Склалася дуже неприємна ситуація із приводу абонементів на сезон 2019/2020. Причому винуватцем на цей раз не є О.М.Хацкевич чи гравці чи бодай (як я вважаю) І.М.Суркіс, а менеджмент значно нижчого рівня.
Замість опису подій пропоную Вам електронний лист, що був мною написаний, але який так і не було відправлено (причини також описані в ньому).
Буду дуже вдячний за будь-які поради, що до просування цієї інформації до офіційних представників ФК "Динамо" Київ.Вітаю.
Вважаю за необхідне надати інформацію про моє розчарування із приводу розповсюдження абонементів на сезон 2019/2020.
Згідно із інформацією на офіційному сайті: http://www.fcdynamo.kiev.ua/allnews/authors/abonement_na_sezon_20192020/
- Власники абонементів на сезон 2018/2019 мають першочергове право впродовж 3-х днів зі старту продажу (до 13 червня) на придбання абонементів сезону 2019/2020 зі знижкою у розмірі 15% від вартості.
- З 14:00 10 червня у касах стадіону НСК «Олімпійський» (на Троїцькій площі, біля станції метро «Олімпійська») з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00 (перерва з 13:00 до 14:00), у святкові та вихідні дні з 11:00 до 19:00 (перерва з 13:00 до 14:00)
- на квитковому порталі esport.in.ua
Про всяк випадок викладаю скріншоти на GoogleDrive:
- https://drive.google.com/open?id=1pSmYcH0v4NPtARgHZO1aTPSvzpGQi9qc
- https://drive.google.com/open?id=1NEhXIH8JZZHeQS2PmgNdrWSyRA2gwl5u
- https://drive.google.com/open?id=1kUkg_Vybwq1nzVsLVohn0dS0zefX5zeJ
Сьогодні (12.06.2019) я прибув до кас біля станції метро «Олімпійська» о 10:00, і прочекав 20-ть хвилин, проте каси так і не було відкрито.
Приблизно із 8-ї спроби я додзвонився до "Питання щодо абонементів" на номер (044) 279-52-72. Там мені підтвердили, що каси відчиняються о 10:00, і запропонували ще почекати. На питання: "яким чином я зможу отримати абонемент, якщо замовлю його через сайт esport.in.ua?", мені відповіли, що в них має бути доставка, але краще задати це питання в них на сайті. Також мені підтвердили, що наразі діє знижка у 15% для власників абонементів на минулий сезон (який я маю), навіть при замовленні через esport.in.ua.
Проте виявилося, що купити абонемент через сайт esport.in.ua - неможливо. Повідомляється що, "в даний момент немає вільних місць". Скріншот на GoogleDrive: https://drive.google.com/open?id=14V9Hk8ZCy0WZxO7q07nTJZ9mYVet5GC-
Як результат, скористатися перевагою власника минулорічного абонемента - неможливо.
Величезне прохання виявити причини ситуації яка склалася:
- невірна інформація на офіційному сайті;
- халатне ставлення до роботи касирів;
- невірна або відсутня інформація по номеру із питань щодо абонементів;
- невиконання домовленостей із боку "esport.in.ua".
Хочеться вірити, що мій лист не залишиться проігнорованим. Також дуже хотілося б дізнатися, що буде зроблено для запобігання подібних випадків у майбутньому.
За додатковою інформацією можна звернутися:
- за телефоном: +38 0 *
- за електронною адресою: ******
Також щойно виявилося, що форма "Напишіть нам" на офіційному сайті - не відправляє повідомлення, а вказана на офіційній сторінці Facebook електронна адреса (fcdynamokiev@fcdynamo.kiev.ua) - недійсна (The email account that you tried to reach does not exist). Повідомлення, що було написане на офіційну сторінку Facebook через Messager залишається не переглянутим вже протягом 5-ти днів.
З Повагою, Дмитро Корнієнко
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости