До сих пір, вже третій день, не відпускає відчуття розпачу й відчаю від спостерігання за нашим рідним українським «ель – класико».
Одна команда не бажала ризикувати, так як їй нічия дорівнювала перемозі, а інша команда – наше з Вами Динамо, якій нічия означала поразку, не знала як грати, що діяти, куди бігти й як бити по воротам.
Й головне боялась ризикнути, боялась програти цьому нинішньому Шахтарю, який ще недавно могли винести одною лівою. Звичайно, якщо у цієї лівої ноги є голова на плечах.Це було саме нецікаве українське «ель – класико» в моїй пам'яті.
Подумайте: нуль ударів в рамку воріт! А нуль, він і в Африці, та навіть на Антарктиді, нуль. Де це бачено, щоб команда, якій обов’язково необхідно було вигравати, не спромоглась на хоча б один точний удар не по горобцям, а по воротам? В футболі таке не можливе, а от в бульбаболі, як влучно назвав таку гру один з блогерів (М.Смоловий), все може бути: то вітер занесе м’яч в ворота, то дідусь Хоттабич допоможе, а то й відьми з Лисої гори запаморочать голову бідним бразильським гірникам.
Все може бути, тільки от хочеться побачити футбол й порадіти за свою рідну команду, з якою за 55 років їв не тільки цукерки, а пуди солі... Були, колеги, часи відчаю, але не було таких часів безнадії, як сьогодні. Й це на фоні того, що ми з Вами захоплено говоримо, доказуємо один одному, а скоріше собі, що у нас прекрасна футбольна молодь. Ще ледь – ледь й вони будуть виносить й МанСіті разом Гвардіолою і Зінченко, ще чуточки й вони поставлять на коліна тих же пенсіонерів з Челсі, ще трішечки й ми зітремо в антрацитний порошок Шахтар… Та ось чи віримо ми собі?
У всьому світі люди йдуть на футбол, щоб побачити гру, боротьбу, порадіти за свій чомусь улюблений клуб. Колеги, на ФУТБОЛ! А не на те, що у нас намагаються видати за футбол. Тому, крім диких по своїй суті фанатів, які йдуть на матч, не тільки, щоб підтримати команду, а й показати себе, пересічні люди не відвідують стадіони. Бо що їм там робити? На що дивитись? На тих же фанатів й здригатись від їх піротехнічних забав, задихаючись від диму підірваних петард й чути відбірні матюки. Їм не цікаво, бо вони не бачать футболу. Тому на домашні матчі, наприклад, київського Арсеналу приходить в середньому десь до 1100 глядачів (в цьому 2019 році не було більше 800, а в останній грі з Олімпіком – 250 глядачів).
Та повернемось до Динамо. До нашої надії й нашого горя.
Чому так склалось, що найсильніша команда України, а ще недавно й СРСР, команда , якою ми захоплено пишались, потихенько (?) деградує? Так інколи ми можемо побачити те, що заставляє нас аплодувати їй, але це є тільки є маленьким відхиленням від тої лінії, що невпинно спрямована донизу . Чому за 20 років від останньої героїчної епопеї ми тільки декілька раз, які можна порахувати на пальцях, захоплювались від перемог Динамо? Що відбувається в клубі, про якого вже стали забувати в Європі, а команди з Казахстану навіть мріють, щоб в ЛЄ жребій їх нагородив київським Динамо.
Чому це відбувається? Чого бракує? Грошей чи дійсно вдалого менеджменту, хоча б такого як в тому ж «ненависному» Шахтарі?
Динамо, друзі, це – символ України. Невже ж наше любиме Динамо, як і Україну, необхідно зробити посміховиськом на теренах Європи? Кому це потрібно? Та й для чого потрібне Динамо його власникам? Вони ж не альтруїсти.
Відповідей я, як і Ви, не знаю. Але, якщо Суркіси не можуть утримувати «Динамо», то як патріоти клубу, нехай продадуть його … віддадуть… подарять, або наймуть дійсний управлінський талант, який зможе зроби з Динамо щось подібне до того Динамо, в яке ми закохались ще в дитинстві. Бо навіщо ж мучити нас, міняти тренерів, придумувати різні схеми оплати без оподаткування гравців, купляти їх пачками, хоч вони ніколи не будуть грати за Динамо. Кому це потрібно?
Я розумію, що Суркіси не будуть це читати, але, колеги, я також не розумію навіщо Суркісам Динамо.
Скоріше за все Динамо для Суркісів – лише засіб боротьби за прибутки, прибутки й знову прибутки (як чесні, так як й ті, що недавно описали Схеми).
Скоріше за все Динамо для Суркісів – не що інше як засіб боротьби за вплив в футбольному світі. Бо ким є Суркіси без Динамо?
Я думаю, що при новому керівництві країною, Г.М. Суркіс продовжить з новою силою боротьбу за ФФУ, яку він почав з битви при Маріуполі. Й можливо виграє. Але на мою думку, хоч це буде важливо для Динамо, для нашого українського футболу – це буде чергове шило в мішку з милом, бо менеджмент Суркісів - це кабінетний менеджмент минулих часів.
Так Суркіс – це Динамо, але Динамо – це далеко не Суркіс. Динамо – це й Ошенков, Коман, Макаров з його зеленим светром, Соловйов, Маслов, Каневський, Лобановський, Мунтян, талановитий, але залежний від зеленого змія - Трояновський, той же Бишовець, Бєланов, Блохін, Циганков з Цитаїшвілі. Та й всі ми – болільники цього клубу.
У мене, друзі, рецептів немає. Я не лікар й не кризовий менеджер. Я просто хочу сісти біля телевізора й побачити, як колись, лихі атаки динамівців, красиві й точні удари по воротам, розумні розрізні паси, нападника, нарешті, а не його голограму, й голи, голи, голи…
-
Павел Pavel58(pavel58)
- Эксперт
27.04.2019 21:15
Мне нравиться эти предложения : пусть продадут ! Интересно , кому ? У нас прямо очередь стоит из китайцев и прочих шейхов , желающих вложить деньги в наш убогий чемпионат из двенадцати команд , большинство матчей которого проходят при пустых трибунах ! Вот почему только не нашлось желающих купить Днепр , Металлист или вон разваливающийся Черноморец ? Тоже клубы с традициями , из городов миллионников ! Но , увы никто ничего не купит , и хватит уже даже мусолить эту тему...
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
27.04.2019 21:19
Самое интересное, что никто эти команды не продавал... Ни Коломойский, ни Курчеко, ни Климов...И никто не искал покупателя...
- 0
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
27.04.2019 22:02
Откуда известно, что не пытались продать?
- 3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
27.04.2019 19:47
Как и построен блог: от частного к общему
- 0
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
27.04.2019 22:03
Если результаты Суркиса не устраивают, то Хацкевича этим летом поменяют, возможно на еще худшего, но поменяют. Если результаты Суркиса устраивают , Хацкевич останется. Что касается прошлых успехов Динамо, то в ближайшем будущем их повторить не удастся ( Шахтеру , кстати, тоже ). Но выиграть ЧУ возможно - Шахтер тоже нулячий, остальные вообще ниже плинтуса.
- 0
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
27.04.2019 23:05
Ну, скоро узнаем :):):)
- 1
-
Андрей Каневский(Andry_1)
- Эксперт
27.04.2019 11:34
У Ахметова просто больше денег, вот и все, а про смену хозяина клуба мне сказать нечего, это решать не мне, и не вам, оно может так и лучше, а то бы вы нарешали, представляю себе.
- 2
-
Bao Bab
- Наставник
27.04.2019 12:26
Хотя у Ахметова действительно больше денег, но не всегда он вкладывал в клуб одинаково много. Размер инвестиций увеличивался по мере того, как становились все более явными политические, а затем при позднем Луческу и чисто трансферные дивиденты. Суркисов же киевские болельщики с политическими дивидентами жестко обломали еще в конце 90-х и тем самым задали определенный предел инвестированию. А что тут делать шейхам, какова может быть их мотивация, просто не представляю.
- 2
-
Гудвин
- Эксперт
27.04.2019 07:26
Ахметизація всього футбольного господарства в Україні принесла свої плачевні результати.Чемпіонат України це зараз є турнір фармовських і напівфармовських клубів шахтаря."Динамо" практично сам веде з ними важку боротьбу в кожному матчі.Щоб стати чемпіоном у цьому турнірі потрібен рівень гри десь десятої команди англійської премєр ліги, і то не факт,вступить в гру суддівство і шахтаро без прблем за рахунок лівих пеналів,хамства,грубіянства не програє нікому(хіба "Динамо").
- -2
-
Vlad Vlad
- Наставник
26.04.2019 22:52
"який ще недавно могли винести одною лівою" як це зрозуміти?
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 23:12
Володя, а Ви що забули, що тут писали про недавні перемоги Динамо над Шахтарем.
- -1
-
Макс Гончар
- Наставник
27.04.2019 21:06
Skyf, насчет левой - это шутка, помню ошибки Пятова, Хочалавы,
- 0
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
27.04.2019 22:12
Фонсека совсем не плохой тренер, никто бы плохого в Шахтер не позвал бы , судя по прессе , спрос на него тоже есть. Пятов преодолел спад , и по-прежнему является лучшим вратарем Украины, возраст его еще не победил. А здесь много чего пишут, я тоже грешен.
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
26.04.2019 21:59
Ні додати, ні відняти! Спасибі автору!
- -2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
26.04.2019 21:38
"Але, якщо Суркіси не можуть утримувати «Динамо», то як патріоти клубу, нехай продадуть його … віддадуть… подарять, або наймуть дійсний управлінський талант, який зможе зроби з Динамо щось подібне до того Динамо, в яке ми закохались ще в дитинстві."
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 21:46
Андрію, а на "віддадуть… подарять, або наймуть дійсний управлінський талант" Ви увагу не звернули?
- -2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
26.04.2019 23:07
"Подарить" они могут пару облэнерго, которые им подарили!
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
26.04.2019 21:22
Справедливо. І чесно. І висновки, які напрошуються... Доки буде "рулити" "бульбаш" - бачитимемо і "бульбофутбол" у виконанні Динамо - з боягузливою тактикою і технічною убогістю гравців, з відсутністю комбінацій на полі і не тільки голів, а і ударів по воротах... Адже це під його керівництвом навіть ті футболісти, які її мали, були креативними на полі, помаленьку стають "як усі", опускаються до "сірої маси". І скінчиться все й тут, боюся, як з Динамо-2, як у збірній Білорусі під його "началом". Але Суркісам, напевно, все-одно. Інакше - чому вони все це терплять? Чи, може, справді - їм Динамо ЛИШЕ як засіб "відбілювання" потрібне? І нічого більше? А до його успіхів у футболі їм як до "одного місця"? І переживаємо за нього лише ми, а вони - лише за свої гроші і "положення" в тому "прошарку" напів-, а то і просто кримінальних ділків, які дорвалися зо "схем" грабування країни? І футбол, а особливо - марка ДК як "візитівки" українського футболу для цього дуже підходить, адже воно - "на слуху", має підтримку мільйонів - і не тільки в Україні - і тримають вони його просто "на плаву" доти, доки їм це буде потрібно... Не хочеться так думати, але цей тривалий "сюрпляс" з тенденцією до занепаду колись ВЕЛИКОГО клубу наштовхує на такі думки.
- 1
-
Юрий Эксфутболист(dgorg)
- Наставник
26.04.2019 20:59
Дуже розумні висновки автора .
- -1
-
Олег Олег
- Эксперт
26.04.2019 20:32
После матча, вдруг вспомнил эпизод культовой книги Кена Кизи "Над кукушкиным гнездом". Действие происходит в палате дурдома. Один непокорный персонаж поспорил с остальными психами, что вырвет из бетонного пола некую тяжеленную конструкцию, технического назначения, выбьет оконные решетки и свалит на свободу...Его неистовый порыв закончился сорванными мозолями и полной неудачей.В ответ на насмешки коллег, он философски изрек: " Я ХОТЯ БЫ ПОПРОБОВАЛ..."
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 21:13
Спасибо, Олег, Книга великолепная и страшная.
- -1
-
Олег Олег
- Эксперт
26.04.2019 21:39
Ну зачем же так прозрачно? Еще и крупным шрифтом выделили...)))
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
27.04.2019 06:40
Извините...
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
27.04.2019 09:51
За что?
- -1
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
27.04.2019 22:21
Думаю, что Хацкевич видел фильм (я тоже не читал книгу, может быть она еще лучше, чем фильм ). Может быть он совсем не революционер , работает, как умеет.
- 1
-
Bao Bab
- Наставник
26.04.2019 19:10
Все болельщики всех команд мечтают о победах, ну чем мы лучше. Надо стараться не замечать неудач и радоваться малейшим успехам. Раньше в доцифровую эпоху этому способствовали объективно футбольные порядки, когда болельщики видели преимущественно только домашние матчи, в которых их командам благоволили судьи. Теперь надо работать над собой.
- 0
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 17:34
Ви задаєте питання ким є Суркіси без Динамо? Задайте краще собі питання чи буде існувати Динамо без Суркісів ? Особисто я не впевненний ,зважаючи на те яка доля спіткала наш спорт загалом ,хокейну та гандбольну команди міста , футбольні клуби Харкова ,Дніпра . Боюсь що може так статися що вам зостанеться дивитися по телевізору тільки архівні записи Динамо й розповідати онукам що була колись така команда
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 18:06
" чи буде існувати Динамо без Суркісів"
- 4
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 18:54
Щось не видно черг з бажаючих придбати клуб й вкладати гроші в його утримання . Одного часу ходили плітки що зацікавленність проявляв Юра Єнакієвський та Григорішин . Що стосується Шахтаря то і його успіхи та існування можливі тільки завдяки найбагатшому українцю ,якому ми сплачуємо за електроенергію . Не стане Гудка - не стане й Шахтаря
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 19:49
А готовы ли Суркисы продать? В этом
- -1
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 20:12
Покупці можуть знайтися лише на землю в Кончі Заспі та стадіон в центрі міста під знос та забудову торгівельних центрів . Якби футбольні клуби приносили прибутки в Україні то Динамо вже давно "віджали" у Суркісів більш грошовиті пацанчики . Футбольні клуби це більше іграшка для них ніж бізнес . Доведено Коломойським ,Ярославьким ,Курченко ,Жеваго ,Геллєром та іншими "не вчрашнім днем футболу"
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 20:23
Роджер, не лякайте себе...
- 0
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 20:43
Я не лякаю ні себе ,ні вас . Просто пропоную задуматися звідки візьмуться в Україні "чесні" олігархи ,що захочуть придбати собі цей геморой. Можна з таким же успіхом помріяти про шейха Мансура та китайських мілліардерів. які сплять і бачать щоб придбати собі Динамо ,бо це бренд
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 21:03
Скажіть, а чому Герега бажає кукити Карпати.
- 0
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 21:10
Можу тільки здогадуватись чому гереги ,шуфричі та інші копитьки хочуть собі придбати футбольні клуби . Можливо це звязано з якимись амбіціями на майно та землю
- 1
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
26.04.2019 21:49
Але ж як гарно на місті стадіону Динамо виглядав би Епіцентр )))
- 1
-
Shapych
- Эксперт
26.04.2019 21:34
За Ярославського не варто... У нього якраз примітивно віджали Метал
- 2
-
Shapych
- Эксперт
26.04.2019 21:32
Положимо, не плітки... Григоришин навіть судився з Суркісами. Інша справа, що на той момент я зрадів, що він програв.
- 2
-
ROGER MILLA(V.S.O.P.)
- Эксперт
27.04.2019 15:04
В бізнесі немає такого поняття як не продається. Чому ніхто не купує Дніпро та Металіст Чому ніхто не вкладає гроші в Чорноморець ,Ворсклу ? Це не якісь сільські команди, на кшталт Інгульця чи Колоса . Це ж теж бренд ,але вони нікому не потрібні . Як не потрібен хокейний Сокіл та гандбольний Спартак .
- 2
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
27.04.2019 22:33
Суркисы не молоды , через 10-20 лет они уже не будут владеть Динамо. ( Пусть будут здоровы и успешны до 120!) . Вот тогда часть болельщиков и узнает , " чи буде icнувати Динамо без Суркiciв".
- 0
-
Alex Koroljov
- Эксперт
26.04.2019 16:48
Вот честно. Сам матч не впечатлил. Остался привкус незавершённости. Мы с Вами, впрочем, как и огромная армия динамовских болельщиков по всему миру, рассчитывали на большее не только, глядя на финальный счёт, но и наблюдая за слишком... настороженной игрой ДК по ходу, хотя именно динамовцам нужны были эти (+3) как никому другому.
- 3
-
Mark Mokrovych(kram46)
- Эксперт
26.04.2019 15:16
Ув.автор! Вы же сами пишите,что Суркис читать данный блог не будет. Так зачем "переливать из пустого в порожнее".Мы ,во всяком случае большинство, с Вами согласны.Но от этого ни тепло ни холодно.Мне кажется,что более действенно будет создать группу болельщиков,которая могла бы встретиться с ИМС и спросить как он видит дальнейшее развитие клуба и что он для этого будет делать и если надо предложить со стороны болельщиков посильную помощь. И это сделать желательно до начала следующего сезона. ИМХО.
- -3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
26.04.2019 15:52
Може бути Ви і праві, а швидше за все Ви дійсно праві, але це повинен робити киянин. Енергійний і боліючий душею за Динамо.
- 4
-
Микола Деркач(nderkach_1956)
- Наставник
26.04.2019 12:49
Абсолютно згоден із всіма тезами автора.
- 1
Еще комментарииПочему?
Не знаю.
Не в Урядовом Кур'єрі же объявление печатать! :)
1. Шахта закрылась, это было ожидаемо. Поражение - это лишние нервы, любой другой результат - шаг к общей победе. У Динамо похожий расклад: проигрыш - это копэць, любой другой результат - это шанс с разной степенью вероятности
2. Очевидно, что средняя линия и атака шахты игрок-в-игрока сильнее. Ну, положим руку нА сердце, сильнее. Кроме того, шахта сыграннее и опытнее. Очевидно, что в режиме открытого футбола шанс на победу у супостата, к сожалению, выше
И теперь! Исходя из указанных двух пунктов мы понимаем (ну, согласитесь, что все понимаем): такая осторожность Динамо оправдана раскладом. Однако, во тором тайме мы прижали шахту. Их валяние и отбив мяча говорит о том, что именно прижали. Да, проблема в том, что не нашли шанс. Вернее шансы были, но довести их до гола не смогли. Хоть и набило оскомину, но отсутствие таранного нападающего и травма Вербича - это реально причина беззубости. Потому что в такой плотной обороне шахты мы просто увязли - не обвезти, не протаранить :(
По реакции ТШ и игроков было видно, что все хотят победы, она не приходит, все нервничают. Поэтому я не поддерживаю тезисы о трусливости, о желании ничейного результата, об отсутствии мысли. Мы не смогли банально обыграть играющий исключительно в обороне шахтёр. И кстати, ходы с Де Пена и с Цыганковым - Цитаишвили были не очевидны и неплохие, но результата не принесли. Увы
Разочарование? Да. И у меня до сих пор неприятный привкус во рту от этой ничьи. Что делать? Ну, мы не владельцы, можем только порассуждать на тему:
- сменить тренера. Думаю, что даже самые рьяные приверженцы этого шага понимают его мало перспективность. Если только тренер не будет на голову лучше нынешнего и будут вливания в состав. Проще говоря, будут выделены деньги в размере многих десятков Эвро-лимонов
- сменить менеджмент. Ещё менее реалистично. Вертикальная система управление не предполагает наличие самостоятельных управленцев. Кстати, если кто-то думает, что в шахте не так - ошибается. Просто на каждом уровне принимаются более агрессивные решения, которые клуб имеет возможность реализовать (ОПЯТЬ деньги!!!). Ну, и мы видим Палкина, а не Ахметова в качестве спикера, а в Динамо спикер и владелец в одном флаконе
- сменить владельца. Ну, это за буями реальности. Понятно, что ИМС клуб не отдаст, а если продавать, то за оооочень большие деньги, которых нет ни в Украине, ни ДЛЯ Украины в её нынешней ситуации.
В общем, не будет денег, будет следующий сезон копией предыдущего
Простите, что на минорной ноте
Вот "возможно на еще худшего, но поменяют." - этого не хочется. Игроки этому ТШ доверяют. Если будет специалист сильный, он им даст новый импульс. А если "еще худшего", то могут быть нюансы
Если бы какой то арабский шейх купил Динамо, то все бы было, и тренер и состав, а так будет то что и сейчас.
Так что мечтать о чемпионстве и ЛЧ, можно только во сне, даже если случится чудо и Динамо станет чемпионом, в ЛЧ их хватит только на групповой турнир, и то проиграют с треском у вcех кто не ленивый.
Й що Хацкевич майже геній тренерського цеху, й що Фонсека не тренер, а такий собі школяр - першокласник на фоні нашого велетня - тренера.
Й як наші гравці цілеспрямовано засталяли помилятись Хочолаву й Пятова.
Й т.д.
Одним словом згідно марень наших болільнків й проплачених журналістів типу Васильєва й Франкова Динамо тогді вигравало в такої собі колгоспної сільської команди.
но это ошибки и все рады сейчас ничейки с Шахтой, ведь не было
ошибок, которых ждали, не было Марлоса, да и помню 8:0 за сезон...
=========================================
На сайте так много людей думающих подобным образом, что я не понимаю в чём проблема. Выйдите на ИМС с финансовым предложением о покупке. Если он вам откажет, сообщите нам, мы его осудим и покроем позором. Не хватает личных финансов? Найдите покупателя, получите денюжку как посредник. Тоже нет?
Тогда не предъявляете претензий Суркису за то что он не продает клуб, предъявляете претензии шейхам, которые не стоят в очереди чтоб его купить!
А подарить то во что ты вложил деньги и душу? Вы бы это сделали? Сомневаюсь! На счет менеджмента... Я, Николай, лучше промолчу... Ну Вы же знаете, что с этим я полностью с Вами согласен.
...
Интересно, Хацкевич читал эту книжку? Осталось ощущение, что динамовцы даже не попробовали...В чем ценность такой игры и такого результата?!
Только называется - "ПРОЛЕТАЯ над гнездом кукушки".
Только, как знаете, кукушка гнезд не вьет...
Спасибо, Скиф, за неравнодушную позицию и нежелание смириться с существующим положением!
Буде. Однозначно.
Суркіси без Динамо не будуть тими Суркісами, що є нині.
Вони бренд Динамо використали 100...1000%.
Але вони є бізнесменами старої радянської школи.
Їх бізнес - це бізнес понять, а не розвитку (Запоріжжяенерго й т.д.).
Їх Динамо - це команда лише одного президента, а не команда розвитку. Динамо Суркісів, давайте будемо відвертими й чесними, вистрелило лише раз при Лобановському.
Всі інші періоди - це метання в мішку зі спробую найти заміну Лобановському.
Не знайшли. Хоч грошей викинули на вітер - неміряно. Але всі ці гроші не дали ніякої віддачі.
А тим часом Шахтар на всіх парах обійшов організаціонно нас. На жаль. Й це потрібно признати. Якщо Суркіси цього не усвідомять, то наше Динамо ( наше в сенсі - вболівання) скотиться ще нижче.
На жаль...
Суркіси - це вчорашній день нашого футболу.
суть вопроса? А покупатели найдутся.
Купить такой бренд . Это прибыль...
Хай спочатчу Суркiси скажуть, до готовi продали.
А потiм подивились...
Я чомусь думаю, що Динамо він купив з більшим задоволенням...
Це так навскидку...
Та повторюсь: ніхто не бажає продати Динамо.
Тому сперечатись про відсутність черг не до часу...
А черг не видно, тому що тільки ідіот стане в чергу за тим, що не продається.
А Суркіси багато разів офіційно заявляли, що "Динамо не продається"
Повторюю - якби у якогось серьозного бізнесмена було бажання придбати клуб то він би знайшов спосіб як це зробити - за гроші ,залякуванням власника кримінальним переслівунням , рейдерським захопленням та таке інше
Єдине, що маю додати, так це те, що не треба опускати крила.
Ясно, що ніяк ми пересічні вболівальники не можемо вплинути на показники Динамо.
Добре, що хоч є можливість висловити свої думки стосовно того, що діється із командою.