Ще декілька днів тому Андрій Шевченко був фізруком, кумом і взагалі людиною, яка опинилась не на своєму місці. Що ж змінилось? Все це сталось завдяки Хацкевичу. При ньому Динамо останні матчі не тільки не показує результати позитивні, але і малюнку гри абсолютно не проглядається. У матчах із Славією Динамо відскочило.
Важкий суперник, який агресивно давив. Всі ж знають, що пройшло Динамо далі не завдяки якісній командній грі, а саме завдяки Циганкову і Вербічу. Один віддавав, а інший забивав. А територіально Динамо не переграло Славію. Тому матч із тими ж чехами, де в старті вийшло багато гравців Славії, а потім ще додались замінами, сприймався продовженням цього протистояння. Та на фоні чехів, а особливо на фоні Динамо проти Славії, збірна України виглядала мега круто.
Чому? Бо була територіальна перевага. Проти нас зіграли другим номером, а не з позиції сили. Чи був це план на гру? Після швидкого голу це був точно план на гру. Чехи відкотились і наші гравці отримали багато простору. Ми бігали навколо штрафної, тиснули, створювали моменти. Така гра подобається. Однак, головне у футболі – результат. При всій красоті і змістовності гри треба зрозуміти, що без голів не буває перемог. Не розділяю захоплення. Гол стався на 90+3. І стався він завдяки все тому ж Циганкову. Як і у матчах із Славією. Віктор поступово, тихенько і далі продовжує брати своє. Він створює моменти для інших. Нажаль, але не має людини, що в клубі, що в збірній, яка б створювала моменти для нього.
Одразу було зрозуміло і інше, що Словаки так грати нашій збірній не дозволять. Легко побачити головні цифри статистики. Ми програли центр поля, програли підбори, програли боротьбу. Ми намагались щось створити, мали територіальну перевагу. Але Словаки мали план на гру. І вони його тримали. Лише епізодично, завдяки індивідуальним діям вдавалось прориватись. Але до суттєвої небезпеки справи не доходили. Збірна України не знайшла аргументів проти добре організованої команди. Та знову вийшов Циганков і вирішив долю матчу. Зручно мати в обоймі гравця, який здатний змінити хід гри.
Шевченко з фізрука перетворився на перспективного тренера. Цікава метаморфоза. Чому? Бо на фоні невдач Динамо Андрію Миколайовичу вдалось здобути дві перемоги. Такий успіх, на фоні загальної депресії, призвів до того, що всі ті, хто не так давно дозволяв собі критикувати, м’яко кажучи, Шеву, тепер розсипались у цілій серії матеріалів наповнених шаленим ентузіазмом і захопленням. Треба ж, ми повозили чехів. Це дійсно досягнення?
Я сам оптиміст. Тому вірю в нашу Збірну. Та я дивлюсь на речі не крізь рожеві окуляри. Перемоги стались виключно завдяки Віктору Циганкову. Так, безумовно тренерський штаб проявив мудрість і випустив хлопця у ті моменти, коли команда потребувала свіжості і нових ідей. І Віктор це привносив. Перевага Шевченка над Козаком і Яролімом у тому, що на лавці є Циганков. У наших суперників такого гравця не знайшлось. Тому для мене Шевченко був перспективним тренером і залишається ним. Та я не погоджуюсь із ставкою на гравців без практики у клубах. Із Словаками і Чехами це прокотило, а от із іншими суперниками, та навіть із цими у матчах відповідях, це вже може не зіграти. Не розділяю я цього загального захоплення. Перемогли, але по суті ці перемоги вирвані. Треба вміти грати на жилах. Але, як показує досвід, весь час на жилах не вийде.
Дякую за увагу!
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
17.09.2018 01:04
Как-то странно выглядит утверждение, будто бы Цыганков достиг такого уровня, что одно только его появление на поле коренным образом повлияло на игру сборной: так, случайный эпизод с его участием, которого могло и не быть. Объективно сборная Украины вообще не наиграла на победу в этом матче.
- 1
-
Тарас Петров
- Старожил
13.09.2018 19:12
Цыганков принес результат, потому что тренерский штаб, правильно ввел его в игру. Когда было нужно, и туда где было нужно. Быстрый, техничный Цыганков против уставших за целый матч защитников.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.09.2018 20:49
Я про це ж саме написав і в блогє і в коментарях під ним. Та так вже вийшло, що в обох матчах саме Циганков зіграв. Саме ставка на нього зіграла. Тоиму він і є тією людиною, яка в абсолютно нічійних матчах принесла команді перемогу.
- -5
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
12.09.2018 20:50
Большое спасибо автору. Комменты на его блог показывают, что не все у нас так безнадежно.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 22:13
А як на мене все навпаки. Коментарі показують, що у нас люди легко змінюють думки і піддаються популізму. Чекаю вдалої гри від Хацкевича найближчими матчами і масового попопулізму із словами, що все життя вважав його найталановитішим тренером)) Якщо подивитись на відгуки у липні, то так там і було))
- -1
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
12.09.2018 23:22
Всегда с интересом читаю Ваши блоги,но в этот раз Вы желаемое выдали за реальность.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 23:31
Вся команда мужньо трималась, боролась і змагалась. Але на поле в кінцівці матчу вийшла людина, яка власними діями внесла те, що інші не зуміли зробити. В жодному разі я не кажу, що хтось зіграв погано. Просто вміння робити різницю - особлива риса. І Віктор її показав. Він вийшов і зробив різницю. От і все. Реальність достатньо проста, що якби не вийшов на поле Циганков, то матчі б так і завершились 1:1 і 0:0.
- -3
-
Юрий Юрий
- Наставник
12.09.2018 14:26
На мой взгляд, заголовок и выводы притянуты за уши.
- 9
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 20:40
Так напишіть про Зінченко)) Хто ж вам заважає? Я написав про Циганкова і вважаю, що він вніс значно вагоміший вклад. Та це моя суб'єктивна думка))
- -7
-
Юрий Юрий
- Наставник
13.09.2018 11:16
Я не писал, что мне кто-то или что-то мешает. Высказал лишь свое мнение, что участие Зинченко в моментах, которые привели к голам, было очень весомым. При этом я ни в коем случае не умаляю заслуг Цыганкова, желаю ему яркой и удачной карьеры с множеством завоеванных трофеев.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.09.2018 20:50
Зінченко прийняв участь в обох голах. Це дійсно правда. Та на мою суб'єктивну думку саме Циганков вніс злам у гру, саме його майстерність дала команді результат.
- -5
-
Олексій Шаблінський(Quarterback)
- Наставник
12.09.2018 13:09
- 11
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:49
Скажіть, а що було б, якби не випустили Циганкова? У мене не має жодного сектанства. І якби випустили іншого гравця, який зробив би 2 перемоги, то я б це також відзначив. Матеріал написаний про те, що Збірна України провела дві середні гри. Із Чехами виглядали краще, із Словаками виглядали гірше. Оди Шевченко - для мене не зрозуміло. А їх на сайті забагато. Я вже написав нижче, що оди Луісу Енріке я розумію. Іспанія виграла 2 складні матчі, виграла у шикарному стилі. А Збірна України виграла завдяки фактору 1 гравця, який вийшов і за відведений йому час зломав хід обох матчів.
- -13
-
Олексій Шаблінський(Quarterback)
- Наставник
12.09.2018 14:28
- 6
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 20:39
Ні, я пишу через призму того, що ще 2 тижні тому Шева був "фізруком", "пазіком" і іншими доволі брудними словами. А тепер всі масово його вознесли. Хоча гра Збірної абсолютно не відповідає такому захопленню. Результат є, а гра... із більш менш сильними Словаками ми програли центр поля повністю. І гра була більше на користь саме Словаків. Бо з 60-ї хвилини вони почали перетискати. І саме вихід Циганкова вніс злам у грі. Його дії у обох матчах дали результат.
- -5
-
L F(Leonard)
- Эксперт
12.09.2018 11:39
Чтобы не говорили о динамовцах, а победы Сборной случились благодаря игроку Динамо Виктору Цыганкову, Так что не надо ля-ля.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:44
Я не вкладав змісту, що це сталось завдяки гравцю Динамо. Просто без наявності Циганкова перемог би не було. Те, що випустили - молодці. Відчули це. Але, фактор гравця став вирішальним у перемогах.
- -7
-
Владимир Шубин(done)
- Наставник
12.09.2018 10:32
Даже Месси и Роналду не могут в одиночку выиграть игру, а тут Циганков!
- 4
-
Nauhnar
- Наставник
12.09.2018 10:22
Был такой Скилаччи в Италии, который в 1990 стал лучшим бомбардиром на ЧМ.
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:42
Чехи забили і відійшли. От і було де комбінувати. А що це дало? До 90+3 нічого. Якби рахунок був 0:0, то чехи б грали інакше і не було б такої територіальної переваги. А Словаки згідно данних ІнСтата по всім показникам зіграли краще за нашу Збірну. І обидві зустрічи б так і закінчились нічиєю. Оди Шевченку як на мене не мають сенсу. Збірна що з Чехами, що з Словаками здобула перемогу на жилах. Це добре. Але ніяка це не видатна гра. А вирвали перемогу виключно завдяки наявності у тренерів людини, яка вийшла і зробила свою справу. Нічого героїчного. Я просто написав, що без Циганкова не було 6 очок. Було б лише 2.
- -9
-
Nauhnar
- Наставник
13.09.2018 08:27
то есть, когда раньше СБУ и также сейчас ДК не знают, что делать с окопавшимися на своей половине противниками и защитники раскатыівают мяч в центре поляны, не зная, что с ним делать,- так по вашему это комбинационная игра ?
- 1
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
12.09.2018 09:57
>збірна України виглядала мега круто.
- 6
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:36
Щось я про Бурду не написав. Як думаєте, може перешаманіть блог і змінити ім'я Циганкова на Бурду? Він же з ДК. А я про нього тут жодного слова не сказав. Як я міг... напишу ще один блог краще. Але вже про Бурду. Людина, яка врятувала всіх. Як думаєте, гарна ідея?
- -8
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
12.09.2018 14:13
>Є люди, які вирвають з тексту тільки фрагменти.
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 20:30
Жодного підлабузництва. Це моє бачення. Воно в жодному місці не принижує честі і гідності Шевченко Андрія Миколайовича. Навпаки, я написав, що заміна зроблена своєчасно і тренерський штаб це прораховував. Та це не змінює іншого, що прорахоувалось і інше. Наприклад, 5:0 вже у першому таймі на нашу користь, тобто велика перевага за рахунком. Та там прорахунок не спрацював. Взагалі нічого не спрацьовувало. А спрацював лише Циганков, в обох матчах. Як Швед спрацював в обох матчах молодіжок.
- -6
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
12.09.2018 22:35
>Наприклад, 5:0 вже у першому таймі на нашу користь, тобто велика перевага за рахунком. Та там прорахунок не спрацював. Взагалі нічого не спрацьовувало. А спрацював лише Циганков, в обох матчах.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 23:27
Нічого подібного. Зінченко віддав звичайний пас по флангу. Не скажу, що поганий пас, але таких пасів у цьом матчі було з десяток. Та всі вони нічим не завершувались. Бо гравці грали передбачливо. А Циганков зіграв абсолютно не стандартно, неочікувано для захисту, в дотик, вибухово, під праву ногу. Те ж саме по голу у ворота Чехії. Він не просто навісив, а зробив це з силою, на траекторії недосяжній для воротаря. Захист помилився виключно через якість навісу. А Зінченко безумовно молодець, що опинився один перед пустими воротами. Та головне для нього було просто закатити туди м'яч. В цьому епізоді головне - агресивна дія на фланзі і надзвичайно складна за силою і траекторією передача. Подивіться скільки в цьому сезоні Віктор віддав вже таких навісів. Це його фірмовий почерк.
- -5
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
13.09.2018 15:11
Я вам дивуюся, спочатку "Зінченко віддав звичайний пас по флангу", а потім про Віктора "Він не просто навісив, а зробив це з силою, на траекторії недосяжній для воротаря."
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.09.2018 20:57
Це прост про те, що тренера Шевченко зарано возносити. Бо по суті він нічого такого видатного не досяг. І це при тому, що особисто я підтримаю Андрія у його тренерській роботі. А результат досягнутий не завдяки переконливій грі команди. Переконлива гра - легка перемога з комфортним рахунком. Перемога досягнута завдяки фарту і вдалим діям джокера, тобто Циганкова. Та Циганков - людина. Тому 2 разу спрацювало, але на 3 вже може не спрацювати. От і все, блог про те, що тренерський штаб далекий від того, щоб складати про них оди. А саме цим тут на сайті займаються весь тиждень блогери. Я ж пішов у розріз, бо не побачив видатної гри. А результат - щасливий випадок.
- -5
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
13.09.2018 21:47
>Це прост про те, що тренера Шевченко зарано возносити. Бо по суті він нічого такого видатного не досяг.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
13.09.2018 22:49
Ні, я не заплутався. З точки зору логіки футболу якщо в 10 матчах випускати Цигнкова на 15 хвилин, навіть якщо випускати Мессі, будь-якого найпотцжнішого гравця, то спрацює це в найкращому випадку у 50%. І це дуже крута штука такий відсоток. Циганков двічі шикарно увійшов і шикарно зіграв. Але це перемога на жилах, на останніх секундах. Читайте останнє речення мого блогу. І таке пройшло двічі, але наступного разу скоріше за все вже не вийде. От і все. Збірна зіграла далеко не видатні матчі. Циганков зіграв у двох епізодах надзвичайно. І це призвело до 2 голів. Тому він - людина, яка змінила все. Змінила у данному випадку. Чесне слово, я розжовую вам я першокласнику)) Це елментарна математика)) Тому давайте ви завершите намагання розкрутити мене на якихос помилках)) Я людина цілісна і точно знаю про що написав і чому це зробив))
- -4
-
Павло Коротун(Pravdoryb)
- Наставник
14.09.2018 08:03
> Я людина цілісна і точно знаю про що написав і чому це зробив))
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
14.09.2018 08:44
Ви нажаль безнадійний)) Бо я кажу одне, а ви мені приписуєте абсолютно інше)) Тому мені дійсно не цікаво битись головою об стіну))
- -3
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
12.09.2018 09:29
Еще ничего стратегически существенного не добились, а уже растягиваем маленькие тактические победы по клубам.
- 9
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:33
Циганков - громадянин України. От вчора все зробив Швед. Мар'ян молодець. А тут все зробив Циганков і без нього вся ця гра результатів би не дала. Все банально просто.
- -7
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
12.09.2018 09:24
Автор мабуть з тих вболівальників, які називають фанатів Шахти "сліпими кротами"?.. З коментів автора тут, бачу, що він у молодіжці бачить лише погану гру Коваленка, а Шапаренко там виступив мегакруто на думку автора......... П'ятов у всьому винен у Національній команді на думку автора........
- 9
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
12.09.2018 09:10
Просто смішно це читати!!!
- 10
-
андрей(DKman)
- Наставник
12.09.2018 09:43
Так Шеву тоже физруком называли. А вообще все эти ярлыки это болельщицкие бредни. Сегодня ты физрук, а завтра мегакрутой тактик, и наоборот.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
12.09.2018 08:30
Ну как бы совсем некорректно сравнивать эту сборную и нынешнее "Динамо". Уж слишком большая разница, особенно в центре поля. К тому же, я абсолютно не уверен, что даже эта сборная обыграла бы "Аякс" на его поле.
- 2
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
12.09.2018 09:13
а Хацкевичу всего двух игр, чтобы вызвать волну "словесного поноса"???!!! За весь час тренерства Хаца я не бачив жодної змістовної гри у виконанні Динамо, жодної!!! Навіть домашній матч з Янг Бойз, якщо докладно розібрати, був не дуже вдалим!!! А вимучені перемоги над Шахтою, коли всі вболівальники молилися на Бойка і захисників, а також на час - заслуга самовіддачі гравців!
- 1
-
Nik Shtyl(GVF86_94)
- Наставник
14.09.2018 23:56
Думаю, далеко не все разделяют Вашу оценку тренерства Хаца.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:30
На фоні ненависті до Хацкевича дві перемоги Збірної стали бальзамом. От всі і захопились Шевченко. Хоча реально ніякої видатної гри Збірна не показала.
- -6
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
12.09.2018 07:50
Вікторе ! Навіть немає чому заперечити. Віктор Циганком став новим джокером Андрія Миколайовича. Користь від Циганкова для Збірної просто неоціненна. Його два виходи вирішили долю двох матчів.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 13:28
Володимире, я ніколи не дозволяв собі на адресу Андрія негативу. Навпаки, я завжди поважав його. Бо вже писав про це. Мені пощастило дітьми із ним пограти трохи. Точніше проти нього. Але суті це не змінює. Більше того, я вважаю, що Шевченко має власну філософію і будує якісно команду. Він приваблює ідеями. І своєю послідовністю. Так, є притензії по присутності Селі і Данченко. Вони пограли відомо де і запрошувати цих людей в Збірну - викликати негатив у патріотично налаштованих вболівальників. Тобто таких бандерівців, як я))
- -6
-
Владислав Михайлович Панасюк
- Эксперт
12.09.2018 01:38
*Та я дивлюсь на речі не крізь рожеві окуляри. Перемоги стались виключно завдяки Віктору Циганкову. *
- 7
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
12.09.2018 07:17
Перехід на особистість і жодної думки по суті блогу...
- -19
Еще комментарииНе понимаю восторгов автора конкретным игроком - особенно на фоне того факта, что Шевченко удалось внушить своим подопечным приоритет командных действий, что на поле наконец-то стало просматриваться синхронное движение. Именно этот факт является главным в нынешней оценке - а не эпизод с Цыганковым, которому приписывается чуть ли не глобальное значение. Если бы не эти самые командные действия, сам Цыганков ничего не решил бы. Да, Шевченко выпустил под конец свежего игрока. Но им не обязательно мог быть именно Цыганков. Кстати, судья свистнул пенальти там, где свистнули бы далеко не все судьи. Так что все относительно.
Тут только так, тренер+команда.
Цыганков нам тоже очень симпатичен,но вся команда достойна слов благодарности , а не он один. Не надо раскола ,не рвите по живому.
Если уже и руководствоваться такой логикой, то надо было делать заголовок "Люди, которые изменили все" и уделить в нем место и для Зинченко.
Не было бы его, не было бы гола в первом матче и во втором тоже(пас на Цыганкова, после которого его сбили в штрафной, и какой пас(конфетка) отдал тоже Зинченко.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
А ковток свіжого повітря я отримав від гри Іспанії проти Хорватії. Від гри проти Словакії свіжим повітрям.... ні, нічого такого там не було.
И все, по большому счету.
Стабильность - вот признак мастерства.
Если в прошлом году Циганков играл очень неплохо и голы забивал, то в этом он бледная тень по сравнению с той игрой.
С чехами меня более всего поразило другое - это именно командное взаимодействие наших игроков, пусть даже чехи слабы сейчас, но настолько согласованные командные действия совершались ими и в защите и в нападении, что непонятно, откуда оно взялось.
Причем, атакующие действия были результативные - с проникновением на ударные позиции и нанесением ударов в створ ворот.
осторожная и менее агрессивная игра со словаками была вызвана, имхо, недовосстановлением наших игроков за 2 дня после игры с чехами.
Поэтому, делать из Цыганкова героя, имхо, не верно.
>Та я дивлюсь на речі не крізь рожеві окуляри. Перемоги стались виключно завдяки Віктору Циганкову.
Что-то я запутался... Кто был мега крут? СБОРНАЯ или один игрок? Виктор за два матча отыграл 25 минут основного времени. Против Словакии отличный пас отдавал Зинченко, Циганков упал, а Ярмола забил. Так кто там сделал игру? Победный гол чехам забил тот же Зинченко, не будь его там, не было бы и гола.
П.с. да уж, розовых очков при просмотре данных матчей у автора не было... Но было ли желание похвалить кого-то из СБОРНОЙ кроме единственного игрока группы а акт из ДК?
Є люди, які вирвають з тексту тільки фрагменти. Це зробили ви. А треба читати весь текст, зрозуміти логіку і глибину думки. Якщо не зрозуміли, то значить щось пішло не так)) Буду вдосконалюватись))
Невже Ваш блог "Людина, яка змінила все))" написаний не про Циганкова? Який є єдиним гравцем групам атаки з Динамо! До чого тут Бурда, який з чехами не грав? Чи можливо Ваш блог був написаний про головного тренера збірної? Тренера який, здається, зміг донести до гравців як тримати м'яч та розпочати грати, нарешті, у футбол. А якщо надумаете писати блог "Людина, яка врятувала всіх", то це буде явно не Бурда, а скоріше Ярмоленко. Адже саме він забив гол, та вибив м'яч після невдалої гри Пятова.
Отже, якщо Ваш блог був про тренера, а не Віктора, то прошу пробачення) А якщо, все ж таки, це була ода Віктору Циганкова, то Ваше блазнювання не доречне. Тож вдосконалюйтесь.
Так Циганков ведь и не забивал))) получается сработало индивидуальное мастерство Зинченко в первом матче при забитом голе, и того же Зинченко во втором матче, во время блестящей передачи на Циганков, при которой защитник должен был фолить)))
І знову "Циганков зіграв абсолютно не стандартно, неочікувано для захисту, в дотик, вибухово, під праву ногу." Так, я погоджуюся з Вами, правового у гравцю під час атаки прокидатися собі м'яч під праву ногу у карний майданчик це неочікуване рішення. Ну а щодо Зінченко, то він просто "молодець, що опинився один перед пустими воротами."
Та чому це я? Це ж не пост про те як один єдиний гравець зробив для збірної більше ніж всі інші гравці у цьому матчі.
А от Віктора саме час "возносити", бо він досяг двух перемог для збірної)))
>Я ж пішов у розріз, бо не побачив видатної гри. А результат - щасливий випадок.
Так видатної гри не було і це був щасливий випадок, чи була феноменальну гра одного єдиного гравця, який зробив усю групи команди?)))
Здається ви заплуталися)))
Я теж знаю чому ви це зробили))) Тому що у збірній, крім Циганкова, ви не бачите інших гравців. Для Вас герой гравець який віддав один пас в боротьбу у матчі із чехами, і впав у карному майданчику у другому матчі. А ті гравці які забивали, їм просто пощастило. Тренер який дав можливість зіграти Віктору, а не комусь іншому, теж не тренер, а просто "фізрук", який нічого видатного не досяг... Так можливо все ж таки тренер - людина, яка змінила все?))) Адже саме він прийняв рішення грати Циганкова чи ні?))))
" Перемоги стались виключно завдяки Віктору Циганкову. "
Победы стали результатом большой самоотдачи и настрою на игру всех игроков сборной и правильным решениям тренерского штаба.
То хто ж тут "сліпий кріт"???
П.С. Тільки не треба писати, що я крот або харьок!!!
Але тут навіть корону впаяли такому брєду!!!
Перемоги збірної виключно тренерські і не порівнюйте Хацкевича з Шевченком, бо це як порівнювати щось з пальцем - у Шеви прекрасний тренерський штаб, а у Хаца два фізрука, плюс сам Хац фізрук, якщо не гірше!!! Людина, яка не має ні слова, ні принципів!!! Циганков увійшов класно в обидва матчі, але без голу і пасу Зінченка не було б цих перемог, тому не треба заслуги всієї команди перекидати на одного гравця Динамо, який до того ж зіграв сумарних 30-40 хвилин за два матчі!
Тепер баньте і мінусуйте!!!
А на счёт сравнения тренеров, то Шевченко хватило целых двух игр, чтобы стать "героем", а Хацкевичу всего двух игр, чтобы вызвать волну "словесного поноса". Им обоим ещё очень много нужно доказывать и оба только в начале своей тренерской карьеры.
Напевно ж Шевченко заслужив на добрі слова у свій бік, і критикувати його немає за що.
Просто тут на сайті була масва абструкція Андрія. Як його не поносили і тут бац і масове захоплення)) Дивно для мене це. От я і висловив свої думки, що все це через новий об'єкт для ненависті - Хацкевича.
По Циганкову. Можна багато ща казати. Збірна не провела видатних матчів проти Чехів і Хорватів. От Іспанія проти Хорваті провела видатний матч. І проти Англії якісно зіграли. А тут. Я не побачив видатної гри. Боролись, намагались, але... але без вихода Циганкова цих перемог не було б. От і все. І це також говорить, я про це написав, що у тренера є такий козир в запасі. Він його дістав і Циганков зробив свою справу. Все просто. Всі молодці. Та без Віктора це були 2 нічиї.
Противоречивый Вы наш.