До гри здавалось, що жар – птиця з сонячного царства так близько. Скоро прилетить. Залишалось наїстися молодильних яблук й перемогти на сьогодні не такий же й сильний Шахтар. Та вона, як птиця Фенікс, не воскресла й не прилетіла.
Вчора гру виграв (нічия для Шахтаря як виграш) Фонсека. Як би ми його не зневажали, але він вчора переграв нашого тренера, відмовившись грати першим номером.
Й Динамо розгубилось і знову підтвердило, що Динамо, як завжди, не може ламати добре організований захист. А Шахтар не ставив ні автобуса, ні тролейбуса, ні бронетранспортера. Він просто на кожному квадратному метру поля мав кількісну перевагу.Такі захисні редути зламуються тільки швидкісною грою. Та її не було. Не було ні в першому таймі, ні в другому. Вихід Цитаїшвілі замість знов інертного улюбленця болільників Шапаренко трохи пожвавив гру, але тільки трохи й без результату.
Чому знову не склалось у технічного й розумного Шапаренко? Я гадаю, це питання задають собі багато болільників. Моє бачення полягає в тому, що Шапаренко, який має все для того, щоб грати, як колись грав на його місці Заваров, просто не розуміє, як грати в гру, яку сповідує наш тренер. Та давайте будемо чесними, не він один, бо як каже тренер, грати «агресивно, ризикованіше, намагатися частіше брати гру на себе, грати і без м'яча, шукати простір», це лише слова. Потрібно знати, як два по два чотири,і вдень , і вночі, на тверезу голову, й на п’яну, як це робити. Простір на полі, потрібно не шукати, а створювати, як це колись, ще 50 років тому назад, вміли тіж динамівці, але під орудою іншого тренера, який закінчив не університети Лобановського, а лише початкову школу...
Пам’ятаєте, як Серебряніков вмів повести за собою захисника суперника, а на вільне місце вривались то Бишовець, то Хмельницький, то Пузач. Бо вони розуміли маневр партнера. Для такої гри команда повинна бути єдиним організмом, грати не тільки по плану, але й на інстинктах. Нині ми цього не бачимо. Нам то одне мішає, то інше, а коли ні того, ні іншого нема, то з’являється третє, четверте і так далі.
Й віддає Кадар свої «чудові» довгі передачі або в нікуди, або супернику. А Миколенко проорав захист вішає м‘яча не тільки туди, куди очі бачать, а й туди, куди не бачать.
Вчора перехід від захисту до нападу швидкісним може назвати лише черепаха. Ось м’яч в старанного й працьовитого Циганкова, він на швидкості тягне його як Тузик тряпку, але віддати не може, бо інші дійові особи нашої любимої команди прикриті й не намагаються (або не вміють) відкритись. Про які швидкості в грі тоді говорити. Про яку агресію гри говорити (може тільки по ударам по ногам…). Про що говорити? Про те, що « хлопці не виконали план на гру». Колеги, ну чому ніхто не у нас не може проти практично «мертвого» Шахтаря розігнати гру, чому практично всі гравці приймають м’яча стоячи спиною до воріт, чому на приймання рішення хлопцям потрібні не долі секунд, а десяток, в кращому випадку, секунд?
Й бачимо ми тички, сутички, удари по ногах, чіпляння руками один одного, але не бачимо головного - не бачимо футболу, його квінтесенції: ударів по воротах. Подумайте, як можна не завдати жодного удару в рамку воріт, коли команді потрібно було вигравати матч. Як це зрозуміти? Не знаю. Можу лише припустити, що Шахтар краще нас грає в футбол. Й не потрібно нарікати на суддю. Так він судив погано, але матч не виграли наші улюбленці.
Вчора Шепелєв з Буяльським перекрили дихання Тайсону, вчора Кадар звів на нуль всі зусилля Мораєса, Патріку не давали розганяти атаку. Але ми цим не скористались. Не скористались не тому, що не хотіли, а тому що не вміли. Й для мене такий висновок – це вирок для ТШ.
Наш тренер оправдовується «Тяжко грати півроку без нападника». Так тяжко, але за ці півроку, навіть більше, можливо навчитись грати й без нападника. У Хацкевича є добрі гравці атаки, але вони ж без чітко визначеної схеми гри нічого не вдіють. Ви, колеги, я гадаю також не побачили вчора цілисної гри Динамо: були якісь фрагменти, були якісь групи, між якими не було зв’язку. Є гравці, але ніхто, ніхто не бере на себе лідерські функції, щоб щось змінити в грі. Намагався щось придумати Циганков, але ж він єдиний, хто щось може вигадати. Всі інші працюють по відведеним коридорам від дверей до стінки. Футбол – це гра, а гри якраз й немає. Перехід же Циганкова в центр практично зламав його гру.
Ми всі розуміємо, що удар по воротам є одним з найважливіших елементів футболу. У кого з динамівців є точний, сильний, відпрацьований удар с ходу? Може лише у одного ж того Циганкова. Чому інші не навчені і не вчаться бити по воротам? Чому? Невже знову Порошенко винен? Чи може ще зелений Зеленський?
Скажете - пізно вчити? Ніколи не пізно. Той же Серебряніков свій знаментий удар вивчив десь в 27-28 років. Чому ж нині молоді хлопці не вчаться?
Ой, скільки цих чому?
Вчора дуже добре зіграв де Пена. Для мене ця, відверто кажучи, цікава гра уругвайця є , в першу чергу, укором Хацкевичу. Подумайте: де Пена по своїм футбольним талантам не підійшов жодному середньому клубу Південної Америки й Європи, хлопець не грав півроку, не тренувався з командою, а видав вчора найкращу гру серед польових гравців. Це говорить лише одне: або Хацкевич ще не навчив його грати по – динамівські ( в розумінні, звичайно, Хацкевича), або всі інші наші зірки – не зірки, а «чорні діри» українського футболу. Другими категоріями цього не пояснити.
Знову подумаєте, що я вимагаю зняти тренера. Так, мені Хацкевич,як тренер, не до подоби. По моєму розумінню він нічого не дасть Динамо. Він все будує й будує нову команду, та ніяк не вибудує. Я вже писав, що Хацкевич тренер рівня першої - другої ліги радянського футболу. Але ж є одне питання? А хто замість нього? Косовський, що «феєрить» в Ворсклі? Чи чесний та порядний Санжар? Чи може матюкливий Шевчук? Чи новоявлений літній «кіндер – сюрприз» Блавацький?
Хто? Не знаю?
Мені подобається лише Михайленко, але він ще сирий – сирий.
А може знову Ребров?
На мою думку потрібен не погрузлий в нашому болоті закордонний тренер. Навіть не з першої десятки, та й не з другої, але такий тренер, що зможе стати Нагельсманном, або Почеттіно для нашого Динамо. Тільки так. Все інше від лукавого.
І останнє. На мою думку "повісити" манекен Мораєса (вірьока, петля на шиї) - це позор. Як би до нього не відносились, як би його ненавиділили, але вішати - це за межами толератності, за межали людяності.
Вибачте за багато слів, наболіло. Наболіло дивитись, як динамівці лякаються виграти матч. При цьому всі викладаються на 100 – 200%.
Коллеги, я все ж таки, рахую, що грати так перелякано з ТАКИМ Шахтарем, це означає неповагу не тілько до нас, але й до себе та до свого ремесла.
Диво дивне, наше Динамо!...
З повагою,
Скіф.
А хто грає в Шахтарі під цим номером?
Мораєс?
-
Гудвин
- Эксперт
27.04.2019 07:13
Жорстко ,але важко не погодитись.Біг на місці-десь така гра зараз у "Динамо"..
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
26.04.2019 21:50
"Це говорить лише одне: або Хацкевич ще не навчив його грати по-динамівські ( в розумінні, звичайно, Хацкевича), або всі інші наші зірки – не зірки, а «чорні діри» українського футболу. Другими категоріями цього не пояснити." - Добре сказано, а, головне - вірно. А також те, що "що грати так перелякано з ТАКИМ Шахтарем, це означає неповагу не тільки до нас, але й до себе та до свого ремесла" - підписуюся. Справді, наболіло. І не тільки автору... але це, здається, цікаво тільки нам, вболівальникам...
- 1
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
26.04.2019 11:03
Добре.
- 1
-
sir.david. beckham75
- Опытный писатель
26.04.2019 08:38
- 1
-
qwas1975 qwas
- Читатель
25.04.2019 22:08
"Чому знову не склалось у технічного й розумного Шапаренко?". Автору потрібно замовляти репетитора української мови, особливо в світлі новоприйнятого ВР закону про мову, бо потрубно було написати "Чому знову не склалось у технічного й розумного Шапаренка?"
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 06:25
Дякую
- 1
-
qwas1975 qwas
- Читатель
26.04.2019 12:18
Звертайтеся
- 0
-
Shapych
- Эксперт
26.04.2019 21:37
Буде "потрубно" (с) - звернемося.
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
25.04.2019 18:31
Ідіотський перформанс від ультрас Динамо ніщо інше, як расизм. І буде жорстко покараний, якщо справу роздмухають. Очевидно ж, що Мораес, попри українське громадянство, людина іншої раси.
- 3
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 19:01
При чому тут расизм ? Ви мабуть прогулювали уроки в школі ,коли розповідали про раси . Мораєс належить до європеоїдної раси ,як і більшість українців
- 2
-
Юрій FCDK
- Эксперт
25.04.2019 21:02
Динамівські юристи приймуть Вас до уваги :-)
- 2
-
qwas1975 qwas
- Читатель
25.04.2019 22:11
Знайшли з ким Динамо зрівнювати, з Ліверпулем))) АПЛ, це вам не УПЛ. До того ж, Ліверпуль в Лізі чемпіонів ще грає, а киян там і близько не було
- 2
-
Ігор Рогужинський(igor29)
- Наставник
26.04.2019 10:52
а якщо ще виявиться що Мораєс і справді нетрадиційної орієнтації то тоді взагалі північний пухнастий звірець прийде :) Бо виявиться що не просто кольрового повісили а ще й ... ну ви зрозуміли. Останнім часом все більше переконуюся в справедливості крилатої фрази - "найбільше ненавиджу дві категорії людей - негрів і расистів". Треба б ще москалів туди впихнути :)
- 0
-
Mark Mokrovych(kram46)
- Эксперт
25.04.2019 16:02
Евгений - Вчера на поле не хватало Гармаша...
- 2
-
Евгений .
- Наставник
25.04.2019 15:02
Вчера на поле не хватало Гармаша...
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.04.2019 15:32
Так, тоді б була знатна бійка, окраса матчу...
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.04.2019 14:54
Скиф, согласен. Но два момента.
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.04.2019 15:21
Согласен, что такая игра Карлоса для меня шок...
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.04.2019 15:31
Да, писали... У меня теперь есть опасения, что потренировавшись,и поняв как "надо", он превратится в серую массу.(
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.04.2019 15:51
Андрей, а зачем возражать: я это написал в тексте поста: " Це говорить лише одне: або Хацкевич ще не навчив його грати по – динамівські ( в розумінні, звичайно, Хацкевича)...".
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.04.2019 17:36
Николай, Вы же знаете, что я могу повыпендриваться, но в целом, я с Вами согласен! Мы движемся в некуда... И центробежную силу этого мы знаем....
- 2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
25.04.2019 13:38
С чем согласен, это, что с ударами не задалось.
- 3
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 13:03
Там висів не манекен мораєса ,а манекен, у якого на футболці було написано португальською мовою слово шльондра. "Всі події і герої вигадані. Будь-які збіги з реальними особистостями випадкові". Якщо комусь здалося що шльондра це мораєс ,то це тільки його здогадки та фантазії )))
- -1
-
Макс Гончар
- Наставник
25.04.2019 13:08
Только было пару блогов о толерантности о порядочности и появляется
- 6
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 13:22
Это традиционная реакция всех без исключения ультрас мира на предательство . Это отдельная субкультура и у них свои способы продемонстрировать свои эмоции . Можно было конечно навалять кучу под дверью его квартиры на Новопечерских Липках ,или сжечь его машину, но у нас к счастью, в отличии от футбольных стран, фанаты не столь радикальные
- -3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.04.2019 13:11
Вибачте, на манекені був номер 10.
- 8
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 13:14
Але ж у нього прізвище не Рібейра . Чи Рібейра ?
- -4
-
arturoff 1
- Старожил
25.04.2019 14:42
В Шахрете никогда не было игрока с фамилией Рибейра.
- 5
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 14:55
Значит и нет повода для негодования
- -4
-
arturoff 1
- Старожил
25.04.2019 15:06
это еще хуже, ведь могут оценить как унижение всей команды.
- 4
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 15:19
А мінусаторам раджу розширювати свій кругозір , та загуглити про те як вболівальники Гельзенкірхена спалювали манекен Нойєра після переходу до Баварії , як в Неаполі відносяться до переходу Ігуаіна до Ювентусу , про свинячі голови для Луіса Фігу ... https://pbs.twimg.com/media/CoH9wudXYAAWKxh.jpg
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.04.2019 15:31
Може бути й так, Роже.
- 6
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
25.04.2019 15:56
Кожен переймає те що йому хочеться переймати . Ніхто нікого силою не змушує скидати з другого ярусу стадіону мотоскутер , як це буває в Італії. В нас ніхто не огоруджує ровами з водою та височенними решітками трибуни від поля, як на південноамериканських стадіонах. В нас ніхто не вбиває на вулицях за те що ти в шалику іншої команди ,як це буває в Туреччині ... Театр то дещо інший вид дозвілля
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
25.04.2019 13:00
А не здається, що у нас ще диво -вболівальники. Не побачити те, що заважає команді грати в сучасний футбол та вигравати спокійно хоча б у представників УПЛ, потрібно бути або в темних окулярах, або дуже упереджено ставитись до гри Динамо. Цю команду більш ніж два роки будують, але ж навіть фундамент не бачимо. Тільки не кажіть, що спочатку були одні гравці, а зараз молоді багато. Це просто відмазка , бо за два роки тільки
- 4
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Розумію, що очепатка, але не втримався...
Гра Де Пени сподобалась, але я обережно ставлюсь до першого матчу, навіть за відсутності тренерського впливу Хацкевича. Згадайте Майкла, який навіть забив у дебюті два голи, а потім... зник, спочатку в дублі, а потім і з команди взагалі.
Вчорашній матч показав, що Шахтар має в своєму арсеналі кілька тактичних схем і досить успішно їх застосовує. А ми, а ми ? В Харкові, попри програш в Кубку Динамо виглядало набагато краще і гол забили швидко, і затискали суперника. Фонсека зробив висновки і динамівці просто ув"язли в захисних редутах кротів.
На жаль, Динамо не грає так, як грає празька Славія і в цьому вкотре ми всі переконалися. Можливо, тренер, накшалт Трпишовського, щось би і змінив, але маємо Олександра Хацкевича.
Які прогнози? Трофеїв Динамо не здобуло, але Ліверпуль, наприклад, з чудовим тренером та багатомільйонними вливаннями також не балує свої прихильників трофеями.
Якщо влітку брати Суркіси не зуміють домовитись з дійсно переконливим
тренером, не бачу аргументів проти продовження контракту з білоруським фахівцем.
Таке життя, Суркісу - менеджментське, вболівальнику - вболівальницьке.
Це якщо інцидент матиме продовження.
Вчера на поле не хватало тренерской мысли и никакой Гармаш вчера не мог ничего изменить.
Карлосы бывают не плохи? (сам в шоке, но признайте,что Ваш шок больше!)
Ноль ударов в створ ворот убивает всё!
Но, как я уже писал, шок на фоне чего или почему так хорошо сыграл сырой, нетренировавшийся, нигде не подошедший де Пена.
Более того, я в этом почти уверен. Возразите?
манекен на трибуне, мне также стыдно, да наверняка клуб оштрафуют...
А хто грає в Шахтарі під цим номером?
Мораєс?
Але чому ми повинні переймати все найгірше, що є там.
Давайте переймати найкраще: наприклад сім'ями ходити на стадіон.
Чесне слово,я з жінкою ходив на стадіон і Кіровограді, й коли були на відпочинку в Одесі (там її трохи не задавили, бо були відкриті тільки одні ворота на вихід), бачила вона й гру мінського Динамо.
Але вона перестала відвідувати стадіон, коли наші болільники перетнули межу цивілізації. "З мене досить", - сказала вона й нині відвідує тільки театр, куди таскає й мене, коли немає футболу.
Суперкубок взяли та й годі. Срібло стає вже найвищим досягненням команди та тільки тому, що інші грають ще нестабільніше та гірше. Якщо годувати тільки обіцянками, а сама стабільна гра за два роки так і не з'явилась, то навіще грати у футбол, навіщо мріяти про якійсь досягнення, коли важливий матч вчора не змогли виграти, та ще дивом не програли, навіщо це все робити ?