Реєстрація, після якої ви зможете:

Писати коментарі
і повідомлення, а також вести блог

Ставити прогнози
та вигравати

Бути членом
фан-зони

Зареєструватися Це займе 30 секунд, ми перевіряли
Вхід

Директор 1+1 media Мальчевський розповів, де навесні можна буде подивитися український футбол

2024-02-15 17:50 Директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення медіа групи 1+1 media Андрій Мальчевський розповів «УФ» про ... Директор 1+1 media Мальчевський розповів, де навесні можна буде подивитися український футбол

Директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення медіа групи 1+1 media Андрій Мальчевський розповів «УФ» про співпрацю з УПЛ ТБ.

Андрій Мальчевський

23 лютого стартує весняний тур УПЛ. Андрію Олександровичу, які матчі буде виробляти продакшн 1+1?

— Ми не виробляємо матчі. Творча частина виробництва повністю лежить на УПЛ. Своєю чергою, УПЛ ТБ працює з різними підрядниками, які допомагають їм створювати контент для каналу. 1+1 media distribution відповідає тільки за технічну дистрибуцію серед провайдерів, щоб зробити максимальне охоплення трансляцій матчів. Сподіваюсь, що це буде продукт, який користуватиметься попитом.

Скільки зараз команд у пулі УПЛ ТБ?

— 13 клубів віддали свої права на трансляцію УПЛ.

У «Динамо», «Дніпра-1» та «Зорі» досі діє контракт з 1+1 media. Чи будуть вони транслюватись на УПЛ ТБ?

— Так, у них діючий контракт з 1+1 media. Час покаже, як буде далі. Зараз наша першочергова задача — створити якісний продукт. Футбол має величезну вагу серед уболівальників — це соціально-політичний вид спорту. Тому навіть в такі скрутні часи вболівальники повинні бачити футбол. Сподіваємось, що наші команди будуть показувати гарну гру, яка зацікавить вболівальників, і вони кожної неділі будуть чекати на тур УПЛ.

Якщо «Динамо», «Дніпро-1» та «Зоря» захочуть достроково припинити контракт з 1+1 media, щоб увійти в УПЛ ТБ, ви не будете проти?

— Ні. Для бізнесу, як і для вболівальників, у пріоритеті єдиний продукт. Але ми не знаємо, які там стосунки і перемовини клубів з УПЛ.

Вже є обсяг трансляцій на цей сезон?

— Це всі матчі 13-ти клубів до кінця чемпіонату. От і порахуйте. До нового сезону у нас є час, щоб наситити канал контентом, який буде цікавим для вболівальників.

На яких платформах можна буде побачити матчі УПЛ?

— Ми зараз ведемо перемовини з усіма ключовими провайдерами. Уже досягнуті домовленості з Київстар ТБ, Датагруп-Volia, Viasat. Також ми відправили пропозицію Мegogo, SWEET.TV, Triolan, вони теж зацікавлені.

Окрім цього, є домовленості з регіональними кабельними провайдерами. В наші часи важливо всім об’єднатись, щоб чемпіонат проходив і його могло подивитись якомога більше вболівальників. Основна задача 1+1 media — це зробити максимальне охоплення.

А Setanta?

— Ми з Setanta уже провели два раунди перемовин. Вони обіцяли до кінця тижня дати відповідь. Думаю, що Setanta у своєму додатку також транслюватиме матчі УПЛ. Setanta, Мegogo та інші ОТТ-платформи мають значну перевагу перед іншими провайдерами.

Що ви маєте на увазі?

— УПЛ ТБ — це лінійний канал, де є сітка мовлення. Наприклад, якщо після повітряної тривоги буде накладка на інший матч, який йде у сітці наступним, на лінійному ТБ буде транслюватися інший матч. А матч, який був перенесений, вболівальник уже не зможе побачити. А в ОТТ-платформах є технічна можливість показувати ці матчі наживо, у них є додаткові стрімінги, щоб забезпечити паралельні трансляції. Тільки ОТТ-платформи можуть дати таку послугу своїм абонентам.

На ОТТ-платформах буде якась окрема підписка на матчі УПЛ?

— Це не буде окремий футбольний пакет, за який потрібно буде додатково платити. УПЛ ТБ буде транслюватись у базовому пакеті, щоб мати максимальне охоплення.

«Динамо», «Дніпро-1» та «Зоря» також знаходяться у максимально доступному, базовому пакеті, інші клуби УПЛ також там будуть. Тому де-юре в УПЛ ТБ 13 клубів, а де-факто — 16. Можна сказати, що вже створено єдиний телепул.

На яких каналах холдингу 1+1 media будуть транслюватись матчі УПЛ?

— Базові канали — це 2+2 і УНІАН. Там будуть транслюватись домашні матчі «Динамо», «Дніпра-1» та «Зорі». Ми тільки починаємо робити продукт і основна задача — це підготуватися до старту наступного сезону.

Тобто на ваших каналах будуть транслюватись тільки ті клуби, з якими у вас контракт, а для всіх інших ви тільки займаєтесь дистрибуцією?

— Так. Домашні матчі 13-ти інших клубів будуть транслюватись на УПЛ ТБ.

Які плануються студії, програми та експерти на матчі УПЛ?

— Цим питанням займаємось не ми, а УПЛ. Вони обирають коментаторів, експертів та журналістів.

Ну а з вашого каналу Циганик та Звєров будуть залучені?

— Як я й відповідав вище, це компетенція УПЛ. Тому дізнаємося всі деталі зі стартом чемпіонату. Команда УПЛ працює над тим, щоб зібрати найкращих експертів та коментаторів. Чи будуть залучені Циганик та Звєров — питання до УПЛ ТБ, а не 1+1 media. Правовласник контенту — це УПЛ ТБ, а ми їм допомагаємо: даємо свої майданчики, проводимо експертизу, зйомку трансляцій і тд. Але до якісної картинки потрібно додати якісний футбол. Симбіоз цих двох чинників відновить популярність українського футболу серед вболівальників..

За цей час «Динамо», «Дніпро-1» і «Зоря» побачать, яким є зворотній зв’язок від глядачів, УПЛ проведе з ними перемовини і, можливо, вони теж віддадуть свої права на трансляції. Тоді це буде справжній єдиний телепул.

Віктор Вацко казав, що коментаторами на УПЛ ТБ стануть Віталій Волочай, Владислав Шалота, Роман Бебех, Михайло Співаковський, Андрій Столярчук та Максим Гіленко. Це так?

— Ми до цього не маємо жодного стосунку. Штат коментаторів визначить УПЛ. За процедурою — 13 клубів телепулу мають самі погодити коментаторів і ведучих.

Чи будуть трансляції матчів УПЛ доступні за кордоном?

— УПЛ працює в цьому напрямку, створені робочі групи, але права на закордонну дистрибуцію нам поки не передали. Ми ще не знаємо, хто буде цим займатись: УПЛ, ми або вони знайдуть якогось іншого виконавця. У нас обмаль часу і наша головна задача, щоб 23 лютого канал УПЛ ТБ був доступний в мережах платного телебачення України.

Яка вартість виготовлення одного матчу, як продукту?

— Це питання не до нас, а до УПЛ, яка є замовником. Саме вони платять за зйомку, коментаторам, студіям і тд. Наша задача — технологічно розповсюдити готовий продукт по всій країні, а формують продукт інші підрядники. Ми не впливаємо на якість і наповнення контенту.

А як взагалі з’явився симбіоз 1+1 media та УПЛ ТБ. Це ви запропонували свої послуги Прем’єр-лізі чи вони на вас вийшли?

— 1+1 media вже давно працює на ринку платного телебачення України і є законодавцем мод в цьому напрямку. Ми — найбільший дистриб’ютор України, у нас в портфоліо близько 30-ти телеканалів, включаючи американського виробника контенту Paramount Global, а також компанію UP Hub. Ми є ексклюзивним дистриб’ютором української студії FILM.UA і їхніх каналів, компанії. Плюс у нас є спільні проекти — канал Comedy Central i KVARTAL TV.

Цей контент ми дистрибутуємо багато років, тому до нас звернулася УПЛ за експертизою. Нам запропонували зробити своє бачення і пропозицію. Ми взяли участь у тендері і перемогли. Основний вклад в перемогу зробило те, що у нас є великий досвід запусків телеканалів.

У нас є технологічний підрозділ з відповідною технікою, який займається зйомками, знімав Лігу чемпіонів і Лігу Європи. Там працює команда професіоналів, яка і буде знімати матчі УПЛ. А програмна сітка і наповнення— це вже робота УПЛ. Як я знаю, на УПЛ ТБ будуть показувати архівні матчі українських клубів, публіцистику і т. д.

Тобто матчі знімати буде 1+1 media.

— Де-юре так, але ми просто підрядники.

А картинка буде краща, ніж раніше на «плюсах»?

— Зараз уже всі перейшли в HD якість, тому якість картинки буде максимально динамічною. Технологічно все буде на найвищому рівні.

Андрій Піскун

Кращий коментар

The_Balamut
Volodymyr Balamut - Наставник
15.02.2024 19:08
Судячи з того, що трансляціями у наших мовників останніми роками виходить по принципу, що хотіли як краще, а вийшло як завжди, то кращому разі можна буде подивитися з ніякою якістю на https://myfootball.top Чому так вважаю? Дуже просто. 1. Великі оператори заженуть трансляцію у самі дорогі пакети. І до ворожки не ходи. 2. На прикладі меншого оператора (Ланет). Років чотири Медіагрупи (у тому числі почивша "Україна" Ахметова) не надають право цьому оператору на трансляцію на свого контенту. Хочуть більше і більше грошей. Сам в темі, тому що підтримував Ланет навіть у судах. Але й Ланет ще тим лайном виявився. 3. Трансляція у мультиплексах ефірного цифрового телебачення відбувається з погіршеною якістю у SD Це трохи краще за myfootball.top . Але щось мені здається, що якимось чарівним чином трансляції перекочують у платний контент. Хотілося помилитися. Але досвід попередніх років нікуди не дінеш. Але ж як би хотілося помилитися.

Читати всі коментарі (3)

Підписуйтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Тільки найгарячіші новини

RSS
Новини
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть