Сьогодні, як власник абонементу, прийшов скориститися обіцяним правом першочергового викупу квитків на матчі улюбленого клубу у єврокубках. Касир спочатку впевнено взяла мій абонемент (1-й сектор) почала записувати на яркуш інфо з нього і за секунд десять, щось перевіривши, сказала, що я не можу купити це місце. На питання "чому?", відповіла щось нактшалт "це проблемні сектори (1-й та 29-й) для всяких там, ну Ви розумієте. Журналісти, спеціальні гості,..". І додала, що мені про це мали сказати при купівлі абонементу, чому я ще більше здивувався, адже саме при купівлі уточнював саме таку можливість і сприймав можливість першочергового викупу та ще й зі знижкою, як великий плюс!
Мені запропонували купити інший квиток в інших секторах (2, 15, 16), але місця там були не дуже, да і не залишала мене думка, що, можливо, мені пропонують чиєсь місце за абоненментом. Я попросив контактний номер телефону за яким би я міг перевірити цю інформацію. Мене "послали" на сайт, та врешті дали номер приймальні (5970008), куди я дозвонився з 2-ї спроби, але хлопець, який відповів мені, сказав, що нічого не знає, дзвоніть завтра. Я зайшов на сайт, знайшов новину, про продаж абонементів і там був контактний номер (2795272), але там взагалі не відповідали.
Можливо, це нормальна практика з 1 і 29-м секторами, але неприємно дізнаватися про це в такий спосіб. До того ж, нехай і не офіційної позиції клубу, а й нормального пояснення ситуації я так не зміг почути. Одразу ж мені згадалися всі висловлювання вболівальників, щодо роботи клубу в цьому напрямку.
Я купив квиток на "ДИНАМО" - "Рубін", адже любов до команди та бажання підтримати її, важко чимось зіпсувати. Але негатив залишився.
Мелочь, а неприятно...
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости