Перша команда виходить з відпустки. Всіх нас вчергове порадував менеджмент черговим геніальним трансфером сенегальця Папа Гуйє. Здавалось би, що на ці граблі ми наступали за останні роки вже багато раз. І ми знову беремо гравця у віці, який вже декілька років не грає на професійному рівні. Так, колись це був гарний гравець.
Та цей час давно минув. 34 роки – дійсно для гравця не критично. У цьому віці ще пару сезонів можна відіграти. Та от декілька років простою у такому віці – вже критично. Відомо, що це креатура Краснікова. Здавалось би, що ми взяли фахівця для того, щоб в команду не приходили збиті льотчики. Та й молоді талановитої більш ніж достатньо. Лук’янчук – гравець нац. збірної. Є талановитий Денис Попов. Однак наш тренерський штаб і менеджмент команди знову доводить, що життя нічому не вчить. Відомо, що останні декілька місяців сенегалець активно тренувався із першою командою. Цілком можливо, що робив він це завзято. У професійних якостях особисто я не маю жодних сумнівів. Та 2 роки застою – збитий льотчик. І ми в ротацію беремо такого гравця. До того ж всі чекають на форварда. На якісне підписання. На цьому фронті тиша, застій. Зрозуміло, що ведуться переговори. Та все ж всі хочуть чуток, новин, бо без цього в міжсезоння ніяк. А я вирішив написати роботу в задоволення. Цих гравців не буде в Динамо. Бо ми таких не шукаємо. Нам потрібен досвідчений гравець, а це юнаки. Та які, справжні таланти. Матеус Чунха
19-ти річний бразилець швейцарського Сьона. У 18 цей хлопець прийшов із молодіжної команди Курітіби. Це безумовно знахідка селекції. За рік хлопець показав пристойний рівень. Різноплановий і технічний гравець із чудовими габаритами, шикарною швидкістю, добротним розумінням футболу і сильною виконавчою майстерністю. Він забиває, забиває абсолютно у різних стилях, не можна дати йому якийсь типаж, бо він непередбачливий. Матеус вміє грати і на лінії, і один в один, і вигравати другий поверх. Та швидкість футбольного мислення і просто швидкість бігу – головні козирі. Це гравець для швидкої команди, із швидкими атаками. І ціна не буде зависокою. І перспектива легко помітна. І вже є досвід виступів на дорослому рівні. Очікую, що Чунху чекає гарне футбольне майбутнє і Сьон – тільки початок для нього.
Хоакін Ардаіз
19-ти річний уругваєць бельгійського Антверпену і юнацької збірної своєї країни. В Бельгії він рік відіграв в оренді, а так належить невідомій уругвайській команді Танкуе Сіслей. Для хлопця це був 2 рік у дорослому футболі. До того він рік відіграв за Данубіо. Антверпен не має права викупу, тому гравець буде шукати в Європі нові варіанти. Трансферна вартість буде точно 5-6 млн. І це не дивно. В 19 уругвайський форвард демонструє зрілий і дорослий футбол, має досвід виступів. Це форвард таранного типу, який міцно стоїть на ногах, вміє протискати, обігравати, вичавлювати оборону суперника. До того ж у хлопця прекрасне відчуття голу, сильний технічний рівень і пристойна швидкість. Цікаво буде подивитись де він опиниться в наступному сезоні.
Роберто де ла Роса
18-ти річний мексиканський форвард Пачуки і різних юнацьких збірних цієї країни. Цей хлопець зіграв свій перший матч у 2017 році у першій команді. І поступово все більше награється. Достатньо цілісний і зрілий гравець, який вміє забивати, вичавлювати моменти. Для мене він схожий із Луісом Суаресом. Такий впертий гравець, який вміє знаходити вільні зони у захисті суперника і реалізовувати свої моменти. Яскраво виражені лідерські якості. Безумовно важливо реалізувати у дорослому футболі всі ті аванси, що отримав зараз Роберто.
Трансферний сум цілком можливо, що буде скоро подоланий. Бо ж по суті головна бімба – перехід Луніна в Реал. Дуже цікаво. Не знаю наскільки все це потрібне Реалу і навіщо це треба Луніну. Я розумію, що треба йти на самі надзвичайні виклики. Бо інакше не стати великим. Та Реал знаходиться в кроці від підписання іншого воротаря, і це основний воротар збірної Бразилії. Та тим то і цікавий футбол. Юний український воротар може довести свою спроможність грати в кращій команді світу. Головне – не зникнути після цього, бо Реал – величезний котлован по збору талантів зі всього світу. Для Динамо важливо сконцентруватись на підготовці до нового сезону. Із першою командою тренується дуже багато молоді. Кожен з них повинен доводити свою здатність грати у першій команді. Це стосується і Назарія Русіна. В ситуації, коли форвард не підписаний він повинен вичавлювати і доводити свою здатність. За рівнем таланту він також спроможний зіграти не гірше за тих, кого я навів в цьому списку.
Дякую за увагу!
-
Serge
- Эксперт
21.06.2018 20:53
Кто-то здесь явно не симпатизирует автору и всем его читателям!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:55
Це все заздрість добре відомих людей. А вона, як добре відомо, руйнує))
- 1
-
комментарий удален
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:53
А на мою думку саме юнні форварди - найкращій трансферний вектор.
- 1
-
Will stop You(rs12s)
- Опытный писатель
21.06.2018 15:50
Форварди непогані, але Міхалич сказав, що будуть досвідченні гравці
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:52
Це не кандидати, це просто цікаві молоді гравці.
- 1
-
Will stop You(rs12s)
- Опытный писатель
21.06.2018 15:47
Ну які два роки простою? Минулу весну відіграв 9матчів, всі по 90хв, через червону картку пропустив ще декілька матчів, було б більше, останній матч 27.05.17р., виходить рік! Інша справа якість чемпіонату та результати команди, але це, все ж, не простій.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:51
Та 2 роки простою. 9 матчів - не практика за 2 роки. Гравці за сезон проводять по 40-50 матчів в середньому.
- 1
-
Will stop You(rs12s)
- Опытный писатель
22.06.2018 08:24
Ну й добре... А матчів 15, ще шість повних за Ростов, і постійне попадання в заявку на матчі(в т. ч. в ЛЧ), восени 16-го.
- 0
-
василий
- Старожил
21.06.2018 13:36
От взяти Росію той же Зеніт,які там гроші крутяться а команду сильну не можуть зробити.Питання чому?Та все просто,по справжньому сильні гравці,навіть за великі гроші не всі хочуть йти.Ідуть ті,що не дуже востребовани провідними командами Європи.А зараз коли дуже сильно зріс Італьянський,Англійский чемпионат,та же Бельгія,вже і в Греції Паок появився що спонсорує алигарх.От і гравець і вибирає піти туди де тепло,і кругом пляжі.А плюс на трибуни глядачі ходять,тай можна потрапити в Англійский чи другі більш сильні чемпіонати.Ні для кого не секрет,що навіть такі команди як Євертон,Валенсія,Баєр,Лаціо,продають своїх футболістів по сто мільйонів евро.А плюс вони на абонементах заробляють гроші,а реклама.Тоесть вони нічим не гірше профінансовані,ніж наш Шахтар чи той же Зеніт.От і футболісти хороші вибирають провідні. і ті чемпіонати де глядач ходить на трибуни.Тому оставим демагогію,нікого з нормальних нападаючих не піде зараз в Динамо,на них очерідь стоїть.А скуповувати шеф потреб,і надіятись вистрелить чи ні,це шлях в нікуди.Потрібно будувати команду з крупинок,дуже ніжно,оцініючи фінансові можливості.А також і те,що в Динамо є і свої таланти,нічим не гірші від тих авось заграють.Було вже їх,це шлях в нікуди.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:50
Московією ніколи не цікавився, не цікавлюсь і не планую. Взагалі не знаю що у них там відбувається вже років 10 так точно.
- 1
-
A. Litvin(A.L.)
- Старожил
21.06.2018 12:38
Спасибо автору, очень интересный материал!
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:49
Навзаєм дякую!
- 1
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
21.06.2018 10:08
Цікава інформація, як завжди від Вас. Побачимо. Потрохи розвантажили зарплатну відомість. Це вже добре. Щодо нападника. Ми можемо скільки завгодно пропонувати , а ставити на гру буде ГТ. Тому його бачення на цій позиції цікаво було б дізнатися, хоча б у загальних рисах. Як на мене, за стереотипом колишнього ДК, таранний форвард у нас ніби є (Бєсєдін). А от "бігунка" Бєланова, гравців штрафної Хлуса чи Євтушенка поки не видно. Хльобас не підходив ні Реброву, ні Хацкевичу. Може дійсно Русин??? Для внутрішніх потреб вистачить, а от для рівня ЛЧ чи ЛЄ - явно недостатньо. Тому мовчання по форварду розцінюю як цілеспрямовану роботу в цьому напрямку.
- -1
-
василий
- Старожил
21.06.2018 11:04
Про Гуйє все правильно.А нападник потрібний сильніший на голову від Беседіна.А так для ротації,і Русін є,а в Лізі і Циганков може підсилити,адже він непоганно себе там відчує.А Че Че не слабше від нього грає,і зможе зіграти як хав.Динамо потрібен сильний нападник,дуже сильного рівня,а не ігра в лоторею.Вийде купимо,а вийде що не заграє,а зарплату треба платити.Думаю якщо не вдасться підписати дійсно сильного нападающого,то потрівно розраховувати на свій резерв.І думаю молодь через неможу,на кілька матчів для ротації зможе зіграти.А Хацкевич вже доказав що він прикрасний мотиватор.Були матчі коли Динамо після першого тайму програвало,а на другий тайм повністю міняло гру.А ігра з Шахтарем взагалі показала,що ми спокійно можем перегравати при правильній мотивації,команди уровня Наполі,Лайіо,Роми.А молодь вона прогресує ще,і не тільки Циганков,Шепелев и Шапаренко.Як спрогресував той же Цітаішвілі,і Волошин.А Леднев,Смирний,Алікбеков,Русін і Алексєєв вже через два місяці,можуть спокійно вистрелити.Той же Смирний,взагалі не слабший по потенціалу від Циганкова.А Алексєєв я взагалі важаю,майбутня зірка Динамо,а не Русін.В ньго ноги бистріші,він і молодший практично на рік.І те що він підміняв там Русіна,так тільки тому що Русін старший.А десять місяців в футболі,це дуже багато.Тому Хацкевич вичікує,він що не розуміє що молодь тоже може хитрувати,і берегти свої сили на міжсизонку.Вони ж розуміють що це їх шанс заграти на найвищому рівні.Тому і останій місяць провалили трішки,впевнений що всі вони думали про міжсизоння.Тому і ми побачимо справжню силу молоді в це міжсизоння,і повірте вони дуже нас здивують.Так що не слід впадати в апатію,тому що зараз в Динамо як раз все добре.І я впевнений що цьго сезону три зірочки знову вистрелять в Динамо.І це буде Миколенко,його я беру я гравця основи,а от Смірний,Алікбеков і Русін,сто процентів вистрелять.Навіть більше скажу,Цітаішвілі і Аліксєєв,якщо будуть так прогресувати,як вони робили на весні,то вони повитісняють з основи,Гармаша з Беседіним.
- -2
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
21.06.2018 13:23
З ваших слів я так і не зрозумів, вибачте: то нам треба сильного і досвідченого нападника, чи будемо розраховувати на своїх? Я, як і Ви, за підсилення команди молоддю.Але для вирішення серйозних завдань у єврокубках нам потрібні гравці з досвідом, стабільні, які вміють тримати удар, можуть змінити хід поєдинку. Молодь біля них тільки вчиться, не завжди стабільна(Ви самі наводите приклад різних таймів). Тому, як на мене, підсилення форвардом обов'язкове!!!
- -3
-
василий
- Старожил
21.06.2018 23:58
Так потрібний нападник,але сильний.А на таких цілий рьяд покупців,тому що завжди в футболі є брак хороших нападників.Хороші коштують до двадцяти мільйонів,і це не багато по сьогоднішнім міркам.Дембеле Борусія продала за сто мільйонів,плюс заробіток від трансляцій,і глядачі.А це практично заробіток за рік,двісті мільйонів евро.А це фінансовий потенціал Суркісів у найкращі часи,і тоді куди піде гравець сильний?А такі як Мораєс хотя би,нам не під силу підписати.Чому Шахтар його підписав,що вони з їхнім фінансовим потенціалом не могли купити набагато сильнішого гравця.А ми хочемо купити з нашими фінансами сильного гравця в напад.Рівня Мораєса можна булоб,але в нас він був.А чому пішов,бо Динамо немає грошей щоб платити велику зарплату.А скільки отримував,ну десь до двох мільйонів.Тепер купити ігрока,хотя би рівня Мораєса потрібно пьять мільйонів,а зарплату платити,ну получиться тих же десять мільйонів за пьять років.А це значить,що Динамо не має таких грошей,і може потратити два три мільйони на нападника,із зарплатнею пьятьсот тисяч в рік,ну і бонуси якщо заграє.Мбокані піде в Турцію,за зарплатню півтора мільйони евро,і це не супер команда,а новичок Турецької ліги.Так що давайте подумаєм разом,куди піде гравець грати якщо він дійсно сильний,в команду де платять два мільйони,чи де платять пьятсот тисяч.Ну думайте самі,вирішуйте самі!Тому я з вірогідностю десь на девьяносто процентів говорью,що не буде в Динамо в такій сильній трансферній конкуренції сильного нападника,навіть рівня Мораєса.А молодь і в нас є не слабша,і їм не потрібна притирка.Бажання напевно що є купити,а по фінансам горе.От і ідуть торги,а агенти не глупі люди,і розуміють ринок і попит на нападників.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
22.06.2018 00:16
Тобто Че Че придбали на останні гроші? Придбали на далеко не критичну позицію. Всі ці байки про відсутність грошей - байки. Так, всі економлять зараз. Але виділити 8-10 млн на форварда ІМС цілковито може. По Мораєсу. У нього була зп 1 млн, йому дали більшу. Ті ж самі 1,2 і контракт на 2 роки. Шахта не запропонувала йому більшу зп. Можливо більші преміальні, можливо. Вся суть у маленькій деталі. Мораєс, перебуваючи на контракті захотів ще раз отримати підйомні у розмірі 1 млн. євро за новий контракт і 100 тисяч агенту. У шахті він це отримав, а ІМС вирішив, що це непотрібні витрати. І я із ним цілковито погоджуюсь. Зато ми побачили те, чому Мораєсу не потрібно було взагалі щось пропонувати. Ми побачимо форварда, якого підпишуть. Тоді і поговоримо. Впевнений, що він буде цікавішим за Жуніора.
- 2
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
22.06.2018 16:28
Абсолютно точно. Знову підйомні і агенту - то не за Мораєса. А доброго форварда можна взяти і за 5-8 мільйонів. Можна і дешевше, але награватися буде довше. Чекаю на пропозиції Краснікова
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:48
Тиша безумовно засвідчує важкі переговори по форварду. А може і по форвардам.
- 1
-
василий
- Старожил
21.06.2018 09:27
Привіт Віктор!Ви як завжди дуже цікаво і натхнено все пишете.Але про Папа Гуйє не згожусь,подивіться на історію з Ротанем.Просто Хацкевич будує дуже грамотно,пів року пограє а там когось з молоді підтянуть фізично.Просто зараз підписувати гравців на кілька сезонів,в особливості якщо захисна лінія повністю укомплектована,і немає грошей на дійсно сильне підписання,Папа Гуйє те що потрібно.Через пів року Лукьянчук підтянеться,а тим більше у ньго оренда ще на пів року,його брав Олімпік на рік.Та і Попов ще не дотягує до основи,і наврьяд чи він зможе зараз витіснити Бурду,чи Кадара з Шабановими.Нехай грає за молодь,а можна і в оренду відати,там і змужніє.А брати гравців для ротації,на багато років,це не раціонально,коли в любий момент свої зможуть вистрилети.А нормальні гравці не підуть на пів року,а якщо підписати це означає не ставити Шабанова в основу.Якщо спрогресує хто з молоді то куди дівать,вийде як з Пантічем.Ніхто купувати не хоче ніхто,а зарплатню потрібно платити.Більше того скажу,що трансферна в Динамо майже закінчилась,тих кого хотіли взяти,напевно відказали.А брати будь кого,при своїй молоді рахую недоцільно.В Динамо будуть вичікувути,і купувати тих гравців,які дійсно зможуть підсилити команду.І яких ведуть багато років,щоб зловити дійсно велику рибку,а не кого підсунуть агенти гравців,бажаючи заробити.Ви пишете про нападників,але вони повині бути сильніші від Бесєдіна,а такі дорого коштують.Десь порьядка двадцять мільйонів,а в лотерею грати я рахую недоцільно.Краще два три роки покоеномити,а потім якщо ніхто з своїх не спрогресує,то купляти сильних гравців.Ми задаємося постійно питаням,чому в Динамо не спрацьовували трансфери?Та все просто купляли не зірок,і навгад ,через брак коштів на дорогі покупки.І те що купили Драговича,Велозу,Ленса,Беланду,Антуанеша и Мбокані,Це заслуга Фірташа.Суркіс сам сказав це в інтервью,через прихильність його до клубу і вдалось здійснити ці покупки.Я правда дописав троїх,я думаю щоб якби не Фірташ,то б і інші не прийшлиб.В Суркісів ніколи не було великих грошей,а зараз тим паче.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:47
Стосовно грошей Фірташа, то там просто за одне трансферне вікно було витрачено біля 70 млн, як для одного міжсезоння,то сума дійсно величезна. А так ІМС міг собі дозволити і може зараз витратити 10-15 млн на трансфери в одне міжсезоння. 70 не може, а 10-15 може.
- 0
-
Alexey Ti(alex007)
- Опытный писатель
21.06.2018 09:18
- -3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:45
У Русіна все попереду. Головне - багато працювати. А так він їде на збори з першою командою.
- 1
-
Shurman1988
- Опытный писатель
21.06.2018 09:13
Цікавий матеріал. Стосовно Папи….. просто немає слів…. 100% згоден стосовно Сватка. Наша селекція це щось неймовірне… Вже просто сил не вистачає. Мені єдине вселяє оптимізм, а саме те, що відсутність трансферних новин по нападнику може свідчити про паузу в переговорах до закінчення виступу гравця на ЧС. Ви розумієте на якого колумбійського нападника я сподіваюся)))))) А взагалі, стосовно наших трансферів….. Цього року я вже готовий був повірити словам Суркіса, що якісних гравців підписати над складно, однак періодичний (не систематичний) моніторинг трансферних новин засвідчує, що і тепер можна придбати цікавих, якісних гравців за відносно невеликі гроші. Я все більше сприймаю слова Суркіса, як відверту брехню. Я не знаю яка причина його брехні. Просто декламувати, що перед Динамо найвищі цілі і навіть дивитися у бік Папи, це не лізе ні в одні ворота. Трансфер Чє Чє, про нього багато сказано, і з усього можна зробити висновок, що це гравець, який блиснув 1 сезон, а потім не демонстрував такого рівня. Тобто це 50 на 50, може повернеться на рівень, а може і ні. Я не кажу вже про адаптацію та інше. Чому не брати гравців, які зараз на підйомі, а не колись були? Той же Бакуна, ЗАРАЗ демонструє непоганий рівень і придбали його у Хадерсфілд лише 2,5 млн. Я не кажу що саме його необхідно було купувати, це просто приклад.
- -2
-
василий
- Старожил
21.06.2018 10:14
Добре давайте купимо захисника,хотя-би за пьять мільйонів евро.А що робити тоді з Кадаром і Шабановим?Суркіс би вам напевно задав питання,а ви будете купувати його,і платити зарплату йому.Чи може нам Пантіч ще один потрібен,на багато років,і потім він буде зривати трансфер,щоб ніхто не купив.А хто йому таку зарплату буде платить?А так на пів року,поки Лукьянчук з оренди прийде,чи хто думає що він на скамейці буде прогресувати,чи Попов?Ну це смішно,ну складіться грошима щоб в запасі в Динамо сиділи сильні гравці,і щоб їм можна булоб платити не малу зарплату,і гроші ще на трансфер.А по Че Че не збитий льотчик,там гравець ще зимою дав дати що перейде в Динамо.І тренер зразу наігрував другого,бо там головний заробіток це трансфери.І головне щоб ігрок не травмувався,а на його місце там зразу ставлять інших,бо пів року уже другого можна роскручувати.Не емоціями потрібно думати,а на тверезу голову.Потрібно економити,щоб дійсно купляти сильних гравців,а в захисну лінію вони зараз не потрібні,і вони коштують великі гроші.
- -2
-
Shurman1988
- Опытный писатель
21.06.2018 10:52
От і я вважаю, що гравець у центр захисту нам не потрібен. У нас є Бурда, Кадар, Шабанов, невідомо ще чи підуть Пантіч та Сомбрано. Миколенко за необхідності може зіграти цз. У нас є Ауссі, який нібито в оренду не збирається та міг би для набору досвіду іноді виходити на поле в порядку ротації. Думаю, що Пантіч і Сомбрано не гірше 34 річного гравця, який ще у Дніпрі здав, а останнім часом взагалі незрозуміло де грав. Стосовно Чє Чє будемо сподіватися на краще, однак цей гравець викликає неоднозначні враження. Стосовно форварда, я з Вам не погоджуюся. Форвард нам обов’язково потрібен. Бєседін перспективний , однак розвивається не так стрімко як хочеться, та 8 голів за 36 матчів (у всіх турнірах) це катастрофічно мало. Нам необхідний нападник, здатний лише в чемпіонаті стабільно забивати не менше 10-12 голів. Трансферну кампанію не можна завершувати без купівлі нападника.
- -4
-
василий
- Старожил
21.06.2018 11:40
Все правильно кажете,але Беседін не чистий нападачий.Він виконує роль руйнівника,як Бензема в Реалі.І така тактика допомогла тричі виграти Лігу чемпионів.Тому нападник потрібний,але набагато сильнішого рівня.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 21:44
Якісних гравців придбати дійсно важко. Але трансфер Вербіча доводить, що можна. Просто треба правильно шукати.
- 1
-
Апологет Apologet(apologet)
- Опытный писатель
21.06.2018 00:07
Як завжди, цікавий блог. Але в мене ще таке питання: чи могли б Ви зробити подібну підбірку гравців різного амплуа з українським паспортом? Чи немає кого й запропонувати?
- -4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.06.2018 00:36
Запропонувати завжди є кого. І з українським паспортом також. Але ті крихти, що є - в основному ті позиції, які у Динамо якісно вкомплектовані. Можливо і зроблю. Та здебільшого все ж найкраще - гравці дубля, молодіжного складу Динамо. А от з інших команд дійсно крихти. Та все ж якщо копнути, то замість того ж Папа Гуйє легко було знайти Сватка. Впевнений, що сенегалець точно не кращий за нього.
- -5
Еще комментарииЩодо Гуйє. Не думаю, що на нього можуть розраховувати, як на гравця основи. Для Резерву - якісна кандидатура на нетривалий час.
учетная запись этого пользователя была удалена