Сезон завершено. Це такий час, коли всі ми любимо підбивати підсумки, робити висновки і планувати майбутнє. Цей сезон став для Хацкевича сезоном глобальної перебудови. Можна сміливо сказати, що не має жодного титулу. Це є провалом. Та у всіх турнірах Динамо не провалилось. Так, ми поступились в чемпіонаті, ми не виграли кубок, ми не дійшли далі 1/8 в ЛЄ.
Але, наше відставання в чемпіонаті мізерне. В сезон команда входила із одним складом, а по його ходу відбулись колосальні зміни. По ходу сезону Динамо втратило з тих чи інших причин одразу більшу частину основи. Перебудова під час руху – завжди складно. Ще рік тому мало хто міг уявити основу Динамо без Хачеріді, Віди, Антунеша, Ярмоленко, Гонсалєза, Мораєса і Сидорчука. Це були досвідчені бійці, які робили гру Динамо.
Восени Динамо змінилось. Віда поступово почав втрачати місце в старті, його замінив Кадар. Піварич замінив Антунеша, а Кендзьора поступово награвався в основі. Основний форвард при Реброві Бесєдін втратив місце в основі, йог витіснив Мбокані. Справжнім вибухом стало те, як яскраво дебютували в першій команді Шапаренко і Русін. Та взимку перебудова продовжилась. Хачеріді остаточно втратив довіру тренерського штабу і його місце несподівано зайняв Бурда, та ще й як. Шабанов також заявив про себе. Несподівано сильно зіграв і Кендзьора, який довів, що його придбання було чудовою інвестицією. Бесєдін затвердився в основі, а Циганков став капітаном і лідером команди не тільки на полі. Приємною несподіванкою стали перші півроку Вербіча. Але це були лише перші місяці, восени словенець адаптується і заграє ще сильніше. Якщо восени 2017 результати були провальними, то навесні Динамо показало найкращий результат за підсумками другого етапу. 28 очок з 30 можливих – перше місце. Найкраща атака 22 голи у 10 матчах, у шахти 20, найкращий захист, бо пропустили лише 5 голів, а шахта 6. Які висновки? Із цим складом можна давати результат.
Омолодження і будівництво ще триває. На сьогодні можна сміливо назвати 6 молодих гравців, які є залізними гравцями основної обойми. І є ще декілька хлопців, які підійшли до цього дуже близько. Склад Динамо змінився. За рік тренерський штаб по суті має абсолютно нову команду, з новими лідерами. Влітку цей процес буде продовжено. Хто залишить команду і хто буде в обоймі? Давайте подумаємо.
Воротарська позиція на сьогодні є критичною. Бойко хоча і провів непогану весну, але його помилки були жахливими. Скільки би сейвів воротар не зробив, а пам’ятають його за його помилки. Тому зараз влітку виникає цікава ситуація. Хто ж буде основним на воротах в майбутньому сезону?
Артур Рудько залишить команду із вірогідністю 90%. Він далекий від основи. Георгій Бущан відновлювався від травми, але його матчі за дубль були жахливими. Всі матчі були провальними. Через це вірогідність того, що він залишиться 50%. Хоча ще взимку ми були впевнені у тому, що він буде навесні основним. Макс Коваль. Я думаю, що на 99% його не буде в команді наступного сезону. Тут причини зрозумілі. А от хто має всі шанси, так це Володимир Маханьков. Він і за дубль виглядав чудово, і тренується стабільно з першою командою. Він на 99% буде другим воротарем. Тоді як позиція №1 – скоріше за все буде трансфер. Варіанта три – Лунін, Бущан і Бойко. Побачимо як воно складеться.
Безумовно у захисті основна обойма: Кендзьора, Бурда, Кадар, Шабанов, Піварич і Миколенко. Всі ці гравці залишаться. Це той фундамент, який заклали за рік. Карлос Самбрано, як це і передбачалось, побув в команді, отримав зп, та зіграв виключно у декількох матчах за дубль. Вірогідність того, що він піде – 95%. Євген Хачеріді залишиться тільки у тому випадку, якщо піде Хацкевич. Тобто 100%, що Хачеріді залишає Динамо. Пантіч. Серб піде і це 100%. Микола Морозюк. Із ним подовжили контракт. Та я б не казав, що він гарантовано залишиться, бо він втратив місце у старті. Думаю, що вірогідність того, що він піде в оренду на сьогодні 50%. Зрозуміло, що Динамо або буде шукати гравців, щоб добити до 8 обойму, або використає власну молодь, яка може грати за дубль і бути в тонусі для першої команди. Це я говорю про Кравченко і Попова.
В півзахисті також ситуація цікава. Є набор гравців і їх достатньо багато. Та молоді треба грати. Шепелєв і Шапаренко грою довели, що вони заслуговують місце в старті. Що ж робити із іншими гравцями? Ротація і все ж вольове рішення по вивільненню місця. Впевнений, що Шепелєв, Шапаренко, Гармаш, Буяльський і Сидорчук залишаться. Буде придбаний ще один гравець, хвильоріз, руйнівник, який розв’яже руки і ноги Шапаренко. Виходячи з цього, особисто я не бачу в Динамо у наступному сезону Микиту Корзуна, він піде і це 99%. А от позиція по Ротаню достатньо неоднозначна. Особисто я б його не подовжував, та я не здивуюсь, якщо із ним ще на півроку подовжать контракт. Тому вірогідність того, що він залишиться 50%. Не варто забувати, що Буяльському на днях зроблять операцію і він на 3 місяці вийде з гри. Це шанс для Алібекова.
Безумовно Вербіч і Циганков зігрались. Це легко побачити. Динамо має двох якісних флангових гравців. А от Гонсалєз остаточно випав зі складу. Його відношення до гри дали про себе знати. За 3 роки Дерліс показав себе нестабільним гравцем. Парагваєць міг видати яскраву гру, а потім декілька матчів бути в тіні. Він не адаптувався під стиль гри Динамо. Хоча восени він наче знайшов себе, коли його перевели на правий фланг. Та для внутрішнього чемпіонату йому не вистачає мотивації, тільки для єврокубків. Гонсалєз залишить Динамо – 90%. Саме тому будуть шукати гравця, який зможе створити конкуренцію Вербічу і Циганкову, щоб вони не зупинились у розвитку.
По форвардам ситуація взагалі цікава. Мораєс і Мбокані навесні більше лікувались. Мораєс взагалі розслабився і почав їздити із гастролями в Болгарію. Він не показав себе профі, бо профі повинен був відпрацювати свій контракт до кінця. Так, як це зробив Ферейра. Саме через те, що було таке ставлення до виконання контракту, на 99% вони залишать Динамо. 1% залишається, що хтось із них вмовить ІМСа на новий контракт. У Хльобаса контракт також завершується і подовжувати він його не захоче, це на 90%. Бо ж зіграв лише 12 хвилин, навіть гол забив. Та по суті він не отримує довіри від Хацкевича. І саме через такі обставини Динамо залишається із одним Бєсєдіним, у якого також лише рік до кінця дії контракту. Треба вже подовжувати. Зрозуміло, що є Русін, який провів непогано весну, після того, як відновився. Він також буде в ротації. Та ще один форвард потрібен критично.
Задачі на новий сезон – завершити будівництво конструкції. Потрібно мати основу і вибудовувати стратегію так, щоб всі нові гравці с ходу вписувались у гру. По суті кістяк сформований, далі йде тюнінг, щоб покращити якість гри за рахунок зіграності, більшого досвіду молоді і якісних одиничних придбань. Важливо мати стабільну якість гри, щоб не було провалів. Задача виходу в ЛЧ безумовно найперша. І це буде перше і головне випробування для цієї команди. А далі чемпіонат і кубок. Стабільна якість гри повинна бути. Бо на другий сезон до тренерського штабу і команди зовсім інші вимоги. Вже розмови про молоду команду не пройдуть. Треба давати результат.
Дякую за увагу!
-
василий
- Старожил
25.05.2018 02:10
Я видел Че че,поверте парень не хуже Вербича играет.И он универсал,может на трьех позициях сыграть.А самое главное антропология класная.Скажу так Хацкевич просто молодец,про Аргентинца тоже самое можно сказать,ребьято сто процентов заиграют.А Гонсалес и не мог заиграть,у него ноги тяжолые,и это при феноменальном усилии можна поправить.Ему надо сбросить вес,и все станет на свои места.А если в целом взять,то какую команду строит Динамо,это просто какое-то чудо,как Лобановский,в девьяностых.А на счот Хлебаса скажу,он тяжелый очень,ему вес надо сбавлять,на силового напа он не подойдет,и на быстрого тоже.И Хацкевич тут не причем,тут без индевидуального подхода не обойтись.Он я уверен останется в Динамо.
- 0
-
Вова(High_Jump)
- Старожил
25.05.2018 00:15
Стосовно центру півзахисту не треба забувати, що завершується річна оренда Рибалки в Туреччині та Андрієвського в Зорі. Думаю Алібеков як і більша частина нинішньої команди U-21 розійдеться по орендам. Тому хтось з пари Рибалка-Андрієвський може залишитися.
- 0
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
24.05.2018 15:49
що далі? Канари, Мальдіви, Сейшели...
- 0
-
АЛЕКС Борн
- Опытный писатель
24.05.2018 00:17
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.05.2018 14:08
Так, найгірше, що йому не дали навіть маленького шансу проявити себе. Хоча такі можливості були. Дали б хлопцю пограти в іншій команді. А так він втратив 6 місцяів кар'єри. Ми могли б отримати якісного гравця для обойми. Хоча, побачимо, може Хацкевич якісь слова знайде, Діма подовжить контракт, і він свої шанси отримає.
- 2
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
23.05.2018 10:14
Спасибо за блог
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
23.05.2018 20:55
Навзаєм дякую!
- 1
-
Shurman1988
- Опытный писатель
23.05.2018 09:09
Ви все вірно вказуєте. Погоджуюся з Вами стосовно голкіпера. Також дуже вірно підмічено щодо відсутності необхідності купувати багато гравців. Я лише не погоджуюся з одним. Чому Ви важаєте, що нам необхідний хвильоріз (опорник, я так розумію) На мою думку, Гармаш або Сидорчук могли б з цією задачею справитися на відмінно. Мені здається, що нам потрібен гравець у центр поля, який би міг захищятися та атакувати, імпровізувати. Який би міг допомогти одночасно і атакувальному півзахиснику і опорнику.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
23.05.2018 20:44
Саме через те, що можна побачити потенціал Шапренко, Циганкова і Вербіча стає зрозумілим те, що Сидорчук і Гармаш не дотягують до їх рівня. Потрібні більш якісні гравці, щоб будувати сильнішу команду.
- 0
-
Vito bandito
- Опытный писатель
23.05.2018 09:07
Дуже радий, що нарешті кістяк команди складаюь вихованці клубу. Висновок: Динамо має резерви в академії, які потрібно правильно використати і не тягти в команду всякий баласт типу Самбрано чи Пантіча. По баласту - від нього треба звільнятися, однозначно. Для ротації можна залучати і своїх вихованців. Як не крути, а потрібен форвард, опорний і ЦЗ. І мені імпонує вектор селекції на ближнє зарубіжжя: вони і по стилю ближче для Динамо і адаптуються швидше (приклади Вербіча, Кендзьори і може Кадара).
- 0
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
23.05.2018 07:48
Хочеться вірити,що далі буде краще.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
23.05.2018 20:44
Треба вірити!
- 1
-
Русановка
- Начинающий писатель
22.05.2018 23:31
Вижу токо две позиции для подстраховки...Нападающий,и центральный защитник.,в идеале могущий сыграть и на фланге...Все...Для подмены Цыганкова и Вербичу ,есть Леднев ( вингер- лучший бомбардир лиги U-21) и Морозюк.В центре Полузащиты Шапаренко,Шепелев,Сидорчук,Гармаш,Буяльский,Цыташвили,Аликбеков...7 человек на 3 позиции...А ешо вернётся Рыбалка...Ротань???... Итак человек 3 лишних..А ешо хотят взять для " усиления" какого-то 25 летнего Бразилиа.Как всегда лет на пять...Нафига??? Ну любит Суркис принимать агентов...Перетирать с ними...После Сомбрано нужно токо смирится...Тут в команде уже ничего не измениш..Хозяин - барин.....
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 23:39
Розумієте, для того, щоп покращувати результати команді потрібно позбавлятись баласта і підсилюватись. Є гравці, які своє вже відіграли. Є ті, що залишаться, як Морозюк, але вони тягнуть команду вниз, бо коли грають, то їх помилки стають вирішальними. Якщо порахувати, то обрізки одного Морозюка в цьому сезоні нам коштували не вихода в ЛЧ, бо Янг Бойз двічи з під нього нам забив в плей-офф і ще десь 8 очок в чемпіонаті. Це виключно його грубі помилки. Треба підсилювати команду і позбавлятись баласту.
- 3
-
Болельщик Динамо(ankar56)
- Эксперт
22.05.2018 21:55
Гонсалез это провальный для Динамо трансфер.Кроме скорости больше нет ничего,а главное-это поставленного удара по мячу.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 23:01
Давайте побачимо скільки ми виручемо з його продажу. І тільки тоді поговоримо про провал. Те що він не заграв у нас не каже про те, що він поганий гравець. Бо багато тих, хто у нас не заграв, заграли потім на достатньо сильному рівні навіть в топових чемпіонатах.
- 1
-
Serge
- Эксперт
23.05.2018 10:04
Дуду, например, стоимость которого выросла в том же "Палмейрасе", из которого мы сейчас берем другого игрока, до 9 млн. евро.
- 0
-
Garry Belafonte(Garry_Belafonte)
- Опытный писатель
22.05.2018 20:45
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 21:25
Тимчик ще точно рік в оренді. Михайличенко відправиться в оренду в Зорю на рік. Андрієвський скоріше за все також там залишиться. А Рибалку на гарматний вистріл не можна підпускати до Гармаша. Бо тоді обох в оренду доведеться відправляти. Це якщо судити зі слів Реброва про трійку Гармаш, Хачеріді і Рибалка.
- 5
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
22.05.2018 20:22
"Приємною несподіванкою стали перші півроку Вербіча. Але це були лише перші місяці, восени словенець адаптується і заграє ще сильніше. "
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 20:42
А Гонсалєз в перші півроку також нічого не показував, не був стабільним. Одна гра цікава, а потім 2 тиша. Так він і сьогодні грає. А Вербіч, як і Кендзьора. Поляк сильно додав навесні. Якщо порівняти його восени і у другій поливні сезону, то це різні гравці. Так і Вербіч, він ще додасть і йому треба додавати при грі на оборону. А в атаці команда зіграється і буде ще сильнішою.
- 5
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
22.05.2018 21:09
Гонсалєз, практично не грав зліва, ні в "Базелі", ні в збірній. Але на правому фланзі був Ярмола, а під нападником... Врешті, його "адаптували". Коли, після, трансфера Ярмоли, Хацкевич почав його випускати на іншому фланзі, не погані ігри були...Але, мені здається, людина втратила час для розвитку, а можливо вже і мотивацію.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 21:27
Гонсалєз просто нестабільний. Це на мою думку. Він дійсно іноді видає класні матчі, а потім провалюється. Можливо дійсно правий фланг йому крще, але і зліва він видавав гарні матчі. Просто Вербіч на сьогодні сильніший. А Гонсалєз може розкритись в іншій команді, де від нього не будуть вимогати таку роботу на оборону колосальну.
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
22.05.2018 20:10
Цікаво, чи зуміє Динамо підписати влітку когось відразу в основу, як Вербіча?
- 1
-
L F(Leonard)
- Эксперт
22.05.2018 20:20
Не хочу хвалити Кадара, бо він в двох матчах поспіль відверто налажав. Але подивіться його ТТД.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 20:39
Кадар сильно додав тактично. Він має перший пас, а це дуже важливий момент. Так, він має проблеми із швидкістю. Шабанов в цьому компоненті покраще буде. Та Кадар має досвід і він сильно спрогресував. А те, що він провалив фінал КУ, то це через те, що він пропустив два місяці через травму. Потрібно було набрати кондиції. І це проблеми Хацкевича, що він припустився кадрової помилки. Кадар сам себе в старт не ставив.
- 6
-
Юрій FCDK
- Эксперт
22.05.2018 22:12
Я хочу подивитися його ТТД у відбіркових матчах до ЛЧ. Бо маю сумнів, що захисник рівня Віди, Драговича.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 23:00
Захисника рівня Драговича ми придбати не зможемо. Ми такого можемо лише виростити із вихованців, навіть кращого. Зрозуміло, що Кадар і близько не гравець рівня Драго.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.05.2018 20:36
Динамо буде підписувати виключно під осонву гравців, як Вербіча. Молодь теж буде, але скоріше за все у дитячі команди. Хоча може і в юнацькі когось візьмуть, бо вочевидь навіть на юнацькому рівні головна проблема - відсутність якісних форвардів. Є Ісаєнко у ю-19, але він маленький, худенький. Хоча гольове чуття у нього є, є настирність. Просто дуже вже скромні габарити.
- 2
-
Вова(High_Jump)
- Старожил
25.05.2018 00:21
По Луніну: колись так само був розпіарений Коваль, який в 16 років відбив пенальті від Мілевського. Але потім Коваль зблід.Тому Лунін... краще вже брати досвідченого воротаря!
- 0
Еще комментарииНу в когось ЧС, але з Динамо там мало хто буде...
учетная запись этого пользователя была удалена
Вы очень верно подметили, что команда менялась с лета до марта.
А не так - хлоп и все новое
И еще ей предстоит изменения и время на сыграться
И говорить о провальных играх, как об аргументе против ТШ крайне не верно. На моменте переустройства нестабильность результата просто неизбежна! Противники ведь не ковыряются в носу, простите. Он пытается этим воспользоваться
И мне кажется, есть костяк, который с ТШ имеет общее видение. Посмотрим
Но мы болельщики, а не эксперты, как бы нам не хотелось :) Наше дело болеть
По Самбрано...його взяли вільним агентом на 4 місяці. Так, погано, але не на 5 років. А на 5 років ми взяли Вербіча і Кендзьору, правильно взяли, бо хлопці грають. Тому неопхідно команду підсилити. По трансферам побачимо по факту. Не варто поспішати.
В целом необходимо усиление ,по одному игроку в центральную ось.
учетная запись этого пользователя была удалена
Я дуже хотів би, щоб саме так і сталось. Але, насправді, дуже багато буде залежити від тренера. А ось тут, маю певні сумніви. У нас, нажаль, було чимало прикладів, коли легіонери, "адаптувавшись" до наших умов, потрапляли в зону комфорту. Принаймі, нічим іншим, я "розвиток" Гонсалеса , який, нас усіх "повинен був здивувати", пояснити не можу... Реально, дуже хочеться помилятись...
Воротарі. Сподіваюсь, що Бущан себе проявить і провальні матчі за Ю-21 були викликані травмою. Лунін подасться швидше за кордон, чим в Динамо.
Захисники. Потрібен ще один центральний талановитий. Кадар і до травми не відзначався надійністю Зліва привертає увагу Миколенко. А ось Кендзьорі в разі чого заміна лише Морозюк.
І наостанок. Я б хотів двох бразильців: центрального півзахисника і нападаючого. Бо ніби є молоді Русін і Вантух (до речі, Вантух навіть в заявку на ЛЄ потрапляв) але, якщо плануємо потрапляти в груповий турнір ЛЧ, тим більше, пристойно там виступити, потрібні серйозні футболісти з досвідом.
По тих параметрах Кадар - один з найкращих в команді. Парадокс!
Стосовно Вантуха, то він нажаль сильно здав. Серпень і вересень у нього були дуже якісними, а от весна відверто невдалою. Скоріше за все треба казати про Попова, Кравченко, Ледньова, Алібекова, Цитаішвілі і Русіна. На сьогодні це головні кандидати в першу команду з дубля.
По Луніну. Жодна команда не візьме його основним воротарем. Будь-який топ клуб, який би це клуб не був, у 19 років воротаря без знання мови, без акліматизації ставити не буде. Тобто Луніна чекає мінімум рік в другій команді, а там... там не відомо що. Так, можна поїхати в умовний Андерлехт чи Брюгге, де молоді довіряють і там можуть ризикнути ставити його. Але, все ж Динамо ,які б зараз складні часи не були, це топ рівень. Тому для Луніна було б добре провести декілька років в ЛЧ, засвітитись в ЛЧ. Я не є його фанатом. Вважаю його розпіареним. Та я констатую факт, що Динамо веде по ньому перемовини. І тут шанси у Динамо значно вищі, ніж у будь-якої команди. Бо Луніну не потрібен час на акліматизацію, і Динамо точно готове буде ставити його у старті. А це дуже важливо.