Видався вільний день. І я вирішив присвятити частину його перегляду нещодавнього матчу між Динамо і Шахтарем. Скажу одразу, що дійсно не варто переоцінювати результат матчу, та і недооцінювати його також небажано. Бо він показав моменти ментальності, моменти надійності, моменти віри, моменти сміливості.
І показав він, що у нашого суперника не має такої вже потужної лавки запасних. Як і не має перспективи серед молоді. Бо ж зі старту грало одразу три молодих гравця у Шахтаря. І всі вони відверто провалили цей матч. Дуже важливий, інформативний матч. Та нажаль, як бачу я. що Ребров не хоче сприймати ту інформацію, яка вже далеко не перший матч просто кричить. Хочу розставити акценти.Другий тайм я б також розділив на дві складові. Перша – до 62 хвилини і після. До 62 хвилини ми побачили команду, яка повірила у власні сили. Думаю, що в перерві тренер вказав на недоліки центру поля Шахти. Саме тому з перших хвилин Динамо увімкнулось і запрацювало. Пенальті став результатом цілої серії помилок від центру поля суперника.
Та до 62 хвилини на полі був гравець, який тягнув команду вниз. Мене взагалі дивує та впертість, із якою Ребров продовжує довіряти Рибє. Бо Сергій продовжує привозити, привозити, привозити голи у ворота Динамо. Саме він не встигає закривати зони, він не створює перешкод у своїй зоні, дає можливість спокійно виконувати передачі, які обрізають оборону. Передивіться матч і побачите наскільки він провальний у виконанні Сергія, наскільки на його бездіяльності лежать не тільки два гола, а ще й декілька гольових моментів, які створив суперник. От так виходить, що команда працює. Так, команда помиляється. Та чомусь помилки однієї людини вже далеко не перший матч стають фатальними.
А після 62 хвилини на полі з’явились два гравці. І вони зробили мега вклад у перемогу команди. Віктор Циганков фантастично увійшов у гру. Передивіться повтор матчу. Скільки він потягнув на собі фолів, скільки провів боротьби перед нашою штрафною, у центрі поля, скільки створив гостроти по входу у штрафну площу в атаці. Саме його дії призвели до голу, бо він витягнув на себе Ордеця, а Антунеш подав. І саме його передача виводила один на один Бєсєдіна, коли був зафіксований не існуючий офсайд.
Та безумовно найкращих слів заслуговує Володими Шепелєв. Це найкращий гравець останніх 30 хвилин матчу. Фантастичний об’єм роботи в обороні. Володя показав те, як повинен грати опорник. Я дивився принципово за його діями. Бо можна зупинити, відмотати. У нас прекрасна молодь. Безумовно перспективи Динамо дуже оптимістичні по власній молоді.
Стосовно ж молоді Шахтаря, то безумовно цей матч провалив Танковський. Окрім того, що всі три голи на його персональній відповідальності, та ще він зробив дуже багато браку, обрізок. Це ж саме можна сказати про Коваленко, який так само провалив центральну зону. Був шанс і у Зубкова, та він розчинився на полі. Те ж саме можна сказати про Ордеця, Шевченко і Бутко. Вони провели невиразний матч, наробили достатню кількість помилок. А це все гравці збірної. Тоді як по суті для Шахтаря матч тягнули Ферейра, Дентіньо і Алан Патрік. Безумовно для української молоді і дублерів Шахтаря матч настільки провальний, що на наступний рік вони можуть розпочати в орендах.
Тепер по роботі із суддями. Матч так само можна розділити до нашого пенальі і після. Мені не відомо що там казав Фонсека. Та він настільки вплинув сильно на суддівську бригаду, що всі рішення після пенальті були виключно на сторону Шахтаря. І помилок там вистачає на цілу торбу. Це ціла серія фолів, коли наші відбирали м’яч чиста, це не поставлений пенальті на Ярмоленко, це жовта Шепелєву, це офсайд якого не було.
А що ми побачили у відповідь? Заяви, що судді не поважають Шахтар. Це просто такий тиск, що суддя, який буде судити наш наступний матч ще до гри вже почне їх поважати і ставити ліві пеналі, як це було у нещодавньому матчі на кубок. Веселого я не бачу, бо Шахтарю спустили факи від Бернарда. Шахтарю спустять хамську поведінку Фонсеки. Як суддя елементарно не помітив всю суть жовтої Шепелєва. Спочатку Динамо виходило у контратаку і Тайсон ліктем вдарив Шепелєва. Володимир впав, контратаку наша зупинилась, та суддя не зупинив гру. Хоча удар він бачив. Потім, вже через секунд 20 знову відбувається стик між Шепелєвим і Тайсоном. Шепелєв вже заведений минулим ударом відсуває Тайсона з проходу і у відповідь отримує другий удар ліктем. Що робить суддя? Дає жовту за відмашку? Та ми бачимо, що він боїться. І вже у наступному епізоді Шепелєв отримує жовту.
Так вже виходить, що Шахтар заявляє про те, що їх не поважають, та продовжують не бачити те, скільки помилок зробив суддя на їх користь. Я буду про це писати. Помилки судді не дали Динамо перемогти у цьому матчі із розгромним рахунком. Про це треба говорити. Динамо повинно тиснути на суддю. Бо якщо ми це спустимо, то наступного разу їх будуть поважати і боятись, а нас засудять.
Дякую за увагу!
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
29.05.2017 15:24
Шановний Вікторе!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 20:09
Олександре, дякую! Так, я бачу, що більшість людей не готові до діалогу, бо в них давно сформована думка. Та є і і нші. Якщо хоч одна людина змінить свою думку, то мої зусилля не будуть даремними.
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
29.05.2017 20:41
У них не сформована думка, вони ЗОМБОВАНІ думкою, що цілком вистачить звільнити Реброва, щоб Динамо заграло яскравими фарбами та заблищало в Європі. А Шахтар буде нам м’ячики з-за воріт подавати.
- 0
-
Евгений
- Начинающий писатель
29.05.2017 09:50
Интересный блог, но по поводу "відсуває з проходу" не соглашусь, хоть тайсон и агрессивно себя повел, но шепелев в том моменте был не прав.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 20:04
По футбольному Шепелєв був прав. Бо є таке правило, він поставив Тайсона на місце. А те що отримав жовту... погано. Та із досвідом він навчиться краще ставити на місце таких кренделів, як Тайсон.
- 0
-
andrey mazur(andreymazur)
- Наставник
29.05.2017 09:29
Все верно .
- -2
-
iet iet(iet)
- Эксперт
29.05.2017 05:10
1. Насчет очередной неудачной игры Рыбалки - как то он очень сдал. При Рианчо он был ключевым игроком в схеме игры. Последний сезон он неузнаваем. По моему у него появилась проблема первой передачи при выходе из под прессинга. Ну и очередные обрезки. Хорошо, что играют в 3 цз, тк раньше он фактически играл 3-го цз и его обрезки часто были фатальны. В матче с ШД таких ошибок было много, но они нивелировались цз. Но все равно показалось, что Рыбалка у нас долго не задержится. Как по мне, нежно подтягивать на эту позицию Ориховского или Шапаренко. Ну и не могу не отметить, что Шепелев, за отведенные ему пол часа опять выглядел надежнее Рыбалки. 2. Не знаю, как кому, я мне показалось, что наши имели очень большие проблемы в центре обороны ,и вообще в защите. Как я написал ранее, Рыбалка часто не успевал в защите. Сидорчук тоже был не в своей тарелке. На этом фоне очень рельефно были видны ошибки всех трех цз. Нехитрые забросы за спину или забеги Дентиньо в зоны между цз, ставили их в тупик. Почему то очень слабо сыграл Вида. Второй гол в наши ворота получался потому, что именно он пошел помогать Пантичу и бросил свободным Дентиньо. Конечно ему было сложно в получившемся бардаке, но ошибок от него было очень много. Еще более слабо сыграл Пантич. Чем он принципиально лучше того Очигавы я не увидел. На его совести оба гола в наши ворота. Первый он дал пробить из под себя, второй - он плассировался перед Тайсоном и дал ему возможность набрать скорость (хотя здесь и часть вины Сидорчука). Кадар выглядел серенько и действовал очень несинхронно с партнерами. К тому же Антуньеш тоже не ловил мышей в обороне. В последние пол часа он несколько раз дал возможность Марлосу обострять игру традиционным для ШД маневром - Марлос смещается с мячом к центру и отдает мяч на ход Бутко, который забегает в образовавшийся корридор. Нужно искать замену Антуньешу - или вернуть Макаренко, или наигрывать Михайличенко с Дубинчаком. В общем в защите был полный бардак. Спасло вдохновение Ярмоленко, Морозюка и Гармаша, а также неплохая игра Коваля, пару раз потянувшего очень тяжелые мячи и выигравшего выход Феррейры один в один. Что касается текущей схемы игры - она явно лучше подходит для ДК, чем 4+1+4+1. Прошлые две игры с ШД проиграли, но не дали особо сыграть оппонентам (два пропущеных гола и пару реальных моментов). Ну а обсуждаемой игре несмотря на провальную игру цз и опорников, все равно дали ШД создать не так много моментов - два пропущенных гола, плюс два выхода один в один из за несогласованных действий защиты и опорников (т.е. столько же, как в двух прошлых матчах).В общем каркас есть. Нужно добавить Хачериди сзади, наиграть взаимодействие между цз и опорниками, посадить на лавку Рыбалку (или продать тк дела не будет) и подпускать ребят из ДК-19, ДК-21 (там есть из кого выбрать).
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 20:00
Так є 6-7 гравців навколо яких можна будувати команду.
- 0
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
29.05.2017 01:20
Тезисы
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 19:57
Я і Вам порекомендую продивитись матч ще раз. Шепелєв зрозуміло далеко не бездоганний гравець. Хоча йому тільки 20 років скоро виповниться. Тому у нього є прекрасні можливості розвиватись. По його креативності... помітьте, що він за 10 матчів віддав 3 гольові передачі, одна з яких називається пасом сезону фахівцями.
- 0
-
Ricky Minard(Minard)
- Старожил
28.05.2017 22:39
А я увидел три выхода один на один у кротов , которые в важном матче будут забиты, что Ферейра и показал в предыдущих 2 матчах. В Динамо же моментов вообще не было - подарок от Коваленка и ошибка судьи с аутом и было бы очередное поражения где-то 1:3. И если молодежь кротов так ужасно сыграла, то что же наша основа им проиграла и по моментам и по ударам, а у нас то только 3 удара в створ или вы думаете что мы всегда будем забивать из 3 ударов 3 гола
- -6
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 23:09
А чому ви вирішили, що там не вірний аут? Ви дивились епізод? Я вам розскажу. Танковський обрізається, Сидорчук перехоплює і прокидає м'яч вперед. А потім вони зусрічаються із Танковським, який першим б'є по м'ячу, Сидорчук у цей момент від нього у 5 см. Хо там останній торкнувся м'яча, на такій швидкості... це все суб'єктивно. Там під мікроскопом треба дивитись. А що було потім? Потім були ще куча дотиків від Динамо. І ніхто не змушував фолити Танковського. Гол - наслідок ауту? Гол - наслідок фолу Танковського в штрафній. А як ви оцінете для прикладу підкат Морозюка, дуже чистий, після якого Динамо дуже гостро атакувало по флангу. А суддя там побачив фол. Який фол? А скільки помилок суддя зробив на користь Шахтаря? Пенальті на Ярмоленко, не тільки в цьому матчі. А пенальті у фіналі кубку поставлений на користь Шахтаря? Ви бачите помилки тільки в одну сторону? Я вам наведу мінімум 10 помилок судді в цьому матчі на користь Шахтаря. В тому числі і мінімум три помилки могли стати голами у ворота Шахтаря. Тому і далі кажіь про відсутність моментів у Динамо. Бо ж 3 голи залетіли випадково, так?
- 9
-
Ricky Minard(Minard)
- Старожил
28.05.2017 23:39
Нсли не видите, то купите очки. там и без повтора видно, что мяч от Сидорчука вышел
- -12
-
Ricky Minard(Minard)
- Старожил
28.05.2017 23:45
Резульиат -15 в чемпионате и поигранный кубок, а также из 6 сыграеных матчей с кротами одие выиграг в ненужном матче. Только когда в следующем сезоне будет -30, а они будут так как у кротов дрбавиться Фред, интересно будет прочитать как у нас все хорошо
- -11
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 00:08
І який у вас рецепт? Сказати, що все погано - легше за все)) Рецепт того, як в умовах фейр плей зробити так, щоб було чудово? Тільки я знаю відповідь, що я не президент, це не моє... ля-ля... тополя... все пагано... все погано... Повторююсь, якщо у людини все погано, то значить треба дивитись переключатись на щось інше. Бо в умовах фінансової кризи омолодження складу - єдиний досупний вихід для Динамо. І омолодження йде. А результат при омолодженні поганий - нормально.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
28.05.2017 22:28
Вікторе ! Циганков і Шепелєв після останнього матчу заслоговують грати в основі.
- 10
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 23:01
У наступному матчі Віктор буде грати, бо Гармаш дискваліфікований.
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
28.05.2017 23:04
Це добра новина. Троє зі мною не згодні, що Шепелєв та Циганков повинні грати в основі. Не дарма мінусів наліпили.
- 8
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 23:10
Ну, так тут мінусантів багато)) Працюють тролі, що поробиш.
- 4
-
Сергей(Burunduk)
- Эксперт
28.05.2017 22:26
Не знаю даже, правильно ли сейчас переключать внимание на игру кротов и поведение их тренера, когда нужно решать накопившиеся свои проблемы?
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 23:00
Так, це важливо. Бо вони головні конкуренти на наступний сезон і закладають психологічний фундамент, працюючи із суддями у такому руслі.
- 6
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
28.05.2017 22:19
Для полноты картины неплохо было бы включить в анализ проигранные матчи с "Ворсклой", "Зиркой", "Олимпиком", "Зарей" и тем же "Шахтером", т.е. матчи, в которых соперники имели хоть какую-то турнирную мотивацию.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 22:58
Якщо ви слідкуєте за подіями на сайті, то ми всі ці матчі обговорювали.
- 2
-
Валерий Анатольев(shipula61)
- Наставник
28.05.2017 21:31
Похоже спад в игре Цыганкова, который начался еще в октябре прошлого года в матче с Карпатами, закончился. Жаль, но сезон тоже.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 22:58
Так, дуже доролий футбол у Володі. Дуже він розумний гравець. І безумовно він прогресує зараз.
- 2
-
sergey danilec(n3cros)
- Начинающий писатель
28.05.2017 21:14
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 22:56
Не бачу де я захоплююсь. Я навпаки пишу, що в першому таймі грав лише Гармаш. Що в другому таймі гра покращилась, що Рибалка провалив гру. А перемогли завдяки виходу Циганкова і Шепелжєва, які дуже якісно увійшли у гру.
- 3
-
Евгений Полуэктов(j86)
- Наставник
29.05.2017 01:34
+. Как я Вас понимаю. Обыграли дубль шахтера и герои?...а люди вон ведутся, ещё и блоги пишут, но бревна в глазу нашей команды видеть не хотят..
- 1
-
Александр Б(butia)
- Наставник
29.05.2017 09:21
Скорее всего очередной крот во всей красе
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.05.2017 21:02
Стосовно "Заяви, що судді не поважають Шахтар. Це просто такий тиск, що суддя, який буде судити наш наступний матч ще до гри вже почне їх поважати і ставити ліві пеналі" - абсолютно погоджуюсь. Так було і при мудеску.
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
28.05.2017 20:44
Виктор, почему вы скромно умалчиваете о том, что динамовская оборона отчаянно лажала против "бесперспективняка" шахтеровского дубля и о том, что они дважды сравнивали счет меньше, чем за 5 минут, просто начиная бегать быстрее, чем Динамо???
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 21:02
Ні, я написав про це. Оборона дійсно зробила 3 жорстких обрізи. Та голи нам забили по іншій причині. Подивіться хто супроводжував Алана Патріка при першому пропущеному голі і дав йому вдарити, хто при другому голі стояв поряд із ним, а потім втратив зону і дав йому без проблем і супротиву подати. Подивіться уважно, хто це був? Та безумвоно Морозюк при другому голі жахливо лажанув. Та подати дав Сергій Рибалко. І порівняйте як крив зони Шепелєв. Просто передивіться гру і зусердьте увагу на двох персоналіях. Виключно на 17 і 8 номерах. Це не важко, повірте))
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
28.05.2017 21:10
Так я же и не говорю, что Рыбалка наше всё, а Шепелева в мусор, наоборот, я был в легком шоке от такого решения Реброва. Я веду речь о ситуации в целом, а не персонально.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 22:48
Так, в цілому ситуація цікава. Бо для мене Очігава вже сьогодні сильніший за Кадара. А Кадар дуже багато помиляється індивідуально. Хоча він і гравець такої збірної непоганої. І придбали його за гроші адекватні. Саме тому у мене одразу його придбання викликало великі запитання. А от Пантіч не обрізається. Можливо він і іноді втрачає позицію, та грає надійно. У Пантіча є перспективи. А Кадара я б продав, бо він не рівня ЛЧ гравець. А стосовно оборони, то вона починається від нападу, захищається вся команда. І коли один гравець випадає, то вся оборона страждає. Рибалка постійно випадає. І це головна проблема на сьогодні у побудові захисту із ним.
- 2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
29.05.2017 01:26
А Кадара я б продав, бо він не рівня ЛЧ гравець.
- 2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
29.05.2017 10:27
Нет серьезно - кто кроме Ярмоленко потенциально готов нормально выступить в ЛЧ
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.05.2017 19:44
Та не хвилюйтесь так)) Гравці рівня ЛЧ в Динамо - Хачеріді, Віда, Шепелєв, Гармаш, Циганков, Ярмоленко і Бєсєдін. У перспективі Очігава також гравець високого рівня ЛЧ, та йому потрібна стабільна практика. Це я про тих, хто зараз є у першій команді.
- 0
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
28.05.2017 20:39
Так это давно проверенная кротячья тактика давления на судей с расчетом и на следующие матчи.
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 20:58
По системі гол+пас так він кращий. Івін безумовно багато попрацював, та не дивно він гравець іншого рівня. Та все ж я розставив акцента на інших персоналіях, бо про Ярмоленко і без мене скажуть.
- 2
-
alexandr m(dkiev1927)
- Наставник
28.05.2017 20:22
Поддерживаю автора практически во всем.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
28.05.2017 20:56
Перевірка, яка дуже боляче відображається на результатах. Це для очистки совісті напевно. Краще б Оріховського так перевіряв на мою думку.
- 3
Еще комментарииПрочитав Ваші суперечки з оппонентами, та хочу Вам пояснити дещо, на що Ви не звертаєте уваги, та намагаєтесь переконати їх у своїх поглядах.
Розумієте, мова йде зовсім не про те, про що Ви написали свій блог, а про тверду впевненість Ваших оппонентів у тому, що єдиним засобом покращення гри Динамо (проте, цього також бажали б далеко не всі, хто з вами сперечається, Ви вже повірте...) є звільнення Реброва та відсторонення від керівництва Ігоря Суркіса.
Це - єдина мета тих, хто Вам суперечить. Тобто Ви про гру, а Вам - про звільнення.
Можу Вас запевнити, що якщо сьогодні (чи завтра) звільнять Реброва, тон суперечок з тих самих приводів різко зміниться.
А зараз Вас розглядають як штрейхбрехера, що заважає єдиному форнту змістити нинішнього тренера Динамо. І ніхто з них навіть не замислюється над тим, що ніяк не здатен вплинути на те рішення, яке буде прийнято керівництвом Динамо.
Ну, як мінімум, отримаєте Ви від їхньої злості... А реальність... А кого вона тут цікавить, при таких-то амбіціях!..
От якби ще Суркіса зняти, то й до Ліги Чемпіонів рукою дотягтися можна...
А так - заважають тут усілякі різні...
1 Рыбалка слабо играет в этом сезоне - полностью согласен
2 Шепелев выдает супер игры - полностью не согласен, Шепелев просто немного лучше Рыбалки играет в отборе, но он далеко не безгрешен и кстати Марлос на кубке забивал из его зоны. Более того если на разрушение он еще более менее удачно работает то на созидание очень мало. Вердикт - пока это растет Тарас Степаненко 2 или Сидорчук - 2 - большая работоспособность в отборе и слабая игра в атаку. Главный принцип - надежность. Типичный разрушитель коих в Динамо и так много. Просто на фоне других он пока смотрится предпочтительнее.
3 Судья после пенальти судил за Шахтер - не согласен судья как до так и после пенальти ошибался в обе стороны. На желтую Шепелев наиграл не пойму возмущения автора поста.
Стосовно помилок судді, то він помилився після того фолу лише один раз на користь Динамо, коли не поставив пенальті у Морозюка. Хоча пенальті там досить суперечливий, бо удар був дуже потужний, з декількох метрів і перед рукою було коліно у Колі. Тобто рука була після рикошету. Тоді як помилок на корсить Шахтаря було дуже багато саме після поставленого пенальті і реакції Фонсеки. Передивіться матч.
По жовтій Шепелєва. А ви бачили удар в голову Володимиру від Ферейри? Всі побачили, а суддя за це нічого не дав. А ви бачили як Тайсон відверто виставив руку, коли Коваль швидко біжав вивсти м'яч у гру? І як потім він відверто вдарив ліктем Шепелєва? Що це? Дві червоні, дві жовті? Тайсон не отримав нічого! А Шепелев банально помстився. Та фол там був не грубий. Суддя дав не за фол, а тому, що тут він зрозумів логіку гравця. Дивне суддівство, дуже дивне.
А вот Шепелев - это явление, повторяюсь и буду повторяться. В таком возрасте и так играть во взрослый футбол - это случай уникальный. По-моему последним таким был Ракицкий. Пожалуй единственный признак молодости - сдержанность в активных атакующих действиях, но это пройдет, уверен, скоро он и забивать начнет.
учетная запись этого пользователя была удалена
Стосовно хто міг перемогти... ну, А пенальті на Ярмоленко і вихід один на один при рахунку 3:2 для вас значить - не шанси на перемогу? А момент коли ще при 0:0 Ярмоленко залишили одного біля воріт і Бєсєдін шикарно прострілював, а Андрій не зумів зупинити мяча - також не аргумент? А щ о на противагу? 2 моменти у Ферейри. У Динамо на момент 2 моментибільше виходить. Так що 6:4. Рахуйте далі)) Якщо вам так все погано, то навіщо ви взагалі без віри футбол дивитесь? Садо-мазо? Без віри дивитись футбол не можливо. Коли у 1983 Динамо посіло 7 місце в чемпіонаті всі казали каастрофа, прийшов ВВЛ і посіли 10! А хто там грав у 1983 і 1984 роках? Вам склад навести? 90% гравців, які виграли КК. Тому можете і далі жити одним негативом. А мені хочеться вірити в молодь. Маю на це право.
-----------
А кто у нас игрок уровня группового этапа ЛЧ?
Но вопрос почему вы Ярмоленко не увидели ? )) Ведь он принял участие во всех голах
На счет того, почему в состав ТШ ставит, например, Рибалку, хотя он явно сейчас похуже чем Шепелев, то я думаю ( вернее надеюсь ), что таким образом происходит окончательная проверка целесообразности присутствия в составе того или иного игрока на следующий сезон. Надо же проверить потенциал игрока в серьезном матче.