Трансфери люблять тишу. Це всім добре відомо. Ви ж помітили, що з боку Динамо немає абсолютно жодних чуток, жодних спекуляцій. Ми не чуємо від тренера чи президента імена. Нам не влаштовують перфоменсів. Все те, що відбувається зараз із можливим переходом в Динамо Ліеля Абада – схоже на істерію людини, яка 5 років не була на побаченні.
І тут отримала запрошення на побачення. Невідомо чи вийде щось з цього побачення. Може воно так і залишиться єдиним. Цілком можливо що партнер по побаченню абсолютно не хоче афішувати такі факти. Та ми бачимо істерію. Від шаленого щастя, що да, да, да побачення… ура!!! А потім розписується з ким, в якому ресторані і які трюфеля, під яким соусом і з якими рябчиками подадуть. І тут бац з’ясовується, що побачення таке, що можливо соус буде не тартюф, а бешамель. І що для відвідин ресторану треба навчитись мити руки, бо з немитими не пускають. Та ще й запізнюватись не можна. Як так? Щоб баришня і немала можливості запізнитись? Всі ці нові обставини так засмутили баришню, що вона же і не знає чи треба їй це побачення? Та й ініціатор побачення тепер також має сумніви чи брати собі таку скандальну баришню, яка ніяк не визначиться…Я також вивчив декілька попередніх матчів Ліеля, для розширення власних знань про цей чемпіонат. Та й подивився на самого гравця. Дійсно є багато песимізму, негативу навколо хлопця. Нікому не відомий і одразу за 5 млн євро. Тут можна сказати і про інше. Вся гра Маккабі будується виключно через Ліеля Абада. 3 місце для команди, яка в минулому сезоні грала в місцевій першій лізі, це все виключно завдяки наявності в ротації людини, яка вміє робити різницю. Так, це слабкий чемпіонат. І сам ізраїльтянин дуже молодий, по суті проводить свій перший сезон в дорослому футболі. Багато індивідуальних помилок. Це все ще дуже сирий матеріал. Однак талант важко не помітити. Як і легко зрозуміти те, що без Абада його команда почне поступове падіння в чемпіонаті.
Давайте пройдемось по плюсам Ліеля Абада. Як я вже написав – вміння робити різницю. Хоча він грає правого вінгера, але при позиційних атаках часто стає другим форвардом, який шукає вільні зони в штрафному майданчику суперника. Тому цілком можливо те, що у хлопця є потенціал скласти конкуренцію Буяльському. Він хорошо читає гру. Має швидкі ноги. І вибуховий стиль. Так собі повільно біжить, а потім бац і вибухнув. Можна сказати, що це раціональне використання своїх ресурсів. Має якісно поставлений удар з обох ніг з середньої відстані, нестандартне мислення. І індивідуалізм помірний. Тільки в тих моментах де варто взяти відповідальність і ініціативу на себе Ліель стає індивідуалістом. Це природня оцінка моменту. В інших ситуаціях м’яч не перетримує, якісно граючи з партнерами. У вчорашній грі він знайшов 5 гольових моментів. Частину він створив сам, частину створили йому партнери. Цілком можливо те, що гравець відчував, що це можливо остання гра за рідну команду, що присутні покупці, це відобразилось на його діях в завершальній стадії.
Що можна було побачити у вчорашньому матчі з негативних моментів? Абада грає достатньо високо, бо орієнтований на швидкісний відрив. По суті саме на це орієнтована вся гра його команди. Та така висока позиція призводить до того, що він втрачає свій фланг і дуже часто правий захисник залишається один проти двох суперників, який розігрує чисельну перевагу. Відповідно гра в обороні – далеко не краща риса ізраїльтянина. У всіх компонентах позиційної оборони, роботи на захист, відпрацюванню по всьому флангу – ті компоненти, над якими ще працювати і працювати. Цілком можливо, що саме фізична слабкість призводить до того, що Абада звільняється від оборонної роботи. Силову боротьбу він програє. І саме рішення, коли він обіграє в силовій боротьбі призводять до помилок. Здивувало мене і те, що він абсолютно не приймає участі при розіграшах стандартних положень як виконавець. Він не подає кутові, не пробиває штрафні.
Про що це говорить? Гравець з вузькою спеціалізацією. Я б порівняв його із Шакірі. Маленький, вибуховий, технічний, агресивний у завершальній стадії, з вмінням знайти простір в оборонних порядках. 5 створених 100% можливостей за матч – багато. Нульова реалізація – погано. 19 років – перспектива. У такому віці можна додавати у всіх компонентах гри. Вочевидь, що Ліель Абада – талановитий молодий гравець. Як і легко побачити інше, що з ним треба ще багато працювати, щоб довести до основної обойми Динамо. Впевнений, що Луческу це розуміє. Як і вся селекційна служба Динамо. Але іскра Божа в гравці є. Це дуже важливо. Наразі це гравець для дублюючого складу. Треба бути реалістом. Той же Цитаішвілі, на мою суб’єктивну думку, цікавіший. Тому якщо Абада не підпишуть – я не засмучусь. А поки навколо цього трансферу забагато галасу.
Дякую за увагу!
"...Как сообщает портал sport5.co.il, представители вингера "Маккаби" отправили "Динамо" пересмотренный вариант контракта с футболистом. Сообщается, что на 7 января игроку уже забронировали авиабилеты в Киев. Вылет может состояться, если переговоры завершаться успехом. Напомним, что сторону игрока не устраивают условия личного контракта футболиста. В частности пункты, в которых говорится, что любые споры между "Динамо" и Абадой будут рассматриваться в гражданских судах Украины, а не в ФИФА или УЕФА.
Так, что не надо пацана грязью поливать, пока дяди чем-то меряются.
И хватит уже Мирче всяких клейтонов.
-
Солнечный Свет(rudenkovv)
- Наставник
09.01.2021 11:36
В первый день сбора все узнаем...
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2021 23:55
Не думаю, що ми все дізнаємось в перший день зборів. Перші 2 дні - медогляд. Не думаю, що Луческу буде давати коментарі. Не думаю, що новачки отак візмуть і з неба прилетять прям на збори. Особисто я вважаю, що буде лише один трансфер. І саме над ним працюють. Якщо все складеться, то ми будемо приємно здивовані. Якщо не складеться, то підсилення взагалі ніякого не буде.
- 0
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
06.01.2021 01:19
Я по этой фотке https://www.footboom.net/img/upload/4/84633-Liel-Abada.jpeg подумал здоровый чувак, за 185 может быть. Голова не крупная. Понятно теперь сравнение с Шакири.
- 0
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
06.01.2021 01:17
Не надо говорить 100%, это нивелирует оценку эпизода. Это я так, побухтеть. Если строго, то пенальти - это около 80%. Бывают конечно моменты, когда забить еще проще, чем с пня, но как правило то, что называют хорошим голевым моментом, имеет 30-50% шансов на успех, то есть один из двух или трех подобных моментов доходит до гола в среднем. А опасный момент - это и 5-10% может быть, удар с перспективной точки. Ну или перспективная атака без удара по каким-то причинам.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2021 21:51
Ми всі суб'єктивні. Є футбольний сленг і в ньому є поняття 100% гольовий момент. Вигадано це давно і не мною. Вживаю так, як навчили. А побухтіти - також право кожного. Бо ж на то ми і вболівальники))
- 0
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
05.01.2021 22:41
Автор вміє навести тень на плетень.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 23:59
Дякую! Обов'язково передам автору ваші зауваження.
- 0
-
Динамо в сердце
- Старожил
05.01.2021 22:17
Покупать нужно игроков, которые сразу могут принести пользу. Нет денег на таких? Чего заморачиваться? У нас неплохая молодежь - тренируйте и шлифуйте их, это бесплатно. Делайте из них игроков хорошего уровня - на них можно потом заработать.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 22:53
Щоб молодь прогресувала поряд повинні бути майстри. Чим класніші майстри, тим сильніше прогресує молодь.
- 0
-
Динамо в сердце
- Старожил
06.01.2021 21:22
мастера стоят больших денег
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2021 23:34
Саме так. Але без майстрів не буде стабільного результату, стабільної гри і стабільного прогресу молоді.
- 0
-
Динамо в сердце
- Старожил
07.01.2021 19:52
ну, я так понимаю у ИМС сейчас проблемы с финансами - на мастеров денег нет, а игроков с далекой перспективой зачем покупать? такого добра и тут хватает
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2021 00:23
Якби були проблеми з фінансами, то не давали б премію за вихід у групу ЛЧ в розмірі, який давно відомий, а саме по 150 тисяч євро кожному. Така собі сума дуже немаленька виходить, якщо помножити на кількість людей.
- 1
-
Vasiliyi вася(Vasiliyi)
- Эксперт
05.01.2021 20:19
Много шума из ничего.Ещё не известно как он будет играть в нашем клубе.что то берём и они не играют а по арендам.Посмотрим что нам предложат дальше.Опять же источники.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 22:52
Так все ж змінилось. Те, що було раніше - було раніше.
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
05.01.2021 19:50
Дерлис Гонсалес один?
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 22:51
Не розумію питання.
- 0
-
Ukrov Nevatnikov
- Начинающий писатель
05.01.2021 19:45
Сказали бы прямо-нет денег .
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 22:51
Так вся кумедія ж лише з одного боку і точно не Динамівського.
- 0
-
Alex El
- Старожил
05.01.2021 17:55
Думаю, что неплохой вариант, если оценивать качество футболиста, цену, возраст.Подошел бы Динамо. Шахтер бы уже подписал,но у них есть на эту позицию Соломон. Но тут дело не в стиле игрока, даже не в цене, я бы сказал в политике. Суркис не Ахметов! В советское время, Киев был очень антисемитским городом. С развалом Союза эта тенденция несколько прошла. Сейчас может опять возродиться, в связи с кризисом, короной.... с тем, что президент Динамо "не той титульной нации" ,президент страны...! Посмотрите на долбанутых болельшиков, я имею ввиду ультрас (Не всех!! Но многих!!) Так , что Суркису нужно подумать дважды, покупать ли Абаду? Заиграет не заиграет? Да и еще такое скандальное подписание..... Но повторюсь, игрок был бы скорее приобретением для команды чем промахом!
- -5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 22:50
Київ завжди був інтернаціональним Містом. Тому до всіх націй тут ставляться адекватно. А те, що завжди є особливі люди - усюди є. Але про все Місто так казати неможна.
- 0
-
Supporter S(Supporter)
- Опытный писатель
05.01.2021 16:28
Зважено.
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
05.01.2021 17:23
А далі така ситуація: Дізнається Абада ві Соломончика, яка в нього зарплатня в Шахті, як свого часу Жуніор підступний в дружків-бразильців, і матиме Суркіс клопіт, звісно, якщо Ліля ця заграє.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:44
У Соломона зп не набагато більша ніж пропонують Абаді. В сучасному футболі премії мають куди більшу вагу, ніж зп. Вийшов у ЛЧ - премія як зп за декілька місяців. Виграв матч - премія. Забив гол - премія. Виграв чемпіонат, кубок, суперкубок - премія.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:41
Суть в тому, а чи варто вигравати?
- -1
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
05.01.2021 16:20
Ключевая фраза ==Той же Цитаішвілі, на мою суб’єктивну думку, цікавіший==.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:39
Я б сказав, що Гіо набагато цікавіший, куди більш динамічніший, технічніший гравець. Як по мені, то він сильніший за всіма показниками.
- 2
-
мисливець
- Наставник
05.01.2021 16:15
Аргументовно! Я не бачив навіть нарізок. Тепер є певне уявлення. Перші два абзаци дуже повчальні! Але більше всього хвилює незгода гравця з пунктами контракту про дисципліну. Тому більше схиляюсь до: "не підпишуть - не засмучусь".
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:30
Так, засмучуватись не варто. Бо перетворили перехід в цирк.
- 0
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
05.01.2021 16:07
No coments !!!! ++++
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:29
Дякую!
- -1
-
Fan Dynamo
- Наставник
05.01.2021 15:30
В СМИ можно всякого найти: И что Мирча не хочет его, а нашел бразильца ( тоже понятно), и что условия контракта израильтянам не нравятся
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:29
Ні, тут не ЗМІ. Тут публічні виступи президента Маккабі Петах Тіква. Це не гра журналістів, це гра на підвищення. А Динамо грає на пониження, тому і з'являються бразильці.
- 0
-
Сергій Колома
- Наставник
05.01.2021 15:29
Вам вірю. Значить,на перспективу готують хлопця!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.01.2021 17:27
Якщо його таки придбають, то він точно не на сьогодні помічник.
- 0
Еще комментарииЗапасаемся терпением..
Маленький, вибуховий, технічний, агресивний у завершальній стадії = це ж Азар!
І тут же поряд: Наразі це гравець для дублюючого складу.
Тобто гроші є. Так, можливо не такі великі, але на хороші трансфери є. Бо ж Абада - не гравець в основу, це гравець в дубль, з перспективами зростання. Не думаю, що він би витіснив Циганкова з основи.
І позиція далеко не критична.
Тому побачимо як підсилять критичні позиції. І чи підсилять взагалі. Якщо не підсилять, то значить дійсно не готові витрачатись на трансфери. Раз не готові, то вимагати від Луческу результатів, перемоги в чемпіонаті, проходу Брюгге і взагалі про розвиток - дурниці. Без належних інвестицій казати про розвиток неможна.
Впевнений, що наші євреї з ізраїльськими порозуміються і Динамо не програє щодо цього трансферу.
Якщо не заграє, інший клопіт, хоча суті це не змінить))
Абсолютно согласен с этим выводом.
Тоже просмотрел пару матчей с Абадой. Цитаишвили и Абада - два игрока одной направленности и оба похожи во многом. Только Георгий уже знает требования в Динамо и даже немного адаптируется к ним. Но мы отдаем нашего в Ворсклу, а взамен берем почти такого же, но за деньги. К этому же стоит добавить, что Цитаишвили уже прочувствовал оппозицию в УПЛ, Абада же привык к более открытому и менее силовому израильскому футболу.
"...Как сообщает портал sport5.co.il, представители вингера "Маккаби" отправили "Динамо" пересмотренный вариант контракта с футболистом. Сообщается, что на 7 января игроку уже забронировали авиабилеты в Киев. Вылет может состояться, если переговоры завершаться успехом. Напомним, что сторону игрока не устраивают условия личного контракта футболиста. В частности пункты, в которых говорится, что любые споры между "Динамо" и Абадой будут рассматриваться в гражданских судах Украины, а не в ФИФА или УЕФА.
Так, что не надо пацана грязью поливать, пока дяди чем-то меряются.
И хватит уже Мирче всяких клейтонов.