У мене питань до Зеленського немає. Від слова – зовсім. Не треба бути Сенекою,або Макиавелли , щоб побачити у тіх відео зверненнях , яки він росповсюджував в єтері, та зрозуміти , яка він людина . Скажу більше, здогадуюсь , яким він буде президентом. Хоча буду задоволений, якщо помилюсь. Тільки це навряд чи.
Життя багато чому навчило, тому так багато песимізму. Те, що він довгий час смішив людей, зовсім не означає, що дошки сцени, де віступав 95 квартал, очолюваний Володимиром Александровичем, гарний стартовий майданчик до крісла президента. Там треба бути дуже професіональним , відповідальним та поважним . Поки цих якостей в Зеленському не бачу.Але, у мене до людей, яки збираються віддати свій голос за Зеленського у другому турі, дуже багато запитань, хоча їх можна поки звести до одного не дуже складного - як можна голосувати за чоловіка, який нічого не каже про своє бачення на різні сфери життя країни , ніхто не знає про його задумки будівництва держави, про зміни, мрії, та весь час ховається від журналістів, щоб не бовкнути зайвого.
Я розумію, коли електорат незадоволений діями влади, хоче рішучих змін та ще швидких, але ж віддавати свій голос проти своєї країні, проти майбутнього це треба вміти. У своєму уявленні люди бачать лише те, що їх хвилює, мабуть тому виборці Зеленського дуже різноманітні, бо ніхто не може бути впевненим, що саме станеться , а особисті фантазії пестують душу. Уявить, що ваші думки нічого спільного на мають з той реальністю, яка впаде на голови виборців, причому всіх до одного. Просто уявіть таке и трохи подумайте. Що , не сподобається ? Але ж від цього ми не застраховані.
У своєму останньому відео зверненні до Порошенка Зеленський питає - чому не посаджени вбивці Гандзюк, та хлопчики з Оборонпрому, але ж не треба бути дуже розумним, щоб знати, що це робота суддів та прокуратури. Звісно, багато чого Зеленський ще не знає, але ж не знати таки дрібниці йдучи на посаду президента , не можливо, а якщо він говорить так, тоді це звичайний популізм для людей не усвідомлених, та дуже незадоволених подіями в країні.
«Свободу слова» вчора Зеленский проігнорував , але його представник на програмі Данілюк заявив, що треба вірити кандидату з команди Зе, але тоді виникають нові запитання, і головне - на який підставі? Що він такого зробив, або що таке дивне сказав суспільству, та люди у своїй більшості стали на його захист і збираються у другому турі проголосувати за цього невиразного чоловіка? Коли люди голосують за героя серіалу, або за свої нездійсненні мрії - це дуже сумно та не смішно. В любому випадку, президент теж людина, тому має свою гідність та хиби.Він може зруйнувати усі попередні досягнення, бо його погляди досі невідомі. Він буде помилятися, як усі його попередники , бо буде вірити своєму оточенню, а воно, як це буває , буде обманювати, або зовсім зрадить його . Він буде спромогтись зробити, як найкраще, а вийде, як завжди. Ми таке вже не один раз бачили та не раз чули.
Людям це точно не сподобається. Від очарування до розчарування дуже мала відстань і вона швидко скоротиться, або зникне зовсім. Віра в президента-чарівника - це симптом інфантильності суспільства або його частини. Та ще треба пам’ятати , що віддав свій голос за кандидата з невідомими поглядами та мріями, ви стаєте співучасником всього , що він буде робити, бо це ваш вибір та ваша відповідальність .
Мы говорили в 14 году в Крыму тем, кто визжал от восторга "Путин превратит Крым в жемчужину!" - посмотрите на Абхазию, ребята, с вами будет то же самое.
Прошло 5 лет: турпоток как сдох, так и не вырос, продукты говно, цены как в России, земля у моря распилена по своим. Зато в родной говени.
Нас не слышали.
Мы оказались правы.
Мы кричали в 14 году на Донбассе тем, кто упивался местью "Хватит кормить Украину, Донбасс не встанет на колени" - посмотрите в цифры, вам бы себя прокормить, вы зовёте войну и разруху на свою землю, вы депрессивный регион, зачем вы Путину, у него своего угля хоть жопой жуй.
Прошло 5 лет: заводы попилены, шахты затоплены, население выживает пенсионными и продуктовыми турами на подконтрольную территорию, признания нет, комендантский час и несогласных на подвал.
Нас не слышали.
Мы оказались правы.
Мы орем сейчас тем, кто готов страну подписать на кошмарный эксперимент и вопит "Хуже не будет!" - что вы ж делаете, ироды, вы лишите Украину мировой поддержки и помощи, вы подарите ее на блюдце Кремлю, вам угрожает дефолт и крушение банковской системы, вас обработали, вам промыли мозги дешёвыми сериалами...
Нас не слышат.
Штош.
Анна Оскомина
===
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
18.04.2019 12:16
"Кандидат в Президенты Владимир Зеленский намерен коммуницировать с населением посредством социальных сетей в случае победы на выборах Президента и редко появляться на публике."
- 0
-
Ist .(Ist)
- Наставник
18.04.2019 13:36
Все просто - Зеленський підтвердив, що у випадку перемоги він усувається від керування.
- 0
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
18.04.2019 16:31
Марионе́тка (итал. marionetta) — разновидность управляемой театральной куклы, которую кукловод приводит в движение при помощи нитей или металлического прута. Появление марионетки принято относить к XVI веку.
- 0
-
vitalii vitalii(vvitalikk1)
- Старожил
17.04.2019 17:42
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
17.04.2019 16:39
Пане Василю !
- 0
-
alex1964 B
- Наставник
17.04.2019 11:34
"Що було,воно й буде,і що робилося,буде робитись воно,-і немає нічого нового під сонцем!..." Книга Еклезіястова.
- 1
-
mykola sapun(mykola75)
- Опытный писатель
17.04.2019 00:30
- 3
-
Ist .(Ist)
- Наставник
17.04.2019 00:00
===
- 5
-
Віктор Птаха(ptaX54)
- Наставник
16.04.2019 18:46
"Все в джунглях знали Багиру , и никто не захотел бы становиться ей поперек дороги, ибо она была
- 0
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
16.04.2019 18:45
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
17.04.2019 16:45
Було у Вас +4, а зараз вже "нуль". Скільки тут зеботів, що капець.
- 1
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
17.04.2019 19:16
Додам, мовчазних зеботів мінусаторів :)
- 1
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
17.04.2019 19:25
- 1
-
Нестор Махан(akbahabt)
- Опытный писатель
16.04.2019 18:16
Сторонники Порошенко называют Зеленского наркоманом,
- -5
-
Nero Wolfe(drewpandovsky)
- Наставник
16.04.2019 17:03
Шановний Василю Васильович! А Ви десь бачили конкретні відповіді на конкретні запитання від тих, хто буде голосувати за Зе? Так само, як від їхнього кандидата. Я тут зранку одну світлину знайшов. Ось Вам посилання: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1265234170301070&set=a.768636073294218&type=3&theater Хотілося б, щоб Ви посміхнулися, але, на жаль, сумніваюсь
- 1
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 17:22
Цікаво, але ж не смішно...Можна було посміятись, якщо цей клоун програв би, але народ просто здурів й нічого не хоче знати...йому давай зміни, та вони швидко будуть, але зовсі не такі
- 0
-
Nero Wolfe(drewpandovsky)
- Наставник
16.04.2019 17:25
Я знав, що не смішно.
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 17:39
Мені дуже цікаво яка падлюка ставить минуси, але в розмову не вступає..невже вже копіює свого молодого лідера...
- 0
-
Ist .(Ist)
- Наставник
16.04.2019 18:16
Вони зграєю налітають. Причому просто ставлять мінуси бездумно, як тільки бачать, що людина з "табору суперника".
- 1
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
16.04.2019 19:41
Згоден з вами, позиція дивна. Хочте поставити "—" це не проблема, ставте, але будьте ласкаві, аргументуйте, вступайте в діалог, висловіть свою думку, або позицію!
- 2
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 16:48
Дехто думає, що я агітую за Зеленського.
- 2
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 17:04
Мне как-то неважно. что думают другие, хотя трудно не согласиться с Горбулиным. Но даже здесь споры о тренере Динамо не утихают и в любом случае? , болельщики хотят видеть настоящего профессионала, а не только бывшего футболиста. Тогда как понимать желание людей выбрать президентом абсолютно не подготовленного человека? Что они углядели в нем, кроме слов да и то, тихо и быстро сказанных по пути в Мерседес...
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 17:15
про тренера сперечаються дилетанти, а на вибори йшли і йдуть такі ж самі
- 2
-
Shapych
- Эксперт
16.04.2019 17:28
судячи з того, як швидко росте багатство чинного гаранта, він дійсно підготувався.
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 17:44
А Ви що, вже порахували, чи то просто побалакати хочете ? Дуже прикро дивитися на людей, яки говорять таки речи, а доказів не припасли...Не соромно?
- 0
-
Shapych
- Эксперт
16.04.2019 21:29
не соромно. До речі, порахував не я, а, судячи зі всього, сам гарант. Адже він подає декларацію. Якщо вам цікаво - почитайте
- 1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 18:14
Та й Павелко, якого нещадно критикують прихильники Порошенка насправді яскравий представник БПП
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
16.04.2019 18:41
Перед тим він був яскравим представником БЮТ, до того неменьш яскравим представником "Фронту змін", перед тим.... Це не тоне. У Вас є гарантії що завтра він не стане яскравим представником молодої команди реформаторів?
- 1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 19:51
Немає, я не здивуюся, якщо незабаром Порошенко очолить міністерство економіки у Зеленського.
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
16.04.2019 20:16
Судя по последним заявкам, мы и 19 вряд-ли увидели реального кандидата. Там очередной список условий. Реального нам почему-то показывать не хотят. "Может и мальчика никакого-то и не было?":-)
- 2
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 20:46
Як не згадати 2014 і відмову Порошенка від дебатів з Юлею, Навіщо ці собачі бої?
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
16.04.2019 21:14
Юлю даже бойцовоя собака испугалась бы. У нее мертвая хватка.:-)
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 21:52
саме цікаве, що на дебати з нею ПОП готовий був; але другого туру, як нині, тоді не знадобилось. Ще цікавіше, що тоді були передбачені дебати і на першому турі - і в них ПОП брав участь, з опонентами, яких йому визначив жереб: Цушко, Зорян і Шкіряк. І в неї були дебати - з іншими суперниками, якось так сталось:)
- -1
-
VIM
- Наставник
17.04.2019 08:28
бггг))) зелибоба пишет ТАК пафосно, будто он сам эту мыслишку "выстрадал", а не вложили ее ему в башку из говноящика)))
- 0
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
16.04.2019 14:46
" Сьогодні остаточно розпочато етап повернення України в лоно Россії"
- 1
-
Stanislav Tarasov(Petrovich43)
- Старожил
16.04.2019 14:07
Короче, вы г-н Дудник желаете голосовать за Порошенко и призываете нас сделать тоже самое. Но мы смотрим в свои платежки, а потом заглядываем в свой холодильник. В это время нам показывают декларацию Порошенко и говорят, что его статки за год выросли в 100 раз. Я не говорю про его банду, обкрадывающую армию в период войны, про его оффшоры и огромный бизнес на войне. Короче, кто хочет поставить крест на Украине идите ставьте крестик против фамилии Порошенко.
- 2
-
Владимир Си(dynamo1968)
- Наставник
16.04.2019 14:24
Декларацию Порошенко показали, а Зеленский отказался показывать за 2018 год.
- 4
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 14:26
У меня только одно желание и я его озвучил, неужели так сложно это понять ?
- 1
-
VIM
- Наставник
16.04.2019 17:01
а ты зарабатывать деньги не пробовал, зелибоба?
- -5
-
Shapych
- Эксперт
16.04.2019 17:38
Як просто стало вичислити порохолиза: він відразу починає з хамства...
- 4
-
VIM
- Наставник
16.04.2019 19:45
і шо? якби ти отримував 200 доларів, то при оплаті в 4,5 тис грн за "комуналку" уже давно б "коні двинув"))))
- 0
-
Shapych
- Эксперт
16.04.2019 21:40
не вір. (оскільки Ви "тикаєте", то я теж перейду на пацанську мову).
- 0
-
mykola sapun(mykola75)
- Опытный писатель
17.04.2019 00:39
- 3
-
Shapych
- Эксперт
17.04.2019 13:10
Собака бреше!
- 1
-
VIM
- Наставник
17.04.2019 16:51
мвахаха)))
- -1
-
VIM
- Наставник
17.04.2019 08:23
ну, про одну брехню (з приводу "неможливості залишити матір") тобі вже вказали...
- 0
-
Shapych
- Эксперт
17.04.2019 13:13
Відразу видно, наскільки ти далеке від народу. Навіть уявлення не маєш, скільки треба газу, щоб нагріти хату 7 на 12...
- 0
-
VIM
- Наставник
17.04.2019 17:05
)))
- 0
-
Stanislav Tarasov(Petrovich43)
- Старожил
16.04.2019 19:42
Милочка, у меня трудового стажа больше чем вам лет. Я уже давно заработал себе на хлеб, а вы предлагаете мне старику работать на вас и всю камарилью пороха. Теперь про статки, просто возьмите декларации за 2017 год и 2018 год и увидите разницу. И не надо так расстраиваться и впадать в истерику, это уже не поможет. Ваш хозяин, как истеричка бегает по каналам и вы подражаете ему и показываете уровень своей культуры здесь на футбольном сайте. Надеюсь протрезвеете и начнете воспринимать реальную картину жизни.
- 0
-
VIM
- Наставник
16.04.2019 19:54
Зелибоба! Я искренне рад что у тебя, старичка, все хорошо)))
- -3
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
16.04.2019 20:21
Да, ватнички потирают руки, только они не понимают, что их дети и внуки при таких раскладах не поедут учиться в Европу, а в принудительном порядке поедут воевать в какую то Сирию или еще куда нибудь и "безвиза" не будет у них... Ну зато у деда пенсия будет побольше... хотя тоже не факт, могут же сказать и так "Все нормально, просто денег нет".
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 13:38
"Коли люди голосують за героя серіалу, або за свої нездійсненні мрії - це дуже сумно та не смішно" - люди голосують не лише за героя. Люди підсвідомо голосують за президента-диктатора (яким і показаний Голобородько). Вони хочуть "доброго диктатора" який вирішить всі їхні проблеми. Не розуміючи, що апріорі "доброго і прогресивного" диктатора в реальному житті не буває. Навіть Франко і Піночет не були добрими...
- -3
-
Юрій FCDK
- Эксперт
16.04.2019 14:06
Хами порошенка програють тому, що вони хами.
- -4
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 14:22
наші програші нас не сильно хвилюють. "Нас рать"!
- 0
-
VIM
- Наставник
16.04.2019 17:05
посмотрим как ты, старый совок, запоешь через год-другой руководства страной Зиленским)))
- -4
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 17:47
як не прикро, цей просер станеться не "через год-другой", а куди як швидше. Можливо, не в матеріальному обчисленні; а, наприклад в санкційному. Не виключено, що в територіальному... Та мало де...
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 17:51
Так навіщо віддавати свій голос за голобородька, якщо розумієте, що швидко станеться біда для країни? Хлопці, ви що подуріли геть зовсім ?
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 18:30
я то не здурів, як і Ви; і Ви можете це оцінити...
- 1
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 18:52
То питання не до Вас. Ніяк не збагну, чому , на перший погляд освіченні та розумні люди поводять себе як зомбовані...
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
16.04.2019 19:16
- 0
-
Stanislav Tarasov(Petrovich43)
- Старожил
16.04.2019 13:38
Неужели вы такой наивный, что думаете о Зеленском, как о политической фигуре? Это виртуальный персонаж, который был выращен этой ненасытной , паталогически жадной, барыжной властью. Основная масса населения голосует не за Зе, а против Порошенко и его окружения. Это - третий майдан, но бескровный и в рамках Конституции. Править страной будут компетентные люди, которых предложат команде Зеленского. За этим пристально следят и в США и в Европе. Не думаю, что Коломойский не видит пути развития страны. Иначе он не защищал бы Украину от российского нашествия на юго-востоке страны, когда было действительно тяжело. Вон Ахметов поклаксонил в Донецке и пошел договариваться сначала с сепаратистами, а потом и с Порошенко. Вообщем, в стране достаточно специалистов для организации работы по всем направлениям, была бы политическая воля высшего руководства исправить ситуацию в Украине. Поэтому все, кто голосует за Зе, голосует за надежду преобразований в стране (конечно будет борьба с барыгами и ворами всех мастей).
- -2
-
Ist .(Ist)
- Наставник
16.04.2019 13:42
Вже навіть не смішно.
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 13:45
Я о Зеленском, вообще. не думаю.Для меня он понятен и его действия очевидны. Мне интересно другое, чем ему удалось молча прельстить много людей , раз они абсолютно не раздумывая готовы отдать свой голос в его поддержки. Что касается Вашего мнения о компетентных руководителях, то это больше похоже на сказку или детектив, но время нас рассудит
- 0
-
Владимир Си(dynamo1968)
- Наставник
16.04.2019 14:34
Василий Васильевич, тем и прельстил, что молчит, не высказывает свою позицию, не обещает - восточный избиратель надеется на дружбу с Россией, западный - на дружбу с Европой, все регионы на светлое будущее (непонятно какое и каким путём). А в финале придет горькое разочарование, но будет поздно. А ответ будет аналогичный Аршавину - "Ваши ожидания - это ваши проблемы".
- 1
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
16.04.2019 16:09
Так я это понимаю, но хочу услышать от поклонников команды Зе слова, которые подтверждают это или напрочь опровергают. Но они тоже молчать...странно как-то
- 1
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
16.04.2019 20:36
Василий, я так же как и Вы, в каждой дискуссии прошу их, дайте аргументы, почему вы готовы за него голосовать, но кроме аргументов типа Петя плохой, Петя все украл, коррупция и т.д. они ничего сказать не могут.
- 0
Еще комментарииhttps://ukranews.com/news/626986-zelenskij-budet-redko-vyhodit-na-publiku-esli-stanet-prezidentom
Марионетка бывает штоковой (управляются только тело и ноги) или профессиональной (управляется всё).
зе це третій тип маріонетки - віртуальна. З"являється тільки в кліпах. В житті не бачив ніхто.
учетная запись этого пользователя была удалена
Чудова назва блогу, яку легко можу розшифрувати.
"Віра" у перемогу проєвропейського кандидата, а не перемогу якогось наркомана, який усюди сцить з'явитись.
"Віра" у те, що люди таки прозріють, і не підуть голосувати знов "по приколу".
"Відповідальність" за той вибір, який зроблять зеботи 21 квітня.
"Відповідальність" за та наслідки, які будуть, якщо зеботи обируть клоуна.
А тепер по темі.
У мене питання може і є до Зе, але він показав своє справжнє обличчя у своїх клоунських відео. І я не вірю, що він пішов на вибори для приколу. Усе давно планувалось.
А я б позбавив трохи по-іншому питання. Як можна голосувати за віртуального кандидата ? Як можна голосувати за голограму ?
Добивають люди, які пишуть, що "ми не за Зе, а проти Порошенка". Навіть не знаю, як на таких людей реагувати. Вони навіть не розуміють, що віддавши свій голос за наркомана, вони наближають реванш "проросійських" сил.
У "Свободі слова" відбувався черговий цирк з боку Зе-команди. А представние наркомана Данилюк не зміг на жодне питання відповісти. Чомусь у нього тремтіли губи, і руки. Такий точно клоун, як і його бос. І ці люди збираються країною керувати ?! Боже збав.
Якщо прийде Зе, то х...йло швиденько поставити на коліна усю Україну.
Треба усвідомити пану Олегу (Сергію Морозу) та іншим, що зараз йдеться про збереження країни. А усі ці "по приколу" нехай вже припиняють приколюватись над людьми. Головою треба думати.
учетная запись этого пользователя была удалена
Мы говорили в 14 году в Крыму тем, кто визжал от восторга "Путин превратит Крым в жемчужину!" - посмотрите на Абхазию, ребята, с вами будет то же самое.
Прошло 5 лет: турпоток как сдох, так и не вырос, продукты говно, цены как в России, земля у моря распилена по своим. Зато в родной говени.
Нас не слышали.
Мы оказались правы.
Мы кричали в 14 году на Донбассе тем, кто упивался местью "Хватит кормить Украину, Донбасс не встанет на колени" - посмотрите в цифры, вам бы себя прокормить, вы зовёте войну и разруху на свою землю, вы депрессивный регион, зачем вы Путину, у него своего угля хоть жопой жуй.
Прошло 5 лет: заводы попилены, шахты затоплены, население выживает пенсионными и продуктовыми турами на подконтрольную территорию, признания нет, комендантский час и несогласных на подвал.
Нас не слышали.
Мы оказались правы.
Мы орем сейчас тем, кто готов страну подписать на кошмарный эксперимент и вопит "Хуже не будет!" - что вы ж делаете, ироды, вы лишите Украину мировой поддержки и помощи, вы подарите ее на блюдце Кремлю, вам угрожает дефолт и крушение банковской системы, вас обработали, вам промыли мозги дешёвыми сериалами...
Нас не слышат.
Штош.
Анна Оскомина
===
хитра , как Табаки , отважна , как дикий буйвол и бесстрашна , как раненый слон ." (с)
Ви впізнаєте її ... Юлія Тимошенко ... наробили ділов із- за 2 х %...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
и при этом их не смущает, что Порошенко дебатется сам с собой!
Ні, я ще не визначився.
Якщо вже я виклав думку Горбуліна про Порошенка, слухайте його на ютубі
на 42:40 хвилині про Зе.
https://www.youtube.com/watch?v=EsI6X1_YBOo
https://public.nazk.gov.ua/declaration/b272430f-c60d-4d29-b600-850a550e59b1?fbclid=IwAR204xZ04kFp_-zpNCfF3d7msSGeY1FgCiOL7t2sHU9cDJFQvOFWiu01aZo
А Вам не соромно - відразу атакувати людину, яка не згодна з Вами?
До речі, я розумію, що це - нормально, коли люди багатіють... Але, коли 99% біднішають, а на цьому фоні...
Я вже не буду згадувати, як протягом першого тижня на фронті глохли більше половини куплених у "Богдана" бойових машин і т.п...
Риторика змінюється,
відразу після першого туру
Зеленський - маріонетка Коломойського
Сьогодні
Штабист Порошенко Медведев: "Мы не воспринимаем Зеленского как врага"
Ну "включи" ты наконец голову да "погугли", все ж в 21 веке живем!!!!Порошенков 2014 году УЧАСТВОВАЛ в дебатах. А что не с Юлей... Так кто такая Юля в 2014 году, чтоб лично с ней дискутировать?
В. Медведчук
Кому не нравится, тот порохобот ......
Скоро не смеяться с дешевых шуток Квартала будем, а кровью харкать...
ну согласись, надо быть полной бездарностью и неумехой, чтоб не заработать 100 долларов на коммуналку)))
и про "статки за год" "выросшие в сто раз"))) как ты себе это представляешь? тоесть "Пеца" имел грубо говоря миллиард долларов, а теперь имеет СТО МИЛЛИАРДОВ ДОЛЛАРОВ?
Ты серьезно????
мвахаха))) жаль, в Форбс об этом еще не узнали)))
Можливо Ви не знаєте - на Рівненщині, де я мешкаю, рідко яка з/п перевищує 200 долларів (маю на увазі не нараховані, а отримані). А за комуналку цієї зими я менше 4,5 тис грн не платив.
І навіть у Польщу, куди видавив півобласті гарант, я поїхати не можу, бо не можу покинути одну матір на 9-му десятку років.
так що - диво-дивнє! - та АБО заробляєш явно більше і просто жаба давить платити риночну ціну за газ і "свєт" (тому що звик до совкової і постсовкової халяви) АБО не платиш ти ніяких 4,5 тис за комуналку)))
В те, що ти платиш по рахункам 4,5 тисячі і живеш на 900 грн в місяць - не повірю ну аж ніяк)))
Мало того, за січень, я заплатив за газ 5821грн ( у матері було запалення легенів і я змушений був підтримувати в хаті не менше 20 градусів) і жили ми з матір'ю за її пенсію і за те, що накопичили при бандюковичу. А потім я її відправив до сестри, а сам жив у товариша. В хаті підтримував біля +10-12град.
А Ти, судячи зі всього, проживаєш в великому місті і маєш достойну з/п. я вірю в це, бо мої учні покидали свої домівки і працюють по польщах, києвах, львовах і отримують втричі більше від мене...
до речі, у мене не найменша з/п в місті. багато хто отримує мінімалку...
Живу в райцентрі, такому собі Дубні. Можете поцікавитися у людей в соцмережах - скільки тут отримують
учетная запись этого пользователя была удалена
Я лише можу уявити, що залишиться в хаті, якщо я на кілька місяців залишу її порожньою
тобто "матір на 9-му десятку", як виявилось при елементарній перевірці, уже не заважає поїхати заробити)))
тепер нова "поважна" причина - хату обікрадуть!
ох-хо-хо))) шо тільки не придумає пересічний посполитий малорос аби тільки нічого не робити! не дивно, що такі люди і в поважному віці вірять "у джинів")))
швидко "проколовся" "зубожілий")))
а ще я думаю, і про оплату за газ ти лукавиш...
6 000 грн в місяць - це реально забагато як для звичайної хатини! Вона АБО абсолютно не утеплена АБО в тебе там не "хата" , а трьохповерховий "маєток" метрів на 800))) Ну тоді вірю - дорого!
ну слухай, Зєлібоба, я ж не в лісі живу! в мене є знайомі, що мешкають в приблизно подібних по метражу (+/- 100 м кв.) будинках
І під Києвом. І в Житомирській, і в Чернігівській і в тч Рівненській області
Так от: НІХТО БІЛЬШЕ 3000 ГРН ЗА ГАЗ ЦІЄЇ ЗИМИ НЕ ПЛАТИВ. В середньому - тисячі дві платили.
так що ти або брехун-провокатор або з тобою(чи будинком) таки щось не так
і ще! якщо все дійсно НАСТІЛЬКИ погано, що заважає отримати субсидію?
Вот только если у тебя все хорошо, зачем тогда эти пафосные стенания о "платежке и холодильнике"?
Ты или крестик(московского патриархата;) сними, или трусы надень.
Впрочем, думаю, что тебе это не поможет, ватничек. На "дружбу народов" с родней-кацапами рассчитываешь? Ну-ну)))
Ось, для прикладу, подивіться, внизу, ще один zебіл заявляє: "Саакашвілі, як і Порошенко, був одноосібним та авторитарним. Але він очистив Грузію від корупції та криміналу". Попри те, що Порошенко - ніякий не диктатор; і на його руках (і сумлінні) крові протестувальників нема. І повноваження у Порошенка, на відмінну від Саакашвілі-президента сильно обмеженні Конституцією парламентсько-президентської республіки. І корупцію, як зараз виявляється, за вісім років правління Саакашвілі в Грузії не подолав; ні ТОП-корупцію, ні побутову; лише зменшив рівень.
Але людям з таким менталітетом дуже хочеться "справедливої диктатури". Що насправді означає анархію. Яка призведе до знищення держави. І сто років тому таке вже сталося...
«Історія нас вчить тому, що вона нікого нічому не вчить» (с)
Нам болить перспектива втрати державності і незалежності України - це те, чого ви, zебіли, прагнете
когда прожрут и растратят на ленивое быдло все, что было накоплено рачительными "Пецей и Гросманом"
Але ж, бачите: ми тут, мало чи не на пальцях, на конкретних прикладах (навіть без всяких важкосприйнятних теоретичних викладок) розказуємо, що то за ситуація, що саме відбувається, і чим саме закінчиться - але ж... плебс, він такий, от вбив собі в бошку, що кіно - це реальне життя... І що ти йому доведеш?
Мабуть, знову, лише через кров, через жертви, через новий Майдан, і не інакше...
Василю Васильовичу, тут я би посперечася стосовно мудрих та освічених... Гляньте сюди:
https://gordonua.com/ukr/news/politics/-vid-novogo-prezidenta-v-pershu-chergu-ochikujut-znizhennja-tarifiv-na-komunalni-poslugi-opituvannja-892185.html
Як Вам? Де тут ті, для яких держава - понад усе?
У Зеленського Не.Буде.Ніякої.Боротьби.Ні.З.Якими.Баригами.
Про це навіть його начальник штабу заявив.
Я поражаюсь их тупости, они не могут понять что мы тоже ЗНАЕМ какой Петя, но вопрос же не в этом! Что? Что вам предложил "Зе" что вы так свято в него уверовали?!
И еще момент, вопрос же стоит не в том кого выбрать Петю или Вову, вопрос в другом, быть Украине европейской или нет. Потому что голос за "Зе" это реванш ваты. Пускай он будет на первом этапе и без "поглощения", но многовекторность Кучмовскую мы все уже проходили, зачем снова наступать на те же грабли. Зачем?!