Хай мене вибачить Олександр Володимирович (може й не вибачати), але вчорашню поразку назвати по іншому як поразкою імені Шовковського я не можу. Саме так, бо кияни вийшли відвоювати нічию, а не перемагати. А грати на нічию з англійським клубом, хто б то не був – МанЮнайтед, МанСіті чи припортовий Брайтон, це абсолютне самогубство.
П’ять захисників, два опорника плюс Шапаренко, технічний тихохід Ярмоленко і єдиний гравець, який міг би втекти від захисників Герреро. Чому не грав з перших хвилин замість Ярмоленко швидкий Волошин, який до того ж набрав непогану форму - не знаю. Чому Яцик, а не Піхальонок? Невже через те, що Піхальонок відіграв в суботу 80 хвилин? Так той же незамінний Біловар, той же Дубінчак, той же Тіаре відіграли всі 90 з компенсованими хвилинами.
На що розраховував наш коуч - не знаю: швидше за все на удачу, на галай – балай або як бог пошле. Та не послав нам нічого нам наш православний бог. Та ще й підсипав солі: травмувався Михавко, саме той захисник, який повинен був цементувати трьох центральних захисників і якому, як я розумію, відводилось право першої передачі при виході з захисту.
Детектив заміни Михавко не тільки насмішив, але й переріс в трагедію: доки Шовковський і К протягом восьми хвилин ніяк не могли вирішити ким міняти Тараса розцементований захист киян славненько так постелив рядюшку для першого голу. Для того щоб відігруватись вийшов Волошин. Та було вже пізно. Яцик з гри на атаку випав, як випадають гривні з порваної кишені. Ярмоленко вже молив бога про заміну, або на крайній випадок про передих. А доставляти м'яча до вінгерів з нападником не було кому - Шапаренко загубився на просторах зеленого поля площею в 7,14 тис. кв. метрів. Вихід же Бленуце, на мою думку, полягав лише в одному: довести нам з Вами, колеги, що цей молдавський румун не ватник, а Луческу поставив нам прекрасний продукт всього - навсього за якихось там 2.5 млн. євро. Що ж, на мою думку і Бленуце, і тим більше Біловар тепер будуть грати постійно, завжди, як би вони не грали.
А після гри понеслось.
Шовковський – «На жаль, гравець, якого ми планували випускати, був зовсім не готовий. Тому все відбувалося так довго. І це зіграло з нами злий жарт». Пане Олександре, що саме, чи хто зіграв з вами злий жарт. Чому не був готовий до заміни гравець (Буртник), якого ми планували випускати? Чия це провина? Наша? Ваша? Чи космічного розуму?
А далі як апофеоз, точніше «апофегей», Караваєв: «До прикрого зіткнення Михавка все йшло дуже добре: ми вигравали боротьбу, контролювали перебіг гри. …. Ми, в принципі, все робили як треба, і моментів у суперника особливо не було. Вже потім, коли ми пропустили у меншості прикрий гол, почали більше відкриватися, ще були моменти. Але ми робили все, про що домовлялися, тому гра виходила».
Вчитайтесь: «прикрий гол….ми почали більше відкриватись», тобто до пропущеного голу і не думали відкриватись. І «гра виходила». Друзі, перший і абсолютно неякісний удар по воротам з гострого кута Динамо (Караваєв) нанесло аж на 87 хвилині. Вдумайтесь xG Динамо в першому таймі 0,06, а в другому - 0,47. Тобто статистично Динамо не награло навіть на один гол. В поразці виявляється винен Михавко, тому що отримав гематому зі струсом мозку. Проте «гра виходила».
ШО там виходило?
Чесно кажучи, цей Кристал Пелес - звичайний англійський клуб, без яких-небуть заморочок, без цікавої креативності, єдине достоїнство якого – готовність грати і боротись з першої секунди і до забору. Що вони й продемонстрували. А забивши два голи, кришталеві кинули грати в хоч в якийсь футбол і тільки боролись. Таке собі ЛНЗ з Лондону. Не більше.
Та і такий лондонський ЛНЗ Динамо, граючи навіть в більшості, виявляється нині не по зубам. Бражка, недавну надію всього нашого футболу, лондонець з Японії обігрує як першокласника, а точніше як вихованця Академії Динамо імені Іщенко, Яцик широченними переляканими очима спостерігає гру, не розуміючи, що він може зробити для команди, а наше все – Ярмоленко, вже десь з 10-ї хвилини гальмував хоч якісь початки гри, тому що стомився, як Стаханов після свого рекорду.
Теж саме можна сказати про всіх, та не хочу. Узагальню лише одне – вийшли на поле не козаки, а мокрі курки з переляканими очима і лише з однією думкою – не програти. Ті динамівці, які вже у Вічності, які своїми звитягами завоювали славу для клубу, мабуть, вимкнули там на небесах божественний інтернет, щоб не дивитись на як нащадки зливають славу предків в каламутні води історії.
З повагою,
злий Скіф.
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
04.10.2025 10:29
Вчора за збірну молодіжну Пономаренко показав зовсім іншу гру ніж ту що в Динамо. Та і раніше було що гравець збірної показує невиразну гру в ДИНАМО і зовсім іншу за збірну. Як все це можна пояснити?
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
04.10.2025 11:01
Виконанням вимог тренерів.
- 2
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
04.10.2025 16:45
Головне завдання ТШ максимально використовувати сильні сторони футболістів. Коли цього нема можна ставити під сумнів професіоналізм такого ТШ.
- 1
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
03.10.2025 18:45
Ті динамівці, які вже у Вічності, які своїми звитягами завоювали славу для клубу, мабуть, вимкнули там на небесах божественний інтернет, щоб не дивитись на як нащадки зливають славу предків в каламутні води історії.
- 1
-
Роман
- Начинающий писатель
03.10.2025 17:55
Команда деградирует в целом, игроки деградируют по отдельности, сколько еще терпеть СаШо на тренерском мостике? Самое светлое пятно — дед Караваев, да Волошин (бежать парню надо куда нить в АПЛ)
- 1
-
Гудвин
- Эксперт
03.10.2025 17:17
Чим далі тим очевидніше що суттєво змінитигру Динамо не зможе ніякий тренер.Як можна працювати із некваліфікованими кадрами,ні прийняти м*яча,ні обвести,а ударити взагалі цещось недосяжне.Звичайно трохи підсилити можно,але ж потрібно виперти із складу Біловара,Дубінчака,Шапаренка,Бражка..,щоб вийти на рівень Кайрата.Смішно,але це так.
- 1
-
Major Just
- Наставник
03.10.2025 16:51
Багато в чому погоджуюсь з автором.
- -1
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 18:06
Не знаю, так ли это, но логическое обьяснение всему этому есть.
- 0
-
Major Just
- Наставник
03.10.2025 18:59
Немного поразмыслил и понял: ЛК не в приоритете, поэтому такой состав... Прискорбно.
- 0
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
04.10.2025 11:24
ну з практичної точки зору цілком логічно. З КП навряд чи очікували гарантовано набрати очки, тому зробили ротацію, де пріоритетом був би матч чемпіонату (тим паче, що він всього через дві доби)...
- 0
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
04.10.2025 19:23
А почему -прискорбно ? Обьективная реальность.
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 16:28
почитал прессу. Все приходят к выводу, что ДК не клуб уровня евротурниров, даже ЛК. К сожалению похоже на правду. Ни игроки, ни тренер ни на что не претендуют и ни к чему не стремятся. Печально.
- 2
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 18:08
А футбол посмотреть не пробовали ? Или без прессы -никак ? Наших "журнашлюх " читать- себя не уважать.
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 18:34
я посмотрел. Но я человек пристрастный. А шотландская пресса, к нам довольно сочувственная, не заметила Динамо вообще.
- 0
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 18:40
А должна была ? Какие у нас аргументы , чтобы конкурировать с КП ?
- 1
-
Aleksandr
- Наставник
03.10.2025 16:22
Не знаю як вони готувались до сезону, але такого фізично слабкого Динамо я не пригадую. Може саме в цьому є причина втрати очок на останніх хвилинах матчу.
- 0
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
03.10.2025 15:35
В мене з'явився універсальний коментар під останнім трендом щодо заслаблого Динамо. Він підходить до 9 з 10 блогів на цю тему. Ось він : "Остання путь, остання путь, останняя дорога, Остання путь, остання путь від рідного порога."(с)
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 15:00
как по мне, итог закономерный, и никакой Пеп на скамейке ДК ничего бы не изменил.
- 1
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
03.10.2025 14:47
Напомню вам, что перед игрой объявляется состав команды. Кто входит в этот список обязан быть готовым к выходу на поле, включая психологическое состояние, экипировку и предматчевую установку. ТШ, может вносить коррективы во время игры, но игрок САМ должен быть готов. Шапоренко, не знал, что с цяцьками нельзя играть? Это после стольких лет играя на высшем уровне? По вашему ТШ должен каждому в трусы заглядывать и контролировать наличие плавок. Я не знаю причины долгой замены, но если Шовковский говорит, что не был готов, то это проблема самоподготовки самого игрока.
- 4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 15:01
Сашо должен был послать пару игроков разогреваться сразу после падения Михавко. Так обычно делается.
- 2
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 18:10
Там дело не в разогреве. похоже на нервный мандраж у Буртника.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
03.10.2025 19:11
Ярмола свою промову Буртніку міг виголосити в перерві. Те що Ярмола пішов в роздягальню після заміни свідчить що Буртник тут ні до чого.
- 0
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 19:44
Це все конспірологія, піщов перевдягнутись- холодно.
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 14:21
Ні, це поразка імені голови колгоспу.
- 2
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 18:11
Сегодня посмотрел Ю-19- МХ19...
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 19:37
ви ж сарказм, сподіваюсь, в моїх словах відчули...
- 0
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
03.10.2025 19:45
Відчув, але враження від Ю-19 гнітюче, від рівня гравців.
- 0
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
03.10.2025 14:00
Автор вважає, що Динамо вийшло відвойовувати нічию, я і Шовковський вважаємо, що Динамо вийшло розгромити Лондонський Насіннєвий Завод, нікчемного лідера нулячої АПЛ. Співвідношення сил суперників це ніяким чином не міняє.
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
03.10.2025 14:46
Ще в біблії сказано, що якщо думаєш тільки як врятуватися, ніколи не врятуєшся.
- 3
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
03.10.2025 21:27
Це кому що подобається. Мені 0:0 з ганьбою подобається більше, ніж 1:5 з честю.
- 1
-
Коля(Wichny_oppositioner)
- Наставник
04.10.2025 12:40
Але у результаті з ганьбою 0:2...
- 0
-
Shapych
- Эксперт
03.10.2025 15:34
Мало того, Динамо мало не розгромило їх. Не вистачило лише трьох забитих голів.
- -1
-
Джон Уик
- Старожил
03.10.2025 13:56
Якщо по вашому ранжиру КП- це лондонський ЛНЗ, то ДК має бути кимось накштал Київського Суіндона чи Оксфорда..не вище..
- 1
-
oldbolel 66(oldbolel)
- Старожил
03.10.2025 13:25
Цей Лондонський ЛНЗ минулого тижня обіграв Ліверпульський Колос. І що таке звичайний англійський клуб
- 4
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
03.10.2025 14:13
Я ж не про результат. Я про гру.
- 0
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
03.10.2025 13:21
Опять пошло, поехало. Шовковский оказывается должен игроку штанишки примерять, бытсы зашнуровывать, одним словом ГОТОВИТЬ двадцати с чем-то годиков игрока к выходу на улицу, т.е. полю. К сведению автора. Игра в пять защитников не означает ставить автобус. Его можно ставить и с тремя защитниками. Все зависит от расположения и задач для защитников. Ребров, в первый год своей каденции в Динамо, половину весны играл в пять защитников, при этом результативность команды возросла. "Тренеры" вы наши дорогие, пишите хоть то, что знаете, а не лезет в тренировочные дебри.
- 4
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
03.10.2025 14:11
"Опять пошло, поехало. Шовковский оказывается должен игроку штанишки примерять, бытсы зашнуровывать, одним словом ГОТОВИТЬ двадцати с чем-то годиков игрока к выходу на улицу, т.е. полю".
- -2
-
TIV
- Наставник
03.10.2025 20:01
Да че вы привязались к парню - тот на скамейке запасных важным делом во время матча занимался: в контрстрайк в телефоне играл! Отцепитесь от него, противные - у хлопца дела поважнее были чем к выходу на поле готовиться!
- 0
Еще комментарииВ Динамо одні вимоги, а в збірній інші.
Крім того, це ще й питання довіри плюс атмосферою в колективі.
Коли в Динамо великі проблеми при грі команди в обороні тоді це можна компенсувати агресивністю в атаці щоб різниця була мінімум два м'ячі
Реально маючи перевагу в один м'яч починають грати на утримання рахунку. Закінчується все це втратою очок на останніх хвилинах матчу. Якщо це сталося в одному матчі то можна говорити про випадковість .Коли в трьох іграх підряд то це вже закономірність.
=============================================================================
На превелику жаль, згоден...
Від себе:
1. Я не понимаю, чем занимается ТШ:
во-первых , зачем тулить Ярмоленко против команды АПЛ? Он и в Чукре уже не тянет. Разве что - это личная месть СаШо. Ведь был уже инциндент на треше.
во-вторых, уже на 20-й минуте Герреро нужно было менять , проигрывал все и вся... ТШ - ноль реакции. В итоге панамец потерял все мячи, все 100% !!!, проиграл всю борьбу!
в-третьих, полный трэш с заменами: почему игрок не готов к замене, сидит смотрит футбол??? ТШ за что вообще деньги получают?
1) Не думаю, что есть личностный кнфликт между Сашо и Ярмолой, вот такой вот, чтобы так сложно мстить , кому ?
А играл он , потому , что крайков у нас осталось трое- Ярмола, Шола и Волошин. С учетом матча с МХ, надо их как то распределить. вот и вышли на первый тайм с умным Ярмолой и тремя ЦПЗ- отмахаться , с последующей трансформацией для контратак, пришлось это делать раньше...
2) Герреро можно было не выпускать, как и Бэлуце. Но это два "личных" трансфера ИМС, и других напов у нас нет... поэтому теперь всегда на пол игрока меньше, увы. Посмотрим, может все таки Пономаренко одумается и повзрослеет.
3 ) Я бы не спешил с выводами, что там произошло- мы не знаем. Хотя по факту- треш , конечно. Ну что же, ТШ тоже набивает свои шишки. Ну а если Буртник оказался не готов (отказался или выпал в прострацию- такой дебют мог быть- не знаю0, то его карьера в ДК закончится не начавшись. Или если его внесли в заявку для мебели и он считал ( и все остальные) себя пассажиром и не подготовился к возможному выходу,,, Не знаю, думаю, узнаем.
Приберег Шолу, Волошина, Пихаленка, Кара и Бланута на ЧУкр. Получается - это игроки основы.
Проигрыш КП- это как бы обьективная реальность, а вот чемп , это чемп.
И дело не только в тренере и штабе, а прежде всего в менеджменте. Нет понимания, как строить клуб в нынешних условиях.
Откуда они взялись ? Отыграли как могли, спаринг получился нормальный. Жаль если Тараса потеряли. ЧУ - наше все, можно бодаться, но надо внутри навести порядок.
Но вот ляп с заменой, уже повторно, на совести тш. Интересно, сделает ли Сашо выводы?
Ответ , видимо , лежит в воспитательной речи Ярмолы после замены, хотя все это конспирология.
Але щось він висказував комусь, камера не дала адресата.
Ситуація була явно нестандартна.
СаШо, звісно, тут "причому" - але не він комплектує команду і виплачує преміальні та штрафні відповідно до контракту. Ну, може він взяти і випустити на гру з бритами команду U-19 - і хто його похвалить за таке? Хоча, їх ще треба заявити в єврокубки - а там є складнощі... Задорожний, он, чомусь заявлений по списку А, а не В... Список А заповнений вщерть...
Кого там выпускать ? Вы о чем ?
Розумієте, якби Динамо не то що б дало бій, а хоч вступило в бій, я б і слова проти Динамот не написав. А так Динамо Динамо втікало від бою і лише відбивалось.
Хай би вони програли, але програли так, щоб можна було що згадати.
Можна програти з честю, а можна програти безславно. Вчора програли безславно.
.
Що стосується"провини" тренера чи гравців,то не треба забувати про мудре і далекоглядне керівництво яке входило в євросезон з трьома ЦЗ один з яких Біловар. І вже в авральному порядку купили Тіаре з третьої французької ліги і аматора з нашої першої ліги...
Повинен. Точніше не сам Шовковський, а його штаб. Невже випадок із Шапаренко нічому нікого не навчив?
А в нетрі не тільки я не лізу, а й сам Шовковський з Ребровим.