Реєстрація, після якої ви зможете:

Писати коментарі
і повідомлення, а також вести блог

Ставити прогнози
та вигравати

Бути членом
фан-зони

Зареєструватися Це займе 30 секунд, ми перевіряли
Вхід

Сергій Міщенко: «Партнерство з «Динамо» — це дуже великий маркетинговий проєкт»

2025-06-26 13:01 СЕО GGBET Сергій Міщенко прокоментував договір про титульне партнерство з «Динамо» на наступні три роки. Сергій ... Сергій Міщенко: «Партнерство з «Динамо» — це дуже великий маркетинговий проєкт»

СЕО GGBET Сергій Міщенко прокоментував договір про титульне партнерство з «Динамо» на наступні три роки.

Сергій Міщенко (фото: fcdynamo.com)

— Уперше букмекерський бренд отримує статус офіційного спонсора «Динамо». Це, на мій погляд, велике визнання, честь та велика відповідальність. Це ще один крок до світової практики, де беттінг вже давно є невід’ємною та органічною частиною спортивної екосистеми.

Нещодавно у The Guardian був матеріал, у якому зазначалося, що 66% клубів європейських чемпіонатів мають хоч одного букмекерського спонсора. 145 клубів мають логотипи букмекерів на своїх футболках, 14 клубів із 31 ліги мають офіційного титульного спонсора букмекера. Це свідчення того, що у країнах, де ігрова індустрія розвинена, беттінг уже давно є одним із головних драйверів розвитку спорту. Ті можливості, які надає колаборація з беттінгом, не можуть бути порівняні з будь-якими іншими бізнесами. Тому що це дуже близькі одна до одної індустрії, які мають безпосередній зв’язок одна з одною. У них найбільше перетинається цільова аудиторія. Тому за замовчуванням будь-яка маркетингова компанія матиме більше ефекту.

Цього року в УПЛ ми побачимо найбільшу кількість таких колаборацій, що мене дуже тішить, адже я хочу, щоб це стало базою у нашій країні, щоб футбольні клуби мали підтримку надійних, перевірених беттінг-партнерів та беттінг-брендів, які толерують та розвивають здорове відношення до азарту. Дуже дякую «Динамо» за те, що клуб на одній хвилі з нами.

Поясню, чому сьогоднішній захід називається «Динамо 3.0». По-перше, це третя зірка «біло-синіх», тридцяте чемпіонство, епічна та історична подія, яка затьмарює все інше. Є трієчка і в нашій колаборації, бо минулого року ми вперше виступили партнером «Динамо» в єврокубках, потім була компанія на зимових зборах, і зараз ми стали повноцінним титульним спонсором на три роки. Крім того, це наш третій спільний медіазахід.

Чому ви вирішили стати саме титульним спонсором ФК «Динамо» (Київ), а не зупинилися на попередній співпраці?

— Відомо, що протягом багатьох років компанія GGBET є офіційним головним спонсором найсильнішої кіберспортивної команди України — NaVi. Також минулого року GGBET був партнером трансляцій обох боїв Олександра Усика — найкращого боксера. Ми відчували, що картина була неповною, чогось не вистачало — найкращого футбольного клубу. Тепер пазл склався, у нас є футбол, є найкращий клуб, ми спокійні й задоволені.

Партнерство з «Динамо» — це дуже великий маркетинговий проєкт. Після перших двох спроб ми прийшли до повноцінного партнерства. Цілі, яких ми хочемо досягнути, чітко зрозумілі та прораховані. Ми добре знаємо, що ми хочемо отримати й за рахунок чого.

Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости

26.06.2025, 13:01
Топ-матчи
Чемпионат Англии Ман.Юнайтед Вест Хэм 1 : 1 Закінчився
Чемпионат Украины Заря Карпаты - : - 5 декабря 18:00
Чемпионат Франции Брест Монако - : - 5 декабря 20:00
Чемпионат Германии Майнц Боруссия М - : - 5 декабря 21:30
RSS
Новини
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть