Шахтар – Динамо… Як багато в цьому звуці для серця вболівальника злилось… Але тільки не вчора. Бо вчора Динамо програло гру без всякого винятку.
Я не буду писати про Каштру, про ФФУ, про арбітрів. Все це за дужками. Виходь на поле й доказуй, що ти сильніший. Поле рівне, м’яч круглий, ворота однакові для всіх.
Грай, забивай й вигравай. Все інше – емоції слабака… Перемагає сильніший.Побачивши склад Динамо на гру, тут же задав собі питання: хто буде грати опорником. Один Шепелєв? Бо ні Циганков, а там більше Шапаренко – не опорники, ні по духу, ні по вмінню. Чомусь думалось, що вийде Гармаш, який все-таки більш вправний гравець в опорній зоні, ніж той таки Шапаренко чи Циганков. Та Михайличенко, мабуть, розуміючи, що Гармаш може вибухнути кожної миті як одну, так і в іншу сторону, не наважився кинути його в бій с перших хвилин, та ще й проти Шахтаря, де провокації можуть мати місце апріорі. Тому й кинув в бій атакувальний варіант Динамо, який і програв цей матч.
І діло не в Родрігесі (від нього й тільки надходила якась загроза, яку він так успішно змарнував, бо, на мою думку, має дуже мало практики на полі), а суть в том, що Динамо на цей раз начисто програли центр поля. А той, хто програє центр, програє гру. Всі ж бачили як провалювались Шепелєв з Шапаренко, яких розривали Тете й Тайсон. А так, як чомусь центральні захисники Динамо особливо в першому таймі грали високо, то гірники вривались в відриті зони, як танки Манштейна в травні 1940 р в незахищені лінією Мажино райони Франції. Тому і Шабанов, і Попов дуже швидко схлопотали по гірчичнику. А Артем ще й програв дуель Кривцову, який і забив єдиний м’яч в цій грі.
Чесно кажучи, футболу вчора було дуже мало. Ставка на високий пресинг та швидкий гол, як в в грі на Кубок, не спрацювала. Хоч я не бачив від гравців Шахтаря якось щільного пресингу, хоч і були вільні зони, але наше з Вами, друзі, Динамо, як не вміло вести швидкі позиційні атаки, так і не вміє. І це видно неозброєним оком звичайного вболівальника. Навіть на дивані.
Мене вчора вразила та більш ніж п’яти хвилинна перерва від прохання Миколенко про заміну до виходу Буяльського. Поки тренер вирішував нагальність заміни, Миколенко отримав попередження, а його флангом на ворота киян пройшло пару небезпечних атак. Здається Михайличенко не був готовим до гри й розгубився. А заміни, що відбулись, абсолютно не підсилили гру. Ні Буяльський, ні Бєсєдін, ні Гармаш не ввійшли в гру. Може тільки Гармаш намагався закинути м’яча за комір Пятова. Інших навіть не згадаєш, коли вони вийшли й що робили на полі.
Два слова про гру Попова. Цікавий ціпкий захисник. Але здається, що він спочатку робить, а потім думає. Вчора пронесло в випадку з Мораєсом, пронесло з випадком, коли Денис прямою ногою зніс Дентіньо. А ще раніще - в випадку з Ісмаїлі. Але ці пробачення від арбітрів коли – небудь та й скінчаться. І я думаю, що це буде досить швидко, якщо Денис так і буде йти в стик з гравцями команди – суперника: не жорстко, а жорстоко.
А кількість ударів по воротам зашкалює… Аж по чотири на кожні ворота. Тільки до Пятова нічого не долетіло, а Бущан одного разу відбив, а іншого разу пропустив. Хоч це був, на мою думку, не складний удар.
І останнє про що не згадати не можна. На цьому сайті, та й не тільки на цьому, вже є намагання обілити ультрас. Уже стверджується, що це була провокація гірників і т.д. Але давайте згадаємо, що ще за 10 хвилин до інциденту з Тайсоном, суддя попереджав фанатів киян про прояви расизму. Це було оголошено на стадіоні на 63 хвилині. Але хіба ж ультрас кого – небудь слухає, коли море по коліна й ніхто не карає, а навпроти, вони залишаються героями. Бо "чмарять" Мораєса, Тайчона і інших. Не по - людські це. Вмерло гасло романтиків: "Я не згоден ні з одним словом, яке ви говорите, але готовий померти за ваше право це говорити»
Та хіба те що сталось, сталось вперше?
Пам’ятаєте, як було покарано Динамо штрафом і частковим закриттям трибун за расистські вигуки і банери на матчі Ліги Європи проти англійського Евертона.
Пам’ятаєте, як Челсі весною цього року звернулось до УЄФА з проханням покарати Динамо за расистські виклики ультрас проти гравця «пенсіонерів» Хадсона-Одоі. Слава богу тоді пронесло.
Отак , ніколи не було і знову.
І тепер вся Європа говорить про вчорашній випадок. А представник FARE, заявив, що вболівальники Динамо глузували з клубної кампанії, демонструючи плакати, на яких було написано "Люблю (підтримую, подобається, як хочете) расизм" ("Like to racism" ) (https://www.eurosport.co.uk/football/brazilian-player-sent-off-in-ukraine-for-reacting-to-racist-insults_sto7533366/story.shtml)
Ось так – докотились.
З повагою,
Скіф.
-
нарешті хоч хтось почав про це говорити
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
11.11.2019 22:27
А оголошення до глядачів по стадіону було, виявляється,за "заявкою" двох "героїв" майбутнього "расистського" скандалу... Не когось іншого, не від адміністрації чи стюардів-правоохоронців спокою на стадіоні - а саме цих двох... Щось підозріло змахує на "попередню заготовку"... Невже така "підготовка грунту" ні на що не "наштовхує"?
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
11.11.2019 22:21
Якби такі банери ("Like to racism") були на матчі - кротоканали їх би обов'язково показали! І підняли б такий хай! А поки що крім "фари" (а довіра до неї - нульова) ніхто нічого подібного не "висвітив"...
- -1
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
11.11.2019 20:45
...так, це була ПРОВОКАЦІЯ, за тією інформацією (точніше, її відсутністю) ніяких проявів расизму не було. Ціль соплів Тайсона-Дентіньйо - привести ДК до дискваліфікації на міжнародній арені на тривалий час. Ці провокації здійснюються проти київського Динамо вже тривалий час, саме від бразильських гравців Шахтаря (їм нічого не буде, NORASIM прикриються). Згадали жести, викрики на камеру, інтерв'ю кАналам від "гірників", отож бо... Дивно, що на цьому сайті це не розуміють...
- 0
-
Vlad Kutovoy(vladpolt)
- Эксперт
11.11.2019 20:34
- 2
-
Ігор Рогужинський(igor29)
- Наставник
11.11.2019 20:05
Категорично не згідний з автором. Може тому що дивлюся футбол без звуку і на мене не впливає коментатор?
- 2
-
Ljuzifer(dmitro-oleksenko)
- Старожил
11.11.2019 17:41
Наконец-то я увидел адекватный блог с комментарием по вчерашнему матчу (и по Попову, и по Родригесу, и по событиям вне поля) от болельщика ДК! Потому что от того, что тут "льется" от основной массы т.н. "болельщиков" и околоклубных журналюг\экспетров..., просто рыгать хочется. Спасибо Вам!
- 7
-
Олексій Шаблінський(Quarterback)
- Наставник
11.11.2019 17:15
- 9
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
11.11.2019 16:30
Все игровые проблемы, описанные автором, был обусловлены тем, что игроки Динамо имели аж полтора суток для отдыха после игры в Копенгагене. И при этом все равно Шахтер большую часть матча провел в обороне, даже еще при нежной опеке судьи, чутко отзывавшегося на любое падение его игроков.
- 3
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
11.11.2019 17:30
По травме Мораеса: категорически не согласен с теми, кто винит в ней Попова: (с)
- 5
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
11.11.2019 17:41
Обязанность доказывать злой умысел в действиях Попова лежит на обвинителе. Однако вместо доказательств он занимается откровенной демагогией.
- -5
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
11.11.2019 17:49
Так Артем Жолковский и не говорит о злом умысле, наоборот он говорит, что Попов все правильно сделал. И даже похвалил
- 7
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
11.11.2019 17:57
Я не Артем Жолковский. Обратитесь к автору.
- -5
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
11.11.2019 14:35
Два слова про гру Попова. Цікавий ціпкий захисник. Але здається, що він спочатку робить, а потім думає. Вчора пронесло в випадку з Мораєсом, пронесло з випадком, коли Денис прямою ногою зніс Дентіньо. А ще раніще - в випадку з Ісмаїлі. Але ці пробачення від арбітрів коли – небудь та й скінчаться. І я думаю, що це буде досить швидко, якщо Денис так і буде йти в стик з гравцями команди – суперника: не жорстко, а жорстоко.(с)
- 9
-
Юрис .(asparagus)
- Наставник
11.11.2019 14:04
Сразу скажу что не приемлю расизм!
- 7
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
11.11.2019 15:19
Я також в це, в расистські виклики, не хочу вірити.
- -1
-
Юрис .(asparagus)
- Наставник
11.11.2019 15:26
Дело в том, что я даже верю (практически), что такие выкрики были!!!
- 5
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
11.11.2019 13:57
...хто такий Гармаш, і що про нього розумів Михайличенко, не випустивши його у старті?
- 0
-
Віктор Птаха(ptaX54)
- Наставник
11.11.2019 15:54
хто такий Денис Гармаш ? .. ннну , - це Гармаш Денис . а шо , хтось його не знає ?))
- 2
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
11.11.2019 20:35
...мабуть так), зараз підозрюється Михайличенко)) "а Михайличенко, мабуть, розуміючи, що Гармаш може вибухнути кожної миті як одну, так і в іншу сторону, не наважився кинути його в бій с перших хвилин, та ще й проти Шахтаря, де провокації можуть мати місце апріорі" ...Денис Гармаш - надійно та ефективно зіграв вийшовши на заміну у кубковому матчі з Шахтарем, один з кращих гравців у матчі на Суперкубок з Шахтарем...не "вибухнув" і цього разу) ...ннну - це Гармаш Денис:)
- 0
-
(Aptekar)
- Наставник
11.11.2019 13:41
Вам же растолковали. Виновата УАФ, что не работает с "динамовскими" болельщиками. Лично Павелко не углядел. И вообще, "какие вашы даказательства!". А вы здесь про позор европейского масштаба..
- 1
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
11.11.2019 20:05
Позор европейского масштаба это поведение фанов Шлюхтера в матче с Айнтрахтом. А шлюхтер -Динамо это местного розлива .Боярышника меньше и в аптеке все буде добре.
- 4
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Еще бы кто-то адекватно рассмотрел ИГРУ Динамо при Михайличенко, обратил внимание на то, что физика, прессинг и пресловутое "бицца-бороцца", это все на что он способен, а те редкие проявления чего-то позиционно-креативного - чисто благодаря индивидуальным качествам игроков ("которых просто в ДЮСШ ничему не научили").
учетная запись этого пользователя была удалена
По травме Мораеса: категорически не согласен с теми, кто винит в ней Попова: Мораес сам сунул свою ногу, причем в ту точку, видеть которую, да еще в динамике, Попов объективно не мог. Согласен с оценками автора в адрес Попова в целом (сам подобное отмечал), но только не по этому эпизоду.
Что же касается проявлений расизма, то наличие "мальчика" при более холодном рассмотрении уже вызывает серьезные сомнения.
----------------
А с теми кто не винит, а хвалит Попова за этот эпизод согласны ?
------------------------
https://dynamo.kiev.ua/news/334444-shahter--dinamo--10-paltsyi-i-yajtsa
--
Отлично проявил себя Попов. И я даже не хочу говорить о том моменте, когда он, владея мячом, сделал так, что прессингующий его Мораес, поехал в больницу. Это как раз было из серии: «я вас умоляю», в том смысле, что нечего лезть грудью на танк. (с) Артем ЖОЛКОВСКИЙ
Вашу ссылку я смотреть не буду: это ваши же методы ведения дискуссии, только с противоположным знаком. Решите вопросы между собой.
-
нарешті хоч хтось почав про це говорити
Но ".... демонструючи плакати, на яких було написано "Люблю расизм"...."
Да покажите видео, фото ... да хоть что-то покажите!!!
На стадионе установлено современное оборудование, по которым можно подать в розыск на людей с плакатами...
И статью найти можно и арестовать виновных, да и показать что в Украине с этим борются!
Но, видимо, такой расклад никому не выгоден...
Але хотіти - це субстанція суб'єктивна.
А об'єктивно, на жаль, привіди для такої оцінки бувають...
Но это проблема не Динамо или Шахтера/Десны/и т.д.
Это проблема правоохранительных органов.
Пока за это не наказывают - это считается разрешенным (и дело не только в расизме).
Это наш менталитет, и с этим тоже нужно считаться.