ЗЕленський відродив футбольний клуб "Кривбас". Ну а чому б ні, коли ти преЗЕдент. Можна і рідну футбольну команду воскресити, і змусити когось за це платити. Ну, круто бути преЗЕдентом: можна і пошту бабусі відносити і футбольні клуби створювати. Цікаво бути преЗЕдентом. Якщо б тільки ще не змушували працювати….
А ще преЗЕдент каже, що «ми зробимо все можливе, щоб першість України з футболу знову стала справжнім святом для людей. Щоб новими перемогами на найвищому рівні уболівальників знову радували "Дніпро", харківський "Металіст", львівські "Карпати", одеський "Чорноморець", луцька "Волинь", ужгородська "Говерла", запорізький та донецький "Металурги", чернівецька "Буковина", звичайно – сімферопольська "Таврія", а також багато інших.»
Схоже, що преЗЕдент слухає людей. Наприклад, нещодавно один громадянин України, Максимов, тренер полтавської Ворскли, сказав, що доля футболу в Украіні в руках преЗЕдента і він лише має зібрати десяток олігархів і дати ім зелене світло. Ну, чесно все людина сказала.
Схоже преЗЕдент почув. Світло дано. Зелене?
І що це буде за зелене світло для олігархів? Бо фінансування футболу в Україні, щоб футбольні клуби знову купляли стоси бразильців - це завжди була олігархічна іграшка. На яку олігархи витрачали "зайві" гроші. Ну наприклад можеш взяти кредит в банку, іноді в своєму, за рахунок депозитів і фінансувати цим футбол. Ну, чо м би й ні? Тим більше, нещодавно оліграхічним консенсусом звільнили голову НБУ. Чи може пільги хтось отримає? Чи знову приватизація буде лише для тих, хто володіє футбольними клуба в Украіні?
Останні роки футбол в Україні поступово вмирав. Бо у олігархів не було цих зайвих грошей. Ім не давали, ж, напевно, зелене світло. При цьому, на кінець 2019 року середня зарплатня українців у доларах була найвищою за всю історію незалежної Украіни. Тобто футбол вмирав не тому, що у людей стало меньше грошей. А тому вмирав, бо меньше грошей стало у олігархів. Менше зайвих грошей. Безкоштовних. В тому числі - завдяки реформам. В тому числі - завдяки очищенню банківської системи. І так виходить, що якщо десь стало меньше грошей, то в іншому місці іх стало більше. І так виходить, що на всіх олігархічних телеканалах дуже не любили МВФ. Особливо на тих каналах, власники яких до цього любили футбол, а зараз перестали.
А що зараз? ПреЗЕдент дав якесь зелене світло? В олігархів мають знову з'явитись якісь зайві гроші? Щоб футболісти радували?
В Британіі можуть бути сильні команди. Бо там футбол - це бізнес. І вони заробляють гроші. В Україні можуть бути тільки тоді сильні команди, коли олігархи будуть гратися в своі ігри і витрачати мільйони доларів на них. Але тут питання: де ж вони іх візьмуть.
І не кажіть, що в них багато і вони завжди можуть поділитися. Ні. Якщо олігарх витрачає на "суспільне благо" по запиту політика, то він потім у суспільства візьме в сто разів більше. І це стосується усього, як швидких грошей, так і футболу.
І скільки ж буде коштувати нам всім повернення украінського футболу на рівень "до Майдану"? І чи усвідомлює цю ціну преЗЕдент?
толпа овец Сердючек, потапов будет прыгать по сценам - прославляя "одного з найкращих лідерів сучасного світу")) А может самого баскова з киркоровым будут приглашать?
Некуда девать деньги? Уже войну выиграли? Вооружения современного накупили достаточно?
Кто о чем, а клоун о аренах...
-
Денис Борщов
- Эксперт
27.08.2020 23:03
Говорят у Горняка почти столетняя история, а его взяли и вот так, через колено президента(
- 2
-
Dynamic
- Читатель
28.08.2020 00:25
а ви питали у президента Горняка чи треба він йому був чи хотів він продовжувати проект, чи були кошти?
- -2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.08.2020 02:13
якщо ти по-новому (на період бану, чи деактиву) зарегився лише для того, щоб тут висратись своєю побрехенькою - то повір, це марна справа. І не тому, що я тебе забаню. А тому що зранку тебе адміни помітять і знову деактивують.
- 1
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
27.08.2020 22:40
Приємна новина новина надійшла про найвищу ЗП на кінець 2019 , тож грошей можна надрукувати достатньо щоб на кінець 2020 побити цей вічний рекорд.
- 1
-
Дмитро _(eastman)
- Наставник
27.08.2020 21:33
Как бы мне хотелось сказать, мол не суйте политику в футбол. Но действительность такова, что футбол является сейчас просто частью политики. И от это мерзко на душе.
- 2
-
vvz(vvz)
- Начинающий писатель
27.08.2020 20:40
Якщо мова не йде про держбюджетні кошти, то нехай на здоров'я ЗЕ сприяє розвитку українського футболу. Боротьба з олігархами - це окрема тема.. Поки що такої боротьби не помітно ...
- -4
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
27.08.2020 21:26
Значить Юзік на "прохання" зе на свої бабоси Кривбас відновлює?
- 6
-
alexandr m(dkiev1927)
- Наставник
27.08.2020 20:39
Автор абсолютно прав. Если не примешивать сюда большую политику, и конкретные фамилии президентов, то думаю все бы согласились.
- 6
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
27.08.2020 20:13
Від Анатома годі іншого чекати. Він завжди тільки ядом тут шипить. Але я і без нього бачу на скільки цей сайт просяк шоколадом! Я так розумію , що ви і вилазки проплачених ультрас цілком підтримуєте. Що поганого зробив Зеленський з Кривбасом? Ваші гроші туди поклав? Олігархи тримають футбольні клуби? А що. Пінчук з Порохом менше крадуть? Так Пінчукяк меценатством займається. квартири морякам купив(без піару). А Кондитер тільки гребе під себе! Ніяк не наїсться!
- -9
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
27.08.2020 20:13
Від Анатома годі іншого чекати. Він завжди тільки ядом тут шипить. Але я і без нього бачу на скільки цей сайт просяк шоколадом! Я так розумію , що ви і вилазки проплачених ультрас цілком підтримуєте. Що поганого зробив Зеленський з Кривбасом? Ваші гроші туди поклав? Олігархи тримають футбольні клуби? А що. Пінчук з Порохом менше крадуть? Так Пінчукяк меценатством займається. квартири морякам купив(без піару). А Кондитер тільки гребе під себе! Ніяк не наїсться!
- -8
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
27.08.2020 19:56
Новость дня.
- 4
-
Shapych
- Эксперт
27.08.2020 22:23
Я відкрию секрет - він ще раніше втік від порохна.
- -6
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
29.08.2020 08:17
Не звезди .Порохно его выперло.
- 0
-
Dynamic
- Читатель
28.08.2020 00:27
відкрию величезну таємницю!! Саакашвілі не може втікти в Грузію) бо на нього відкрите кримінальне провадження там. Тож перед тим як читати новини/чутки включайте голову
- 0
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
27.08.2020 19:16
"Вор должен сидеть в тюрьме".
- 2
-
комментарий удален
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
27.08.2020 19:21
Шановний,майте повагу до опонентів.
- 1
-
Андрей Кан
- Наставник
27.08.2020 18:52
- -1
-
Андрей Кан
- Наставник
27.08.2020 18:45
- -5
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
27.08.2020 19:32
андрюшка, не узнаю тебя в гриме....
- 1
-
VIM
- Наставник
27.08.2020 19:56
а как быть, например, с Енергоатомом, который из миллиардных прибылей вышел в миллиардные же убытки?
- 5
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
27.08.2020 20:04
Короновирусные деньжата в специальном фонде, там много не скроишь.....
- 3
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
27.08.2020 20:20
Якби ви по тих дорогах їздили, то не називали б це піаром. Мені аж геть однаково, що то- піар чи гарна робота. В Полтаві були ями в коліна. Це не за рік-два було зроблено. Якби кожний президент хоч щось подібне робив. то у нас країна стала б дійсно квітучою. А Порошенко себе зганьбив брехнею і ненажерливістю і продовжує кожен день ганьбитись. Уявіть , на що б перетворилась країна, якби 450 депутатів почали себе вести так, як веде себе Порошенко. А він зараз звичайний депутат!(який ніяк не вийде з літаргічного сну , де продовжує бути президентом). І мені просто соромно за людей , які підтримують цю особу, розколюючи країну.
- -3
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
27.08.2020 20:33
виталий шемуда
- 5
-
VIM
- Наставник
27.08.2020 22:18
я тобі ще раз повторюю: те, що до твого колгоспу будівництво доріг дійшло тільки в цьому році не означає, що при Порошенку їх не робили.
- 2
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
27.08.2020 20:05
Поставив би десяток плюсів, якби міг!
- -2
-
Dynamic
- Читатель
28.08.2020 00:51
з ними воювати немає смислу! люди не користуються мозком, а лише еміціями! всі думають новий президент прийшов і всьо, країна мигом змінилася! робиться дуже багато хорошого, але ніхто не хоче думати і бачити це! для таких все завжди погано! країна грабилась майже 20 років, грошей тупо немає на розвиток, роблять все можливе, але ж ви нічого не доведете, бо думать ніхто не хоче. Краще послухати пороха, він класний, грабив оборонпром, купував б/у деталі для оборонкі у ворогів (але чомусь зараз Зе малорос, а не порох, бо петя ж виступає постійно за те, що росія у всьому винна, хоча по факту від нього це лише слова, а сам там обнімається з путлєром)
- -3
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
27.08.2020 17:28
Доки наш "футбол" житиме не за рахунок коштів, зароблених саме у футболі, а за рахунок награбованого в Україні, і буде "іграшкою" людей, які мають якісь тимчасові особисті амбіції і хочуть їх комусь "показати" - нічого хорошого для самого українського футболу не буде. Тому і "вмирають" ці "іграшки, як тільки у нувориша знакає "інтерес". І ніякі "відродження" "почивших у бозі іграшок олігархів" - чи "з волі батюшки-царя" чи "волею ЗЕ" - ні до чого позитивного не приведуть... А ЗЕ - звичайний і примітивний "совок" без особливого "царя в голові", який з дурості нашого "лохторату", якому Бєня і Ко по своєму телеканалу вдало "навішали на вуха локшину" про "Голобородька як слугу народу" і який "купився" на неї... подивіться - його "методи правління" у т. ч. підбору "кадрів" серед своїх друзів і знайомих з "кварьалу" і його міста нічим не відрізняються від "серіальних"... Правда, тепер він ще "пронафталінених" згадав... Нічого від нього (як і від інших президентів) не чекаю доброго... Тільки сам народ, коли перестане бути "лохторатом", а стане громадянами своєї країни, зможе виправити становище, яке ми маємо.
- 2
-
Виталий
- Наставник
27.08.2020 16:59
Заангажована стаття.Ні про,що.
- -4
-
Shurman1988
- Опытный писатель
27.08.2020 16:33
Помітно, що Ви, шановний автор блогу, проти Зеленського. Оговорюся відразу, особисто я не за Зеленського, Порошенка або інших осіб з цієї когорти. Чому? Тому, що жоден Зеленський, Порошенко, Ющенко, Обама, Меркель не виправлять ситуації, яка нажаль наявна у нашій країні. Все починається з малого. Хіба хтось із перелічених викручує лампочки та, вибачте, сере у наших під’їздах? Хіба хтось із перелічених не сплачує податки (за всю країну)? Хіба хтось із перелічених змушує громадян скачувати піратський софт та робити інші подібні речі? Ні, це все роблять представники українського народу, які хочуть жити якісно, як в Європі, однак мають дивний підхід, відповідно до якого їм всі винні, а вони нічого нікому не винні. Звідки ж держава, у якій фактично все приватне, буде брати кошти окрім як з податків? А як без коштів вивести країну з кризи? Можна бути незадоволеним Зеленським. Я вважаю, що погано було при Порошенку, погано і при Зеленському. Навіть найрозумніший і найчесніший президент не зможе вивести країну з кризи доки цього дієво не забажає кожен українець. Доки кожен українець не перестане робити скидку собі оцінюючи порядність дій (мовляв мені можна або чим я гіршій за інших), доки кожен українець не стане платити податки (відмовившись від логіки їх все одно вкрадуть) тощо, у нашій країні нічого не зміниться, хоч би хто був президентом.
- 0
-
VIM
- Наставник
27.08.2020 16:45
... Особисто я став отримувати заробітки приблизно рівні «допорошенківським часам» лише в останні роки його правління...
- 4
-
Shurman1988
- Опытный писатель
27.08.2020 19:19
1....мої батьки не наблизилися навіть на половину. Я заробляв трішки менше ніж до Порошенка. Незнаю у кого у 2019 доходи були найвищі у доларах за весь час незалежності, як вказує автор блогу. Важко навіть ці суми уявити, враховуючи курс долара.
- -3
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
27.08.2020 16:58
Влучний вислів
- -1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
27.08.2020 17:43
я не хочу повторятись, тому пропоную глянути внизу мою суперечку з bsg lis (bsg.lis), Вашим однодумцем. Там свою позицію я виклав.
- 1
-
Nika Ивонов
- Эксперт
27.08.2020 18:10
О, бачите, вони вже Вам поставили "мінуси", бо вони так не хочуть. Вони хочуть так, як вони роблять: гроші в конвертах, ціни захмарні (бо простіше продати 2 кг по 50, ніж 10 кг по 10), податки обходять, з/п не платять і т.і. Все це проходили кап. країни свого часу, але в 60-тих роках зрозуміли, що людям треба платити за їх роботу, тому що настане такий час, коли виробництво зупиниться із-за неплатіжноспроможного попиту. Тому зараз в Європі ніхто не виливаю молоко на вулицю, а фрукти не викидає на смітник. От коли наші "підприємці" це зрозуміють, тоді поступово років через 10-20 проблеми почнуть вирішуватися (і футбольні також).
- -1
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
29.08.2020 08:34
Уважаемый. Мы не хуже и не лучше других народов.Просто рамки в которые нас поставили(или мы себя загнали выбрав Кравчука а не Черновола.Вот где совок отрыгнулся) скажем так не дают широких возможностей для формирования среднего класса. Который как известно является локомотивом всех экономик.Поэтому одни тырят милионы а другие лампочки.Тоже самое произошло с Порохом и Зе.Я не люблю Пороха.Но то что он шел правильным курсом (жалко что без посадок и другой фигни) это факт. А Зе Бенин выпердыш.Человек приперся управлять страной без команды. стратегии с голой шашкой следуя Бениным советам.А Верховна Рада Зебилов.Такого позора не было даже при Яныке..
- 0
Еще комментариилюди лише побачили, що змінили Горняк на Кривбас, а чого/як/навіщо ніхто не знає, але показати, що експерт треба!
Мене завжди забавляла казочка про те, що грощі нікуди не зникають.
Вона і зараз подобається учням молодших класів.
А боротьба з олігархатом триває, тільки в предвиборних обіцянках та відосиках.
Що патрон зеБєня с подєльниками вивів з Украінського Привату космічну сумму, вкрадену у українського народу та прикупив недвиги в США та Ізраілі клоун знав ще до виборів!
Наш футбол это игрушка в руках зажравшихся местных нуворишей. Это правда.
Правда также и то, что просто так олигархи ничего делать не будут. И наивны те, которые восторгаются тому, что президент (неважно как его фамилия) дает поручения бизнесу что то сделать (дорогу там или больницу помочь достроить, или вот клуб поддержать) - это популизм, корупция и бред. То есть, если бизнесмен это сделает, то он товарищ властям и тогда он и выгодные заказы получит и без тендера, и никакая налоговая или прокуратура трогать его не будет, а вот если не сделает, то что? Натравят пожарников и милицию ? Позвонят другу и все про этого черта узнают (с)? Да в нормальных странах с этим нещадно борются. Это корупция чистейшей воды, ручное регулирование и управление. Все это, в конечном итоге, оплатит пенсионер, учитель, и раздолбаная районная больница. Согласен с автором, что нынешний президент очень падок на подобные глупости, подражая возможно своим кумироам, но не в нем одном дело. Дело в нас.
Мы же хотим жить как в Хорватии, Польше, Словакии?
Значит надо и провести реформы как у них. И это будет касаться и футбола. Нет сверхприбылей, нет уклонения от уплаты налогов - значит нет шальных денег.
И футбол у нас должен развиваться как там. То есть без суперклубов и без супертрансферов. А значит,поначалу, и без успехов в еврокубках.
В рамках свободного конкурентного рынка, в нормальных странах, есть соответствие уровня жизни граждан и уровня развития футбола. А вот в авторитарных, неправовых государствах, там расцвет:
Россия - есть Зенит, ЦСКА, Анжи, и т.д. в Казахстане! - Астана, в Азербаджане! - Карабах, в Приднестровье!!!, в Тирасполе - был Шериф, Украина - Шахтер Динамо, недавно Металлист, Днепр.
А у нас хочется и рыбку сьесть и ...
И ЛЧ хотим и, чтобы Ахметов честно тарифы устанавливал. Не бывает так...
От голобородька сам старина Саакашвили сбежал) и заявил шо с зелеными мародерами ему не по пути и сваливает в Грузию)
зе-бабуины нареформировались...
Шож это получается, зелебоба все таки Барыга?
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Это ты с янелохом мурку на рояле лабал?
или Укранафтой, которая тоже стала убыточной?
дырой в бюджете в 300 млрд?
Да, "колоссальный объем работы" проделали)))) По 1+1 с интером такого не покажут!
А про дороги не надо рассказывать, их прекрасно делали и в 17-18 годах (только в два раза дешевле, но то уже "пустяк")
Расскажи лучше про "работающий режим тишины" матерям погибших за последние дни
https://www.youtube.com/watch?v=YF9Ceb9dYro&feature=emb_title
А на дорогах, которые якобы затеял зе в "эпоху строительства", откаты огроменнныеи строят без тендеров свои карефаны...
Потому и с короновирусом задница, и строительство дорог- сплошной пиар.
Хто про що, а зебіли про Пэтю)
А також про Гонтарєву, ти також з Верьовкою горлапанив "горіла хата, палала"?
А що украденні гроші з Привату як опинилися на офшорах янелоха, мовчок)
Але правосуддя США це не карманне, як в Україні, обовязково доведуть про ті 41млн.бакінських, яки чомусь осіли в Америці
Робили аж гай шумів! Ну тільку не в твоєму колгоспі, так. А в сусідньому. І вдвічі дешевше, так.
Стосовно реформ. Ну не знаю. Так як Порошенко знищив правоохоронну, судову системи та органи державного контролю, треба ще зуміти його перевершати, не у всіх вийде. Може щось краще реформував? Я не зустрічав.
Стосовно заробітних плат. Особисто я став отримувати заробітки приблизно рівні «допорошенківським часам» лише в останні роки його правління. Мої батьки, не наблизилися навіть на половину.
Стосовно футбольних клубів і олігархів. Клуби у нас збиткові, бо через наш специфічний народний менталітет ніхто не хоче платити за футбол (трансляції, футболки, абонементи тощо). Звідки ж клубам брати гроші? Тільки олігархи й залишаються.
Стосовно того, що у олігархів з’явилися кошти. Я далекий від того щоб вважати, що Порошенко так вже їх душив. Скоріше за все останні просто призвичаїлися, звикли до нової «стабільності».
Проблема не у ЗЕ або ПО (чи як його називають?), а у кожному з нас! І футбол це віддзеркалення нашого сьогодення, наших реалій. А стосовно відродження Кривбасу, повірте у нас більшість державних органів та установ працюють усупереч логіки. Коштів немає, а вони працюють. Коштів немає, а високі чиновники ставлять задачі. Це стосується системи охорони здоров’я, МНС, правоохоронних органів тощо. Ви думаєте, що державним установам хтось дає достатні кошти на опалення, пальне, папір, ремонт та інші потреби ? А швидкі, поліцейські, пожежники якось продовжують виїжджати та виконувати свою роботу. Так практично все у нашій державі, працює хоч і не найкращим чином, однак працює не завдяки чомусь, а усупереч всьому, усупереч здоровому глузду. Тож дивуватися немає чому у описаній Вами ситуації.
да уж...
весомый аргумент!
Порошенко ж 20 лет был президентом и принял Украину в момент ее наивысшего благополучия.
А потому то, штурман начал отримувати "как раньше" лишь в последние 2-3 года его правления действительно "преступно"
А вобще по фразе ...Порошенко знищив правоохоронну, судову системи та органи державного контролю... сразу видно "чиновнека-буквоеда", которому "на бумагу" не хватает(а задач ставят!!!), а потому, шановний грамадянине - вынь да положь)))
2.стосовно "чиновник-буквоеда". Ви помилитися, я і близько не державний службовець.
3.стосовно " вынь-да положь". Чи не з подотків у Європі берутся кошти для функціонування державного апарату? А як у інший спосіб забезпечити його функціонування? Чи може він взагалі не потрібні на Ваш погляд?
Да, і повністю підтримую колегу VIM -, він цілком адекватно обстоює мої погляди з іншого кута зору на цю проблему.