Нафтовик – Укрнафта», «Шериф», «БАТЕ», « Маріуполь»( перемагали 0-2, а потім програли 3-2 і зберегли місце в еліті футболу господарям), «Зоря»( 4-4), « Скендерберу», зараз « Маріуполь»- Лозанна –це не повний перелік шрамів на серцях вболівальників «Динамо» в останні роки. Можна, звичайно, що звинувачувати у всьому недругів, кивати в сторону ФФУ, вболівати за «Рому» і тому подібне, але реально це вже не випадковість, бо таких провалів майже на всіх фронтах вистачає, а скоріше загальний стан справ.
Прийшов час працювати. Тільки так можна щось змінити.Замість Реброва призначили Хацкевича. Хтось зрозумів, чому саме його? Я не проти, але не розумію, та не знаходжу для себе жодного аргументу на користь Олександра Миколайовича! Асболютно нічого в молодіжних командах та провал в збірній Білорусії( звідки не всіх виганяють, а у Хацкевич не доопрацював навіть один відбір). Олег Лужний так і не став самостійним, успішним тренером. Коли йому запропонували взяти відповідальність у Львові – відмовився. Максим Шацьких працював тільки із молодіжними командами помічником. Я розумію, що вони між собою друзі, однодумці. Я розумію, що проблем в роботі із цими тренерами у керівництва не має. Але тоді і не варто чекати результатів та здобутків. Всі бачать гру та результат.
Потрібно будувати командну гру, бо індивідуально команда не найсильніша навіть в Україні, але без Мбокані, Циганкова, Мораєса на зборах навіть забити гол не можуть.
Який варіант? Можна чекати та сподіватися, може десять мінусів дадуть п’ять плюсів. Але віра та сподівання без діла – майже мертві. Є Юрій Вернидуб, який довів виступами «Зорі», що він кваліфікований та сформований тренер. Я не буду багато писати, просто скажу, що Олександр Андрієвський, який влітку зовсім не був потрібний сьогоднішньому тренерському штабу та навіть не поїхав на збори, зараз кандидат до збірної України, а Олександр Тимчик вже в першому матчі показав, що має величезний потенціал, нічим не гірший, ніж у Кендзьори. Футболісти приходять не зрозуміло звідки – розкриваються, молодь – прогресує, є якийсь малюнок гри. Дайте матеріал, створіть умови – отримаєте результат. Як по мені, все тут очевидно
Ротаню -36, Гусєву -34, Мбокані -32, Морозюку, Хачеріді та Мораєсу -30 років. Таким віковим «Динамо» я не пам’ятаю. Це при тому, що минулого сезону юнацька команда в Юнацькі ЛЧ виступила дуже здорово та подарувала багато перспективних гравців. Які перспективи в Смирного, Алібекова, Шепелева, коли запрошується віковий Ротань? Як це все поєднати у одному команду? Так само і про Русіна, який має конкурентів у лиці Мбокані, Мораєса, Беседіна, Хльобаса. Напевно, що далі дублю важко про щось говорити.
Вже були епопеї із контрактами Макаренка та Віди. Зараз Мбокані та Хачеріді викручують руки із підписанням нових угод. Якщо із Мбо все давно зрозуміло, так гра Хачеріді – для мене сюрприз. «Динамо» дало йому все, що він тільки має у житті. Потрібно хоч із якоюсь повагою відноситися до рідного клубу( я дуже сподіваюся, що так воно і є). Вчорашня гра Віди показує, що не варто особливо триматися зубами за гравців. Цікаво подивитися на клуби. які запросять цих гравців виходячи із хньої гри, віку, проблем, травм та фінансових вимог?
Зараз в команді явний перебір гравців. Так чотири воротаря, шість центральних захисників, чотири форварди, із видужанням Сидорчука буде перебір в середині поля. Спочатку віддають Коваля сподіваючись на Рудька та Бущана, які мають мінімальний досвід( до того ж, Георгій підвержений травмам), відпускають Коваля, а потім в екстреному випадку беруть Бойка. Не шукайте тут логіки. Пантіча та Корзуна вже списали, але ж зарплату прописану в контракті їм платити потрібно. Навіть якщо вони грають за «Динамо» Ю -21. На так давно у такій ролі був Гладкий. Не підходить Беседін – дайте йому можливість розвиватися, прогресувати в оренді.
Все це поле відповідальності спортивного директора Олексія Олександровича Михайличенка. Хтось розуміє, чим він займається, або бачить його роботу. Поки було більше грошей у власника – ще якось все було, а зараз завали по кожному напрямку. Просто клуб живе одним днем, без розуміння того, що буде завтра та яким буде те завтра. Всі чекають, що знову грошей стане більше. Але навіть із хорошим фінансуванням в ми особливо зірок із неба не хапали. Тут питання не в грошах…
Скільки вже розмов про нових Шевченків, Ребрових, Шовковських, Гусіних і тому подібне. Але зараз стабільно в першій команді гра тільки Віктор Циганков. Я думаю, що його талант проріс би навіть скрізь асфальт, тобто, при будь –якому тренері. Але загалом молодь НЕ ГОТОВА КОНКУРУВАТИ ІЗ ГРАВЦЯМИ першої команди. Тут потрібно тепрпіння та довіра, яка була у Реброва до Шепелева та Беседіна, або система підготовки гравців. Свого часу становлення у дорослому футболі Рибалка отримав тільки через оренду в « Словані», то й же Буяльсьикй пройшов школу Грозного в Ужгороді, Беседін був в « Металісті». Зараз прогресують Тимчик та Андрієвський. Чому це все не поставлено в систему? Чи нам виграші молодіжних першостей важливіші, за прогрес футболістів? Ми маємо цікаві перспективні команди на юнацькому рівні( чого варта тільки команда перший чемпіон першості Ю -19 із Яремчуком, Бурдою, Харатіни, Кузиком, Полегеньком, Чумаком), але в гравців першої команди це не переростає.
Лозанна. Було б дивно, якби вони стали на бік «Динамо». Це фактично знищувало б чемпіонат, бо кожна команда могла б подати відповідний позов, особливо ті, хто вже був у Маріуполі та там програв. Сумніватися в безпеці в країні яка буде проводити фінал ЛЧ – напевно, що теж ніхто б не став. Ну і колегіральна порука, проти своєї ж федерації європейські чинвники навряд чи пішли. Невже цих аргуменів мало для того, щоб розуміти всю безперспективність Лозанни?????
Зараз реальними залишаються два варіанти:
Або ми продовжуємо гнути свою лінію далі, граючи при 5 –ти тисячах вболівальників у 4-х мільйонному місті, сподіваючись, що завтра буде краще, ніж сьогодні.
Або ми починаємо працювати, будувати свою систему виходячи із фінансових можливостей роозуміючи, що результат вона дасть можливо не сьогодні – завтра спираючись виключно на професіоналів своєї справи. Бо футбол –це не тільки футболісти, які виходять на поле, але і люди які формують склад, тренують футболістів, займаються їхньою підготовкою.
Дуже сподіваюся, що Ігор Михайлович обире другий варіант.
Завтра важный матч. Со всеми этими "скиглянями" можно было подождать до завтра, если что.
-
Сергей Потапенко(artiusha)
- Наставник
22.02.2018 13:28
Появилось ощущение, что несмотря на призыв не ныть в заголовке автор блога именно этим и занимается :)
- 0
-
василий
- Старожил
22.02.2018 12:27
Я не понимаю истерики.Ротаня,и Самбрано взяли на пол года,логическ.Я понимаю Шепелев,Шапаренко,Смирный,и Цыганков ещо молодые,им не хватает физики,и если постояно в бой бросать,могут травмироваться,нужна ротация.Шепелев,и Цыганков играют потому что еет сильнее,Шапаренко и Смырный,готовьят в среднею линию,их надо береч,и медлено вводить в игру,так как не мног талантов этово амплуа рождаются не только в Украине,но и в мире.И при чом тут тренер,Луческу сколько лет держал в запасе Дугласа Косту,он год с гаком поиграл за основу и продали в Баварию.Я не считаю что при грамотном тренере,игрок который сидит в запасе не может прогресировать.Наооборот уровень физиотерапевтов,а также инфраструктуры динамо,на порядок выше чем в других командах.Поэтому с девятнадцати лет по двадцать один,нету смысла отдавать игрока в аренду,а тем более в этом возрасте очень важно подтянуть физику игрока,а где идеальные условия для этого,конечно Динамо.Ну а потом исходя с возможностей игрока,и ево востребованости на ту или иную позицию,оставлять в клубе,или отдавать в оренду.Я говорю как спортсмен,а не как любитель.Тренерский штаб,как бы кто и что не говорил все правильно делает,собрались настоящие професионалы,а не любителикак здесь покричать.Идачи Динамо
- 1
-
Андрей
- Наставник
22.02.2018 11:19
С автором полностью согласен. Нужен тренер с амбициями, а не просто плыть по течению.
- 1
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
22.02.2018 10:47
второй вариант предпочтительней :Або ми починаємо працювати, будувати свою систему виходячи із фінансових можливостей роозуміючи, що результат вона дасть можливо не сьогодні – завтра спираючись виключно на професіоналів своєї справи. Бо футбол –це не тільки футболісти, які виходять на поле, але і люди які формують склад, тренують футболістів, займаються їхньою підготовкою.
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 11:00
Ребров поработал три сезона...
- 0
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
22.02.2018 13:04
два из которых удачные....да и третий более-менее...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 14:40
тенденция к спаду...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 14:53
кроме того, хотим мы того или нет, за его двумя удачными сезонами всегда будет стоять тень Рианчо... что там было и чья лепта больше - спорить можно до бесконечности, но истины все равно не найдешь...
- 0
-
Андрей
- Опытный писатель
22.02.2018 11:25
Команда Реброва после ухода Рауля просела ... Возможно смена клуба пойдет на пользу ему.
- 0
-
Андрей Лазко(andrei39)
- Эксперт
22.02.2018 10:41
с автором согласен
- 1
-
Андрей
- Опытный писатель
22.02.2018 11:18
А Яковенко ?
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 11:21
все-таки поддержу автора статьи в кандидатуре Вернидуба...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 11:22
и Вернидуб лично мне кажется более подходящей кандидатурой...
- 0
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
22.02.2018 10:41
- 0
-
Сергей Потапенко(artiusha)
- Наставник
22.02.2018 13:25
Какое отношение это имеет к теме данного блога? А то что заминусовали - и правильно сделали, ибо ну поднадоели вы под каждой новостью писать "А я же говорил".
- 0
-
Mr. Gold(Rumpelstiltskin)
- Наставник
21.02.2018 23:29
Специфический все же у ДК болельщик. Как и название этого поста и его содержание в смысле соответствия формы сути:).
- 8
-
комментарий удален
-
Mr. Gold(Rumpelstiltskin)
- Наставник
22.02.2018 11:49
Да пошел ты... на мост троллей. Не ус...сь от радости.
- 0
-
mykola sapun(mykola75)
- Опытный писатель
21.02.2018 20:23
- 7
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
21.02.2018 19:58
С многим сказанным можно спорить, но сейчас не об этом. На данный момент, с учетом подарка 3 очков Мариуполю, по потерянным Динамо вровень с Шахтером. В ЛЕ шанс пройти дальше не хуже чем у соперника как минимум. Но автор уже поставил крест на Хацкевиче. Может все таки подождать хотя бы результат игры завтра...
- -7
-
Евгений(Zhmen)
- Наставник
21.02.2018 21:19
- 5
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
21.02.2018 21:29
Верно. Однако гл.тренер Динамо не имеет никакого отношения к потере этих очков. Именно это я хотел сказать. Возможно сказал не лучшим образом)
- -2
-
A G(Toha111)
- Эксперт
21.02.2018 21:41
А під чиїм же керівництвом Динамо програвало матчі внутрішнього чемпіонату чи зводило до нічиєї практично виграні матчі?
- 3
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
21.02.2018 21:46
Я говорю только о тех трёх очках которые Динамо потеряло за пределами поля.
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
21.02.2018 22:06
эти три очка еще надо заработать
- 3
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
22.02.2018 09:05
Именно их заработать уже никак нельзя. Решение суда окончательное.
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 10:49
разница есть? есть... и ее теперь отрабатывать надо...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 10:50
не вина Хацкевича, что он эти три очка потерял, но зарабатывать их ему придется...
- 1
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
22.02.2018 13:34
Надо. Не уверен что получится, особенно после вчерашней игры Шахтёра. Правда для меня такая его игра не новость. Но шансы есть. В этой связи дальнейшее участие Шахтёра в ЛЧ Динамо только на руку.
- -1
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 14:50
в нынешней ситуации, что касается Динамо, прогнозы на завтра дело весьма неблагодарное... что они там покажут сказать затруднительно, потому что пока мы здесь ломаем копья переставляя Мбо-Мораес-Беседин-Русин-Хльобас, мы забываем, что команда должна играть за счет командных действий, а не эпизодически удачных индивидуальных действий игроков...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
22.02.2018 15:23
потому что "выстрелить" там могут никто и каждый...
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
21.02.2018 21:24
а чего ждать завтра, послезавтра...
- 2
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
21.02.2018 21:31
Это вы как бы мнение ИМСа озвучиваете?
- -3
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
21.02.2018 21:34
ну да...
- 4
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
21.02.2018 21:38
не, ну может после Лозанны там все-таки что-то перемкнуло...
- 1
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
21.02.2018 21:43
Чёрт его знает что он думает. Полагаю что ИМС с удовольствием пригласил бы Гвардиолу или иного тренера такого же калибра, но ...пока пригласил Хацкевича) Как бы то ни было оценивать работу гл.тренера нужно по окончании сезона.
- -2
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
21.02.2018 21:47
я пока ничего и никого не оценивал... я заранее предупредил о последствиях...
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
21.02.2018 19:09
Почему-то закрадывается мнение, что лучше наше с Вами Динамо сыграть увы не может. Никакие морально- волевые не помогут.
- 5
-
andrey mazur(andreymazur)
- Наставник
21.02.2018 18:35
Ну, допустим, прийдет полный стадион - и Динамо сразу заиграет ?
- 7
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
21.02.2018 17:40
Тот кто это говорил, работал на врагов и воровал.
- -6
-
Hohol Hohol(Hohol1)
- Эксперт
21.02.2018 17:39
Мне кажется уже выбран второй вариант. И может кто помнит, когда был Союз, то тоже не очень жаловали ДК, а мы своей игрой становились Чемпионами и завоевали любовь миллионов. Вперед ДИНАМО!
- 2
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
21.02.2018 17:35
Толково написано, а главное верно
- 2
-
L F(Leonard)
- Эксперт
21.02.2018 17:12
"Старе" Динамо. Вірно підмічено. А я памятаю таку ж ситуацію в Динамо наприкінці 60-х. "Пішли" Маслова, Зкінчив виступати Василь Турянчик, потім Андрій Біба і ще кілька гравців основи. Динамо закінчило сезон-1969 на другому місті, пропустивши вперед московський Спартак. А Севідов в 1971 році з наполовину оновленим складом повернув Києву чемпіонське звання.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
21.02.2018 21:20
Всё-таки, сначала ушёл Биба. Турянчик закончил позже.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
21.02.2018 23:37
После второго места 1969 года было седьмое место в 1970 году.
- 1
Еще комментариия давно говорил что нужно было дать Реброву шанс по-работать 2-3 года...так меня постоянно клевали...нельзя менять тренеров как перчатки - они должны довести до игроков и болельщиков то что они хотят...а за один год это не делается...
единственное, как альтернативу Вернидубу, предложил бы кандидатуру Юрия Мороза.
- пусть уже шли бы одним сработанным годами механизмом с историей совместных побед.
такой тренер заслужил шанс во взрослом футболе
(как минимум гораздо больше заслужил чем Хацкевич)
если начинать стройку то начинать с теми, кто, по крайней мере показал, что способен...
учетная запись этого пользователя была удалена
Завтра важный матч. Со всеми этими "скиглянями" можно было подождать до завтра, если что.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
у Луческу даже Селезнев забивал немало, и вовсе не потому, что Селезнев супер-форвард...
а такого у Динамо как раз не наблюдается... прорвался Гонсалес - скинул один раз под удар - и все, пропал Гонсалес...
Кравец побегал тайм, и ничего вышел Мораес - забил... В следующем матче бегал Мораес тайм - и ничего, вышел Кравец - забил...
поэтому предсказать исход поединка Динамо-Шахтер, равно как и сегодняшнего Динамо-АЕК я, лично, не берусь...
снимите Хацкевича, возьму условного Шовковского...
Кебеты, техники, умения - нет, ну нет, господа. А ее морально - волевыми не купишь. Вот в чем беда. И не только Динамо.
А тут еще и тренер даже с таким подбором игроков не может поставить игру.
Вперед, назад, взялись, чего лежишь, поборись и т.д. - не постановка игры.
Динамо играет по принципу - и так сойдет.
Где сумасшедшая самоотдача ?
Где борьба за каждый сантиметр поля?
А тренеры ? Они есть или их нет ? Игра Динамо дает ответ - их нет ! Даже на уровне хорошего физрука , который бы заставил команду бежать-бежать !!!
И первое место 71 года под руководством нового тренера, который еще не знал, что новую команду надо строить три года.