Тема гри з Барселоною наразі особливого ентузіазму не викликає. Сире Динамо, яке тільки на стадії побудови, зустрінеться з командою, яка також знаходиться у достатньо важкому стані. Барселону розривають внутрішні проблеми, багатомільйонні борги, 4 матчі поспіль в чемпіонаті без перемог. З іншого боку 6 очок після 2-х турів у ЛЧ.
Наче ця група дається Барсі дуже легко. Та якщо ви бачили матч із Ференцварошом, то рахунок на табло абсолютно не відповідає змісту гри. Бо реально угорці мали через 20-ть хвилин після початку матчу вигравати 2:0. Реалізація, фарт, клас гравців… Організація гри команди Реброва на дуже високому рівні. Тому і були 2 нагоди відзначитись. Потом стались фактори Мессі і Фаті. Далі ж просто розкатали суперника, який майже не пручався.
Що є головним у сьогоднішній Барсі? Який рівень організації гри? І чому в чемпіонаті такі результати? Чому Реал за всіма статтями розмазав команду Рональда Кумана? Пишуть, що там суперечливий результат, незрозуміле пенальті. Але реально саме за змістом гри Мадрид виграв за всіма статтями. Барса має просто шалену групу атаки: Мессі, Фаті, Грізман, Дембеле, Коутіньо, Трінькао, Педрі, Брайтвейт. Можна лише позаздрити такому вибору виконавців. Відповідно і стиль гри – тотальний футбол. Каталонці намагаються закрити суперника в його лінії штрафного майданчику і не відпускати звідти. По суті як удав плавно душити. З Реалом такий футбол фізично не мав шанси пройти, бо лінія захисту і півзахисту Реалу точно нічим не поступається. Тому й закрити нереально. Динамо ж закриють точно. І проблеми команди на лівому фланзі оборони по суті закрити гравцем, який впорається із Трінькао чи Дембеле, гравцями швидкісними і технічним, міг лише бути Миколенко, і то теоретично.
В чому ж головна проблема Барси? В тому, що гра йде не за рахунок організації. По суті вся гра в атаці – суцільна імпровізація. Кожен бере м’яч і тягне його, обіграє і намагається вивести на відкритий удар партнера, чи самостійно забити. Передбачити вектори розвитку атаки нереально. Атакують по всім фронтам. Якщо подивитись на скрін, то легко побачити головну проблему – безшабашна атака. 9 польових гравців знаходяться в останній третині поля, всі в атаці. По суті при високій втраті в центрі поля обрізається майже вся команда. Саме так моменти створював Ференцварош. Саме так забивав і Реал. Швидкісний перехід з оборони в атаку – головний козир проти цієї Барселони. А у Динамо із цим величезні проблеми. Я ж не випадково в анонсі матчу Динамо Ференцварош зробив акцент на тому, що Нгуен грав дуже високо. Це була жертва Реброва, яка декілька разів спрацювала. Проти Динамо Нгуен грав суттєво нижче, більше з флангу, по всій ширині атаки. Тому рішення Реброва проти Барси – його єдине тактичне рішення проблеми. Відстояти свої ворота і втекти.
Як буде грати Луческу проти тотального атакуючого футболу Кумана? Строго від оборони. Я не здивуюсь навіть 3 центральним захисникам. Але не думаю, що Супряга буде грати відірваним від оборони. Не здивуюсь і схемі 4-4-2. Для мене Циганков і Вербіч у цьому матчі зайві зі старту. Родрігес може нав’язати куди більше боротьби. Багато хто вважає, що Де Пена буде лівим захисником. Але у Динамо дійсно величезні проблеми із складом. На основні 11 важко набрати гравців. Та я скажу так, що чим складніше задача, тим приємнішими будуть набрані бали. В будь-якому випадку це буде для гравців Динамо гра поза гранями можливостей. Або вльот з великим рахунком, якщо хтось почне економити сили і думати про наступну гру.
Дякую за увагу!
Заблукав поміж цього різномаїття плюралистично викладених думок...
"Динамо" "сире" так давно, що цей стан, навіть, слід визначити як звичайний для нас. А тут раптом нам трапляється така Барса, "яка також знаходиться у достатньо важкому стані. "
Так це навпаки повинно викликати ентузіазм!:-)
-
Володимир Даник
- Наставник
04.11.2020 05:23
Гру «Шахтаря» при Луческу до певної міри порівнювали з грою «Барселони». Чи не буде наступна гра до певної міри грою... Луческу проти Луческу! Ваша думка?!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
04.11.2020 10:15
Порівнювали із стилем Гвардіоли, а Куман... ну, для мене він як тренер на клубному рівні не є видатним. Взагалі не розумію чому його призначили тренером Барси... Його досягненням більше 15 років. Чемпіонські титули дуже давно з Аяксом і ПСВ. А так з Валенсією 16 місце в чемпіонаті, з АЗ і Фейенордом так само не золоті нагороди. 4 сезони в Прем'єр Лізі і знову 6-7 місця, а потім 18... Усюди відставки за профнепридатність. Усюди скандали. Тут прийшов і одразу побив горшки з командою, з Мессі, Суаресом. Не думаю, що сьогоднішня Барса за організацією - Барселона Гвардіоли. А рівень індивідуальної майстерності гравців дуже високий - правда.
- 0
-
Володимир Даник
- Наставник
06.11.2020 03:36
Щиро вдячний за цікаву і аргументовану відповідь. І хоч «куманоїди» перемогли динамівців, тренерська творчість самого Кумана пієтету не викликає. Чому його взяли до «Барселони»?! Можливо внаслідок доброї згадки. Колись «Барселону» тренував інший голандець Райкаард. І тренував ніби непогано. Але чомусь у «Барселоні» довго не втримався.
- 0
-
Дмитро _(eastman)
- Наставник
03.11.2020 22:42
Шансы? А что результат матча уже ставят заранее, определяя победителя только по классу? Любой из нас может нарыть в сети множество примеров, когда команда ниже классом побеждала соперника.
- 1
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
03.11.2020 20:53
Бали будуть набрані.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 22:30
Всебічних удач у вашій нелегкій і творчій справі набирання балів.
- -2
-
Shapych
- Эксперт
03.11.2020 14:02
Шанси є! Але, на жаль, невеликі.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 16:49
Може і так. Але для 0:0 потрібно дуже багато фарту для нас.
- 0
-
Игорь Перетятько(viskochka)
- Старожил
03.11.2020 12:10
Давайте будем реалистами, и не путать наши желания с возможностями. Плюс эта история с коронавирусами, плюс предыдущие не совсем удачные игры в ЛЧ.просто хотелось бы посмотреть на молодежь Динамо в сравнении с Барселоной.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 13:52
Взагалі невідомо чи буде матч завтра. Бо ж питання там посталене однобічно, як я розумію. А молодь нова зараз - виключно воротарі. Всі інші вже зіграли по 2 матчі в ЛЧ. На фоні Барси буде як із Гентом другий тайм в Києві. Це я оптимістично налаштований, бо ми не пропустили.
- -3
-
Kergan
- Наставник
03.11.2020 11:20
Если сравнивать с 97 то команды примерно одной сырости)
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 11:59
У Луческу немає половини основи на цей матч. І взагалі він не провів оптимальним складом жодного матчу в цьому сезоні. Регулярно травми, корони, дискваліфікації.... Тому диспозиції сьогодні і в 1997 р. абсолютно різні. На мою думку здобути бали із Барсою можна або дуже вишкаленою основою, або на фарті. Основи немає. ВІрити залишається у фарт.
- -2
-
Petrovich
- Начинающий писатель
04.11.2020 06:02
- 1
-
Александр Рудевич(rudevich)
- Наставник
03.11.2020 10:14
шансы есть всегда
- 1
-
kostyanayanoga
- Наставник
03.11.2020 09:58
Любая команда , при любом тренере если не выходит на матч с установкой - победить , обязательно проиграет. Это друзья мои , основа ЛЮБОГО спорта . Так что вопрос в заголовке лишен смысла.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 11:50
А ви розумієте за рахунок чого Динамо може здобути сьогодні перемогу?
- -3
-
kostyanayanoga
- Наставник
04.11.2020 08:37
А это лучше тренера не знает никто. А мое мнение такое , что при предельной концентрации , подстраховке и обязательно контригре - возможно все. Моя длинная спортивная жизнь говорит об этом . Вот за что я не любил команды Хацкевича и Михайличенко -так это за трусливость , ну а в спорте необходима наглость , в хорошем смысле этого слова! Удачи пацанам !
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
04.11.2020 09:50
Так, при наглості і концентрації. По суті ж це Динамо більшість журналістів вже списали в Барселоні. Хоча насправді стратегічно важливо набрати більше очок у спарці з 2-х матчів, ніж у паралельній спарці наберуть угорці.
- 0
-
Alex
- Опытный писатель
03.11.2020 09:55
Втрачено все, крім честі...Буду задоволений, якщо після Барси згадаю ці слова.
- 1
-
L F(Leonard)
- Эксперт
03.11.2020 08:15
Що тут скажеш - біда! І ніяких "але". Треба вийти і вистояти!
- 0
-
Гудвин
- Эксперт
03.11.2020 07:58
Навіть не уявляю що може сьогоднішнє Динамо протиставити Барсі. Навіть фізичні кондиції не вражають за рахунок яких можливо було б відстояти бодай нічию.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 11:48
Виключно за рахунок того сценарію, що був у Збірної проти Іспанії. 1 шанс - 1 гол з напівмоменту.
- -1
-
(atdirmaq)
- Наставник
03.11.2020 07:54
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 11:47
Порівнювати минулорічне Динамо із цьогорічним немає сенсу. Але відібрати очки у Барселони, на мою думку, можливо в Києві. Такий вже у мене реалізм.
- -3
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
03.11.2020 07:41
Шанси є,навіть коли їх немає.
- 0
-
serg sergio(mishelin4)
- Старожил
03.11.2020 07:18
Зачем вообще выходить. Если внушать себе что шансов нет
- 5
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
03.11.2020 06:57
Проблема Барселоны не в том что "гра йде не за рахунок організації." Значение этой фразы для меня загадка. В т.ч. и потому что принципы и организация игры Барселоны не изменились. Это видит любой кто смотрит игры команда хотя бы на протяжении пары лет. Самым существенным изменением при Кумане является то что Месси стал играть больше и глубже в центре поля тогда даже годом ранее он тяготел к игре справа и выше. Проблемы Барсы в том что некоторые футболисты уже не могут показывать присущую команде игру, а некоторые ещё не могут. Отдельные, такие как де Йонг, Гризманн и Дембеле, несмотря на свой высокий уровень, показывают эту игру достаточно редко. И всё же результат этого матча вполне предсказуем и от игры обескровленного состава Динамо практически не зависит. Разница в уровне этих составов Динамо и Барселоны слишком большая.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 11:46
Мессі вже 3-й сезон грає 10, після того, як команду залишив Іньєста. Раніше дійсно він грав виключно зправа, але вже давно діє по всій ширині атаки, дуже часто з глибини.
- -2
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
03.11.2020 13:47
А что в вашем понятии означает организация?
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 16:31
Компактність ліній при виході з оборони і при поверненні з атаки в оборону. У Барселони Кумана абсолютно провалена компактність при поверненні в оборону, все на атаку. Тому і отримують регулярно провали в обороні навіть від суттєво слабших команд, таких як Алавес, але куди організованіших. Та ж Баварія - чітко організована команда, як і Реал, як і МанСіті, Ліверпуль. Барселона сьогодні - тотальна атака із оголеними тилами.
- -1
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
03.11.2020 18:09
МС, Ливерпуль, Реал, Бавария, уже проигрывали в этом сезоне командам которые гораздо ниже их по статусу. Ливерпуль АВ вообще разгоромила, МС тоже крупно уступал, Шахтёр мог забить Реалу за первый тайм больше чем 3 мяча, Бавария проиграла Хоффенхайму 4-1. Куда же делась пресловутая компактность...Судя по всему вы не смотрите игр Барселоны и не смотрели игру Алавес-Барселона. Или смотрели, но не заметили что игра прошла с большим преимуществом Барселоны, никаких провалов в обороне Барсы в этом матче и близко не было, а единственный гол Алавес забил после идиотского привоза имени Пике-Нету вблизи своих ворот. За весь матч у Алавеса была максимум одна возможность забить ещё. И то удар наносился с средней дистанции. Я понимаю что слово "компактность", конечно, сейчас в тренде, но когда его употребляют всуе, то получается не комильфо. Мягко говоря)
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
03.11.2020 23:39
Ні, я дивлюсь Барсу вже далеко не один місяць. Всі тури в чемпіонаті, всі матчі в ЛЧ. І з Алавесом також дивився. Жовта картка Ленгле як по вашому була через провал? Нагадаю, що там на повній швидкості втікали в контратаку гравці Алавеса. І таких провалів у першому таймі було більше 3-х. Взяти той же матч із Ференцварошом, 3 рази втікав Нгуен, 2-чи у першому таймі, 1 раз у другому. І цей у другому закінчився червоною для Піке і пенальті. Гол Вальверде 1-й у недавньому дербі як був забитий? В результаті контратаки і величезної диріщи в центрі захисту Барселони. Це я про компактність. Скрін з матчу Алавес Барселона в блозі, скільки людей знаходяться в останній третині поля у Барселони? 10! Ось це і показник. Пьяніч по суті майже останній і якщо його накрити, то за його спиною вільне поле, лише Дест на відносній підстраховці, якому доведеться фолити, щоб зупинити швидкісну контратаку, а значить - червона. Просто Алавес був вже втомленим. А в першому таймі вибігали вони регулярно в контатаки.
- -1
Еще комментарииЗ іншого боку Луческу в Динамо ще не побудував команди за своїми принципами. Він сам каже, що необхідно мінімум 6 місяців для того, щоб налагодити командну гру. Тому ні, тут сира Барселона із слабким тренером, але із надзвичайно високим рівнем гравців, проти сирого Динамо з сильним тренером, але із суттєво ослабленою основою через тести, та й основу треба суттєво покращувати якісними трансферами. Особливо півзахист. Тоді Луческу зможе будувати свою команду.
Ми теж в цьому будемо приймати участь.
Найкращим для нас результатом бачу 0-0.
Разница
Луче вместо ВВЛ ... при всех заслугах Мирча ниже классом как тренер
Нет молодого гения Шевы - Супряга на роль ньюшевы не тянет
В 97 после феерических домашних 3:0 думал что они дома нас порвут ... как в прошлый раз после 3:1 дома
Но гений ВВЛ/Шевы выдал феноменальный результат
Шансы есть всегда
И тренер опять голландский)
Надеюсь на то что получится а Мирча сможет заслуженно себя приравнивать к ВВЛ
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Мова про те, що атака Барселони побудована виключно на індивідуальних діях гравців. Мессі бере м'яч і починає з ним бігти, обіграє одного, другого, намагається потім віддати на вільного. Те ж саме роблять Фаті, Дембеле, Трінькао... вони так само тягнуть м'яч. Вся атака - виключно індивідуалісти, так із дуже високим рівнем майстерності. Організація - абсолютно інше. Атака Барси - імпровізація, а не тренерська робота.