Й так наше Динамо має шість балів після двох матчів...
Це добре, бо шість балів вони і в Африці шість очок. Тепер чекаємо Брюгге. Хто оптимізмом, хто з тривогою, хто з надією, а хто просто тре руки від надії, що Динамо провалиться. Хто як…
Не буду говорити, що гра Динамо в останніх трьох матчах мене заспокоїла.
Ні. Але потрібно сказати, що гра Динамо змінюється. І змінюється в кращу сторону. Думаю (може й помиляюсь), що до покращення гри Динамо приклав руку Вісенте Гомес, колишній партнер Реброва по тренерському цеху.Зверніть увагу , колеги, як рішуче команда відмовилась від тої тактики, що награвалась в міжсезонні. Кадірі, обласканий прихильниками Хацкевича як найкращий гравець міжсезоння, в цих трьох матчах сидить в запасі, бо того що було досить, щоб стати кращим гравцем самоварно тульського Арсеналу, не досить, щоб виходити в основі киян. Ніяка пітбулість Кадірі в захисті не переважить його ніякий пас, його обрізки (пам’ятаєте Олімпіакос), а головне - невміння розганяти атаку. В цих умовах, як показала гра зі Львовом Сидорчук значно ефективніший.
Мені , як і Вам, сподобався надіюсь наш захист. Особливо мене порадував Бурда - ще одне пташеня Реброва й Гомеса. Микита здивував не тільки тим, що відпрацьовував в захисті немов бетонний дот лінії Манергейма, але й організував атаку, що раніше за ним не спостерігалось. Менш інтенсивною в перших двох матчах була гра Миколенко в атаці, майже не було його набігів на тили суперників, але не тому, що Миколенку вони не вдавались, а тому що Динамо нині здається відійшло від флангових атак з безперспективними попаданням в голову Бєсєдіна. Згадайте, що майже всі голи були забиті не після марних лихих атак типу козака Крючкова в першу світову, а після передач з центру.
В перших двох матчах здивували Шепелєв з Буяльським та зі списаним вже навіть Хацкевичем Гармашем, а останньому, третьому матчі, ті ж перші двоє, але Сидорчуком, якого і підставно, і безпідставно ми звикли критикувати в своїх коментарях. Сидорчук в останньому матчі видавав такі передачі, з яких гріх було не забити. Крім того, гра відмінна Сидорчука опорником дозволила оживитися й нашим фулбекам, які більш інтенсивно були спрямовані на атаку, чим в попередніх двох матчах. А його передачі, на відміну від пасів Кадірі, були в своїй більшості точними.
Але я все - таки не вірю, що в матчі з Брюгге вийде грати Сергій, а не Гармаш. Як розумієте, нагрузка на Сидорчука, як єдиного опорника, в матчі зі Львовом була незначною, тому що Буяльський з Шепелєвим, що грали над ним, значно спрощували гру для Сергія і до нього доходили не начальні атаки, а вже стихаючі. А грати з Брюгге з єдиним опорником, як це було в грі зі Львовом, само по - собі смертельно. Тому гадаю, що з бельгійцями, як і з Шахтарем, гратимуть два опорника – Шепелєв й Буяльський з одним центральним хавом Гармашем.
Я не знаю, як Ви, колеги, але знову думаю, що воскресіння Гармаша й особливо Сидорчука в минулому матчі є цілковитою заслугою Гомеса, який з ними працював в славні часи Реброва. Можливо я помиляюсь, але такий висновок напрошується сам по собі. Гомес здається добрий тактик, а Хацкевич - непоганий менеджер. Може цей тандем й піде на користь нашому любимому клубу. Головне лише, щоб замість співпраці не почалось співсперечання, як це було з раніше з невгамонним і авантюрним Ріанчем.
Але ось фланги, наші вінгери мене не вразили. Якщо від де Пени ще йшло якесь загострення (пам’ятаєте ж, що обидва голи Карпатам спорудив якраз де Пена), то від Караваєва такого загострення майже не було. Більшість його проходів, на жаль, були передбачуваними, а навіси – простріли тільки пару раз дойшли до адресату. Вихід замість нього Циганкова , з опусканням Караєва вниз, в захист, значно виглядає цікавішим. Тільки ось я не до сих пір не можу собі стверджувати, що Караваєв в захисті грає краще, чим Кенджора.
Циганкова явно поки не хватає на повний матч. Тому думаю, що в основі з Брюгге на правому фланзі вийдуть Караваєв й Кенджора. Так як Брюгге явно буде атакувати, то думаю, що Хацкевич й Гомесом повторять експеримент звужування лінії чотирьох захисників до центральної осі, як це було в грі в Шахтарем, щоб наситити захист. Тому в такій грі Караваєв буде більш корисний, чим ще не повністю відновишийся Циганков.
І напад. У всіх трьох матчах Бєсєдін не то, що провалився, але його гра не вражала. Та він це й сам бачив. Тому нервував, тому грав на межі надриву, тому й отримав нікому не потрібний гірчичник. Швидше за все вийде Соль. Хоч любов Хацкевича до уміючого терпіти й зачіпатися за м'яч Бєсєдіна загальновідома, але зіграти накінечником так, як це вміє Соль, Бєсєдін не вміє. Хоч все може бути.
А ось у вихід Родрігеса не вірю. Тільки тому, що він всього п’ять днів в складі Динамо, та й прибув до нас не топ-чемпіонату, а з команди - аутсайдера чемпіонату Японії, команди, що йде на останньому місці в чемпіонаті цієї країни. Та й грав він останній раз 13 липня.
Ну що залишається дочекатися вівторка.
Почекаємо з надією.
З повагою,
Скіф.
-
Юрій FCDK
- Эксперт
06.08.2019 17:32
Не раз бачив, в інших клубах, правда, як придбаний новачок з коліс виходи навіть в старті. Хіба що в західноєвропейських кклубах мовна проблема не така гостра, ніж в Динамо, де англійську знають лічені особи.
- 0
-
Болела Болелов
- Наставник
06.08.2019 15:23
С удовольствием прочитал ветку диалога Skyf из Кропивницкого (Skyf) и Зеленка™.) Некоторые моменты обсуждения мне напоминают диспут о роли масс и о роли личности в истории, в переносе на футбольную команду и отдельных игроков. Так этот момент в философии уже решён - признана и роль масс и роль отдельных личностей.)) Ну, то таке...
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
06.08.2019 13:02
Не пойму ожиданий автора от игроков, которые только вчера пришли в состав Динамо: с чего они должны немедленно включиться в игру и в точное взаимодействие?
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
06.08.2019 13:27
"Не пойму ожиданий автора от игроков, которые только вчера пришли в состав Динамо: с чего они должны немедленно включиться в игру и в точное взаимодействие? "
- 1
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
06.08.2019 13:40
Разница у нас с вами в основном подходе: вы не знаете, чего ожидать от "новичков на позиции", а я не знаю, как они впишутся в только еще зарождающуюся командную игру.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
06.08.2019 14:02
Ух ти...
- 1
-
Сергей Качмарчик(DynamoForever10)
- Эксперт
06.08.2019 10:02
А ось у вихід Родрігеса не вірю. Тільки тому, що він всього п’ять днів в складі Динамо, та й прибув до нас не топ-чемпіонату, а з команди - аутсайдера чемпіонату Японії, команди, що йде на останньому місці в чемпіонаті цієї країни. Та й грав він останній раз 13 липня.
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
06.08.2019 10:53
Сергей, я также доволен покупкой Родригеса.
- -1
-
Сергей Качмарчик(DynamoForever10)
- Эксперт
06.08.2019 11:11
Играя за более сильную команду забить куда проще, чем играть за аутсайдера.
- 0
-
Вадим
- Опытный писатель
06.08.2019 02:59
Гомеса в Команду возвратил без сомнения Суркис, и, по моему, лично определил его решающую роль Тренера-Тактика в ТШ.
- 0
-
Anatoliy
- Начинающий писатель
06.08.2019 06:57
- -2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
06.08.2019 01:06
С Брюгге шансы примерно одинаковые - все решит случай. Много голов скорее всего не будет по типу 5-3 , в лучшем случае 2-2 и много борьбы в центре и разной мышиной возни.
- 2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
05.08.2019 22:21
Главное, чтобы мы не оказались зрителями "Оптимистической трагедии", а то уже как-то очень хочется добраться "до комиссарского тела"!
- -3
-
Didus' Gorox
- Опытный писатель
05.08.2019 21:18
"... славні часи Реброва"... Завжди заздрив людяв з витонченим художнім смаком... А от мені, простому інженеру, ніяк не зрозуміти, чому +3 =4 -8 краще, ніж +6 =4 -3. Це результати матчів з ШД за три сезони Реброва та два з Суперкубком Хацкевича...
- -4
-
Евгений(Zhmen)
- Наставник
05.08.2019 21:45
- 3
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
06.08.2019 00:38
розумієте , Шахтар грав по результату , йому перемоги не так уже буди і потрібні.
- 1
-
Didus' Gorox
- Опытный писатель
06.08.2019 10:26
Та я ж кажу, що деяких речей просто не можу зрозуміти. Наприклад, як на третьому сезоні роботи тренера, коли розбігся склад гравців, куплений під Блохіна, а Ребров встиг навчити команду грати в новітній футбол іспансьго зразка, ця команда дає рекордне відставання від ШД. А сам Ребров, не зважаючи на вмовляння Суркіса, не хоче більше працювати з побудованою ним командою, а їде на багаті арабські села...
- 1
-
Anatoliy
- Начинающий писатель
05.08.2019 20:35
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
05.08.2019 19:21
Трішечки не погоджусь з оцінкою Беседіна! Він не є "наконечником", але його головна цінність у тому, що він ввесь час тримає в напрузі захисників, а коли уводить одразу двох за собою, то - з'являються зони і суперник помиляєтьс! Так було і в останньому матчі.
- 1
-
Евгений(Zhmen)
- Наставник
05.08.2019 19:02
- 2
-
Sveta Sk(Sveta_SK)
- Наставник
05.08.2019 20:39
Поддерживаю, мне тоже показалось, что все это не просто совпадения и продлевая контракт с Хацкевичем , Суркис уже понимал кто будет и.о.
- -2
-
Афанасий Петрович
- Наставник
06.08.2019 13:45
Тогда зачем прродлевал? Почему сразу Гомеса не назначил?
- 0
-
sir.david. beckham75
- Опытный писатель
05.08.2019 16:09
- 1
-
історик
- Наставник
05.08.2019 15:12
Шановний, Скіфе. Ви все написали правильно. У мене особисто стан оптимізму з невеликою тривогою за наших хлопців, щоб вони завчасно не перегоріли. Хоч вчора канали і вихваляли, як кашу з сиропом, цю бельгійську команду і показували з усіх боків Соболя, але при всій повазі до Брюге, на мій погляд, це не Наполі з Аяксом. З якого це дива Динамо Киів не повинно проходити команду, в якій своіх проблем повна корзинка. Чи хтось думає, що там грають демони на чолі з арендованим Соболем. Я бажаю перемоги і Сидорчуку, і Гармашу і Хацкевичу з Гомесом. Вони всі наші. Хай зроблять подарунок на день народження нашій легенді Лужному.
- 4
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
05.08.2019 15:14
Хай зроблять.
- 2
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
05.08.2019 19:28
У Лужного день рождения сегодня.
- 3
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
05.08.2019 20:54
Присоединяюсь
- 1
-
Shapych
- Эксперт
05.08.2019 13:41
По Бєсєдіну: він отримав у же 2 гірчичники (обидва - необов'язкові), а міг би й ще, тому що його стрибки з одночасним ударом коліном в спину стають вже нормою, яка в Європі не пройде.
- 4
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
05.08.2019 13:29
Предположение автора, что мол пришёл Гомес и сразу разобрался в том,что Кадири, которого так хвалил Хацкевич, оказывается слабый игрок, поэтому мы его и не видим на поле, по меньшей мере наивно, Просто выяснилось, что и Сидорчук, и Шепелев сильно прибавили. Не думаю, что тут есть родь Гомеса...
- 4
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
05.08.2019 16:49
Скорее появление Кадири заставило эту парочку собрать гусей. Но обычно такой эффект кратковременнен.
- 1
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
05.08.2019 20:47
Вполне возможно, скоро увидим.
- 2
Еще комментарииЛично моё мнение по Родригесу, о его выходе/невыходе на поле. Как в любом прогнозе события, которое имеет хотя бы 2 варианта исхода, корректно говорить о примерном соотношении, процентном прогнозе исхода события. Я ба сделал примерно такой прогноз: 75% - не выйде; 25% выйдет.
Поясняю свой подход: 75% именно потому, что не сыгран с командой. То есть - роль "масс" плюс шаблонность мышления тех, от кого будет зависеть решение о выходе. Я не говорю, плохо или хорошо эта "шаблонность". Я говорю, что по шаблонному подходу - выход маловероятен.
Но, оставляю 25% на выход - именно из-за неоспоримой роли и личности, а не только масс. Если Родригес именно такого типа, плана и возможностей футболист, какого увидел я в матче нашей сборной и сб. Люксембурга - он может индивидуально решить вопрос с тем же забитым голом на выезде, о котором мечтают и о роли которого говорят многие даже без этой самой сыгранности. В отличие от того же Беседина, у которого такая возможность гораздо меньше, несмотря на его сыгранность с игроками. АПлюс - это был бы нестандартный, нешаблонный выбор, который мог бы поставить ряд проблем перед Брюгге.
Естественно, что многое (я имею ввиду возможность выхода на замену) будет зависеть от того, как пойдёт матч. Если не выйдет в основе Родригес (что вероятно на 90%), то вероятность его выхода на замену как раз и будет зависеть от того, устаивать ли будет Динамо счёт по матчу или нет.
Всем желаю только победы сегодня!! Ну, или ничьи, ладно!)))
Да воспитанникам киевского дубля 60-80-х годов, полностью адаптированным под игровые требования тогдашней команды, куда более квалифицированным, нежели нынешние приобретения - и тем порою требовались годы (Блохина вводили в основной состав на протяжении двух (!) лет).
А тут опять тот же подтекст: "тренер ДОЛЖЕН адаптировать их за десять - нет, за пять тренировок". Какая-то вера в чудеса, чесслово...
Футбол - это же командный вид спорта, ко-манд-ный - понимаете? А не подборка одиннадцати индивидуальностей на "позициях", способных к автоматическому слиянию в команду за счет каких-то "мудрых указаний" - особенно в наши, индивидуально-таскательные времена, сидящие в головах, как та разруха.
По-моему, Петраков все и убедительно разъяснил - как именно это делается. И с какими первостепенными проблемами при построении командной игры сталкивается ныне любой современный тренер.
Вы наверняка помните всякие-разные "сборные мира" (или там Европы), создававшиеся на одну выставочную игру: собирали сливки со сливок, давали им самые умные указания за всю историю мирового футбола. И что получалось, когда такая сборная играла против какой-нибудь сборной даже средней футбольной страны, но сыгранной на протяжении многих лет?
Яркие и убедительные примеры можете поискать сами.
Шановний Зеленка!
Я також абсолютно не розумію спрямованість Вашого коментаря.
Ви або не дочитали до кінця мій пост, або, не хочу про це думати, ставитесь упереджено до моїх дилетанських записів.
У нас з " игроков, которые только вчера пришли в состав Динамо" є тільки один - Жерсон Родрігес.
Я ще вчора написав: "А ось у вихід Родрігеса не вірю. Тільки тому, що він всього п’ять днів в складі Динамо..." і т.д.
Тобто те ж, про що написали куди більш розгорнуто Ви.
Якщо ви про Кадірі, то я також написав, що вважаю, що він не вийде на поле сьогодні.
Якщо Ви про очікування від новачків взагалі, то чесно кажучи, я не знаю, що від них очікувати, як від Родрігеса, так і від Кадірі. Це не герої мого роману. Про що я вже писав. Хоч дещо від Родрігеса я очікую: надто непристойно він потягав захист нашої збірної в тих двох матчах... Побачимо...
Дякую.
З повагою,
Скіф.
Для меня критерием являются единые командные действия, а не "усиление на позиции" - вот откуда проистекает ваше непонимание моих слов: футбол не является индивидуально-позиционным видом спорта, он не бейсбол, в конце концов, он игра, построенная на синхронном перемещении игроков по полю - кем бы они ни были. Например, Караваев - несомненно техничный игрок, хорошо видящий перемещения соперников, пока злоупотребляет индивидуальной игрой в ущерб командным действиям. А о возможностях Кадири включиться в синхронные действия с новыми для него партнерами можно будет судить минимум через сезон.
Сопротивление соперника в футболе взламывают не "правильными позициями" Сидорчука с Буяльским, а синхронной передачей на голову вовремя сделавшего рывок Буяльского. То есть элементами командных взаимодействий, а не высокой техникой отбора мяча у Кадири или бегом с мячом на фланге у Караваева.
Странно, что столь элементарные и основополагающие для футбола вещи приходится растолковывать старому и опытному болельщику. Ладно еще местная масса "специалистов тренерского дела", с их "позициями" и "правильными указаниями тренера" (о которых они и понятия не имеют). Но вы-то видали футбол, выстроенный на командном движении, а не на "позициях", вы выросли на сугубо динамическом футболе Маслова и Лобановского, вам ли не знать, что основой футбола являются не отдельные игроки, а их взаимное движение...
Дякую!
============================================================================================
Уважаемый Скиф, я полагаю что в мгновенное введение в состав того же Де Пены тоже мало кто верил, а ещё больше было тех, кто так же скептически отзывались о его прошлой команде и отсутствии игровой практики. Какую игру показывает Карлос все мы прекрасно видим. За долгие годы это едва не единственный (Вербич туда же) игрок-легионер который практически мгновенно вписался в коллектив и стал очень эффективным.
Вообще же я считаю что время Беседина в Динамо приходит к концу. Игрок забивающий 1 мяч в 5-ти играх не должен играть в стартовом составе.
Не знаю как Вы, а я рад приобретению Родригеса.
Я хорошо помню, как он возил нашу защиту нашей сборной в обоих матчах. И даже забил уже один гол за сборную Украины -:))))
Но бросать вверх шапки пока не тороплюсь.
Он в отличие от того же де Пены никогда не играл не только в сильных, но и в средних чемпионатах.
На профессиональном уровне он играл только в высшей лиге Люксембурга (3 клуба, 55 матчей, 12 голов), во втором дивизионе Голландии (12 матчей , 3 гола), в высшей лиги Молдовы (Нистру, 22 матча, 1 гол) и в команде - аутсайдере чемпионата Японии (15 матчей, 5 голов).
В прошлом году он отыграл 142 минуты в квалификации ЛЧ с Нистру (по два раза против Торпедо из Кутаиси и македонской Шкедии), но ни разу не забил. В том же году он также с Нистру сыграл три матча в ЛЕ (128 мин.) против исланского Валюра и Карабаха. И также ни разу не отличился.
(Статистические данные взяты из Спортс. ру.)
Но, Сергей, будем надеяться. Все может быть...
В результате в трёх матчах киевляне испробовали почти полных два состава и сыграли две тактические схемы, чем внесли определенный хаос в оценках наблюдателей из Брюгге, которые в той или другой форме несомненно присутствовали или просматривали эти три игры киевлян.
А этот хаос, конечно же не критический, но тем не менее, важен перед игрой на поле соперника.
учетная запись этого пользователя была удалена
Напоминаю, завтра Динамо Киев играет первый матч квалификации с бельгийским Брюгге.... С Брюгге, а не с Реалом, Барселоной, МС, МЮ, Ливерпулем, или, Ювентусом!
Если ТАК пугаться второй команды бельгийского чемпионата, то зачем вообще участвовать в Лиге чемпионов??
"Низзя играть с одним опорником...". А давайте с тремя! Причем, все разрушители!
Тактика команды определяется возможностями её футболистов, с непременным учётом соперника, физического состояния, полноты состава, и ещё массы факторов.
Давайте не верить в сказки о том, что пришел дядя - пророк - иностранец, (Рианчо, Гомес), устроили хоровое чтение гуру Смолового - и окрылённые вдруг открывшимися тайнами ведение игры, милые и родные, но тупые аборигены- "ломоносовы", с криками "банзай" и кодексом Бусидо в козачьих душах, погнали крушить супостата!
А разные схемы у Хацкевича и Мороза, отнюдь не синергируюся засланным испанским козачком.....
Что касается Кадири... то его присутствие/не присутствие в "основе", может диктоваться чем угодно. Но и безапелляционно утверждать о его неспособности отдать пасс ближнему, я бы не стал... Это с Карпатами и со Львовом Динамо былкрай как нужен разрушитель в середине поля???
Согласен с оценкой игры Сидорчука, Шепелева и, до кучи, Гармаша... Ребята, но худо-бедно, это же всё-таки "сборники" Украины! Многолетние.... Плюс возросшая конкуренция, а может, и другие методы мотивации...
Что касается Беседина, то он играет не "наконечника", а скорее, роль "обуха"... топора-колуна!
К сожалению... Но и на Соля я бы не надеялся.... Кстати, откуда мнение о его "забивучести,"?
Давайте без восторженности поклонниц Олега Винника, и без безисходности фанатов Иво Бобула...
Все хорошо в плепорцию.....
А Брюгге надо просто обыгрывать!
учетная запись этого пользователя была удалена
Часто влаштовувала просто нічия .
Про що говорять і матчі на кубок .
Вам це можете пояснити, а я - ні... :)
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Це було б здорово!!!
А завтра был бы день рождения Евгения Кучеревского. Светлая память!