Творці промоційного ролику України до Євро-2012 «Switch on Ukraine» випустили п’ятихвилинний кліп про зйомки відеоматеріалу, що ліг в основу готового продукту. Фільм про фільм показує місця, умови, труднощі та успіхи зйомки матеріалу для промоційного кліпу, інформують в Нацагентстві з підготовки України до Євро (Укрєвроінфрапроект).
За словами режисера кліпу Юліана Улибіна, фільм про проморолик «Switch on Ukraine» – розказує про емоції та старання усіх людей, які були залучені до виготовлення кінцевого відеопродукту. «Після того, як ролик «Увімкни Україну» побачив увесь світ і отримав масу позитивних відгуків, ми вирішили показати, як проходила робота над першим якісним промоційним продуктом нашої країни», – розповів режисер кліпу.
Нагадаємо, у жовтні 2010 року відеоролик «Switch on Ukraine» був презентований Віце-прем’єр-міністром – Міністром інфраструктури України Борисом Колесніковим. Протягом грудня 2010 – січня 2011 років кліп про Україну побачили глядачі таких авторитетних європейських телеканалів, як BBC, Euronews та Eurosport.
Водночас ролик був презентований українськими високопосадовцями на таких поважних світових заходах, як Всесвітній туристичний форум (ITB) у Берліні, засіданні Європарламенту у Брюсселі, семінарі для представників приймаючих міст Євро в Гамбурзі тощо.
За словами авторитетного PR-фахівця, директора проекту «Консультування та створення управлінських потужностей для Євро-2012» Матіаса Брандта, проморолик – динамічний та сучасний, а тому він справді «вмикає» Україну, відкриває її різні сфери та пробуджує інтерес до історії, культури цієї країни. «Проморолик задав гарний тон практичній реалізації концепції «Switch on Ukraine» і тепер потрібно докласти максимум зусиль для того, щоб його далі розвивати. Багатогранність концепції, її окремі елементи дають хороші можливості для різноманітного використання ролику: в наступних промокліпах можна «вмикати» міста України, а також використовувати відповідну концепцію для оформлення приймаючих міст при організації та проведенні основних заходів Євро-2012», – розповідає Матіас Брандт.
Погоджується з PR-фахівцем й інший його колега – управляючий партнер «Publicity Ukraine» Дмитро Васильєв. На його думку, кліп «Увімкни Україну» – якісний інформаційний посил як для внутрішньої аудиторії, для українців, так і для усіх іноземців. «Це хороший початок, який при доопрацюванні бренду може об’єднати українців довкола спільного завдання: як нам самим краще зрозуміти Україну і «пояснити» її іншим, щоб «увімкнути» її в усіх ключових і значущих світових процесах», – резюмує пан Васильєв.
Джерело: http://ukraine2012.gov.ua
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости