Євро продовжується, хоча для нас воно вже скінчилось. Гравці Збірної роз’їхались хто куди. Одні бригадою в Чорногорії, інші в Туреччині, хтось у Вінниці, є і такі, які одразу поїхали без відпустки на збори. Кожному своє. Часу до початку сезону вкрай мало. І хоча матч за Суперкубок перенесли, цілком можливо він взагалі не відбудеться, але сезон стартуватиме і треба одразу включатись.
Саме тому на другі збори поїдуть вже всі. Вся основна обойма. Як і не поїдуть багато з тих, хто зараз на зборах. Хочеться вірити в те, що найближчим часом відбудеться і підсилення. Кажуть, що Ловріч вже збирається в Київ. Але це інстаграмні чутки. Цілком можливо, що це будуть лише Коробенко, Антюх і Кулач. А може жоден з них не пройде атестації. Поки на мене найбільш приємне враження склав Коробенко. У людини прекрасний пас на 40-50 метрів. Він гарно тримає структуру гри і якісно підключається до атак. І знову виникають питання по центрфорварду. Кулач, Супряга і Ванат. Жоден з них не відповідає рівню ЛЧ на сьогодні. Ванат є перспективним надзвичайно. Але це все перспективи. Буде брати Динамо іншого форварда? Чи підпише Кулача і зробить ставку на нього? Центр поля і далі виглядає оголеним лише із трьома готовими гравцями. Я про Буяльського, Сидорчука і Шапаренка. Тому саме в цю зону необхідно підписати гравця, який створив би реальну конкуренцію. Навіть не гравця, а гравців.
Лука Іванушиц
Хочеться розпочати одразу із важковаговика. Гравець вже збірної Хорватії, якому наразі 22 роки. Один із головних активів Динамо Загреб. Про інтересе до Лукі від Динамо говорять вже давно. Його трансферна вартість продовжує зростати. Гравець додає на очах. Саме зараз той час, щоб його підписати. І тут вся надія на Вукоєвича і його переговорні здібності. Бо через рік Іванушиц буде вже нам не по кишені. Зараз же це чітке підсилення під ЛЧ. Хорват може зіграти одразу на двох позиціях. Як на позиції Шапаренка, розганяючи атаки з глибини за рахунок сольних проходів і розрізних передач, так і на позиції Буяльського. Де Лука виглядає так само лаконічно, як Віталій. Лаконічно в гарному сенсі. Вміє він знаходити простір в штрафній, відриватись від захисників, давати різницю. Це готовий гравець, який підсилить Динамо одразу.
Александру Чікалдау
24-х річний гравець збірної Румунії і місцевої Крайови. Він вже переріс свою команду, переріс цей чемпіонат. Необхідно рухатись далі. Не думаю, що інші румунські команди можуть собі дозволити цей трансфер. Не відомі і апетити керівництва клуба. По контракту залишається рік. Тому це великий аргумент. Як і те, що гравець може працювати із Луческу в великому клубі. Впевнений, що гравець добре знайомий нашому тренеру. І якщо він буде зацікавлений, то цей трансфер може здійснитись. Безумовно це більш скромний варіант, ніж Іванушиц. Але це також гравець, який може нас підсилити одразу. Якщо не витиснути зі старту Шапаренка чи Буяльського, то бути першим на підхопленні. Чікалдау – універсальний футболіст. Так, він більше адаптований під гру 10, тобто на позиції Буяльського. Технічний гравець з ударом з обох ніг, з вибуховістю, вмінням діяти в обмеженому просторі і часі. Але румун має і дистанційну техніку, так само може розганяти атаки з глибини. Добротний гравець для нашого чемпіонату. Точно підсилення.
Ладіслав Крейчі
22-х річний чех Спарти Прага. Це гравець виключно опорної зони. Високий, потужний, швидкісний. Цей гравець типовий для чеської школи. Він дуже непоступливий у боротьбі. Іноді буває надмірно жорстким. Але це все повинно пройти із досвідом, коли гравець навчиться дотримуватись рамок. Найбільша чеснота Ладіслава – гра на другому поверсі. Як у захисті, так і у нападі. Це є альтернатива Сидорчуку. Гравець із потенціалом і у тому віці, коли ще є куди прогресувати. Динамо для нього – великий стрибок вперед у кар’єрі. Для Динамо – інвестиція в перспективного опорника, який багато чого вміє на футбольному полі. Це безумовно гарне підсилення під чемпіонат на сьогодні, і на ЛЧ у майбутньому.
Після перших зборів трансферна діяльність Динамо активізується. Важко казати про придбання. Але точно буде проведена велика робота по гравцям на вихід. Повертаються 10 гравців основної обойми. І я сподіваюсь, що таки будуть трансфери під ЛЧ. Тому цей блог – просто бажання нагадати про те, що підсилення необхідне. Та вплинути на ситуацію не в наших силах.
Дякую за увагу!
-
Игорь
- Начинающий писатель
10.07.2021 17:04
Кстати, он еще очень хорошо играет и в штрафной площадке.
- 0
-
Игорь
- Начинающий писатель
10.07.2021 16:43
Всем привет. Недавно смотрел матч чемпионата Уругвая и мне очень понравился молодой 18-ти летний нападающий команды Ривер-Плейт Монтивидео Матиас Аресо. Игрок с хорошим дриблингом и не плохой скоростью. На данный момент лучший бомбардир клуба. Заходил на трансфермаркет, его цена там 6,5 млн евро. Хотелось бы чтобы селекционная служба ДК обратила на него внимание и пока есть возможность подписать за относительно не большие деньги. Тем более Луческу любит работать с молодежью. а этот парень мне кажется сильнее тех наших нападающих, которые у нас в команде.
- 0
-
Серж
- Опытный писатель
10.07.2021 09:21
Ви хотіли Іванушича і Крейчі? Нате Вам Шкуріна і Антюха. Взагалі, думаю, що автору не слід витрачати час і сили на підбір можливого підсилення і підготовку нового блогу (хіба що в плані утопії), оскільки з усіх пропозицій, які лунали раніше, ні одного з них ДК навіть не розглядало. Гравці, яких ви розглядали і раніше можуть підсилити і команду значно сильнішу ніж Динамо, але... Якщо є бажання вгадати майбутнє підсилення, то слід змінити вектор і йти по шляху "де Пена, Клейтон, Белуце, Шкурін", але, я думаю, що в радянські часи легше було в лотерею виграти автомобіль ГАЗ-24, ніж зараз вказати в блозі гравця, на якого зверне увагу ІМС .
- 0
-
Стугна
- Опытный писатель
07.07.2021 16:33
Виктор,вы чуть погодите с новым блогом по игрокам- увидим список отправившихся на второй сбор,вопрос с Супрягой о предпологаемой продаже может решиться- будет чуть понятней что нам и куда.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 16:51
Другий збір буде більш показовим. Але точно не вирішальним. Бо до 31.08.21 ще дуже багато часу.
- 0
-
Стугна
- Опытный писатель
07.07.2021 19:53
Да время есть.Только сейчас матч со швейцарской командой закончился.Больших выводов не делаем,но скажу одно- мы будем мучаться в атаке с такими полузащитниками как Шепелев,Андриевский и Пена недорабатывает.Да не только в созидании- и обороне не особо помогают.С такой полузащитой все нападающие у нас будут незабивными.Никакого прогресса от этих игроков.Посмотрим дали,будем наблюдать.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 21:36
Так вони всі під шаленими навантаженнями, ледь ноги несуть. Це товариські матчі...
- 0
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
07.07.2021 15:30
Цікаво. Сидорчуку потрібен конкурент, або просто заміна.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 16:19
Безумовно потрібен. Це всі розуміють.
- -1
-
Denys Kyiv
- Старожил
07.07.2021 13:57
В команде только 1 форвард а вы полузащитника ищете...
- -1
-
iet iet(iet)
- Эксперт
07.07.2021 14:30
Какого Артема Вы имели ввиду? Ели Беседина, то до весны он скорее всего уже не сыграет. С Супрягой нужно поработать психологу. Насчет Кулача - пока не впечатляет. Ваната нужно еще допиливать (пока очень сырой, проще отдать на год в Черноморец). В этом сезоне видимо основными нападающими будут Вербич и Родригес.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 15:09
Я думаю, що спочатку продає Супряги і лише потім пошук нового форварда. Що б там хто не казав. Кулач, Ванат і ще один форвард. Такі реалії. Чому не шукаю? Це частина 1. Буду шукати і форварда)). Всьому свій час))
- 0
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
07.07.2021 12:14
Почему все вокруг говорят о невозможности купить игрока за 15-20 лямов? Вроде же писали везде что Динамо за прошлую лигу чемпионов заработало больше 30...Что-то совсем непонятно что происходит в нашем клубе. Суркис продолжает жить в своем розовом мыльном пузыре? Основной конкурент усилился на 40 лямов, а мы решили что и этим составом протянем? Ну ладно в УПЛ, а в лиге чемпионов опять глотнем от первых двух(возможно трех) корзин и домой? Когда же уже наш менеджмент выйдет на уровень хотя бы середняков европейских по подходу к трансферном делам? Вопросы в пустоту, естественно, но реально уже подослало потом выслушивать что форварда у нас нет или травмированного некем менять...
- 3
-
Denys Kyiv
- Старожил
07.07.2021 14:01
У меня нас менеджмент старые деды сидят в кабинетах...
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 15:06
Чим дорожче гравець, тим важче його підписати. А підписувати дешевих гравців Луческу точно не хоче.
- 0
-
Виталий
- Наставник
07.07.2021 12:05
Мечты,мечты
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 13:33
Хто не мріє, той не живе))
- 0
-
Виталий
- Наставник
07.07.2021 14:37
Та я згоден))))
- 0
-
любитель 2
- Наставник
07.07.2021 11:42
Думаю,опять до зимы никаких особых покупок не будет(кроме ,хоть какого-то нападающего,может действительно Кулача).ГТ еще не создал(мое предположение,можно не соглашаться) некую "свою" команду,даже не команду,а "каркас" команды из того,что есть,который требует усиления .Если бы не пандемия,наверное,уже было бы,что-то,что требует усиления именно точечного(ну не закупать же половину команды?!).
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 13:33
Як по мені, то каркас вже є.
- -1
-
любитель 2
- Наставник
07.07.2021 13:54
То,что имеем,сопровождается несколькими вопросами:уход Де Пена?,в каком состоянии Вербич?будущее Родригеса?возраст Сидорчука,сможет ли ГТ заставить по полной выкладываться Шепелева?сколько еще протянет Караваев?устраивает ли Тымчик на его месте?Подверженность травмам Цыганкова.Конечно приятно,что образовалась стабильная задняя линия во главе с Бущаном.Видимо, найден ключик к Шапаренко.От этого наверное и будет движение вперед(мое мнение).
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 15:05
Якщо дивитись системно, то каркас - група гравців. Не 11. 11 в часи пандемій і травм - мало. Є група людей, які готові до системної роботи. Вони знають свою роль в Команді. Готові сидіти на лавці, готові в будь-який момент грати. Так, це Бущан, Кендзьора, Забарний, Попов, Сирота, Караваєв, Миколенко, Сидорчук, Андрієвський, Шепелєв, Шапаренко, Буяльський, Родрігес, Циганков, Бєсєдін, до травми. Тимчик дійсно якщо відновиться, то складе конкуренцію. Важливо, що є Нещерет, Дубінчак, Бражко, Вікентій і Назар Волошини, Ванат. Це каркас. Стосовно Вербіча, Де Пени, Сідклея, Супряги... то це великі питання. Тільки Беня складає враження, що він готовий і далі залишатись грати. Інші, таке враження, що хочуть піти. Тому другий збір буде більш показовим. Але каркас є. Можна прибирати, додавати по 1-2 людині. Каркас збереже структуру.
- -1
-
любитель 2
- Наставник
07.07.2021 15:27
Ну вот!Видите сколько образовалось фамилий!И пока ГТ их не "переберет",не оценит каждого,предполагаю,больших(для нашего уровня) трансферов не будет.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 16:04
Побачимо. Нам же обіцяють оголосити про трансфер Супряги вже сьогодні.
- -1
-
любитель 2
- Наставник
07.07.2021 16:12
Хо! Будем ждать с надеждой.
- 0
-
Стугна
- Опытный писатель
07.07.2021 15:57
Все ,, большие" тренера говорят одно и тоже- даже после успешного сезона требуется,, свежая кровь" в виде новых игроков.По самым разным причинам - если ты хочешь добиваться новых успехов.А в Динамо ,не смотря на достигнутые успехи в этом сезоне,проблем по позициям- полно..Да и чемпионат Европы показал уровень наших игроков.Каркас есть,хоть и больно крепкий- но усиливаться надо.Но- имеем желание,но не имеем возможностей.Кое- что будет видно по составу на втором сборе.
- 1
-
Стугна
- Опытный писатель
07.07.2021 15:58
Не больно крепкий состав.- поправка
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 16:50
Я думаю, що якщо підсилюватись раціонально, то все буде. Почистити склад треба. І оновити можна буде.
- -1
-
Сергей Герасимов(vvs70)
- Наставник
07.07.2021 11:33
Кроти продали сраного захисника за 2 ляма, а ми ї цього не можемо зробити. Нам би для початку вичистити свою конюшню і хоч якісь гроші взяти. Їх там стільки вже, що запомнити всіх не можливо.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 13:32
Так вже розчищаємо потихеньку.
- -1
-
Сергей Герасимов(vvs70)
- Наставник
07.07.2021 11:24
В Динамо ніколи не було анонсів. Коли підпишуть або приїде на збори для перегляду, тоді і узнаємо. Все інше це просто слухи і фантазії. Євро перебив потік слухів, але зараз він закінчується і ми побачимо великий потік різної дурні.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 13:31
Поток чи ні - побачимо. Але новин буде багато.
- -1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
07.07.2021 09:55
Луку Іванушица хотели купить в феврале, тогда хорваты отказались. Сегодня его цена возросла до 13 лимонов, что теоретически "Динамо" - вполне может позволить себе, учитывая, что в этом году УЕФА снова отстегнёт за группу Л.Ч.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 10:51
Всі 3 і не треба. Але все ж якщо взяти Коробенка вільним агентом, тобто підсилити позицію Сидорчука, то треба думати про конкуренцію для Шапаренка і Буяльського. Тим більше, що Шапаренка через рік можна продавати. Тому придбання гравця на цю позицію виглядає цілком логічно.
- -1
-
RocknRolla
- Старожил
07.07.2021 09:17
Саме зараз той час, щоб його підписати. І тут вся надія на Вукоєвича і його переговорні здібності. Бо через рік Іванушиц буде вже нам не по кишені
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 09:36
Я багато разів казав, що вимірювати розмір кишень ІМСа - штука вкрай суб'єктивна. 13,5 млн - абсолютно підйомна сума, це не 18 млн за Педріньо, який на дорослому рівні в 23 нічого не показав. Це 13,5 млн за збірника Хорватії, якому 22 роки і який на дорослому рівні виглядає дуже сильно і перспективно.
- -1
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
07.07.2021 09:48
При всій повазі не зовсім розумію підгрунтя вашої впевненості враховуючи, що після 2018 року Суркіси не були достатньо щедрими, з чого б їм стати такими зараз
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 10:46
Дійсно, команда напряму вийшла в ЛЧ, з чого б їм спробувати витратитись на підсилення під турнір і для того, щоб в чемпіонаті бути ще більш конкурентними? Навпаки, треба всіх продавати поки є попит)).
- -1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
06.07.2021 21:18
--Кулач, Супряга і Ванат. Жоден з них не відповідає рівню ЛЧ на сьогодні.--
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.07.2021 21:41
Бєлуце - було прохання агента. Його ж не купували. Бєлуце дійсно талановитий гравець, але багато травм і відсутність практики. Хорвати дивляться туди, де є перспектива. Якщо подивитись на їх збірну, то там навіть гравець з чемпіонату Польщі був. Динамо ж - бренд. І тому для Іванушица - суттєвий крок вперед по фінансам, по рівню чемпіонату. І Вукоєвич, який може переконати. Та й інші збірники колишні і діючі, той же Віда, Піварич, Кранчар... Вони також можуть посприяти. В Динамо завжди були хорвати і вони завжди успішно грали.
- 2
-
Юрій FCDK
- Эксперт
06.07.2021 22:19
Луческу вибиратиме ще більш обережно.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.07.2021 23:41
Клейтон - як Коробенко. У 18 Клейтон був надзвичайно талановитим гравцем. Але з часом втратив все це. Не можна сказати, що він безталанту. Луческу хотів реабілітувати. Не вийшло.
- 1
-
iet iet(iet)
- Эксперт
07.07.2021 14:47
Белькевич, Шева и Ребров поначалу тоже не отвечали, пока их не допилил до этого уровня ВВЛ. А брать под ЛЧ дорогого легионера весьма рискованно. Один-два сезона поиграет, а потом начнет хандрить. Вспомните Клебера, Ринкона, Бангуру и Мбокани - прекрасные нападающие. Но на уровне играли не все игры. На Родригесе крест поставили, а он заиграл. Нужен был подход.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
06.07.2021 20:50
Дякую автору за роботу... Цікаво, але маю велики сумніви по практичному використанню...
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.07.2021 21:29
Питання дійсно складне. Я також не вірю в трансферну компанію. Але поки все йде до того, що перший трансфер скоро буде оголошений.
- 1
-
Серж
- Опытный писатель
07.07.2021 10:14
Говорив, ще перед 2 попередніми трансферними вікнами, що не буде при Луческу ніяких гучних і дорогих трансферів. Якби він був років на 10 молодший, то тоді могли бути трансфери 18-19 річних за більш-менш пристойні гроші на виріст. Якби, умовно після МЛ прийшов його син РЛ і це було оговорено, то тоді б він можливо і працював на виріст, а так готувати для інших він не буде. Він може примусити вкладати гроші в розвиток бази і своїх вихованців, але не в покупних. Сьогодні МЛ купить гравця, лише якщо буде на всі 100% впевнений, що той підсилить команду, але такі коштують грошей, яких в нас немає. Думаю, що шахтарського Педриньо, якби ДК бажало купити, він би не взяв. Що стосується запропонованих автором кадрів, то вони ніколи не поїдуть в Україну. По-перше нашу ціну і умови контракту завжди переб'ють сусіди і вони з більши бажанням поїдуть туди. По-друге, думаю, що вони дивляться в бік Англії, Франції, Німеччини, а не в бік України. Тому розраховувати на їх появу в дК можна лише на папері
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.07.2021 10:39
І це абсолютно нормально, що всі дивляться на Англію, Італію, Іспанію і Німеччину. Але не все так просто, як здається. Тому підписати можна цих футбоістів. Ніхто не каже, що це легко. Стосовно стратегії розвитку, трансферів Луческу... так, я з вами погоджуюсь, що цілком можливо румун не буде нікого і далі купувати. Буде виховувати молодь. Однак все це версії. Бо відомо, що переговори по трансферам були у лютому і в тому числі з Іванушицем і Ловрічем. І, судячи з наявної інформації, з Ловрічем вони продовжуються.
- -1
Еще комментарииСупрягу в счёт не берём, как показали Сборы Артем дно...
Ещё 2 интересных парня, но всех троих точно не купят. В приоритете всё же - нападающий, потом опорник, а затем - все остальные.
___________________
На сегодня по трансфермаркету его цена значится, как 13,5 млн. Динамо он не по карману уже позавчера был. Хотя кто его знает, какие там у Вукоевича переговорные способности))
Треба розміти, що під ЛЧ треба брати готових і сильних гравців. Такі реалії. Впевнений, що Динамо готово потягнути цей трансфер. Питання дійсно у Вукоєвичі.
Господи, та їм в чемпіонаті за Динамо хоча б по 10-15 забити. Кулач ще не знає, що таке щільний захист, який будують проти киян. Супряга вже скис в такому футболі. Ванат ще до пуття у дорослому футболі не грав.
Під ЛЧ треба терміново і опорний, і нападаючий.
Хорвати? Вони більше на Захід дивляться, а от румунів Луческу може запросити, не вийшло з Бєлуце, буває, потрібно ретельніше придивлятися.
Шкода, що на другому зборі новачки навряд будуть.
Ні з Клейтоном, ні з Бєлуце не пощастило, тому певні побоювання в мене є
Коробенко так само у 18-ть був достатньо талановитим для того, щоб почати грати у Луческу. Час пройшов. інші тренери шахти ставку на нього не робили. В інших командах він себе не знайшов. Тепер його дивляться але не за те, яку гру він показував в останніх сезонах, а за те, яким він був 6 років тому. Так само спроба реабілітувати.
Історія показує, що є такі випадки, коли гравців списали, а вони вистрілювали і виходили на високий рівень.
Далі не автору, а в цілому...
У нас люди часто плутають поняття, "купити гравця" і "підсилити команду", це абсолютно не тотожні поняття . Можно купити ще десять кадірі поо два ляма, яких наш суперселікціонер Заваров, особисто продивиться в Тулі. Але це аж ніяк не підсилить команду!
Думаю, наш румунський дідусь це чудово розуміє. Динамо не може купити йому умовного Педріньо за 18 лямів, а брати педріній по лям за пучок, він не має бажання. Скоріш за все ми будемо без трансферів, або це буде щось разове, і без анонсів.
Я, поки що, так бачу...
Стосовно Луческу, то Педріньо він би не підписував. Це не його стиль. Зрозуміло, що підсилення команди - дуже широкий формат. І тут румун знає як підсилювати.