У молодіжних складах Динамо зараз достатньо талановитих гравців. Їх мотивація максимальна через те, що вони бачать можливість реалізувати себе у першій команді Динамо. На сьогодні в першій команді дуже багато вихованців клуба. Можливо, що у кожного свій шлях. Хтось, як Шабанов і Бойко, пробивали собі цю можливість довгими роками виступів в інших командах.
Хтось, як Бєсєдін і Буяльський, пройшли через тернистий шлях оренд. А хтось як Циганков, Шепелєв і Шапаренко одразу опинились з дубля в першій команді. Та є і такі, як Миколенко, Смирний, Алібеков – гравці, які знаходяться між першою командою і дублем. Вони вже мають практику виступів за основу, часто потрапляють в заявки на матчі, та здебільшого ігрову практику отримують у молодіжному складі. Є Тимчик, Лук’янук, Очігава, Андрієвський. Ці люди саме зараз намагаються заявити про себе в орендах, щоб повернутись і заграти в Динамо. У кожного свій шлях. Та головне – надія. У молоді Динамо вона є. Треба демонструвати стабільно високу якість гри у молодіжному складі, або в оренді, і тоді отримаєш шанс проявити себе в першій команді.Георгію, або Гії, як його називають партнери, всього 17 років. За останній місяць він зробив стрімкий ривок у своїй кар’єрі. Багато хто напевно чув історію, що Цитаішвілі у 11 років був в академії Барселони. Що він хотів жити не в академії, а разом з батьками. Та іспанський гранд на такі витрати не погодився йти, а от Динамо пішло. Саме тому Гія вирішив виступати за нашу команду. Якщо ж подивитись на молодіжний склад, то саме він зараз виділяється на загальному фоні.
У хлопці підкупає універсалізм. Георгій грає на всіх позиціях в атаці. Не тільки на флангах атаки, але і в центрі. Дуже показовим є гол Ледньова у передостанньому матчі дубля. Цитаішвіллі підхопив м’яч на свої половині і під шаленим тиском декількох суперників протягнув м’яч, обіграючи по ходу як слаломіст гравців Карпат. А потім зручно виклав м’яч під удар партнеру, розрізавши оборону суперника. І все це під тиском, на високій швидкості. На матчі був присутній Хацкевич. Саме після цього Георгій був переведений у першу команду. Гія має талант. І цей талант можна порівняти із талантом Шапаренко і Циганкова. Але він інший, він не може бути таким, як вони. Цитаішвілі значно агресивніший, жорсткіший. Він вміє вести боротьбу. Не маючи високого зросту, лише 171 см, Гія широкий в плечах, коренастий, гарно стоїть на ногах, його важко завалити. Має вибухову швидкість, поставлений удар з лівої, вміння обігравати як на місті, так і на дистанції. Це той самий швидкий, динамічний і сучасний футбол, який ми бачимо від Циганкова і Шапаренко. Окрім всього цього він відпрацьовує на оборону. Він готовий працювати на команду, закривати зони. Потенціал і рівень гри Гії Цитаішвілі безумовно говорить про те, що вже цієї весни він дебетує за першу команду. І хочеться вірити, що саме він стане ще однією яскравою опцією в атакуючому командному потенціалі нового, молодого Динамо у наступному сезоні.
Дякую за увагу!
На самом деле, никакого,- "другого" не существует. Есть требования современного футбола, которые испанцы и пытались привить нашим пацанам. И здесь схема не настолько важна.
-
Юрий Романович
- Наставник
22.04.2018 10:36
Скорее всего руководство Динамо поступило не правильно расставшись с испанскими специалистали. Плоды их непродолжительной работы видно.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.04.2018 12:18
Це все з області теорії. Зараз в академії працює Ромео Вендлер, він також має досягнення і вони достатньо вагомі. І треба також розуміти, що доля його роботи в цих гравцях вже є також.
- 0
-
Василий Рогоза(vasilij-rogoza)
- Старожил
20.04.2018 21:27
Точка в конце заголовка не ставится :)
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.04.2018 22:23
А в кінці речення ставиться. У Вас я не бачу. Я так розумію, що Ви зайшли показати свій могучий інтелект? Дякую! А потім мене питають за що я блокую. За таку глупу поведінку. Мені хочеться спілкуватись із людьми, які думають і аналізують. А не із тими, кому не має чим зайнятись тільки шукати помилки в тексті... Удачі!
- 2
-
Фреді Крюгер(Attila.Kiev.com.ua)
- Наставник
20.04.2018 13:22
Подивився відео з ним: краще його ставити в основу, ніж Буяльського.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.04.2018 21:25
Цитаішвілі - гравець групи атаки. Він не опорник.
- 0
-
Фреді Крюгер(Attila.Kiev.com.ua)
- Наставник
21.04.2018 15:54
Тоді буде складати конкуренцію Шапаренку та Шепелєву.
- 0
-
жора жориков(dliniy77)
- Старожил
19.04.2018 21:01
Смотрел по ютюбу, гарный хлопчик!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.04.2018 23:38
Ви подивіться матчі ю19 і ю21 Динамо повні. В наш час така можливість вже є.
- 0
-
Вова(High_Jump)
- Старожил
19.04.2018 12:09
Так, перед очима Сеск Фабрегас, який в Арсеналі у 17 років став гравцем основи. І в нас є такі таланти, які вже достойні виклику в першу команду і Цитаїшвілі - це яскравий талант. І Ви, Віктор колись писали про Вікентій Волошина, якому майже 17 і який вже показує високий рівень - на нього теж варто звернути увагу Хацкевичу. Думаю, що Гія та Волошин поїдуть в складі Збірної U-19 на цьогорічне Євро, що можливо завадить їм пройти потенційну передсезонну підготовку з першою командою.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.04.2018 23:37
Не думаю, що їх у ю19 запросять. Наш тренерський штаб так глибоко не хоче рити. Це підтверджує той факт, що Шепелєв був спочатку заграний за першу збірну і лише потім за молодіжну. Тому і тренерський штаб ю19 гравців збірної ю17 і ю18 брати не будуть. Готовий помилитись. А Вікентій починає свої перші кроки в ю19 Динамо, дуже гарно розпочав. Двічи результативно вийшов на заміни.
- 0
-
василий
- Старожил
18.04.2018 18:55
И это в семнадцать то лет ребьята.Я тоже писал про него,вот кого надо уже подпускать в основу,и наигрывать в межсезонке по серьезному так это его.И не надо боятся,что сломают!Он сам за два года с его фактурой,пробьет любого на своем пути.Я больше скажу,он через пол годика,будет основным уже,и без вопросов уже.И не только он,но и Смирный,он посильней будет играть,даже Шепелева,и скорость полутше,но только чтоб травмы объодили.А вот Леднев пускай тоже потринируется с первой командой,прочуствует свою физику,если будет слаб,подтянуть физику,а потом в оренду,в хорошую команду на полтора года.Нету смысла мариновать его,очень сильные у него конкуренты,а он не уверсалист.Вот Цитаишвили другое,он в случае травмы кого-то с хавбеков сможет подменить,но и в опорной тоже сыграть.Миколенка тоже в оренду,пускай ростет,там купить,одного крайнего в возрасте на подмену,и на два года так.Ну на левом есть подмена,Морозюк.Ну а вообще-то нужно в обойме держать,так двадцать футболистов.И очень мотивированых.Ну а если чесно,Динамо сейчас нужен фарм клуб,для прокачки молодежи,и чтоб они играли по одной системе,или с Вернидубом договариваться.Он воспитывает и доводит до нужной кондиции,а потом прцент с продажи.И не заприщать играть в оренде,я думаю через. Такая практика не понадобиться,Динамо будет очень сильное.Короче в Динамо сейчас куча вариаций для роста,и там нескончаемый потенциал.И нужно правильно этим роспорьядится.Кого в оренды,кого оставить в обойме,главное найти золотую середину!
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 23:42
Ви маєте безумовно право на власну думку, але головний тренер наразі Хацкевич і саме він визначає склад. І питання оренд також в його компетенції. Миколенко сьогодні грою в атаці дав відповідь на багато питань. Достатньо якісно зіграно. А Гія хай працює далі. Його день настане. Можливо в цьому сезоні. Не думаю, що він так швидко стане основним в першій команді. В обойму потрапити - да. А от у старт стабільно це не раніше ніж у сезоні 2019/2020.
- 2
-
Stas qwerty(stass1947)
- Опытный писатель
19.04.2018 16:26
Дійсно якісно зіграв Миколенко в нападі, але... Захист? Декілька обрізок, втрат м'яча. Декілька програних єдиноборств залишають багато питань про надійність Миколенка як захисника.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.04.2018 23:31
Він же певний період в першій команді не грав. Нервував хлопчина. В 18 - нормально. Після перерви заспокоївся і грав вже збалансовано.
- 0
-
василий
- Старожил
19.04.2018 17:17
Я тільки за Віктор!Тим більше ,мені дуже подобаєтьсяХацкевич-як тренер!Це так власне судження,і тільки всього.Але на ра рахунок Гії,трішки посперечаюсь з вами.Я не раз писав про Шапаренка,і Шепелева,як про опорника,що йому рано грати на цьому місті.Ну Хацкевич як геніальний тренер,найшов йому місце,і це фіномінально спрацювало.А шапаренка і дальше випускати на заміну,тренер в більшості випадків,відштовхуючись від суперника так і робить.А Гія дуже фактурний,і з гарним дрімблінгом і швидкістю.Всі матчі дивлюсь,молодіжних команд.Це надзвичайно сильний футболіст,і на мій погляд він після Циганкова,найталановитіший,ібільш швидким фізичним розвитком.А ще головне йому не потрібно дуже фізично рости,в нього все нормально с цим.І йому потрібна практика для своєї фізики,він дуже виносливий,і через ігри він буде розвивати ще більше виносливість.І спостерігаючи за Хацкевичем,я берусь трішки,поімпрезувати і заглянути трішки вперед.І я десь на процентів девьяносто ставлю на те,що він до земи буде грати в основі,і постійно мати ігрову практику на постійній основі.В нього грузинська кров,там хлопці скоріше міцніють,талант в нього є,якщо його випустять на один раз,він нікому цього місця не відасть нікому.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.04.2018 23:34
Такий гравець як Циганков народжується раз на 20 років. Після Шевченко це наступний гравець такого рівня. При всій повазі до Шапаренко, Цитаішвілі, Вікентія Волошина... Вони дуже талановиті гравці. Можливо вони навіть досягнуть більше Віті, хто знає. Та за рівнем таланту Циганков - головний талант з часів Шеви. Дай Бог йому не зупинятись.
- 0
-
василий
- Старожил
20.04.2018 08:26
Я з вами тут не згожусь,це трішки радянський стериотип?В Бразилії,Англії,Іспанії,Німечині,Італії,Аргентині,Португалії,Голандії,Бельгії таких талантів повно.І в нас теж,тому що школа запрацювала.У хлопців добре розвинуте логічне мислення,вони інтелектуали,їм техніку розвивають в юному віці.З ними працюють науковці,різного степення,дохтора найвищого уровня.Тому гравці рівня Циганкова,а навіть кращі,будуть випускатись по три ігрока з кожного випуску.Просто ми до цього не звикли,і нам важко в це повірити.Підемо дальше Рамос гірше хіба Роналду,та ні?В нього функції інші,а лаври завжди пожинали Нападающі!Тому сміло говорью,Шапаренко не гірше Циганкова.І тойже Бурда,Тимчик,Шепелев,Леднев,Цітаішвілі,Русін,Дубінчак,Вантух,Волошин,Смирний,Алексеев,Миколенко,Попов,Кравченко,Калюжний,Михаліченко,теж нічим не гірші від Циганкова.Ну а пожинати лаври буде напевно Циганков,в нього позиція така.Але ні Шепелев,Ні Шапаренко на даний момент не поступаються Віктору.Шепелев вийшов на другу позицію що витворьяє,і голи забиває,і діє дуже сильно.А шапаренко як атаки розганяє,надаючи динамики і швидкості.Просто він пізніше прийшов в академію,відстає ф фізиці на рік,а це не багато,і він плеймейкер,і його більш всього потрібно берегти.А бурда теж виходив в девьятнадцять і як грав,він супер талановитий на свою позицію,в ньго немажє слабких місць.Головою гарно грає,на випереження теж,хороша швидкість,і перший пас,дуже сильно грає один в один.Травми приостановили його розвиток,але він хлопець вдумчивий,надолужить все.А Смирний,ви не замічали яка в ньго гарна фактура тіла,бистрі ногі,йому на відміно від інших,не потрібно багато сил щоб грати в футбол.Я інтересуюсь такою наукою,як антропологія,скажу вам що в багатьох футболистів Динамо дуже гарна антропологія як для футболіста.Але назву молодих,Це Циганков,Смирний,Алексеев,Тимчик.Цим футболістам не потрібно,витягувати щось з себе,їм природа все дала.Як свого часу Луческу грамотно підпирав футболистів,чесно кажучи в нього ідеальне знання антропології.Єдиний його промах так це Бернард,в нього як раз ця антропологія відсутня,і йому щоб добитись результату треба пахати зі всіх сил.Так що Віктор я вас розчарую трохи,в нас ігроків уровня Циганкова,до двадцять хлопців,і це не ляпання,я знаю що кажу,а час тільки підтвердить це.Якщо Шахтар купує їх за великі гроші,то у нас свої,та щей українці.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.04.2018 21:21
Знаєте, у нас було багато сильних гравців в історії. Але, Блохін і Шевченко стоять чомусь в особливому ряді. Чому? Бо є багато якісних гравців, але є особливі люди, яких Бог відзначив особливо. Шепелев, Смирний, Ледньов, Тимчик... так, це все достатньо якісні гравці. Шапаренко - гравець особливий. Безумовно він може стати топовим гравцем світового рівня. Та Циганков - унікальний гравець. Так само і у Бразильців рівень гравців надзвичайний. Та є Неймар і всі інші. І це при тому, що всі інші - також талановиті хлопці. Та є Неймар і всі інші. Так і у нас. Багато хлопців із прекрасним потенціалом. Але, є Циганков і всі інші. Шапаренко і Волошин дійсно можуть стати гравцями надзвичайної якості. Та я стою на тому, що у сучаному поколінні є Циганков і багато інших талановитих хлопців.
- 0
-
Гудвин
- Эксперт
18.04.2018 16:15
Во как молодежь прорвало в этом сезоне! Давненько сколько "звездочек" не вспыхивало в "Динамо".Класс!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 16:35
Просто вони відчувають довіру і це обумовлює прогрес.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
18.04.2018 15:13
У нас, "многие" писали, что тот футбол, который прививают испанцы- не реален. Он требует техничных исполнителей, умеющих обращаться с мячом. Реально, сейчас, мы видим выход из молодежных команд, ребят, которые и могли бы играть в такой футбол. Не наше: бей, беги, борись... Это, в какой-то степени результат работы испанцев с молодежными командами. Причем, он показан на протяжении относительно не большого времени. Я боюсь, что этих пацанов, опять всунут в рамки: "бей, беги, борись.", и мы потеряем ребят, которые могли бы играть в "другой футбол".
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 16:34
Так, ця молодь - безумовно результати роботи іспанців в дитячій академії.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
18.04.2018 16:43
Знаете, я боюсь, что из Шепелева, Шапоренко, Алибекова, попытаются выстругать: Гармаша, Сидорчука, Буяльского. ( Хотя Виталик, еще не безнадежен..)
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 23:39
Не думаю, що хтось буде вбивати в них гравців.
- 1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
18.04.2018 21:41
Моя думка, головна цінність іспанців, що вони якісно відбирають самих талановитих.
- 0
-
Фреді Крюгер(Attila.Kiev.com.ua)
- Наставник
20.04.2018 13:25
Взагалі вважаю, що не треба нехтувати хлопцями, що не мають високу фізичну підготовку, але можуть вдало працювати з м,ячем.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.04.2018 21:24
Я поважаю Мессі. Він дійсно унікальний гравець. Але, найкращим футболістом в історії футболу є Пеле. Кращого за нього футболіста світ поки що не бачив. У майбутньому можливо такий гравець з'явиться. Та Пеле за всіма показниками кращий за Мессі.
- 0
-
Фреді Крюгер(Attila.Kiev.com.ua)
- Наставник
21.04.2018 15:52
Я дивився голи Пеле і нічого особливого в них не побачив)) Так, молодець, що забивав дуже багато голів. Він був генієм свого часу, але сумніваюся, що він і сьогодні був би кращим. Рауль Гонсалес з Реалу теж забивав дуже багато голів, але він навіть не виграв Золотий м,яч.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.04.2018 00:42
А я бачив багато матчів Пеле у запису. Тому сміливо стверджую, що триразовий чемпіон світу Пеле за всіма показниками на голову вище за Мессі. І технка, і швидкість, і якість прийняття рішень. Вже в 16 Пеле показував фантастичний футбол. Це унікальний гравець.
- 0
-
L F(Leonard)
- Эксперт
18.04.2018 13:56
Хотів би сьогодні побачити цього хлопчину навіть на заміну, якщо випустять. Заслуговує. Таким і треба давати дорогу у дорослий футбол. Думаю, що і Хльобас ще скаже своє слово за Динамо.
- 2
-
Олександр Вболiвальник Динамо(doktorim)
- Эксперт
18.04.2018 13:20
В продолжение вышесказанного хочу напомнить кое-какие фрагменты из великого прошлого славного клуба
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 16:33
Русіну довіряють. Просто він отримав травму і не так давно відновився. Набирає кондиції. Якщо заграє, то отримає свої шанси знову. У Хльобаса все трошки важче. Хоча хочетьсяв нього вірити. На сьогодні Хльобас вже навіть у дублі не завжди виходить в старті, програючи Русіну конкуренцію.
- 1
-
Чапич Чапич
- Наставник
18.04.2018 13:02
А може таке бути, що він навіть сьогодні дебетує? Все ж матч такий, що можна дати молодим більше пограти.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.04.2018 16:31
Таке цілком можливе. Просто не відомий список гравців, які полетіли в Дніпро вчора.
- 1
Еще комментарииВибуховий, технічний, швидкісний, вміє зіграти корпусом.
Хоча не бачив, як він вміє грати у підкатах, а для опорника це важливо.
Якщо буде таким само наполегливим як і зараз - через рік-два зможе вирости у гравця основи Динамо, як мінімум.
На самом деле, никакого,- "другого" не существует. Есть требования современного футбола, которые испанцы и пытались привить нашим пацанам. И здесь схема не настолько важна.
А талант, він завжди на полі імпровізує, за любої тактики.
Скільком талантам вже відмовили тільки тому, що в них не все було гаразд з фізикою.
Мессі, коли його батько привів до Барселони, теж був хлипким, в Динамо його б точно не взяли)) А зараз він - кращий футболіст в історії футболу.
Взагалі вважаю, що в ДЮСШ Динамо треба зробити два факультети:
1) традиційний швидкісно-силовий футбол.
2) технічний бразильський футбол, спрямований на утримання м,яча.
Марадону ми знаємо насамперед по його голу на ЧС, коли він пройшов зі своєї половини поля, обігравши ледь не всю команду суперника. Але Мессі забивав такі голи десятками і навіть кращі.
Моя думка, що Мессі - кращий, але поважаю я більше Криштіану - той пахарь, яких пошукати ще треба.
Динамо Киев и связать с реалиями сегодняшнего дня. Я помню на награждении команды ДК, когда она в третий раз подряд стала чемпионом СССР, тренер киевского Динамо Виктор Александрович Маслов сказал: "Нам не с
кем играть в чемпионате СССР- Арарат, Кайрат и пару московских команд". И ещё, тогда же он сказал:"Если бы
у меня был игрок, который во время игры почти ничего не показывал бы, но всегда забивал бы хотя бы один гол.
Я бы его выставлял в каждой игре." В этой связи хочу напомнить, что такие игроки, как Дмитрий Хлёбас и Назарий Русин сколько я помню игр, в которых они участвовали, никогда не уходили без гола, даже если их
выпускали на 10-15 минут в конце игры. Может быть этим ребятам надо больше доверять? А они, почувствовав
доверие , будут играть ещё более результативно. Покупать хороших легионеров у клуба нет возможности. А тут
подросла такая плеяда молодых способных игроков. Ведь мог же 17 -летний игрок "Фулхема" стать игроком года чемпионата Англии. Нет другой альтернативы- надо больше доверять своей способной молодёжи.