Ви знаєте, Ігор Михайлович, я Вас дуже поважаю. Поважаю те, що Ви в сьогоднішніх умовах тримаєте Динамо на плаву. Я знаю, що це складна і кропітка робота, що це величезний фінансовий тягар. Я поважаю Вашу працю. Бо знаю, що Ви віддаєте всього себе Динамо. Для Вас Динамо – не якийсь там бізнес проект.
Це любов всього життя. Кожен клуб мріє мати президента, який би жив командою. У гравців є все, у тренерів є все. Прекрасні умови для тренувань, відновлення. Знаєте, що багато людей розчаровані. Нам хочеться бачити Динамо таким, яким воно було 20-40 років тому. Це була одна з найсильніших команд Європи. Ми грали на рівних із найкращими командами світу. У нас були фантастичні гравці. Ми живемо спогадами про славетне минуле, хоча і зараз маємо сильну команду. Та ця команда вже не та. Не ті результати. Не та гра. Не ті гравці. І президент, на думку багатьох, не той. І претензія не до фінансової складової, а до менеджменту.Менеджмент на сьогодні – величезна справа. Тут так багато складових. Від форми, яку всі хочуть бачити за дизайном найкращою у світі. До власного телеканалу. Розкрутка бренду команди, реклама, анонси майбутніх матчів. Елементарна наявність можливості придбати форму команди за адекватні гроші у розгалуженій мережі магазинів. Робота із людьми, щоб вони знову прийшли на стадіон. Вміння якісно купувати гравців, розкручувати їх і продавати. Тренерський штаб, дитяча академія. Багато різних моментів викликає великі запитання. Можна взяти з нещодавнього травму Бущана. Це стосується медичного корпусу. Гравець мав проблеми, жалівся на них, а медична група не змогла встановити причину. В результаті гравець втратив декілька тижнів. Бо причина була встановлена запізно. Відповідно і лікування не було надано своєчасно. Менеджмент. Великі проблеми із більшістю аспектів менеджменту. Найбільше незадоволення викликає кумівство в Динамо. Всі посади займають свої. Не за професійними якостями. А саме за приналежністю до родини.
Я слухав вчора Ваші коментарі по Лозані. Все у Вас так ладно складається. Не почув жодної критики юридичної служби. Справа програна. Та Ви виглядаєте спокійно, задоволено. Наче дійсно маєте якийсь план. Який? Бо ж я почув те, що Ви знову не збираєтесь везти команду в Маріуполь. Хлопці пашуть на полі, ведуть боротьбу за золото, а Ви так взяли і залишили їх без 3 очок. Це стосується всіх команд, від ю-19 до основи. Я ж також був впевнений у тому, що справа виграшна, що юридичний відділ Динамо зробив все якісно. Бо ж видно було, що робота розпочалась за декілька місяців до матчу. Хочу сказати одразу, що цілком підтримую Вашу боротьбу. Маріуполь – команда, яка не має права грати у Прем’єр Лізі. Тут багато складових. І те, що ця команда належить власнику Шахти, і те, що рік тому був зіграний договірний матч. І те, що фу-фу давно не бачить берегів. Люди там втратили глузд. Порушення регламенту – норма буття. Узурпація влади і робота на одну команду. Це все легко проглядається на всіх рівнях. Та програш справи у суді, такої виграшної справи… Це теж менеджмент. Це удар по кожному вболівальнику.
І от я уважно Вас слухав. Як Ви все роз’яснили. Але усюди Ви ходите навколо. 13 серпня Ви переговорили в Монако з Павелко. Досягли домовленостей, що гра буде в Києві. Та Павелко чомусь, порадившись із кимось, кимось невідомим, змінив домовленості. Потім Михайличенко телефонував Саніну. А той сказав, що йому треба порадитись. Із ким? Потім вже в Лозані Павелко виходив і комусь телефонував, радився. Із ким? Ігор Михайлович, може Ви нарешті також зателефонуєте цьому комусь і про все домовитесь?
Дякую за Вашу увагу!
Все должны действовать по регламенту, по закону.
Иначе - ШВАХ! ККККККАПЕЦЦЦЦЦЦЦ!
Не только в футболе, но и в стране.
Как говорили римляне: "Dura lex, sed lex" (Закон суров, но он закон).
Только так....
-
Алексей Бемс(skrebets)
- Опытный писатель
28.02.2018 03:27
- 0
-
Андрей(VokeR)
- Наставник
27.02.2018 17:07
эмоционально я конечно вас, автор, понимаю. но по сути - детский сад, уж извините..
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 19:44
Я багато чого бачу. Про це і написав. Зрозуміло, що далеко не про все. Та на ІМС у мене трохи інший погляд. Тому сподіваюсь, що він вже прочита цей лист. А дійде, не дійде... побачимо.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
27.02.2018 09:18
"Для Вас Динамо – не якийсь там бізнес проект."
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 15:05
Я думаю, що все ж розум повинен іноді домінувати на почуттями. І Динамо да цього прийде. Не зараз, так через 5 років.
- 0
-
владимир никитенко(nikitenkovolodya)
- Наставник
27.02.2018 09:10
С кем договариваться? С рыжим татарином? Вы смеётесь? Он же бандит. С бандитами не договариваться надо, а сажать в тюрьму. Жить надо по закону. Иначе мы никогда не вылезем из этой уголовщины.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 15:02
Ви ідеаліст. Ми живемо не в ідеальному світі. Як би це було не сумно.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 08:48
"Договариваются" все с "рыжим"!
- 2
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
27.02.2018 08:53
не надо договариваться...просто разговор по душам....высказать претензии друг к другу...выслушать один одного...с телевизора это одно а тет-а-тет это другое...если такая встреча произойдёт то всё изменится...по крайней мере хочется в это верить...
- -1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
27.02.2018 09:30
Вы думаете с гопником можно поговорить по душам? Высказать ему свои претензии, объяснить асоциальность его действий...Он Вас выслушает, осознает гнусность своего поведения, вернет Вам бабки, которые отжал и пойдет переводить старушку через дорогу... Ну, ну. .:-)
- -1
-
Vitaliy Shevchenko(shevaVital)
- Наставник
27.02.2018 08:28
А може ще у рижого пробачення попросити?
- 0
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
27.02.2018 07:53
нужно просто встретиться с Ахметовым те-а-тет....и просто поговорить о том что нужно наводить порядок...ведь от того что сейчас твориться страдает не только Динамо....просто встретиться и поговорить...а потом может быть и сесть перед каким-нибудь журналистом из независимого канала и ответить на его и наши вопросы-пусть даже не удобные...прямо в прямом эфире...и я думаю что тогда эра "павелок" может закончится...
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 08:50
Желательно, чтобы тет-а-тет с Ахметовым встретилась пуля, выпущенная разбушевавшимся наркоманом из ДНР!
- -1
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
27.02.2018 08:54
ну то такэ...все мы под Богом ходим...
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 15:01
Просто є таке враження, що ця зустріч була рік тому і вони там про щось поспорили. Але це моя думка.
- 0
-
сергей родионов
- Начинающий писатель
27.02.2018 07:32
Ты как челобитную царю подаешь , холоп (с)
- -8
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 15:00
А між іншим в мені тече королівська кров)) Тому не варто про чолобітную у моєму виконанні.
- 0
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
27.02.2018 01:39
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:58
Так, на детально сплановану операцію.
- 0
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
27.02.2018 00:33
О чём можно договариваться с бандитами беспредельщиками ? Оно сегодня тебе пообещает одно а завтра сделает по своему. Кстати Суркис упомянул в эфире об этой специфической особенности оппонентов
- 4
-
сергей родионов
- Начинающий писатель
27.02.2018 07:35
А что ему осталось сказать в свое оправдание? )))
- -5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:57
І що ви пропонуєте робити? Який вихід з ситуації?
- 1
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
27.02.2018 15:52
Якщо по закону не виходить ,то залишається діяти проти ахметоського організованного злочинного угрупування їх же методами. Ці люди не розуміють людської мови і свої питання вони звикли вирішувати радикально та зухвало (як у випадку з Брагіним) . Я все більше переконуюсь що снайпер це єдиний дієвий спосіб повпливати на ситуацію
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 19:51
В одній книзі є прекрасна цитата про одну жахливу істоту, про Голлума. Зацитую російською :" Многие из живущих заслуживают смерти, а некоторые из умерших — жизни. Ты можешь вернуть им её? То-то же. Тогда не спеши осуждать и на смерть. Никому, даже мудрейшему из мудрых, не дано видеть всех хитросплетений судьбы."
- 1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
27.02.2018 00:08
Давайте дочекаємося повного рішення .
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 00:23
Та і так все ясно. Рішення - Лозана навіть не розглядала цю справу. І не буде. Бо внутрішні справи фу-фу - не цікавить Лозану. Вони послухали, все зрозуміли, але... вмили руки...
- 2
-
Vitaliy Shevchenko(shevaVital)
- Наставник
27.02.2018 08:27
А що може бути не ясно, коли Лозанна каже, що відмовила ДК через те що ті не повідомили ФФУ про свої плани, а Генісон заявляє що ДК повідомляло їх 4 рази?! МАРАЗМ.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:56
Це не маразм, це корумповане угрупування.
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
27.02.2018 00:05
Договоренностям - нет!
- 15
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 00:21
А якщо закон не діє і не має можливостей вплинути? Я то із вами погоджуюсь. Та закони не діють. Лозана відмовляється в це втручатись. А суди всі продажні у нас. Що робити? Виносити будинок футболу? Це і є стратегія і план?
- -2
-
Константин Ванзуряк(joker63)
- Старожил
26.02.2018 23:56
Ахметову звонить?
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 00:19
Не знаю, звонити комусь...
- -4
-
Александр Хацкевич
- Начинающий писатель
26.02.2018 23:52
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 00:19
При діючий владі у фу-фу закони працювати не будуть. Суди Динамо програє. Чергова неявка в Марік - 3 очки, а 3 неявка - зняття команди з змагань. Ви думаєте, що вони на це не підуть? Ще й як. Ця банда прийшла для того, щоб знищити Динамо як команду, яка чинить супротив системі. Динамо або в системі, або... нажаль - правда. Тому час телефонувати, зустрічатись і домовлятись із кимось. Бо це є єдиний шлях. Як би мені це не було огидним.
- -7
-
Александр Хацкевич
- Начинающий писатель
27.02.2018 00:52
- 5
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 08:59
Александр Хацкевич - 27.02.2018 00:52
- 0
-
Александр Хацкевич
- Начинающий писатель
27.02.2018 13:15
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 19:45
В том-то всё дело, что Юра "Енакиевский" как раз представляет интересы рыжей банды. По крайней мере, при попытке купить "Динамо" он подозрительно рьяно интересовался ценами на землю в Киевской области!!!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:51
Це можливий варіант. Але я не думаю, що у нас так багато альтруістов, які готові взяти таку команду під своє крило. Як версія це має право на існування. Та тоді ІМС треба зробити на цю тему заяву публічну.
- 0
-
Гудвин
- Эксперт
27.02.2018 07:54
Нет , на снятие "Динамо" "существо с бородой" не пойдет, потому как ихний"храм" футбола снесут с лица земли вместе с ними.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:54
А я думаю, що у цих людей є ціль і вони до неї йдуть. Тому зняття Динамо до статусу аматорів - для них не проблема. А знести... вони встигнуть виїхати всі.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 08:57
Если кроты рискнут снять "Динамо" с чемпионата....
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 14:55
А вони вже прямим текстом про це казали, що третя неявка - зняття з чемпіонату. І я думаю, судячи по настрою ІМС, що до цього може дійти.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
27.02.2018 19:40
Так и я об этом - пусть КРОТЫ РИСКНУТ! Получат альтернативную Ассоциацию (федерацию) Футбола, альтернативный чемпионат и письма в ФИФА и УЕФА о НЕПРИЗНАНИИ полномочий ФФУ. (С напоминаем всех нарушений, в том числе и спортивного принципа смены команд между лигами)
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
27.02.2018 23:14
Не все так просто, ой не все так просто. Якщо знімуть, то ультра Динамівська рознесе будинок футболу в хлам. Я також готовий в цьому прийняти участь. Давно вже пора. Бо вони там втратили відчуття реалій.
- 1
-
Aнатолій Балюк(anatoliy75)
- Наставник
26.02.2018 23:08
Підтримую!
- -2
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
ну какие письма? какие обращения? какие "договоренности"?.. вы не видите что и как происходит внутри клуба с момента ухода ВВЛ?! как осуществляется руководство? как назначаются гт? как комплектуется команда? как идет "работа с болельщиками"? как, в конце концов, позиционирует свою собственность владелец перед нами, болельщиками, пуская пыль в глаза и раз за разом играя на чувствах к клубу?...
могу ответить за него - "я вкладываю в клуб душу, сердце и деньги" и "я тоже кое что понимаю в футболе" (читай - ВСЕ понимаю и знаю), что в переводе означает "не компостируйте мне мозги, я хозяин и я решаю".
" Великі проблеми із більшістю аспектів менеджменту. Найбільше незадоволення викликає кумівство в Динамо. Всі посади займають свої. Не за професійними якостями. "
========================================================================
Уважаемый автор, а Вам не кажется, что второе вытекает из первого? Если бы "Динамо" было "каким-то" бизнес проектом, то владелец, как раз и подбирал бы людей на работу по профессиональным качествам. А если - "Це любов всього життя", то -"всі посади займають свої". И это логично. Ну как, например, можно уволить Лесика? Он свой. Он легенда. Он родился в Киеве.
Согласен со Скифом, что все действия должны быть только согласно регламента и законов Украины!
"Всемилостивейший князь и сиятельство! Издревле верный холоп ваш с великим обрадованием, стараясь показать сиятельству вашему истинное свое почтение и любовь, которое всегда к вам имел, дерзнул из глубины сердца своего припасть к ногам вашим. Прилежно стараюсь и тщусь довести до вашего сведения, что я наг и бос, сир и убог…" (с)
Ну а дальше можно по тексту.. Хотя опус про Мариуполь лучше быстрее удалить , а то выглядишь с этими заявлениями как Суркис после Лозанны. )
учетная запись этого пользователя была удалена
Буде більш зрозуміло.
Все должны действовать по регламенту, по закону.
Иначе - ШВАХ! ККККККАПЕЦЦЦЦЦЦЦ!
Не только в футболе, но и в стране.
Как говорили римляне: "Dura lex, sed lex" (Закон суров, но он закон).
Только так....
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Вы не исключаете, что кто то (у кого есть власть и деньги) предложил братьям Суркисам продать клуб, но они не согласились ?
- - -
За всё время такого не нашлось! Был только Юра "Енакиевский" которому ставили задачу отжать клуб, развалить и устранить конкурента! Желающих вкладывать огромные деньги в "Динамо" сегодня нет! А Арабы и китайцы пока даже не смотрят в сторону Украины.
учетная запись этого пользователя была удалена
Не удивлюсь, если бы он сразу же продал базу, а потом и стадион....
То рискуют получить альтернативный чемпионат, в который может уйти немалая часть их "подопечных"! Альтернативную Федерацию и всё остальное. (Чемпионат Кротляндии будет на уровне чемпионата Крыма и это прежде всего ударит по самим крысам)
Со временем будет - дисквалификация ФФУ и признание НОВОЙ Федерации и альтернативного чемпионата. Но, на это уйдёт не менее пяти лет.
Украину дисквалифицируют, но от ФФУ тогда ничего не останется.
Придётся всё строить сначала, но уже с оглядкой, чтобы не повторилась продажная Федерация