Стріляйте в мене, критикуйте мене, але скажіть яким має бути футбол в сільськогосподарській країні. Правильно: сільський, або, якщо хочете, колгоспний: і по фінансам, і по якості. Маємо те, що маємо. Я не дорікаю селянам, я сам з села, я знаю, як змінюється село, але дух колгоспу вивітрити з наших мізків за 20 років неможливо. Мойсею потрібно було 40 років, але й жили тоді менше.
Колос, Олександрія, Інгулець, Агробізнес – це команди, що фінансуються з фондів сільскогосподарських підприємств. І таких команд стає все більше і більше. Хай, хай буде, але ж наш футбол замість того, щоб, розвиваючись, піднімати планку рівня цих колективів, сам потихеньку опускається до них.
І це болісно. Болісно тому, що по – іншому в найближчий час-то і не буде. Не буде тому, що ми, крути – не крути, все ще колгосники з сільськогосподарської країни. І гроші акумулюються там. Це раз. А два, ще й тому, що ентузіастів футболу в селі нині куди більше, ніж Суркісів в містах. Чесно кажучи, Поворознюк з Петрово – це той же самий Суркіс з Києва. Звичайно в футбольному плані: ентузіазм, любов до гри, готовність вкладувати в команду гроші але і такий же недолугий футбольний менеджмент – все вирішувати самостійно.
Тому ми вчора бачили битву титанів: місто проти села. І в двох випадках село перемогло, а в третьому, наше Динамо, ледве-ледве врятувалось й уникло ганьби. Я не скалю зуби, не радію програшу Шахтаря Агробізнесу, бо розумію, що це не ганьба, не позор, а це наша дійсність, яка раніше не могла й приснитись, а нині стає очевидною реальністю: не випадком, дійсністю . Тому й радіємо, які малі цуценята, перемозі Динамо на жилах над Колосом з півторитисячної Ковалівки. І що найстрашніше - є чому радіти. Бо іншого футболу у нас то не має.
Наш футбол – це околиця світового футболу. І слава богу, що у нас є Динамо, та й той Шахтар, що дарують нам хоч якусь надію…
Про гру лише пару фраз.
Перше. Травма Циганкова знову показала нам, що Динамо без нього - це колективний Бєсєдін. Це не в образу Артему, це просто констатація факту, що крім «бицця та бороцця» ми за чотири роки іншому не навчились. При різних гравцях і при різних тренерах: від Хацкевича до Луческу. Вчора, наприклад, 100 хвилин після травми Циганкова Динамо грало по конспектам Хацкевича: вони не забуті, вони не викинуті на смітник, вони сидять в головах наших гравців, немов пам'ять про маму в дитинстві. Скільки разів вчора пуляв в карний майданчик м'яча на авось Караваєв, а скільки теж саме робив Миколенко? Скільки ж раз не знав що робити з м'ячем Сидорчук? Буяльський, здається, без Циганкова осиротів, як пацани з республіки ШКІД. Без Циганкова атакувати можемо ЛИШЕ числом, а не вмінням: наприклад, такої атаки як з Брюгге і на приміті вчора не було видно.
І друге. Не здається друзі вам, що погоня за флаконом 3 в 1 (ЧУ, ЛЄ, Кубок) може обернутись катастрофою? Чому б вчора не випустити честолюбивих дублерів? Бо здається, шо заганяє наш домнул гравців. Заганяє. Вчора зламався Циганков. Дай бог, щоб хоча б на неділю. Грати без нього 11 березня з іспанцями – смертельно…
Боюсь, що основні гравці, ключові гравці, вже загнані, як коні. Сидорчук вчора на полі ледь не падав від втоми….
Все…
З повагою, Скіф.
Порадуйтесь хоть раз локальному успеху команды, за которую. якобы. болеете. Человеческая жизнь коротка , что бы распылять её на старческое брюзжание . Поэтому не стоит себя лишать возможности получать от неё в полной мере положительные эмоции, которые состоят даже из таких вот маленьких эпизодов . Я вот вчера получил отличный заряд энергии и позитива, которые вряд ли получил бы если бы Динамо в развалочку разнесло "колхоз" 5-0.
«Один в луже видит грязь, другой – отражающиеся звёзды» (Иммануил Кант)
-
TolkoDynamo
- Старожил
06.03.2021 06:10
Бред сивой кобылы! И опус бред и половина коментариев. Украина начала становиться колхозной страной после прихода к власти любителей полизать задницу американцам и европейцам в 2004 году. До этого это была индустриальная держава. Сколько уникальных предприятий осталось от союза, но вместо того чтобы их развивать, наши дерьмократы всё разграбили и уничтожили. Поэтому и исчезли такие славные команды как Днепр, Металлист, Черноморец и возникли Агробизнесы, Минаи, Рухи. Кому было выгодно уничтожить производство и сделать из страны сельхозугодья заподного мира можно увидеть по географии исчезнувших и появившихся команд.
- 2
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
05.03.2021 14:52
кубок є кубком, в усіх країнах це - шанс для слабких; навіть в Англії аматори виграють у топ-ів.
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
05.03.2021 14:57
ага. щодо сільського футболу.
- -1
-
Павел Pavel58(pavel58)
- Эксперт
05.03.2021 11:49
Сельский футбол ,это конечно хорошо .но я скучаю за городским ! Хочу Черноморец ,Металлист , Карпаты. Металлург (З) ! Разве можно сравнить армию фанатов у условного Миная и команды из миллионного города ? Я не говорю уже про историю ,традиции и т.д . Так уж сложилось ,что я болею за Динамо ,но вся моя жизнь связана с Одессой и Черноморец я тоже люблю и мне горько наблюдать во что превратилась некогда славная команда . И зарубы между Рухом и Ингульцом мне никогда не заменят матчи например между Металлистом и Днепром . Жаль что это всё ушло... А победе Динамо я очень даже рад (как и поражению Шахты ) и согласен с лучшим комментарием : нечего тут скулить , у нас и так в жизни не очень много поводов для радости что бы ещё после победы любимой команды сопли размазывать !
- 3
-
Stepan Ariy(Ariy1)
- Наставник
05.03.2021 10:36
З Луческу процес пішов, і це головне. Сподіваюсь, і гарний результат буде, вже в наступному сезоні чекаємо плоди
- 0
-
Сергій К
- Наставник
05.03.2021 09:44
В часи Мойсея жили не менше а довше, Мойсей жив 120 років
- 2
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
05.03.2021 09:51
Точно!!!
- 1
-
Vitaliy Grey(Vit-grey48)
- Наставник
05.03.2021 13:01
Це відома біблейська казочка, шановний, антропологи мають дещо іншу думку.
- -2
-
SCORPIO SCORPIO
- Наставник
05.03.2021 13:54
Цитата: "Раньше люди жили меньше, но сама жизнь была длиннее!" :-)))))
- 2
-
Gosha N(igar)
- Наставник
05.03.2021 09:41
То, что этот автор постоянно льет помои на Динамо это привычно, но покажите где он их хоть раз вылил на кротов?
- 6
-
FKDKiev
- Старожил
05.03.2021 15:23
- 0
-
Gosha N(igar)
- Наставник
06.03.2021 11:51
Переживать, болеть и лить помои это совсем разные вещи.
- 0
-
FKDKiev
- Старожил
05.03.2021 09:09
- 6
-
Igor Igor(igoresha999)
- Наставник
05.03.2021 08:44
То-есть 4 важнейших игры за 11 дней, в которых нужен был 100% результат не в счет? Вы серъёзно думаете что в команде есть обойма из 2 равнозначных игроков на каждую позицию для уверенной ротации? Даже не у всех лидеров АПЛ есть такая роскошь... Блаженные, требующие от тех же игроков, которые ещё вчера вовсю сливали тем же командам, у которых сегодня уверенно берём очки,выносить всех в пол-ноги играя чуть-ли не через день вызывают только улыбку...
- 9
-
FKDKiev
- Старожил
05.03.2021 09:12
- 5
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
05.03.2021 09:52
Igor Igor
- 2
-
Гудвин
- Эксперт
05.03.2021 07:58
Автор абсолютно вірно висвітив ситуацію з футболом і з Динамо! Такі є реалії сьогодні.
- -9
-
вадим олефир(dimva)
- Наставник
05.03.2021 07:46
В дитинстві дивився мультфільм--про "ах" і "ох"----автор дуже нагадує оха котрий постійно ооооооохає і всим незадоволений----раніше і трава була зеленіша і небо синіше----автору потрібен заряд оптимізму десь получить а то от песимізму можна і загнуться
- 14
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
05.03.2021 10:09
Сто процентов!!
- 4
-
Konstantin V(chees2104)
- Наставник
05.03.2021 01:12
Та скільки вже можна цих штампів? Ковалівка - значить, село.
- 16
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
05.03.2021 00:35
Вибачте, я віруюча людина, і коли читаю Дай Бог, де друге слово пишеться з маленької літери... Не вживайте, будь ласка, таких обертів, якщо дозволяєте собі таке.
- 14
-
Свідок Динамівських сердець
- Наставник
05.03.2021 07:30
А единорог, тролль, дракон тоже с большой буквы писать. Бог - это название мифического существа, но не его имя.
- -9
-
Efim
- Наставник
04.03.2021 23:59
Какой то странный комментарий от автора -- " дух колхоза не выветреннный из мозгов за 20 лет " . И то что Сидорчук чуть не падал от переутомления . Ну значит команда соперника напрягла Сидорчука настолько , что он уже в начале сезона испытывает дискомфорт -- пора уступать место другим . А насчет колхоза , то добротные команды появлялись всегда , и не важна их прописка . И очень здорово , что есть любители футбола , пусть и местечкового масштаба , но которые просто фанатично любят эту игру . И что такое " дух колхоза " ? И почему он должен выветриваться быстрее чем за 20 лет ? Поясните , пожалуйста ,
- 3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
05.03.2021 10:10
Согласен
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
04.03.2021 22:27
Якщо після п'яти матчів команда "вбита" - які ж вони професіонали? Це ж їх робота, вони нічого більше не роблять і, впевнений, не дуже то і вміють щось робити.Тому ніяких відмовок відносно втоми поки що не потрібно висловлювати - просто нема підстав. А відносно просто ротації - то вона потрібна хоча б для того, щоб тримати в тонусі т. з. "лідерів" і весь час показувати, що вони не є "незамінними. Тим більше, в такому матчі, як з Минаєм - як на мене, є кого виставляти і без лідерів. Інакше - на що надіятися до кінця сезону? Адже попереду суперники посерйозніші за аутсайдера ЧУ.
- 2
-
Leonid
- Наставник
04.03.2021 20:47
А блоги Николая Леонидовича все короче и короче...Плохи дела.
- 2
Еще комментарииПри союзе футбол был слабый? Три обладателя золотого мяча, четыре европейских кубка, первое и второе место чемпионата европы, олимпийские золотые и бронзовые медали и всё это начиная с 1960 года - 30 лет, до развала союза. Украинскому футболу в этом году тоже тридцать исполняется, сравните успехи.
Прежде чем поливать грязью других, посмотрите на себя. Только объективно и тогда, и Динамо лучше покажется, и союзный футбол не такой уж плохой. А то создаётся впечатление, что у нас действительно все слепые и тупые подались в правители, тренеры и писатели, а нормальные люди от этого страдают.
щоправда - погоджусь - випускати дублерів можна було цілком.
але тут є 2 нюанси:
Луческу конче треба догнати кондиції основі, щоб вони могли грати проти іспанців (а я не сумніваюсь, що позитиву можна буде досягнути викключно на "бицця і бороцця"),
Луческу не впевнений що кудись пройде що в ЛЄ, що ЧУ виграє, тож виграти хоч би якийсь трофей для нього важливо, щоб потім сказати "рік тому про таке і не мріяли" ))))
ну і "єслі долка мучіцца - что-нібудь палучіцца" ))
мабуть це в умовах нинішньої кадровохї пустоти ДК, слабкості суперників і незіграності після зими - мабуть це єдиний спосіб хоч на якийсь рівень вийти.
та й по суті у дублі нині переглядать особливо нікого: всі хто міг підсилити основу уже там і грають....
ми нині дуже переоцінюємо чемп совєцкій, вважаючи що тоді хтось щось там міг;
насправді ж у союзі був вкрай слабкий футбол, що підтверджують як успіхи збірної, котра вічно пролітала повз фінальні стадії, що клубів, які за вийнятком двох випадків так нічого і не виграли у Європі за 30 майже років.
але при тому ті два вийнятки показові - що ДК, що грузини змогли таки вийти на рівень вище калхозного футболу і досягнути успіху.
і це не завдяки високому рівню футболу (див. вище), тому що і тоді футбол був калхозно-пролітарський - а завдяки таланту і роботі окремих особистостей.
так само як і в інших видах спорту,
адже українські боксери, борці, плавуни), біатлоністи, тенісистки і т.д. - ввони не кивають головою на колхозність країни, а вколюють і досягають успіху.
просто у футболі склалась якась "корупційна" схема, всім вигідна, із якої ніяк той футбол не вилізе не то що на рівень спортивного футболу а навіть хоч би на рівень аматорського нормлаьного...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Абсолютно точно!!
Ніяке це не село! Там грають непогані футболісти, які і до Ковалівки грали в Прем'єр-Лізі, і після неї будуть грати в Прем'єр-Лізі. Вони нічим не гурші, ніж гравці Зорі чи Десни. Але же то - команди з міста, а Колос, бачте, з села.
Он в Німеччині Хоффенхайм теж с села, не більшого за Ковалівку, але грав в Лізі чемпіонів.
І не розумію чому принижується Колос? Я вже писав. У цій команді 14 вихованців Динамо. Всі гравці дуже високого рівня. Це не аматори, не команда з села. Це класний футбольний проект, в який вкладаються хороші гроші. Гроші з землі і аграрного бізнесу? А що тут поганого. Людину саме земля годує. Це краще, ніж джерела фінансів ріната. Та й у Суркісів бізнес далеко не такий кристальний. Вони на тарифах заробляють, з кишень кожного з нас.