Господа, которые призывают не платить платным сервисам и прочим буржуям. Вы по-моему ошиблись с командой. Динамо всегда был столичным клубом, а жители Киева никогда не были особо бедными. Вот жители Донецка - те да, пропивали свою зарплату на следующий день после получки. Это у них в генах. Потому собственно и привезли войну в свой город.
Тем кто действительно делом занимается вряд ли бы пришло в голову звать к себе домой вооруженных бандитов.Так вот, вы похоже ошиблись клубом. Вам надо болеть за Шахтер - их хозяин полностью спонсирует клуб и деньги болельщиков ему не нужны. А Динамо, как и остальные клубы УПЛ, получают от ретрансляторов немалые деньги. Пусть и не такие как в Англии, но это тоже деньги клуба. И клуб рассчитывает на эти деньги. Чем больше будет платных подписчиков - тем дороже клуб сможет продать права на свои матчи. И те 40 миллионов за ЛЧ они тоже платятся за ТВ-картинку, которую дает клуб. С билетов собирают крохи даже в Англии.
У клубов нет и не будет большего дохода, чем продажа картинки. Собственно потому этот спорт и оброс деньгами, что смог задорого продавать ТВ-подписку. Ни реклама, ни билеты столько денег не приносили никогда. Потому людей призывающих смотреть пиратов можно приравнять к людям призывающим воровать из бюджета клуба.
Мне наверное показалось, но Вы походу запаливаете за кротов, Динамо не состоит в пуле любителей "немалых денег".
Это так, к слову, кому что и кого смотреть, слушать, видеть...
-
Nemesar Nemesarenko
- Опытный писатель
09.12.2021 16:33
я так зрозумів що власник Динамо сплачує всі податки копієчка до копійочки і обленерго які йому належать чесно прихватизовані зі сплатою всіх податків? або можливо телевізійні провайдери такі ж само чесні як власник Динамо? дивився і буду дивитися безкоштовні матчі я шо мазохіст за такі знущання ще й гроші платити?
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
09.12.2021 07:56
Наконец, я понял почему в Динамо столько проблем в игре, с трансферами и прочим. Клуб регулярно обворовывают болельщики и казна никак не пополняется для решительных изменений. Наконец, нашелся один болельщик, который объяснил нам всем причину неудач любимого клуба. А мы тут все спорим об отсутствии скорости у команды, о плохом отборе мяча, отвратительной реализации.. Вот оказывается где собака зарыта!
- 0
-
Егор Кукушкин(mbvtax)
- Наставник
09.12.2021 06:52
Насколько я понимаю, клуб получает конкретную сумму за трансляции, которая никак не зависит от того, где я буду смотреть футбол. Так что Вы не за клуб радеете, а за тех, кто права на трансляцию выкупил, а тут рыжим попахивает.
- 0
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
08.12.2021 22:13
- 1
-
011010010001
- Наставник
06.12.2021 23:05
Товарищ, запомни! Обогреваешь дом камином - воруешь деньги Фирташа! Не смотришь телевизор - присваиваешь средства Коломойского! Не ешь сладкого - грабишь Порошенко!
- 9
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 23:31
А когда ты не отапливаешь дом камином, а подключился в тихую к трубе соседа, то это уже не воровство, а восстановление справедливости!
- -6
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
06.12.2021 19:54
Хочемо жити, як у Євросоюзі, але хочемо все на халяву. Я вже 6 років усе оплачую, щоб легально усе дивитися.
- -4
-
Денис Борщов
- Эксперт
06.12.2021 20:12
Откуда у вас деньги интересно.В "ордло" то?
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.12.2021 16:55
Не заздріть мені ;)
- -1
-
Денис Борщов
- Эксперт
07.12.2021 19:13
Значит вы тоже полупират)_
- -1
-
Anatol' Ivanov(carnivora)
- Наставник
08.12.2021 23:04
потому в Мегого и стоит Максимальная подписка (с футболами) 300 грн/месяц, потому что можно смотреть на нескольких девайсах... если на 2-3-4 чела раскинуть обонплату, то по 50-70-100 грн. в месяц это приемлемо... но большинству же не хочется думать как с соседом/другом/братом сложиться в кучку и оплатить контент Мегого коллективно, по привычке нужно верещать что "жирному и злому дядьке ни копейки не дам". я не Вас имею ввиду, а в целом ситуацию
- 0
-
iet iet(iet)
- Эксперт
06.12.2021 19:47
Молодой человек! Ваши тезисы про "воровство" ничем не обоснованы. А Ваше упрямство говорит о том, что Вы не способны критически посмотреть на себя и признать ошибочность своей точки зрения. МАТЧ входит в 20 БЕСПЛАТНЫХ для населения основных ТВ каналов (см. ниже ссылку на перечень каналов свободного доступа) . Их можно смотреть БЕСПЛАТНО и платить только за интернет. Вам это трудно понять, но в России, наверху, решили, что народу нужно дать хлеба и зрелищ. А у нас у власти тупые и примитивные люди которые не могут дать ничего бесплатно, хотя сами стали богатыми воруя из бюджета. Изучайте предмет спора прежде чем спорить! (https://moscow.rtrs.ru/tv/channels/)
- 5
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 23:00
Они платят за хлеб и зрелища своей свободой
- -6
-
iet iet(iet)
- Эксперт
07.12.2021 01:44
За хлеб и зрелища платят своей свободой уже 2000 лет, со времен древнего Рима. Там раздавали бесплатный хлеб и отвлекали народ скачками и боями гладиаторов. А когда не давали хлеба или зрелищ были бунты. И как правило меняли правителя.
- 4
-
Nemesar Nemesarenko
- Опытный писатель
09.12.2021 16:39
ну ви (кацапи) там і залишилися у стародавньому світі, у нас при владі тупі та примітивні люди яких вибрали тупі та примітивні люди.
- 0
-
Nik Shtyl(GVF86_94)
- Наставник
06.12.2021 18:25
Шановний авторе! Ота "картинка"(ф-1-2-3), про яку ви торочете - суцільне лайно. У моральному плані як мінімум. Я НЕ згоден слухати брехню, провокації, відверту антидинамівську пропаганду. Ні безкоштовно, ні тим більше, за бабло! З задоволенням дивлюсь ме-го-го. За бабло. На оте кротяче лайно дивіться самі.
- 2
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 19:36
так вас никто не заставляет их смотреть, вас просто просят не воровать
- -7
-
Lexa(LexaFan)
- Опытный писатель
06.12.2021 16:05
Короче бедняки ,некиевляне и бедные киевляне ,прекращаем смотреть и болеть за Динамо, оказывается нам нельзя)))
- 11
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 17:58
Болейте за те команды, которые вам по карману. Команд ведь много. 1 и 2 лиги ждут своих болельщиков. Им нужна ваша поддержка
- -12
-
Lexa(LexaFan)
- Опытный писатель
06.12.2021 20:25
За кого болеть и как смотреть, без Вас разберусь. А вот если хочу посмотреть условный ПСЖ или Ливерпуль, то получается я и их обворовываю.
- 7
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 23:01
То есть то что вы вор уже не оспариваете?
- -9
-
Lexa(LexaFan)
- Опытный писатель
06.12.2021 23:20
Нет, я покупаю платный плейлист на смарт-тв, и сам выбираю ,что смотреть и на каком канале. И на вражеских Матч ТВ смотреть намного приятнее и не возникает ощущения, что тебя поливают дерьмом за твой же счет. А Англию смотрю на Sky sport и кайфую.
- 6
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 23:33
Может вам за ордло пойти воевать, чтоб вас тут дерьмом не поливали? За одно и матч-тв станет не таким уж вражеским
- -9
-
Lexa(LexaFan)
- Опытный писатель
07.12.2021 19:18
Сашка Денисов или Ромка Кадемин, ты что ли?
- 0
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
06.12.2021 14:38
Наивно полагал , что главные финансовые поступления идут от рекламодателей , а не от абонентов сети. Если из-за высокой цены , низкого качества трансляции или сложностей с получением картинки платформа теряет абонентов ,то это не проблема абонентов. Если за добытый в Украине газ мы платим по цене добытого Бог знает где ,если за наш уголь мы платим по формуле " Роттердам + " - мы принудительно поставлены в такие условия, а если есть возможность получить картинку " со стороны" , то это должно заботить не меня , а Мегого.
- 5
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 15:33
Если у нас воруют газ, то давайте воровать контент. Браво!
- -8
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
06.12.2021 17:21
Вы заблуждаетесь. Я не раб Мегого и это мое личное дело откуда получать контент. Если Мегого хочет быть моим поставщиком , он должен позаботиться чтобы его условия были для меня более привлекательными.
- 6
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 18:00
Я не раб ювелирного завода, а потому покупаю краденное в ломбардах.
- -9
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
06.12.2021 20:32
Ломбарды запрещены государством ? Вы не раб ювелирного завода , Вы раб своей идеи и хотите сделать нас рабами Мегого.
- 6
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 23:04
Вы не нужны ни мне ни мегого, просто не воруйте контент который они продают, если не хотите за него платить
- -7
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 13:40
І ще одне. Якщо говорити про УЄФА і Мегого, то Мегого купив ліцензію за фіксовану суму. Тобто віддав УЄФА гроші, частина з яких піде Динамо. І те, чи будуть тут їм платити за трансляцію, чи не будуть, на доходи Динамо не вплинуть жодним чином: УЄФА заплатить фіксовану суму. Те, що глядачі будуть дивитись матчі Динамо в ЄК на піратських платформах вплине тільки на доходи самого Мегого
- 0
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:42
То есть люди вложились в проект не зная окупится он или нет, и вы предлагаете на этом основании у них воровать?
- -8
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 13:55
я нічого не пропоную. Ви написали, що споживачі піратського контенту обкрадають Динамо. Це не відповідає дійсності. Втрачає тільки Мегого
- 3
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:59
Так мегого платит столько сколько может заработать, чем меньше будет подписчиков тем дешевле будет продаваться контент, соответственно тем меньше денег будет распределяться между клубами
- -8
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 14:05
помиляєтесь
- 3
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 14:25
УЕФА продает трансляции через аукцион - кто больше даст, тому и продают. Соответственно чем меньше самое высокое предложение - тем меньше распределят прибыли между клубами
- -8
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
06.12.2021 17:05
С таким подходом как у вас, в следующий раз на аукцион никто не выйдет из трансляторов. Тогда вообще останемся без футбола, но зато никому не заплатили, гордые и ущербные...
- 1
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 11:58
Нагадати автору слова президента клубу "я вх...л миллиард"?
- -3
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 12:19
То есть чем больше он вложил в клуб тем больше нужно у него своровать?
- -10
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 12:24
Ні. Це значить, що права на телетрансляцію - частина, при чому неосновна, бюджету клубу
- 0
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 12:32
И поэтому надо поучаствовать в ее разворовывании?
- -12
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 12:49
Давайте так, щоб закрити тему:
- 0
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:13
То есть малое количество сворованного позволяет не считать себя вором?
- -6
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 13:36
Тобто, якщо Ви будете сприймати так, як бажаєте, а не так, як написано, то діалогу не буде
- 1
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:45
Я лишь уточняю когда исходя из вашей логики воровство оправдано, а когда нет
- -8
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 13:58
крадіжку можна виправдати тільки порятунком життя, якщо інших засобів немає. В будь-якому разі, це злочин, але є пом'якшувальні обставини.
- 0
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 14:00
а воровство денег у мегого это спасение чьих жизней?
- -8
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
06.12.2021 14:02
нічиїх
- 2
-
Сергей Сыкал(tungus)
- Опытный писатель
06.12.2021 13:40
Опаньки!!!
- 4
-
Alex
- Опытный писатель
06.12.2021 11:35
То́мас Джо́зеф Да́нінг: -Забезпечте 10 відсотків, і капітал погоджується на будь-яке застосування, при 20 відсотках він стає жвавим, при 50 відсотках сміливим, при 100 відсотках від нехтує всіма людськими законами, при 300 відсотках готовий на будь який злочинин, навіть якщо є ризик бути повішеним.
- 9
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 11:38
Взять все и поделить!(с)
- -13
-
iet iet(iet)
- Эксперт
06.12.2021 12:33
Это Вы утрируете! У Вас не возникает мысли, что в стране, де пенсия 3 тыс. грн., а зарплата 10 тыс.грн. норма жизни у 80% людей, покупать трансляцию МЕГОГО многим проблематично. Есть прослойка очень богатых воров. которые плевали на всех остальных и заняты тем, как еще что то украсть из бюджета (т.е. из наших карманов). Но этого им мало. Вам нужно тепло в доме, электричество - пользуясь смутой и коррупцией эти парни прихватизировали за минимальные деньги государственные газовые месторождения и электростанции. Добывают газ за минималку, а продают нам по евроценам. То же по электричеству - они строили электростанции? Нет они их приватизировали за минимальные деньги и лупят цены мама не горюй! Теперь хотят за телетрансляции футбола брать. Но вот беда - русские показывают на шару. И нищие обыватели это смотрят и не платят МЕГОГО. Прижать их не получается. А показывать на шару (как в России) как то жаба давит.
- 6
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 12:37
Так не надо покупать, есть же 1-2 лиги, которые транслируют бесплатно. За те команды тоже можно болеть. Пусть пенсионеры оставят богатеям их заплывшие жиром топ-клубы. У команд низших лиг должны быть болельщики соответствующие бюджетам этих команд.
- -9
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 16:06
між іншим - і не купують.
- 4
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
06.12.2021 17:17
Я вам открою секрет! Если бы была стоимость просмотра даже 10 грн/месяц все равно нашлись бы такие как вы, которым не очень то и надо такой "небесплатный" футбол, лучше с корешем пивка навернуть. Я вас не осуждаю, если что, дело ваше. Но прикрываться плохим заработком или пенсиями это удел слабых. Возможностей хватает, просто привыкли все что на шару должно быть, ну они/вы так считают. Вот и бухают по вечерам вместо того, чтобы подзаработать в это время и футбол оплатить...
- -5
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 17:42
ні, ви не праві.
- 3
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 18:05
просто не смотрите это аматорство. Они вам себя не навязывают и они вам ничего не должны. Если товар продавца вас не устраивает - не покупайте, но зачем воровать?
- -5
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 18:35
- 3
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
06.12.2021 23:40
Так вболівайте за Реал чи Ліверпуль, воні зараз виграють частенько. Насолоду отрімуйте від футбольного видовища, а, забув, тож треба платити, ліпше піти пива ковтнути...
- -4
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
07.12.2021 09:12
я пива не пью ((
- 0
-
Sakhavet
- Наставник
07.12.2021 17:58
Мегого не нарушают закон, и просят вас не нарушать закон. И они не обещали вам продавать контент дешевле. В чем вы видите обман?
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
07.12.2021 19:16
- -1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
06.12.2021 11:16
Чихать хотел владелец рыжего клуба на то платят за трансляции или нет. Стоимость лицензий заложена в тарифах на электроэнергию, газ, тепло за что платит все население.
- 5
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 11:30
Вы можете экономить, не включать свет, жить при свечах, как прекрасно жили сотни поколений до нас без электрики и без футбола, но вы почему-то предпочитаете воровать?
- -12
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
06.12.2021 11:54
В некоторых азиатских странах где доходы населения небольшие государственное телевидение транслирует матчи ЛЧ и ключевые матчи туров топ-чемпионатов и так то находят средства. У нас же кто у кого больше ворует боольшущий вопрос вернее кто больше. Если болельщиков обдирают через тарифы то не воруют а если смотрят бесплатно футбольные матчи значит воруют. Знатная логика!!!!
- 5
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 12:21
И по причине того, что обворовывают вас вы решили тоже стать вором?
- -10
-
Юрий Романович
- Наставник
06.12.2021 14:23
Ну да пользоваться бесплатной трансляцией это воровство а воровать миллионы это бизнес. Типичный украинский бизнес. У Вас искаженное понятие воровства. Если трансляция есть в инете и не запрещено пользоваться то какое это воровство. Если взломать сайт или программу то это воровство и уголовно наказуемые действие. Что не запрещено то разрешено.
- 5
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 14:38
В интернете еще детскую порнографию скачивать не запрещено, тоже балуетесь?
- -4
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
06.12.2021 20:20
Если Вы балуетесь то не значит что этим занимаются другие
- 4
-
Sakhavet
- Наставник
07.12.2021 08:14
Так это же вы оправдываете запрещенный контент, а не я
- -3
-
iet iet(iet)
- Эксперт
06.12.2021 12:40
Что Вы заладили одно и тоже? Повторяюсь. но просмотр в платном инете трансляции футбола с БЕСПЛАТНОГО канала МАТЧ не воровство! Если вы этого не понимаете - подумайте. Если Вы за бабки топите за МЕГОГО - другой вопрос. Получайте свой негатив и минусы.
- 8
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:19
Матч не бесплатный, он стоит около 6 долларов в месяц за ЛЧ.
- -7
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
06.12.2021 17:21
А где же эти все патриоты попрятались? Матч ТВ это ведь канал нашего северного соседа вроде. А мы вроде как не дружим с ними сейчас или не? То другое? Ах да, забыл совсем, футбол же в не политики...
- -6
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 09:29
- 1
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 10:24
То есть если продавец не соблюдает интерес покупателя, то товар у него надо своровать?
- -13
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 11:21
- 7
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 11:26
А чем вас не устраивает колбаса от мегого? Вы же можете бесплатно в ютубе смотреть игры 1-2 лиги вместо ЛЧ, раз уж колбаса от мегого вам не по карману
- -10
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 11:42
чим не влаштовує мегого-ковбаса?
- 6
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 12:24
Да не скупали они всю колбасу, 1-2 лиги транслируются бесплатно на ютубе. Женский чемпионат - бесплатно. Можете на любом школьном стадионе за мальчишками наблюдать - тоже бесплатно. Колбасы валом - почему вы хотите смотреть бесплатно именно ЛЧ, а не другие команды?
- -9
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 12:40
знову ж таки, ви перекручуєте аргументацію опонента. або не хочете її почути.
- 2
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 12:43
ага, щодо безкоштовної 1-ї і 2-ї ліги.
- 2
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 13:23
В любом бизнесе есть период демпинговых цен, когда вы чтоб привлечь аудиторию к новому продукту предлагаете его бесплатно или за символическую плату. Вы можете отказаться от этого продукта или купить его. Но это не означает что продукт и далее обязаны продавать вам по этой цене.
- -4
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 14:33
це ваша точка зору тільки.
- 3
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 15:38
Так и в ломбардах краденые вещи продают весьма легально, только будете ли вы покупать там золотое украшение, если видели точно такое же у своей знакомой, которую недавно обворовали?
- -4
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 15:47
- 4
-
Sakhavet
- Наставник
06.12.2021 17:51
Закон достаточно точен - если ты покупаешь краденное не зная, что это краденное - ты не виноват, но если ты покупаешь краденное зная что это краденное, то ты - соучастник.
- -4
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.12.2021 18:02
- 4
-
Sakhavet
- Наставник
07.12.2021 08:18
Они не покупают весь футбол, 1 и 2 лиги доступны бесплатно на ютубе, женский футбол тоже, болейте за них - если ЛЧ вам не по карману. Тем командам тоже нужны болельщики. А команды ЛЧ как-нибудь и без вас проживут.
- -3
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
P.S. Мені родич, який живе на вільній частині України, надіслав пароль на oll.tv та MEGOGO. От і спокійно усе дивлюся ;)
А это говно, за которое вы предлагаете платить, я и бесплатно не смотрел, а платно и мыслей не возникает
P.S. С финансовой стороны родному клубу абсолютно безразлично кто будет транслятором - Мегого , Огого или Игого.
Мегого вже заплатило. Чи матиме з цього прибуток - питання інше.
Схема доволі проста: Мегого платить УЄФА, УЄФА платить Динамо.
Якщо Мегого матиме збиток, то не куплятиме ліцензію наступного разу, або перепродасть іншому транслятору. Чи матиме це прямий влив на гроші, які розподілятиме УЄФА між клубами? Так, але це дуже і дуже невеликий відсоток
Це він з прав на телетрансляції стільки вх... потратив?
1. Піратство - це погано.
2. Отримані ФК "Динамо" (Київ) млн. від УЄФА не надто залежать від піратства в Україні.
З цього висновок: при всій негативності піратства, не варто виставляти це все таким чином, ніби в Динамо грали б Холланд з Мбаппе, якби дописувачі Шуріка платили за відеотрансляції
Тобто, якщо батько пограбував банк, аби врятувати життя своїй дитині, то цей вчинок з моральної сторони виправданий, хоч з юридичної залишається злочином
А Вы тут всё бодаетесь?)))
И самое главное люди упорно сопротивляются Вашим доводам)
На ум приходят призывы начинать с малого для строительства европейского государства, да и не только для этого.
Перечислю:
Убирать какашки за собачками (не знаю чем это помогает)
Не мусорить (а меня родители приучили. Ау, европейское государство, где ты?)
Мыть руки (оказывается даже от ковида поначалу сильно помогало, а теперь все молчат - или мыло херовое или озарение пришло. хз)))
И вот самое главное - пиратство!!!
А кто сказал что покупать ворованное хорошо? Кто сказал что все у барыг должны притыренное скупать. Вот так, не работает механизм. И я веря что барыги получат по заслугам - или крепко в табло или сдохнут.
Це все стара історія - боротьба капіталу проти людей. З якого, бля, дива футбол - народна гра і забава раптом став зникати з загальнодоступних телеканалів? В нашій країні що, раптом підвищився життєвий рівень і Україна нарешті обігнала Молдову з Болгарією? Чи може комусь не вистачає на нову віллу на Канарах? Чи давить жаба, що конкурент купив другий Мазератті для третьої коханки, а в тебе лише Гєлік на всі випадки сексуального життя? одне з основних завдань держави - це справедливий розподіл суспільного багатства, заробленого всіма суб'єктами. Якщо держава не хоче цим займатися, то люди, ті хто в трюмі, виживають як можуть, зокрема, з задоволенням споживають піратський контент. Ми вже і так звикли платити і за газ, і за доставку, і за свої ж лічильники, і за бумажки для квитанцій. Нам нав'язують все нові платежі. МЕгаГо викупив трансляції до 2024 року, сподіваюсь вдавиться раніше
серед моїх найближчих знайомих десь з 10 таких що цікавляться (-вились) футболом,
доки трансляції були безкоштовні, люди їх дивились,
коли прийшли футболи, то половина відпала від телевізора, лишились власники кабельного,
а після мегого лише один купив повний пакет (ну чувак щодня ввечері не має що роити, бухає пиво і дивиться матчі), ще я періодично дивлюсь на-шару (до речі, із матчів ДК в єврокубках лише домашній проти Баварії дивився повністю і у прямій трансляції) -
і.. всьо.. - більшість знайомих нині взагалі не знають що таке український клубний футбол.
тобто, я думаю, що мегого тупо прорахувалось із обьємом ринку, взяли кількість бажаючих, помножили на 300 (а чого не на 3000? - був би ще більший патріотізм!)...
отак виявилось, що те аматорство яке показують українські футболісти нікому і за 100 грн було не потрібне, а за 300 - і поготів..
а у мегого тупики свято вірять що їх обкрадають, а то би - ого-го!...
люди нині не дурні і не будуть платить за развод. той футбол який демонструють нинішні наші футболісти - це аматорство. це не видовище і не відпочинок. багато хто не дивиться нинішній футбол навіть маючи і доходи і витрачаючи купу грошей на що попало і навіть маючи можливість дивитись футбол безкоштовно.
наш футбол як видовище ніякий - воно цікаве дуже обмеженій кількості людей, тих для кого футбол - це щось дуже важливе. для тих хто сам грав/грає чи хто через ностальгію памьятає колишні часи.
подивіться на ваше середовище: багато серед ваших знайомих підписників на мегого?
а шара тут взагалі ніяким боком. хоча.. 300 в місяць - це півтори тисячі за півсезону.
вродє й не дешево - за 5 побиттів клуба в єврокубках і мишину возню в упл....
я вже вам відповідав на це питання, кілька разів навіть.
ви самі собі придумали якусь модель цієї ситуації і тепер натягуєте на цю модель реальний світ. воно не натягується і ви придумуєте аргументи щоб все таки натягнути.. ))
хоча і я, і багато ваших опонентів тут уже по кілька разів показували на помилки у вашій логіці і у вашому розумінні ситуації.
ну да, для вас (напевне) і для багато кого ще або все одно, або добре було би щоб воно так як ви хочете.
але навряд чи так буде.
тому що люди реально "не купують" - як ви і пропонуєте.
розумієте?
ви самі придумали що люди масово "крадуть". люди вже просто не дивляться футбол, він став їм нецікавим.
ви (і мегого) думаєте що не купують підписки - значить крадуть.
та не крадуть.
хтось колись щось дивиться, але в масі - просто і не підписуються і матчі не дивляться.
подивіться навіть на те, хто нині на сайті обговорює матчі. подивіться які аргументи і які матчі обговорюються.
у матчів уже або мінімум коментів, або їх взагалі нема. обговорюються тільки якісь медіа-скандали чи моменти....
розумію вашу позицію, вони близька до позиції автора посту і її суть: ідіть бігом і купіть лохотрон у мегого за 1500 грн за осінь - і буде всім щастя.
не хочу по новому розвивати дискусію, я вже тут разів з 10 відповів автору і багато хто ще різними способами казав те само.
питання не в грошах і не в тому платить чи не платить, питання в тому, що мегого нечесно поводяться із своїми потенційними споживачами але при цьому апелюють до їхньої чесності.
а щодо що дивитись...
я ніде не казав що хочу дивитись Реал чи Лівер - навпаки, мені вони глибоко до лампочки.
я фан українського футболу, фан конкретно одного клубу і однієї збірної і всі решта мене не цікавлять взагалі..
саме тому не розумію, чому мені мегого впарює всі ті єврочемпіонати і єврокубки (за мої гроші) які я ніколи дивитись не буду. і вибору у мене нема, адже мегого скупило собі монополію на футбол.
щодо аматорства.
я люблю людей, які грають для себе і за свої гроші - це і називається аматорським футболом. у мене до цих людей нічого окрім поваги і щирого захоплення - сам спав з мьячем коли мав на це здоровья((
і я навіть не проти дивитись аматорський футбол - це цілком нормально, таким український футбол і є, хоч і претендує на професіоналізм.
питання виключно в ціні.
бо футболу як видовище, по суті нині нема (ви вважаєте що ДК-Минай чи ДК-Верес - це видовище?), але гроші за те що є вимагають як за щось неймовірно якісне.
причому, знову ж повертаючись до суті питання - вибору то у мене нема.
адже наявна монополія, неконтрольована і нахабна.
я вважаю, що тут є проблема і вона не в тому, що озвучив автор статті.
--
щодо мого особистого вибору, то я його зробив.
цієї осені я бачив тільки один матч ДК у єврокубках повністю і в прямому ефірі, так що мегого що хотіло те й отримало.
я вам уже разів кілька це пояснював, ви ж не хочете чути і точка. про що говорити?
мегого монополізувало весь футбольний контент в країні (той що по статусу не-аматорський а претендує на розважально-спортивний продукт); вони просто викупили все, навіть юнацький турнір ЛЧ.
а монополія заборонена, згідно законодавства України.
це вже злочин. не смертельний. але й перегляд матчу на не-мегого сайті теж нібито не смертний гріх.
тобто як до мене - так я і до них.
якби у мене був вибір, був ринок, альтернатива - тоді б я сказав що ціна на продукцію мегого СПРАВЕДЛИВА, бо вона сформована на конкурентних засадах.
і або купував би пакет, або не дивився б футбол зовсім (що я по суті і роблю нині).
але так не є, мегого НАВМИСНЕ доклала зусиль щоб максимально змонополізувати трансляції - для чого?
саме для того, щоб поставити НЕ-ринкову, не справедливу ціну на трансляції.
тобто щоб просто поставити мене перд фактом і взяти стільки за це грошей, скільки хочеться.
(так само як роблять це інші хитруни із "уважаємих бізнесменів" в країні - по газу, по електриці, по комуналці, скрізь де тільки можна)
я не бачу у цій ситуації жодної моральності і жодної законності.
мегого навіть не потрудилось вивести футболи у окремий пакет, я вже мовчу про те щоб були різні пакети із підпискою на футбол різного рівня (наприклад, всі матчі Динамо плюс збірна) -
ні!
мегого вставило футбол у свій самий дорогий тариф, який мені особисто нафік не потрібен -
я принципово не хочу платить свої гроші за дибільні фільми на каналах із ще більш дибільні шоу.
але все це мені навьязують "в нагрузку" - якби це було на ринку, це була б морока чисто для мегого; але при наявності монополії це уже свинство по відношенню до споживача.
от вони і отримують те, що заслужили. і я вважаю - цілком справедливо.
--
я розумію що мегого не на це розраховувало. вони собі порахували, помножили і стали чекать касу. а піпл не захавав..
і мегого вирішили що всі подлєци, взяли і навмисно "крадуть", тобто пішли на піратські ресурси.
їм наіть не вистачає мізків втямити, що далеко не кожен болільник здатен (і хоче!) до того піратського ресурсу добратись; більшість глядачів просто перестали дивитись футбол; зовсім! - вони не крадуть, вони просто не купують пакети і не дивляться футбол.
а мегого бореться з піратами - ню-ню...
Ну а кто платит за трансляции тот платит дважды.
Я то могу получать минусы, но даже если тут большая часть воров это не означает что и я должен стать вором.
я вважаю, що якщо клубам хочеться грошей із глядачів, то вони мають не тільки продавати права на тренсляцію, але і дбати про інтерес свого клієнта у договорах продажу прав.
це клуб має бути зацікавлений щоб його дивились а не транслятор. хоча може "і клуб, і транслятор"?
коли я хочу дивитись матч Динамо, то мене зовсім не цікавить де і яким чином я той матч буду дивитись. інтереси транслятора мене не цікавлять зовсім.
мене цікавить саме матч Динамо.
однак ДК (умовно, нехай це буде інший клуб, не суть) продає права на трансляцію і "умиває руки" щодо моїх інтересів.
як наслідок транслятор робить що собі хоче: навьязує мені пакет із трансляціями, які мені не потрібні, ставить яку завгодно і часто неадеуватну ціну за той пакет, створює технічні труднощі чи непомірні технічні умови для отримання трансляції тощо...
а глядач нині уже не дурень, він розуміє, що на футболі хтось черговий раз створив неконтрольовану монопольку і непогано собі набиває кишені на болільницькому патріотизму.
саме тому люди шекають трансляції у піратів - а не тому, що не хочуть підтримати свій клуб.
наприклад, мене не цікавить ніякий матч окрім матчів збірної і Динамо. ніякий - ні ЛЧ ні АПЛ ні кроти проти маріуполя.
але у пакетах Мегого є такий що мені підходить? нема. то про що мова?
мегого мені впарює матчі упл, які мені не цікаві, матчі євроліг які мені не цікаві, лупить за це дурні гроші - але винуватий виявляється я?...
знаєте, якщо є підприємство, що виробляє ковбасу і раптом ця ковбаса не продається чи продається погано - що робить нормальне підприємство, на вашу думку?
я очікую що підприємство запитує у покупців чому не купують кобасу:
- може ціна зависока?
- може якість занизька?
- може асортимент не дуже?
- може магазин з ковбасою в незручному місці?
- ...
а що робить українське мегого і їм подібні?
- скуповують всю ковбасу в окрузі,
- звозять все до одного магазина,
- ставлять неадекватну ціну
- і продають ковбасу у фасовці по 10 кг в одні руки.
хіба я нерпавильно описав ситуацію?
а що роблять люди в таких випадках?
правильно: йдуть на базар і купують сало, заодно скручуючи дулю в кишеню різним хитрунам...
--
а з наукової яким боком до "економічної сфери" (торгівля видовищами) "не-економічне соціальне явище" (болільництво)?
відповіді очевидні, я вище їх перерахував:
- неадекватна ціна,
- відсутність чесного тарифу (під мої потреби),
- іноді технічна неможливість скористатись послугою.
по ціні.
я купував собі пакети від ахметівських футболів коли вони коштували 100 грн в місяць. це було 4 місяці осінню і іноді місяць-два на фіналах ЧС/ЧЄ влітку.
і 100 - це вже було задорого, як на мене. але саме через бажання бути лешальним користувачем я це робив.
300 чи 200 в місяць - наш футбол як засіб відпочинку, як розвага - він просто цих грошей не коштує. навіть Динамо. я вже мовчу про Верес чи там Інгулець - за перегляд їхніх матчів транслятори мають доплачувати людям; принаймні мій час потрачений на телевізор коштує більше, аніж "кайф" від видовища, краще вже піти погуляти по місту.
мало чим мене особисто цікавить матч, умовно, Рома-Барса чи там Реал-Юве. я знаю що то високий футбол, але мене він взагалі не цікавить. його ціна для мене дорівнює нулю і я навіть за 300 грн доплати не сяду о 22.00 дивитись ці матчі - мені моє здоровья настпуного дня важливіше.
то що мені треба?
мене цікавить кілька матчів Динамо за сезон і кілька матчів збірної - за це я згоден платить, умовно гривень 100 в місяць і не більше. і то - не кожного місяця.
матчі УПЛ/КУ я дивитись хочу але платити за їх перегляд - ні.
матчі українських клубів в єврокубках мені не цікаві. взагалі, навіть безкоштовно чи за доплату ))
тепер питання: я один такий? - таких в країні більшість; думаю що 80% глядачів хотіли б саме умов вище, матчів вище.
друге питання: чому мегого пропонує мені пакет "оптом" куди включений весь непотрібний мені мотлох (і я за нього маю платити!!), але чому у мене нема можливості купити саме те, що мені потрібно?
хіба є технічна проблема виділити матчі Динамо і матчі збірної в окремі канали? чи навіть у окремі трансляції за розумні гроші?
упевнений що нема.
чого тоді менеджери мегогогів вперто впарюють мені те, зо що я платити не хочу і що я споживати не хочу?
причому вибора то у мене нема, адже мегого скупили таки всю ковбасу в Україні..
було як?
половина матчів Динамо в УПЛ показувались безкоштовно. було таке? - було.
ви ж розумієте, що "безкоштовно" не буває: хтось за щось таки платив і якось ті гроші "моентизував", тобто все одно отримував прибуток.
ну допустім, то - пережиток.
інша половина матчів йшла за 100 грн в місяць, причому теж із суттєвим "пакетом в нагрузку", який я оплачував (і я цього дуже не хотів); і тут уже транслятор декларував себе як повністю комерційний проект, тобто за мої 100 грн в місяць він отримував необхідне фінансування і прибуток і це була ЕКОНОМІЧНО ОБГРУНТОВАНИЙ МАКСИМУМ ціни.
тепер прийшло мегого і ціна раптом стала 300. тобто +200 для мегего.
вийнятих "просто так" із моєї кишені.
ви вважаєте що це бізнес, бо так сказали мегого.
а я вважаю що це - крадіжка з моєї кишені, бо є всі ознаки порушення закону з боку мегого (нечесна конкуренція, монополізація ринку).
тепер ви змушуєте мене оплатити украдений у мене футбол, бо інакше крадіжка стає нерентабельною для мегого..
це - не аргументація в даному випадку, бо не має ніякого відношення до суті справи. ви так само можете мені порадити серіали ивитись.
особисто я цієї осені бачив дуже мало матчів Динамо і не бачив практично жодного матчу інших українських клубів.
так що мегого свого досягнуло - я тепер поза футболом; навряд чи це означає що я щось вкрав...
якщо ви апелюєте до формальної сторони справи, то тоді і "крадіжки контенту" формально теж нема -
адже хіба я ламаю якісь сервери? чи застосовую спецзасоби? чи ріжу якісь дроти? чи може порушую чиюсь приватність? -
все ні: я цілком легально використовую абсолютно публічні ресурси.
я бачу у їхніх трансляціях навіть рекламу, часто тих самих спонсорів що і у турніру; ресурс відкритий, трансляція часто навіть не українська -
чому ви мене тоді називаєте злодіем а мої перегляди - крадіжкою?
тільки тому що мегогогам так не подобається і вони б хотіли щоб їхній лохотрон працював як задумано?
в принципі, ви й самі це чудово розумієте і саме тому апелюєте не до формальної сторони справи а до таких чисто емоційних термінів як "вірність до клубу" - за що дискусія і почалася.
хоча і вірність до клубу яким тут боком?
клуб свої гроші від тренслятора отримав, контракт є і він навряд чи залежить від моїх переглядів;
ну а то що "схемка" не запрацювало як мегогоги собі нашифрували - так то їхні особисті проблеми.
так вас цікавить закон чи мораль?
а то як про "монополізацію ковбаси" то ви про закон,
а як про легальний ресурс - то вже про мораль))
тобто, коли мегого купує собі монополію на весь футбол (навіть дитячі трансляції ю-19 викупили, хоча там ще мабуть і контрактів нема у футболістів) - то це не крадіжка і не закон і взагалі все ок,
а коли українець втрачає інтерес до футболу, вважає ціну переплатою і знаходить альтернативу на публічному ресурсі (до речі, НЕ ЗНАЮЧИ чи та трансляція легальна) - то це злочин?
гарно у вас виходить ))