П’ять років тому чи не всі українські спортивні, й не лише, засоби масової інформації обговорювали можливість проведення «об’єднаного чемпіонату Росії та України» з футболу. Його дотепні українські журналісти влучно назвали тоді «об’єболом». Подібні пропозиції були завжди, починаючи з 1991 року. Та чомусь саме 2013‑го це питання із категорії теоретичних дискусій активно переводилося у щось більше. У Росії навіть створили «оргкомітет» гіпотетичного «чемпіонату» і встановили шалений призовий фонд для його учасників.
Я тоді неодноразово публічно пояснював, що згідно зі статутом міжнародної футбольної федерації такий чемпіонат неможливий. Точніше, можливий, але лише в тому разі, коли Україна і Росія стануть однією державою. Даремно. Чи то з невігластва, чи то за добру винагороду, чи то щиро від душі, але чи не всі провідні наші футбольні фахівці та журналісти казали тоді в один голос, що пропозиція «очень интересная».
Що це було? Як на мене, таким чином, через футбол, російське керівництво намагалося визначити ставлення українців до приєднання назад до Росії. Мовляв, коли згодяться на спільний футбол, то і спільну державу влаштуємо.
Сталося так, що влаштуванням «спільної держави» Росії довелося зайнятися дещо раніше, ніж планувалося. І зробити це за допомогою зброї. Тому питання «об’єднаного чемпіонату» з порядку денного прогнозовано зникло. Та чи зникли ті, хто мріяв про об’єднання із Росією і не лише у футболі?
Скажена реакція частини українських журналістів на мою пропозицію футболістові національної збірної України Андрієві Ярмоленку давати інтерв’ю українською мовою показала, що ніхто нікуди не подівся. Вони лише приховалися по норах, гавкаючи при нагоді на все українське та чекаючи нового «об’єболу».
Не вийде. І не лише тому, що футболісти на окупованих Росією територіях замість «процвітання» опинилися в суцільній ізоляції, а головні агітатори за «об’єбол» утекли звідти до Києва. А тому, що український футбол сильніший за російський. Був, є і буде, що б там не гавкали про його «занепад» на «общепонятном».
Микола НЕСЕНЮК
-
L F(Leonard)
- Эксперт
11.11.2018 09:41
З чим не поспориш, так це з ствердженням Несенюка. Ми- сильніші - крапка.
- 0
-
Андрій Дяченко(AYALex)
- Опытный писатель
27.10.2018 14:39
- 0
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.10.2018 01:30
Колієнька Насєньюкь ( транскрипція відповідає написам на футболках іноземних гравців Динамо Київ) , "цітата":
- -3
-
Валерий Отращенко(Valera1950)
- Наставник
27.10.2018 00:45
Было бы смешно , если бы не было так грустно !!! Тот " уровень " , " высокий уровень " которого которого достиг ,вернее , до которого опустился , наш футбол , уже скоро и футболом называть язык не поворачивается !!! Особенно заметен был "высочайший " уровень нашего футбола в последней игре Шахтёра ,да и Динамо не далеко ушло !!!
- 0
-
Микола Денисюк(Praktik)
- Наставник
26.10.2018 22:47
Да, фотка зачетная...
- 0
-
Валерий
- Опытный писатель
26.10.2018 22:13
Ну что значит "був, є і буде"? У пана Несенюка плохо с памятью? Так напомню, что Кубок СССР украинская команда (естесно "Динамо") впервые взяла в 54-м году (кстати, Кубок СССР российские команды выигрывали 31-ть один раз, а украинские - 16-ть), а чемпионом (опять же "Динамо") стала в 61-м - на 25-м году розыгрыша чемпионата. До этого чемпионами были исключительно российские (московские команды). Где тут "був"? Затем, с 61-го года вроде бы наступила эра доминирования украинского футбола. И частично с этим вроде бы можно согласится: украинские команды становились чемпионами Союза 15-ть раз, российские - 12-ть. Превосходство есть, но разве тотальное?
- -10
-
Led
- Наставник
26.10.2018 22:20
Свали за поребрик, вата.
- 3
-
Валерий
- Опытный писатель
26.10.2018 22:36
Как свалишь, к полякам на клубнику, то я подумаю.
- -7
-
dodo dodo(dodo)
- Наставник
26.10.2018 23:24
Валерий, проводя сравнительный анализ футбола советских времён Вы все факторы учли? Далеко не всегда сухая статистика бывает определяющим фактором при оценочном сопоставлении качественных критериев.
- 0
-
Валерий
- Опытный писатель
27.10.2018 08:47
Разумеется я не всё учёл, да и не ставил себе такую цель. Это так, прикидка навскидку по "горячим следам" после прочтения заметки г-на Несенюка. Меня поразила категоричность его тона и я кое-что освежил для себя в памяти. "Сухую статистику", как Вы утверждаете. И выходит, что не всё так однозначно, по крайней мере, "було". Только и всего. Отчасти, возможно, правы и Вы, хотя предложенный Вами "коэффициент" мне и кажется спорным. Главное, не надо наперёд заниматься шапкозакидательством. Это нигде и никогда до добра не доводило.
- -4
-
сергей полонский(sergeylwow)
- Эксперт
27.10.2018 00:07
Валера...как поется в одной попсовой песни
- 0
-
Валерий
- Опытный писатель
27.10.2018 08:48
Серёжа, я больше рок уважаю.
- -3
-
ігор ільчук(bukovuna26)
- Наставник
26.10.2018 21:21
Не заперечую,пане Микола!!!!
- 0
-
Evgeny Kriloff(Evgeny.71)
- Наставник
26.10.2018 21:15
володіння українською мовою - не є ознакою патріота, як і використання російської мови громадянином України - не ознака зради. Як і використання будь-якої іншої мови.
- 9
-
сергей полонский(sergeylwow)
- Эксперт
27.10.2018 00:15
Абсолютно погоджуюсь, Д.Табачник прекрасно володів українською літературною мовою...але він був настількі антиукраїнцем, що навіть не можу прикладів навести...це і є яскравим прикладом зради
- 1
-
Павел Pavel58(pavel58)
- Эксперт
26.10.2018 20:36
И что он прикопался к Ярмоле ? У нас что все игроки сборной дают интервью на украинском и только один Андрей на русском ? Сколько Суркис может держать в клубе этого неадеквата ?
- 5
-
dodo dodo(dodo)
- Наставник
26.10.2018 20:50
Да, не читайте его, накой он Вам сдался!
- -4
-
dodo dodo(dodo)
- Наставник
26.10.2018 21:52
О на моём постинге появились первые минусы...
- 0
-
Космос Гагарін
- Опытный писатель
26.10.2018 20:54
не на украинском , а українською .
- 2
-
Виктор В(Pierre_Aronnax)
- Эксперт
26.10.2018 19:47
- 1
-
Evgeny Kriloff(Evgeny.71)
- Наставник
26.10.2018 21:25
я громадянин України, росіянин за національністю, рідною мовою є російська, добре володію українською. Де ви побачили у використанні моєї рідної мови (що охороняється Конституцією) ненависть до України? Чи ви просто демагог без сформованого логічного мислення?
- 6
-
Shapych
- Эксперт
26.10.2018 19:41
Стратегічна помилка Несенюка, що він запропонував це Ярмолі. Запропонував би, наприклад, тунцю чи Рахіту, то отримав би на сайті повний одобрямс
- 1
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
26.10.2018 19:32
Суть правильна. Контекст дебілуватий... До чого тут Ярмоленко і мова?
- 1
-
Andr Миронов
- Старожил
26.10.2018 19:02
Да шо вы вообще о них вспоминаете,не стоят они того,чтобы говорить о них
- 0
-
Из аула !!!(aule)
- Старожил
26.10.2018 17:06
Главный тренер сборной, выпускник киевской школы, где он безусловно изучал украинский язык, мог бы тоже давать интервью на мове. Ведь сумел же выучить итальянский. Или там это необходимо, а здесь можно и так?
- 1
-
Anatol' Ivanov(carnivora)
- Наставник
26.10.2018 16:35
Сссска, ща Несенюк получается всем плюнул в лицо.. я имею ввиду всю общественность..
- -2
-
Ihor(IAKosta)
- Наставник
26.10.2018 18:15
В таблице УЕФА изначально были неравные условия (мокшане прихватили все достижения и коэффициенты союза). А Динамо становилось чемпионом СССР 13 раз, следом мясо - 12. Это при судейской лояльности к московским командам.
- 6
-
berehon
- Начинающий писатель
26.10.2018 20:55
А шо, у Украины есть свой Газпром, который может спонсировать Лигу чемпионов и покупать халков-витселей? Или мотивировать «Парму» выставлять второй состав в полуфинале еврокубка против ЦСКА? Источник коэффициентов ведь именно там.
- 2
-
Led
- Наставник
26.10.2018 22:22
> получается что я гавкаю и периодически вылажу из норы???
- -2
-
Anatol' Ivanov(carnivora)
- Наставник
27.10.2018 10:24
дык по ходу ты сам-то в первых рядах)))
- -1
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
"...Скажена реакція частини українських журналістів на мою пропозицію футболістові національної збірної України Андрієві Ярмоленку давати інтерв’ю українською мовою показала, що ніхто нікуди не подівся. Вони лише приховалися по норах, гавкаючи при нагоді на все українське та чекаючи нового «об’єболу»...."
По перше,
може якась частина "жирналістів" (вибачайте але я їх усіх іншим словом називаю) таки оскаженіла...
По друге,
хото ти є щоб з "пропозицію" робить Провокацію,
так це природньо якщо грацю Збірної Країни ставлять запитання Державною Мовою і він на Державній Мові відповідає,
але, якось пальці невтрапляють паном "провокатора" вшанувати,
так от але ...
що тобі
Колієнька завадило поставити запитання,?
нічого.
відповідь ти отримав і шо...?
Маєшь пропозицію... вперед є ФФУ, є комєтєт збірних, є головний тренер, е пресс-аташе збірної...
Гравець по перше Вільна Людина у Нашій Богом Даній Країні.
Тому його воля як і з ким спілкуватись, якщо звісно нема Регламенту... на який він як гравець Збірної дав свою згоду.
Так от Колієнька Насєньюкь, пропозиції треба робити виважено...і в питанні мови в Нашій Рідній Україні особливо!
Надеюсь фразу знаменитого Украинского актера и поэта (да да корни его из Киева!) ты помнишь " С табой не гавкает, а разговаривает..."
Бо при нагоді є можливість за "гавкаючи" отримати по «об’єболу».
Теперь пишу коротко на понятном тебе языке руськом ( не російский мові, бо нема її у природі, мокша, чудь, мерь, башкіри, евенкі, калмики, чечени, інгуші та ін. - це вони носії "руського языка"?!).
Руський язык от Русь.
Русь це Україна і частина земель Польщи, Литви, Білорусі і содняшнії росії.
Москалі вкрали Церкву ,
москалі вкрали мову (и то что они называют русским, второе С от какого корня ? от Русь , т.е руський.
русский - это исковерканный "пришлыми" язык восточных Русичей)
Тіло можно проти волі полонити,
сердце та й душу, якщо бажання нема не віддають.
Поэтому Коля Насенюк ...
предлагай по адресу,
хочешь сделать доброе дело, делай!
А не пиарься "на людях"..."патриотизм" он в делах виден.
Думаю, что твое положение в Клубе и личное знакомство со ВСЕМи игроками позволяет подойти к каждому и ПОПРОСИТЬ сделать доброе дело для Родины - популяризировать (Господи прости, за такое слово) Рідну Україньську Мову.
ПС
Вибачте Шановні колеги за емоції.
Насчёт того, что "є". Мне вот интересно, а если бы нашей сборной случилось сыграть с российской образца прошедшего Мундиаля, какой бы был результат? Несмотря на категоричность тона пана Несенюка в однозначном результате не уверен. "Красная фурия", например, скажем прямо, обделалась (качество игры выводим за скобки, но результат есть результата). Относительно "буде"- не знаю. Може буде, а може и нет. Это пану Несенюку всё ведомо. Он твёрдо знает, шо було, шо є и шо буде. Наверное ему потому легко и живётся на этом свете.
По крайней мере, Вы учли тот фактор, что российские (а точнее московские) команды становились чемпионами благодаря, а Динамо становилось чемпионами вопреки желанию Федерации Футбола СССР?
Не учли? Ну, тогда то умножьте количество динамовских успехов на два,. Думаю такой коэффициент будет более соответствовать реальному положению вещей.
Що стосується питання "де футбол сильніший" - не треба демагогії, дивіться на рейтинги. Клубів, збірних... Все інше - суб'єктивна точка зору.
Любуйтесь Андрюхой на заставках каналов Футбол... он там очень импозантно смотрится... и, кстати, говорит там по-украински...
Это наверное, такие же фанаты Динамо, которым как и мне, Андрюха на каналах Футбол понравился. ,)
ще колись П.Глазовий писав
" отака біда у моєй корови , має бідна язика та не знає мови"
P.S. до Шурика : якщо читаєш - коли вже сайт українською буде
учетная запись этого пользователя была удалена
Если я
1. не уверен что наш футбол сильнее чем мокшинской (таблица УЕФА в помощь)
2. согласен с многими футбольными и околофутбольными специалистами и простыми болельщиками, что наш футбол переживает упадок.
3. сейчас излагаю эту мысль на «общепонятном»
то получается что я гавкаю и периодически вылажу из норы??? Вот старый нуб... Написать что ли письмо Суркису пусть поводок этому псу укоротит и рацион питания упростит, а то сильно заевшись начинает Несенюк нести оскорбления на всех подряд
Да