Сьогодні 29 серпня. Трансферне вікно вже майже закрито. До 3 вересня залишилось менше тижня. Хочеться подивитись на наші здобутки за цей період. Подумати про ситуацію в команді. Хоча поспішати не варто, та все ж завжди треба реалістично оцінювати ситуацію. Нагадаю, що минулого року саме виліт команди з ЛЧ став відправною точкою в трансфері Ярмоленка в Дортмунд.
Зараз це цілком можливо також була відправна точка. І за ці декілька днів можуть бути різні новини. Не тільки на придбання, але і на продажі, на оренди. Все ж склад у команди не резиновий. Гравців багато, та далеко не всі вони відповідають сучасним вимогам. Або дехто вже у такому віці, що треба спробувати себе в іншому чемпіонаті.Те ж саме по центру поля. Вибір гравців тут занадто широкий. По суті мінімум 9 чоловік на 3 місця. Навіщо всіх тримати в команді. Для чого підписували Че Че? Щоб змінити малюнок гри. Бо в центрі Динамо не має гравця із такими характеристиками. Про це казав Хацкевич. Значить треба робити акцент і Че Че повинен стабільно грати. На мою суб’єктивну думку Сидорчук і Буяльський, а також Смирний, повинні залишити команду до закриття трансферного вікна. Бо тримати збірників – вимога давати їм практику. А практика для них – відсутність практики у Че Че, Андрієвського, Шапаренко. До того ж варто пам’ятати про Булецу, який також заслуговує на увагу і повинен отримати шанс. Логіку підписання Че я розумію, та не розумію логіку не задіювати його у вирішальних матчах зі старту. Якщо тренер і далі буде награвати більш молодих хлопців, то треба звільняти місце, а Сидорчук, Гармаш, Буяльский…. Хоч один з них, а краще два, повинні міняти команду.
Буено взяли з певною метою. Хлопець має непогані характеристики. Він буде грати. Це зрозуміло. Позиція крайніх форвардів у Динамо з його приходом закрилась. Просто треба, щоб команду залишило ще мінімум 3 людини, про яких я написав вище. Тоді склад збалансується. І ці чутки про датського вінгера. Навіщо він нам зараз? У нас і так є тут вибір, а ще на свій шанс чекає Цитаішвілі.
Про забивного форварда. Дійсно, позиція може здатись не комплектованою. Та Супрягу ж взяли не просто так. Вже видно, що він буде грати, що є потенціал і достатньо високий рівень майстерності. Як і матиме шанси Русін. Бєсєдін же на сьогодні основний форвард. Якби ми йшли в ЛЧ, то цілком можливо треба було б брати якогось Беріча чи Ньянга. Однак, у нас вже є 3 форварди. Вони дійсно всі молоді і перспективні. Та якщо взяти сильного форварда під ЛЄ і чемпіонат, то 3 молодих форварда під ним – буде забагато. Тому скажу свої думки. Динамо не потрібен вже зараз ніякий форвард. Треба використовувати тих, хто є. Це нормальні гравці. Хоча і молоді, та для нашого чемпіонату і ЛЄ їх рівня достатньо. Навпаки, вони будуть мати стабільну ігрову практику і набиратимуться міжнародного досвіду.
Стосовно підсилення. То матчі з Аяксом і Славією показали, що із наявними гравцями в центрі поля ми не зможемо конкурувати на високому рівні. Ні, я не хочу сказати, що гравців не має. Я вже писав, що є певний комплект гравців, таких як Че, Буено, Шапаренко, Шепелєв, Алібеков, Булеца, Андрієвський. Нормальний набір швидких і технічних гравців для рішення турнірних задач. Але все ж треба або відпустити всіх трьох гвардійців, які тягнуть команду вниз, тобто Сидорчука, Гармаша і Буяльського, або залишитись із ними і тоді ми будемо наступати на ті ж самі грабі, коли нам випаде чергові Лацио ча АЕК. Тобто команди із технічними гравцями в центрі поля. А замість трійки і форварда краще б придбали одного якісного гравця в центр поля, дали б йому зп цих трьох. Щоб він був готовий одразу грати. Впевнений, що наша середня лінія одразу видужає. Та щось в середині мене говорить, що ні Хацкевич, ні ІМС на таке не підуть. Чому? Скажу чесно, що також задаюсь цим питанням.
Дякую за увагу!
-
Павел (Slayer13)
- Начинающий писатель
31.08.2018 14:00
согласен с автором что гармаш, сидорчук и буяльский на выход, немедленно, но я бы еще сюда добавил шепелева и андриевского, такой же мрак, единственный в кого верю пока это шапаренко, просто даже по движениям игрока на поле видно что у него есть талант и он может вырасти в хорошего игрока, при должном усердии и хороших тренерах
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 16:53
Андрієвський ще не грав. Як можна називати його шлаком - загадка. А Шепелєв буде грати із більш якісними партнерами. З Буяльським і Сидорчуком йому важко, він не грає з ними в один футбол.
- 1
-
Павел (Slayer13)
- Начинающий писатель
31.08.2018 18:35
в смысле не играл? видел его в играх чемпионата, этого было достаточно что бы понять что он никакой
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 21:13
Тобто його гольова передача у Львові на Русіна не вразила? А там по суті саме Андрієвський гол і зробив. Він ще майже не грав. Треба набагато більше часу. Потенціал у Андрієвського кращий за Буяльського як на мене.
- 0
-
Павел (Slayer13)
- Начинающий писатель
31.08.2018 22:18
Вы оцениваете его по одному удачному действию, я же комплексно, хотя я буду только счастлив если он себя проявит, но пока впечатление не очень
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 22:27
Я оцінюю виключно потенціал. Хлопець має світлу голову, поставлений удар, якісний перший пас, вміє гратиу відборі. Для ротації - гарний варіант. Він корінний киянин, такі гравці за власну Команду грають із особливими емоціями.
- 0
-
Garry Belafonte(Garry_Belafonte)
- Опытный писатель
30.08.2018 23:30
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:37
Хацкевич відправив достатньо священих корів, тому не думаю, що це для нього проблема.
- 1
-
Oleg Samolyk
- Начинающий писатель
30.08.2018 23:06
З великою цікавістю завжди читаю Ваш блог.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:36
Міля вже давно не той, що був 10 років тому)) А в Динамо треба пахати, а не бухати. А він продовжує бухати і далі.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
30.08.2018 22:32
Прошу вибачення, що не можу відповсіти сьогодні кожному. Мало дуже часу. Спробую це зробити завтра вдень, бо дуже багато є цікавих коментарів. Дякую за розуміння))
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
30.08.2018 22:21
Більшість погоджується із тим, що трансферна компанія не є задовільною)) Що і очікувалось)) А про зміну тренерського штабу. Не думаю, що це буде зроблено. Бо не на часі. Цей сезон Хацкевич точно відпрацює. А вже навесні ми побачимо підсумки другого сезону. Не думаю, що все так вже погано.
- 1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
30.08.2018 22:25
Програний чемпіонат не пробачать стовідсотково.
- 0
-
Александр Кравченко(Karambol)
- Старожил
30.08.2018 21:52
Все эти рассуждения хороши если тренер знает что он хочет Хацкевич увы не знает и я сомневаюсь что он что то сможет исправить
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
30.08.2018 20:19
Он Рафаель Ратао ( 22 роки) за Зорю гол забив Лейпцігу, перед цим - Бразі. Оце селекція. Разом з адаптацією :-)
- 1
-
Georgiy Nikolaev(G_Nikola)
- Наставник
30.08.2018 22:00
І в такій адаптації Рафаеля головна заслуга тренера!
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:35
Просто йому дають грати, а не тримають на лавці. Це краща адаптація.
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
30.08.2018 19:45
Вікторе, я з Вами одного разу сперечався про вік бразильців, яких потрібно запрошувати в Динамо.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:34
Може і так. Може критчино. Просто Че Че лише в 24 роки розкрився, бо до цього грав у аматорській команді.
- 0
-
Andrіі Petrіv(guest33)
- Опытный писатель
30.08.2018 16:37
Щоб вирішити, провалена, чи ні, треба знати, які цілі було задано й які кошти не це було виділено. Те, що хоче тренер, та те, що виділяє власник клубу - не завжди співпадає. А ще є багато факторів.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:32
Якщо купуєш гравців, то вони повинні грати. Якщо ж вони не грають, то не приносять користь.
- 2
-
игорь
- Опытный писатель
30.08.2018 15:14
Не может так быть что все игроки играют неудовлетворительно. Следовательно вопрос по классификации тренера. Его надо менять. И чем быстрее это произойдет тем лучше. Вы обратили внимание на действия игроков Аякса, причем не зависимо от амплуа , им не дают установку играть в одно касание и быстрее освобождаться от мяча. Им дают установку дорожить мячом, разыгрывать мяч,владеть им и не важно сколько касаний кто делает. Когда то я смотрел интервью Мунтяна, и он высказывался об игре Гвардиоловской Барселоны. Мол они играют в неправильный футбол и делают миллион касаний и множество передач. Вот это типичный менталитет наших тренеров и специалистов. Кстати по Гармашу, да он ошибался , но вся команда плохо играла. Что касается поведения, ну так нет на поле лидера , который подошел бы и сказал ему пару ласковых, другими словами авторитета. Но Гармаш в отличие от многих игроков хоть на мяч не "гавкает" и старается зряче распоряжаться мячом. И как он может сыграть нормально ,если его тренер отряжает куда то вперед. Кто играл или играет в футбол тот понимает меня. Вы по натуре опорный полузащитник , а вас ставят в нападение. При таком раскладе вы будете чувствовать себя не в своей тарелке. Это примерно происходит сейчас с Ярмоленко, когда его ставят в нападение.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:31
Тренера міняти не будуть. Всі сподівання, що тренер буде прогресувати.
- 1
-
Shurman1988
- Опытный писатель
30.08.2018 14:23
Трансферна компанія провалена на 100%, як селекційною службою так і тренером (якщо він приймав рішення по гравцях). Не купити нападника за стільки часу……… У мене не вистачає слів…… Як наслідок у надважливому матчі з Аяксом грав Супряга, який останнім часом мав досвід лише в нижчих лігах ЧУ. Навіть Роналдо та Мессі у свої перші сезони багато помилялися і не виглядали готовими гравцями. А у нас (при всій повазі до нього) грав Супряга…… Трансфер Сідклея можна пояснити лише наміром продажу Піваріча, однак цього не відбулося. Подивимося як ще відсутність ігрової практики одного з них впливатиме на мікроклімат у колективі. Че Че теж викликає запитання. Єдине, що я в ньому помітив це гарний пас, удару в нього не має, дриблінг теж не дуже. На мій погляд, на місце Че Че нам якраз потрібен агресивний гравець з ударом, який міг би сам створювати загрозу, за рахунок цього було б легше відкритися Вербічу та Циганкову. На мій погляд наших півзахисників необхідно поділити на три групи і з кожної групи використовувати лише по 1: гравці чисто захисного плану – Сидорчук, Гармаш; від воріт до воріт Че Че, Буяльський (останнього використовувати лишу у крайніх випадках); атакувальні півзахисника – Шапаренко, Андрієвський. Я бачу зайвим Шепелева. Його треба віддавати в оренду. Він не може ні пас віддати, ні обіграти, ні вдарити…. У нього просто немає сильних сторін. Виліт з ЛЧ закономірний цілком і повністю. Успіху досягає команда, а це не лише гравці, а і тренери, селекція, менеджмент. Я не розумію чому Хацкевич не дає грати Шапаренку? Це єдиний гравець, який може додати гостроти.... Замість нього грають ті, хто може віддати лише простий пас…. Складається враження, що ця команда лише навчилася грати проти кротів, по іншому грати не вміє.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:30
По форварду Хакевич сказав, що ті, хто погоджуються їхати і підходять хочуть забагато. А ті, хто адекватен за грошима не підходить тренерам. Тому все складно тут. А я не бачу Сидорчук в складі взагалі. Давно не бачу.
- 0
-
Андрей !(sgn33)
- Эксперт
30.08.2018 14:08
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:27
Оопрника? Ні, він воротаря грав. Вас дезінофрмували))
- 1
-
Андрей !(sgn33)
- Эксперт
31.08.2018 13:51
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 16:54
Це правда, особливо Вітор Буено заплакав, коли дізнався, що є опорником. Про що только тут не пишуть))
- 1
-
Will stop You(rs12s)
- Опытный писатель
30.08.2018 13:48
Продамо українців, то отримаємо Шахтар-2(саме два, бо рівень легіонерів неспівставний), або динамо-2005, імені Йожефовича... Буяльський за статистичними даними(к-ть ТТД, к-ть та % вдалих відборів і т.д.) проводить найпотужніший сезон за ДК, також має кращі показники за всіх наших ЦП в цьому сезоні, Сидорчук здав приблизно відсотків на 60, найслабший гравець в півзахисті, але впевнений він ці, мінімум 40%, набере, а от без нього центр півзахисту стане залегким, а ми не Барса(і навіть там є Бускетс) і тоді навіть чехи(шведи, даки) будуть нам не по зубам. Ну а Гармаш...дасть один матч, 5 відбуде, 3 провалить - це відпрацьований матеріал як для збірної, так і для майбутнього ДК, він займає чуже місце в обоймі ДК!
- 1
-
Georgiy Nikolaev(G_Nikola)
- Наставник
30.08.2018 22:13
Ставлю +.
- 0
-
Володимир С.(vs_68)
- Старожил
30.08.2018 13:15
Насчет Гармаша согласен на все 100% - давно пора продавать было, а то что контракт переподписали тоже не плохо, хотя бы продать можно, а не бесплатно уйдет, только продавать надо уже, чем быстрее тем лучше. По Буяльскому 50 на 50. Мне кажется что этот сезон еще может быть полезным, пока наигрываются другие, хотя бы для глубины состава, а вот зимой или летом надо продавать. Сидорчука надо оставить, разрушитель нам нужен. По нападающему тоже согласен, до зимы без Лиги чемпионов не нужен. А вот зимой неплохо бы прикупить, чтобы наигрывать на следующий сезон, а может к зиме и молодежь (Супряга и Русин) заиграют так, что и покупать ни кого не надо будет. По левому защитнику в точку, только еще добавлю, что в аренде в Заре очень не плох Михайличенко
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:05
В тому то й суть, що чим більше молодь гратиме до зими, тим сильнішою буде командна гра. І тим менше буде потреба у новому форварді.
- 0
-
Женя Живиця(zhyvchyk)
- Наставник
30.08.2018 13:05
Начинать разговор нужно с Хацкевича. Убежден, ни один главный тренер не допустит такого дисбаланса в составе. Сложно понять масштабы проблемы, может он и Красников не понимают друг друга. А может на Хацкевича всем по фигу и его вообще не спрашивают. Но то, что Хацкевич не имеет достаточного влияния на трансферную политику очевидно.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 13:04
Я пробоїн не бачу. Я бачу людей, які повинні піти. А на їх місце вже є кому грати.
- 0
-
Виталий К
- Наставник
31.08.2018 19:51
Пробоина - это Сидорчук,Буяльский,Гармаш и Шепелев ну я бы добавил Морозюка и поляк очень слабо смотрится ,- Аякс с ним делал что хотел!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
31.08.2018 21:16
Просто Кендзьору залишали одного проти двох. Це робив Сидорчук, який відповідав саме за правий край. Шепелєв має дуже багато сильних рис. Його треба правильно використовувати. У нього прекрасна робота з м'ячем на швидкості.
- 0
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Завжди Вам вдячниий за дуже цікаву і змістовну інформацію ( де Ви тільки час знаходите).
Пишу діже рідко.
не можу погодитись на рахунок Гармаша.
При всіх його недоліках вважаю його серцем команди.
Не знаю причини, чому в нього не вдались ігри з Аяксом.
А ще б я на сезон - два пригласив би Мілевського.
Думаю він та людина, яка б могла звязати півзахист з нападом!
Втрачені бонуси за потрапляння в ЛЧ для Динамо поспіль два роки просто не пробачать.
Я ще більше переконався: 24-25 років - маркер - якщо бразилець ще не збитий льотчик, то все одно, адаптація складна і майже мізерні шанси заробити на ньому через кілька сезонів.
Свого найкращого нападаючого звідти, Рінкона, Динамо купило у віці 22 років. Бінго!
До чого веду. Вік Сідклея, Че Че вже критичний починати в Європі. Має певні шанси Буено. Він наймолодший.
Зміна тренера - нічого не дасть, окрім чергового "психологічного підйому". Тож - "працюємо з тим матеріалом, який в наявності".
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Буяльський все ж гравець досить технічний, може зіграти нестандартно. Але в мене складається враження, що йому не достає фізичних кондицій та якогось спортивного нахабства,
Я вижу 2 пробоины в составе - атака и центр защиты. Беседин, Русин, Супряга. Они способные ребята, вроде неплохо, но увы, в одной весовой категории - молодые и перспективные. Динамо нужен кто-то типа Мбокани, но такого нет. По центру защиты - элементарно недоукомплектованная позиция. Кадара, Бурды и Шабанова мало. Вспомните весну, когда Кадар вылетел, а двум другим не было альтернативы. Да и по классу наших центрбеков есть вопросы.
Центр полузащиты. Тут сложно что-то добавить. Мало того, что на 3 состава, так еще и Аякс обнажил проблемы с элементарным мастерством у некоторых. И когда Хацкевич говорит о проблеме атаки и нехватке денег, сразу возникает аргумент - разгружайте полузащиту и будут вам деньги. Уверен, за того же Гармаша пару-тройку лямов какие-то турки дадут.
Новички. Супряга и Андриевский - без вопросов, пусть пробуют, стараются, а там посмотрим. Бойко нестабилен, я бы дал шанс Бущану. По бразильцам сложно что-то говорить, Че Че невнятный, двух других вообще видели лишь раз. Разговоры про адаптацию уже вызывают лишь злость.
Как итог: за лето Динамо - 3. Посмотрим, как сложится осень, оценка может изменится. И не факт, что в лучшую сторону.