Реєстрація, після якої ви зможете:

Писати коментарі
і повідомлення, а також вести блог

Ставити прогнози
та вигравати

Бути членом
фан-зони

Зареєструватися Це займе 30 секунд, ми перевіряли
Вхід

Екс-арбітр ФІФА: «Не знаю, чому асистент арбітра не зафіксував положення поза грою, адже порушення правил було очевидне»

2025-02-22 13:35 Друга частина чемпіонату України розпочалася 21 лютого поєдинком 18 туру в Ковалівці, де «Колос» поступився «Чорноморцю» ... Екс-арбітр ФІФА: «Не знаю, чому асистент арбітра не зафіксував положення поза грою, адже порушення правил було очевидне»

Друга частина чемпіонату України розпочалася 21 лютого поєдинком 18 туру в Ковалівці, де «Колос» поступився «Чорноморцю» — 1:2. Наприкінці першого тайму незадоволення тренерського штабу одеситів викликало скасоване взяття воріт ковалівців за нічийного рахунку. Колишній арбітр ФІФА Мирослав Ступар прокоментував цей ігровий епізод:

Фото: koloskovalivka.com

«Одесит Євгеній Скиба знаходився в пасивному офсайді після передачі партнера. Коли ж після удару Артема Габелка м’яч влучив у каркас воріт, а Скиба вдало зіграв на добиванні, то офсайд став активним. Я не знаю, чому асистент арбітра Тарас Клименко не зафіксував положення поза грою, адже порушення правил було очевидне. Тоді б в тренерів гостей не було б підстав демонструвати своє незадоволення.

Добре, що рефері Володимир Новохатній чітко відреагував на підказку арбітра VAR Дмитра Панчишина й справедливо не зарахував взяття воріт.

Взагалі протистояння в Ковалівці було багатим на нереалізовані гольові моменти. Особливо часто промахувалися господарі й зрештою, програли одеситам, які запам’яталися бажанням боротися до кінця», — сказав Ступар.

Підписуйтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Тільки найгарячіші новини

RSS
Новини
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть