У суботу, 20 грудня, в Києві відбулася урочиста церемонія нагородження найбільшої спортивно-маркетингової премії України — SBC Ukraine Awards 2025.
Фото: fcdynamo.comПремія відзначила найкращих спортсменів та найкращі організації у сфері спортивного медіа та маркетингу. На подію зібралися провідні спортсмени, спортивні діячі та представники флагманів у спортивно-маркетинговій індустрії, серед яких і «Динамо» (Київ).
Цього року «Динамо» здобуло перемогу у двох номінаціях: Активація року за проєкт «Match of LeGGends: NAVI vs „Динамо“ (Київ)„ та „Подія року для медіа“ за захід „Динамо 3.0“, проведений спільно з компанією GGBET.
Нагадаємо, що минулого року наш клуб отримав відзнаку в категорії „Визнання року“.
„Динамо“ (Київ) — це клуб-переможець, і ми не маємо права на програш. Тому ми всюди, де є спорт та маркетинг“, — прокоментував здобутки „Динамо“ заступник генерального директора клубу Максим Радуцький.
„Динамо“ з кожним кроком стає більш сучасним клубом, який іде в ногу з часом — я зараз кажу не лише про спортивні результати, а й про бренд. Тому маркетинг — один із топ-пріоритетів динамівського менеджменту».
Також Максим Михайлович висловився про перемогу «Динамо» в одній із номінацій, а саме Активація року за проєкт «Match of LeGGends: NAVI vs „Динамо“ (Київ)».
«Це дуже круто, оскільки коли цей матч відбувся, то було величезне охоплення. Ми з нашими партнерами вже домовилися — буде ще більш масштабно, бо ми хочемо зробити цей захід у форматі офлайн».
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости

Загрузка комментариев