидубу на шліфовку, у нього це непогано виходить.
А щодо Ротаня - так там зразу видно, що беруть на півроку. На підміну травмованому Сидорчуку, нестабільному Гармашу та хворому Буяльскому, який під ніж може піти у будь-який момент (не дай Б-г, звичайно). Краще, ніж Корзун :) І чого ото так репетувати?:)