Вчора, на наступний день після українського дербі, я написав майже оду виграшу киян. Як, чорт забирай, Державін з Ломоносовим на честь Феліції. Але перед викладенням її на сайт, подумавши, стер.
Чому?
Колеги, можливо те, що напишу далі буде для більшості крамольним і безглуздим, але все ж таки висловлю свої думки.
Перше. Скажу зразу і чесно: я дуже, дуже і ще раз дуже радий перемозі Динамо. Нараз вже і не згадаю коли кияни в останній раз перемагали гірників. Можна звичайно залізти в інтернет і знайти, та обійдусь. Навіть в тому вже легендарному матчі з підсрачником від Ярмоленко Степаненку дев'ять років тому Динамо часів Реброва розгромно програло Шахтарю з Луческу в його останньому гірничому сезоні.
Тому, повторяю, був дуже радий перемозі киян і саме це спонукувало написати оду цій звитязі. Та стер я її, як Гоголь другий том «Мертвих душ».
Чому?
Давайте скажемо чесно, не Динамо перемогло в цій грі, цю гру програв Шахтар. Так як грало Динамо в першому таймі воно не повинно грати ніколи. І ще раз: ні-ко-ли. Однак так було, було, чорт забирай. Було соромно за те безглузде Динамо. Саме так – соромно...
Та, забивши гол, Шахтар неочікувано кинув грати. Чому кинув – це його проблеми, але я думаю, що в першу чергу тому, що гірники бачили абсолютно безпомічне Динамо перших 49-ти хвилин. І Туран почав експериментувати: замість Невертона і Мейрелліша випустив Феррейру і Еліаса. І, відразу, коли вони ще не встигли по-справжньому вступити в гру через хвилину гірники пропустили гол від Ярмоленко.
Прохід Кабаєва був красивим, та згадайте, що він виник то з нічого: Матвієнко відбив головою м’яча прямо в ноги динамівському вінгеру, перед яким знаходився вільний простір метрів в 10. Владиславу було цього достатньо, щоб розігнавшись, на швидкості обіграти захисників Шахтаря і віддати передачу втомленому Ярмоленко, який, до речі, вже готувався до заміни. Удар Андрія був неоковирний, не сильний, але точний і до того ж застав Різника в розполох.
Та й гол Герреро міг не статись: м’яч прошмигнув мимо не менше п’яти пар ніг.
Слава богу, що ці голи відбулись. Нарешті можна кидати чепчики, бейсболки, картузи, шапки в повітря, відаючи шану нашим доблесним переможцям.
Але, та і однак.
Ця перемога, мені здається і може бути і швидше за все буде пірровою?
Бо цією перемогою Динамо консервує все те безладдя, що ми спостерігаємо в останній час.
Ця перемога заморожує невміння Шовковського створити нове Динамо. Динамо яке б могло перемагати не тільки в УПЛ, а і єврокубках (хоча б в ЛК чи ЛЄ).
Ця перемога показала, що в Динамо є гравці, але також довела і продемонструвала, що штаб Шовковського не вміє ними розпорядитись. Згадайте хоча б Огундану: досить цікавий і технічний гравець, але абсолютно не демонструє в системі гри Шовковського свої сильні сторони.
Ця перемога зумовить знову повірити менеджмент Динамо, що ніякої кризи немає і залишить все так як воно нині є.
Як Вам, колеги, чи не здалась ця визначна, чесно – визначна, перемога пірровою. Чи я може я занадто чіпляюсь до Шовковського пам’ятаючи Динамо Маслова і Лобановського: Динамо, яке вже НІКОЛИ не повернути.
З повагою,
Скіф.
Щось ви задалеко зайшли у своїй аналітиці і поглядах на перспективу)) По-англійськи це називається Overthinking)). Погоджуюсь, що Динамо поступово привчило нас до негативу, і тому навіть успіх сприймається деколи з острахом. Це вже психолгічні моменти))
По-перше,голи не пахнуть. По-друге, порівняно з тим якого "дурачка" нам забив Шахтар, наші голи виглядали абсолютно осмисленими і заслуженими. Ця перемога повинна дати нашим емоційний поштовх грати краще і додасть впевненості у собі. Не ідалізуйте футбол. Головне перемога.
-
Сергей Женжера(shvjed)
- Начинающий писатель
02.11.2025 18:35
Абсолютно правильно. ВСІ перемоги були пірровими з часів Михайличенко, бо через них ІМС продовжує думати, наче "Динамо" Лобановського досі існує
- 0
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
31.10.2025 23:40
Мені теж не по душі як зараз предстає перед нами "Динамо". Особливо постійні невдачі в єврокубках, та й 5 поспіль нічиїх в чемпіонаті надовго запам'ятаються. Та перемога над головним суперником лишає в серці тендітну надію на краще. Зміцніє ця надія чи залишаться від неї одні
- 1
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
31.10.2025 20:06
Маємо попереду ще два серйозні матчі, з кротами і в ЛК. Частково вони мають дати відповідь, що це була в кубку за перемога. Принаймні в психологічному аспекті вона нам точно зараз ''в плюс''.
- 1
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
31.10.2025 20:05
Любая победа ДК нужна и важна. Как для футболистов, так и для болельщиков Динамо. Тем более в такое время. Лично для меня второй тайм был очень приятной неожиданностью и подарил массу положительных эмоций. Переломили ход матча с Шахтером, лучше мог быть только разгром. Но и так нормально. А предстоящая игра в УПЛ это другая история.
- 7
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
31.10.2025 18:21
Пане Скіф, Ви напевне не зовсім добре уявляєте, що таке Піррова перемога.
- 5
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
31.10.2025 22:59
«Піррова перемога» — це перемога, яка дістається надто високою ціною, що робить її рівнозначною поразці або сумнівною.
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
01.11.2025 07:09
Извиняюсь, что встряю, а кто Вам сказал, что эти «реформы» кто-то собирался проводить (и я даже не вопрошаю об их результате, я фиксирую, что мы не знаем об их конкретики)? И кстати, если, КАК ОБЫЧНО, этих бы реформ не было бы, то никакая это не «пиррова победа». Это просто победа, которая показала, что Динамо умеет и может играть в футбол и принесла положительные эмоции болельщикам. И, сорри, так как мы не участники процесса, для меня, «проведение реформ» - абстрактная ширма, за которой можно прятать свои надежды хоть 100 лет....
- 4
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
31.10.2025 17:59
Пост просто суперовий! Підпишусь під кожним словом. Колись, коли Динамо ще якось грало в футбол, я дивився такі матчі весь на голках(як бокс з Кличками), Цей раз у мене був стан повного пофігізму. Нічого хорошого я не чекав. І перший тайм це повністю підтвердив. Я чекав перший гол в наші ворота, а потім повну торбу. Деякі динамівці в інтерв*ю після матчу казали ...-ми перекрили..., ми зробили те і друге.Та нічого особливого ви не зробили і не перекрили! Просто Шахтар тупо став , а ви забігали, почали боротись. Це був ваш день! Бо при нормальному розкладі після першого тайму на табло могло бути 0-3 і 0-4. Сам Піхальонок так сказав. І особливого ажіотажу від нашого горе-тренера я не бачив. Як завжди. *Тихо сам с собою*. Як потом виявилось , Ярмоленко виступив з промовою в перерві. Сказали дуже коректною і без криків. Я собі тільки уявляю ту промову! Не ГТ , а Ярмоленко! І після перемоги я так само подумав- Ну, тепер СаШо і бульдозером не виженеш! Для Суркісів це як бальзам на душу! Я не ворог ні Шовковському, ні Суркісам. Я просто хочу, щоб моє рідне Динамо перестало бути позорищем. Тим більше, що передумови для цього є. Це показали два останніх матчі. Будуть бігати, будуть боротись - буде результат. А ГТ потрібно не з театрів і святкових вечер свої фото виставляти , а з кімнат, де він 24 год вивчає гру провідних команд і переймає їх досвід .
- 6
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
31.10.2025 20:34
Ну так у другому таймі Динамо таки перестало бути позорищем. Напевно не назавжди, але побачимо.
- 1
-
Дмитро Гудима Гудима
- Старожил
31.10.2025 22:52
То що Шахтар став, а там десь не побіг, бо не захотів - їхні проблеми!
- 2
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
01.11.2025 13:24
Нет
- 2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
01.11.2025 10:10
виталий шемуда
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
01.11.2025 12:48
Уверен, что в случае поражения ДК, Вы бы, как джентльмен,тоже пошли бы за чачей. Прекрасная схема! Все довольны при любом исходе матча, включая соседку. Третий нужен? На случай ничьей...
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
01.11.2025 14:28
Олег Олег
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
01.11.2025 14:39
Формальных оснований у Васи посылать Вас к соседке, конечно, не было бы. Такие жесты обычно происходят по зову сердца. "Души прекрасные порывы" как сказал поэт...
- 2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
01.11.2025 16:23
Олег Олег
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
01.11.2025 17:21
Тогда всё в порядке, и я в Вас не ошибся.
- 1
-
TIV
- Наставник
01.11.2025 15:56
Нужно было и соседку с собой прихватить. А что такое чача?
- 1
-
Игорь Михайлович
- Наставник
01.11.2025 17:04
TIV
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
31.10.2025 15:27
по ходу игры уже на 25й минуте написал, что шахта не выдержит темпа и сдохнет. Это было заметно. Если бы шахта забила свои голы и закрыла игру, была бы иная ситуация, но в таком темпе зеленые бразилы играть не готовы.
- 0
-
Gector Kyiv(Maksimus77)
- Старожил
31.10.2025 15:04
Після гри з Кривбасом у своєму дописі я відмічав, що гра відрізнялася від попередніх ігор перше за все рухом, була динаміка, але все те буквально пропало в першому таймі кубкового матчу з Шахтарем.
- 2
-
Jozeff DK(jozeff)
- Начинающий писатель
31.10.2025 14:48
Шановний пане Скіф,
- 8
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
31.10.2025 16:15
Ця перемога повинна дати нашим емоційний поштовх грати краще і додасть впевненості у собі. Не ідалізуйте футбол. Головне перемога.
- 5
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
31.10.2025 14:08
"Ще одна така перемога і ми залишимось без Динамо" (Григорій-Сєдой Пірр)
- 2
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
31.10.2025 14:00
Так воно є і буде, бо Суркіс все заморозив.
- 0
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
31.10.2025 13:53
Було соромно за те безглузде Динамо. Саме так – соромно...
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
31.10.2025 13:52
Суть піррової перемоги зовсім інакша.
- 1
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
31.10.2025 13:47
Не, ну, это же классика!
- 5
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
31.10.2025 13:28
Про Огундану: в обороні не відпрацьовує. Якщо хто з наших винуватий в голі в наші ворота - так це нігерієць. З його зони відповідальності пішов чи то удар, чи то подача на Мейрелеша... В нашій системі на оборону мають працювати всі; а хавбеки, навіть крайні - тим більше. Хіба що центрфорварду є деякі послаблення...
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
31.10.2025 14:38
Несколько странно обвинять атакующего игрока в пропущенном мяче. У него работа такая рисковать и обострять. Да, ошибся. Но вот почему эта ошибка стала фатальной надо спросить как раз у игроков защитной линии. Почему не подстраховали? Кстати, конкретно в этом эпизоде я бы вообще никого не обвинял. Классический дурак залетел.
- 4
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
31.10.2025 16:12
На мою думку винен наш опорник - Бражко.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 19:47
Дозвольте внести ясність. У момент, коли динамівці пропустили гол, Огундана перебував на протилежному фланзі. А якщо бути точнішим, на правому напівфланзі. А зліва в цей час перебував Кабаєв. І саме Кабаєв не зіграв щільно з гравцем ШД, який навісив м'яч у штрафний майданчик ДК.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 19:50
https://www.youtube.com/watch?v=-2jyRqHlLk0 (див. з позначки 6:36).
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
31.10.2025 20:20
Если захотеть, то можно обвинить его в ситуативной потере позиции, но там и так восемь человек в две линии в шахматном порядке защищались. Народу хватало. А зона откуда пошла подача скорее Бражка. Короче, Шола оправдан!
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 20:49
Во втором тайме Шола и Кабаев менялись флангами. В моменте с голом как раз Кабаев действовал слева.
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
31.10.2025 21:15
Тем более, если поменялись флангами, то Шола ни при делах. Что касается "подачи", то это был удар и мяч явно свалился с ноги. Ну, а голову бразилец таки сумел подставить в последний момент нужным углом.))))Вынужден согласится. Было судорожное движение.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 21:24
Если честно, то мне всё равно, каким образом наши забивают голы - главное, чтобы мяч пересекал линию ворот. В этом плане, я не эстет.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
31.10.2025 21:31
Согласен. Отложим эстетствование до лучших времён. Тем более, что "Все эстеты — гомосексуалисты; это вытекает из самой сущности эстетизма." (с)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 21:50
Так я вообще не эстет!
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
31.10.2025 21:55
А я в Вас и не сомневался.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
31.10.2025 22:04
Большое Вам человеческое спасибо за сохранение моей... репутации!
- 2
-
Владимир Стрельцов(vadimstrel)
- Старожил
01.11.2025 06:21
улыбнул этот диалог,даже рассмеялся.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
01.11.2025 08:57
На здоровье!
- 1
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
01.11.2025 12:14
После этих ваших слов что-то я стал в себе сомневаться)))
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
01.11.2025 12:20
Держитесь! Главное, не увлекаться многолетним наблюдением за мужскими ногами.
- 1
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
01.11.2025 16:01
Пока держусь)
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
31.10.2025 21:36
І після цього суддя показував на центр.
- 3
Еще комментариикрихті? Дізнаємось про це у неділю.
А по суті блогу згідний- те, що було в першому таймі так просто не забудеш.
Весь блог суцільний комплекс меншовартості або неповноцінності...
Таке враження, що ми гімно, а то що перемогли, то зовсім і не перемогли. Випадковість...
Краще б не читав...
От і я про сумніви і про поразку перемоги...
Бо не сумніваюсь в тому, що ця перемога призведе до того, що реформи в клубі будуть відкладені в глуху і далеку скриню. З моєї точки зори відсутність давно вже назрілих реформ - це катастрофа для Динамо.
Але це з моєї точки зору.
Вам же автор чётко сказал: Динамо не при чём! Шахтёр себе забил и сам
проиграл! (чуть утрировал, но суть не упустил)
Виталий, Вы написали : "Цей раз у мене був стан повного пофігізму. Нічого хорошого я не чекав. І перший тайм це повністю підтвердив. Я чекав перший гол в наші ворота, а потім повну торбу".
Я уверен, что точно такие же чувства испытывали игроки "Шахтёра", уходя в раздевалку после первого тайма. А когда в начале второй половины забили гол, то посчитали, что пошла вода в хату : противник деморализован и победа уже в кармане. И расслабились. И утратили инициативу. И были уже не в состоянии снова собраться и перехватить игру. Такое в футболе бывает нередко. И я сказал соседу, с которым смотрел матч : "Слушай, а ведь "Шахтёр" сегодня сгорит !"
- Не верится ! - сказал сосед. - Но если такое чудо свершится, с меня пол-литра !
И после финального свистка он сбегал к соседке-самогонщице и вернулся с бутылкой прекрасной чачи.
Олег, Вы уверены, что в случае поражения ДК я пошёл бы за чачей, а я в этом не уверен. Васю за язык никто не тянул, пари он не предлагал, и я не знаю, как обосновал бы такой "джентльменский" поступок.
Вот Вы как бы обосновали ? Какими словами ?
Так это ясно, что у Васи не было бы таких оснований. Но я не вижу оснований и для гипотетического жеста по зову сердца.
А души прекрасный порыв уже имел место, когда я приоткрыл окно и крикнул Васе : "Заходи ! Посмотрим футбольчик !"
- Так может за пивом сбегать ? - спросил он.
- Та есть и пиво, и таранка ! Заходи ! Игра сейчас начнётся.
Чача - виноградный самогон. Грузины с армянами спорят, чья чача лучше.
А у соседки муж был разведчиком. Полковник в отставке.
Команда не стабільна, немає чіткої тренерської тактичної думки, гра була виграна футболістами, при незрозумілій пасивній грі у другому таймі суперників. Уже в неділю таке не повториться, буде зовсім друга гра і з нашого боку і з боку принципового суперника. Тим більше уже не потрібно буде придивлятися один до одного і активні дії ми побачимо з самого початку, хто із тренерів вибире правильну тактику і правильний склад за тим буде перемога, саме у цьому противостоянні буде мати принципову роль здібність тренерів. От і подивимося чого варті попередні звитяги.
Щось ви задалеко зайшли у своїй аналітиці і поглядах на перспективу)) По-англійськи це називається Overthinking)). Погоджуюсь, що Динамо поступово привчило нас до негативу, і тому навіть успіх сприймається деколи з острахом. Це вже психолгічні моменти))
По-перше,голи не пахнуть. По-друге, порівняно з тим якого "дурачка" нам забив Шахтар, наші голи виглядали абсолютно осмисленими і заслуженими. Ця перемога повинна дати нашим емоційний поштовх грати краще і додасть впевненості у собі. Не ідалізуйте футбол. Головне перемога.
=============================
З моєї точки зору, хороша думка, Дай Боже, щоб так і було...
Ця перемога, мені здається і може бути і швидше за все буде пірровою?
=========================================================
Прочитав з цікавістю. На мою думку, у вас є підстави поставити таке питання...
В чисто історичному сенсі.
Динамо проиграло - боже, сливают кому попало, слабаки
Динамо выиграло - та, противник гав...но, сам проиграл
Может, в воскресенье Динамо влетит. Может выиграет с крупным счётом. Ещё дожить надо!!!
Лично для меня (болельщика) важен ВОТ ЭТОТ матч. ....а он, ещё немного, и растает в прошлом без следа, останется только статистика на бумаге (ну, в компе, ладно)
Но всегда есть аналитики!! Слава...! (упс, хотел привести цитату Булгагова - из двух слов - но подумал, что могут не правильно понять, а я к Автору со всем искренним уважением. И стёр, как пятница стирает матч, который был в среду (или Гоголь тома Мёртвых душ... легенда! Но как красиво!)))))
А Шолу надо поощрять в его попытках обострить игру. Пусть защищаются те, кто не умеет обыграть, не владеет ни дриблингом, ни пасом. У нас таких пол-команды. Его и так уже похоже одёрнули. В первых матчах он действовал смелее.
А сам гол хоть и зрелищный, но тупой максимально. Удар не получился, мяч попал в жбан товарищу по команде (мог и убить). Дурного свояка забили как сказали бы бильярдисты.
Кабаев отпустил игрока ШД, а Бражко не успел выйти на него.
И я бы не сказал, что гол получился совсем уж тупым. Я не знаю, что хотел и что исполнил игрок ШД, подавал он в штрафную или бил по воротам, но Мейрелеш быстро сориентировался, извернулся и смог правильно подставить голову, а если говорить откровенно, нанести удар. Да, думаю, что из пятидесяти, а может быть и из ста попыток, он так удачно не пробил бы, но то, что он именно наносил удар, я почти не сомневаюсь. Посмотрите видео: там явно видно, что он сделал движение головой.
Осмысленной эту комбинацию точно не назовёшь, поэтому настаиваю на определении "тупой гол".
Наши голы выглядели не так зрелищно, но были более трудовыми и логичными. Правда, первые минут двадцать вообще не хочется вспоминать. Могли нам накидать. Будем считать дурака частичной компенсацией Шахтёру за незабитые в дебюте мячи.