Давно вже не було такого матчу, коли мене всього вивернуло. Вивернуло від гніву, відрази, відчуття нерозуміння того, чому таке відбувається. Але реально все легко зрозуміти. Достатньо просто включити мозок. Емоції тут точно не допоможуть. Хоча вчора Динамо саме емоційно поплило. І хто, капітан, здавалось би.
Сама спокійна людина в команді. Однак весь цей настрій стався не просто так. А саме через те, що центр поля просів. Тут є багато складових. Фахівці давно вже кажуть, що тріо Сидорчук, Шепелєв і Буяльський абсолютно не готові грати під тиском. Сидорчука легко накрити, запресингувати, а його партнери погано відкриваються. До того ж вчора Буяльський грав другого форварда, стояв дуже високо. І тому центр поля просідав ще сильніше. Мальме досконало вивчив Динамо. Ранні голи – далеко не випадковість. Команда входить у гру повільно, хвилин 10 йде на розкачку. І це ми побачили по першому голу.
Перший гол починається з провалу Кендзьори на фланзі. Він відверто не встигає за своїм опонентом, програючи позиційно вже на старті. У важелезному підкаті рятує ситуацію, привозячи кутовий. Це все на 2 хвилині матчу. Гравець старту Кадри. Далі ми бачимо диспозицію. Шабанов тримає свого гравця. Сидорчук тримає 32-й номер. Динамо грає по гравцям в цьому епізоді, а не позиційно. Далі 5 номер Динамо втрачає свого гравця. Вочевидь, що Кадар не очікує такого розвитку. Сидорчук повинен або передати, або йти до кінця при персональній грі. У підсумку І Сидорчук втрачає свого гравця, і Шабанов. Повний безлад у захисті.
Другий гол. Він показує абсолютно іншу ситуацію. Тут Динамо грає в більш звичній своїй манері. Хоча в основі тут вже не персональна, а зональна побудова. Але що роблять Шабанов, Сидорчук і Кадар у зоні, де немає такої ж кількості гравців. Там 4 проти одного гравця. Циганков тримає 24 номер. Шепелєв грає по передній лінії штрафної. А хто тримає 9 номера? Хто тримає цю зону? Там повинен стояти гравець. Я так розумію, що це знову зона відповідальності Сидорчука чи Шабанова. Бо Бєсєдін грає по гравцю. Це провал тренерського штабу, провал захисту. По 9 номеру повинна завжди бути персональна опіка, бо це капітан, лідер команди, форвард. А його ніхто не тримає. Хто несе за це відповідальність?
Третій гол. Що в ньому такого незвичного? Як стоїть захист Динамо? Іде боротьба на правому фланзі. Нічого страшного не відбувається. Так, є позиційна помилка Кендзьори, який не побіг перекривати центр. Але чому в лінії такий страшений розрив? Чому Шабанов не підтягнувся на 20 метрів правіше, щоб закрити цю зону? Не було б ніякого прориву без розриву. Шалена помилка від Шабанова. Це взагалі ні в які рамки побудови гри у захисті не вписується. Це помилка на рівні дитячого футболу, першої академічної групи дітей віком 6 років.
І четвертий гол. Миколенко сказав, що це його помилка. Так, він дійсно викинувся, побіг на перехоплення. Але навіс у штрафний майданчик йде з дуже далекої відстані. Ця помилка ніяк не повинна була ставати гольовою. Чому ж так сталось? На початку ситуації всі стоять в лінію. А далі Кадар і Кендзьора тримають офсайдну лінію, а Шабанов не грає по Кадару. Тут знову таки питання до принципів. Якщо на тренуваннях у цій ситуації є наказ робити офсайдну лінію, то вина виключно на Шабанові, який провалив лінію. Якщо ж грати по гравцям, то Кадар повинен був закривати зону і перехоплювати легко цей пас. Хай там самі розбираються. Але факт є фактом. Провал гри в лінію і суперник без проблем розстрілює ворота.
Чи варто вішати всіх собак на Сидорчука і Шабанова? Важко сказати. Але розбір епізодів чітко показує, що саме їх помилки стали вирішальними. При цьому все ж варто відзначити групу атаки Динамо. Ми забили 3 голи. І всі вони якісні. 2 стали результатом комбінаційного футболу. Але виграє той, хто менше пропускає. На мою суб’єктивну думку цей матч повністю провалений тренерським штабом, який своєчасно не поміняв Шепелєва і Сидорчука, які в центрі поля грали дуже грубо ,на емоціях. І треба ще подякувати Краловцю за те, що Шепелєв не був вилучений у першому таймі. Він це заслужив своїми фолами. Як не дивно, але перемога 2:0 у домашньому матчі гарантує Динамо вихід у наступну стадію ЛЄ. Після такої лажи шанси збережені. Хоча перше місце нам вже не світить точно.
Дякую за увагу!
-
Gosha N(igar)
- Наставник
01.12.2019 12:49
Во многом согласен с автором. Рад достижениям с физикой, но нет своевременной реакции на то, что происходит на поле. Как по мне хорошо смотрелась пара Шабанов -Попов. Они друг друга страховали , со скоростью все нормально. Когда играет не поворотливый Кадар всегда возникают проблемы в защите. В этот раз отличился Шабанов.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
01.12.2019 18:38
Кадар дійсно далеко не ідеальний захисник. Але це єдина людина із першим пасом. І пасом дуже якісним. Тому він і далі буде грати.
- 0
-
Gosha N(igar)
- Наставник
01.12.2019 23:26
Я о том, что все его плюсы нивелируются в остальном на ноль. Тут важна работа пары и в паре, и что бы они чувствовали друг друга, так вот сама пара очень гармоничная Попов с Шабановым, каждый на своей позиции. Если в паре Кадар с любым это уже бомба замедленного действия. А то, что у него пас, так еще надо, что бы этим пасом воспользовались, а вот его проблемами постоянно пользуются. Может это и придирки с моей стороны, но как защитник =столб он не чувствуется.
- 0
-
Рафферти
- Начинающий писатель
01.12.2019 02:01
Да, все всё правильно пишут -- "там не добежал, там не закрыл, там не успел, не туда отдал и т. д..НО ... хотелось бы обратить внимание всех на одну "важную деталь", на которую,судя по комментам, никто не обратил внимания! Это "код невезения"! И он "сработал" против "Динамо" по-полной! И его ещё никто "не отменял"! Вот последние примеры: -- "Ливерпуль" - "Наполи", "Астана" - "МЮ", -- кто-то ожидал таких результатов ?!... И наоборот "Мальме" везло в самых тупиковых ситуациях! Взять первый гол -- с такого острого угла мог и не забить -- 70 против 30, что "мимо" и примеров было достаточно в истории, но "попал" ! Второй гол -- на "линии ворот" пять человек "в линию" -- не так легко пробить, но мяч летит мимо всех в ворота! У нас три "верных" гола "не залетают", как "приговор", плюс ко всему трешу -- "красная" и "на нервах" вся команда, и "минус" -- нет вовремя "замен" ! И Миколенко "не достаёт" мяч и кто там , не видно номер, мог помешать подать мяч , но бежал не понятно куда и "не помешал" ! И вот результат "на табло" б !
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
01.12.2019 18:37
А коли Розенберг не забив з 3-х метрів у пустий кут ви забули? А там був дикий фарт у Динамо. Тому код невезения - не до цього матчу. Ми отримали те, на що заслужили за грою.
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
30.11.2019 22:26
ГТ должен иметь твердый характер чтобы жесткой рукой руководить командой когда нужно ломать соперника об колено а не жевать сопли на скамейке
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
01.12.2019 18:36
Так, але ми маємо іншого тренера. І не думаю, що нас очікують зміни, нажаль.
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
01.12.2019 18:55
Так команда должна быть управляемой не только когда игра получается но и когда что то нужно менять в тактике.
- 0
-
Иван С.(ivanhoe)
- Читатель
30.11.2019 15:58
Вікторе, все дуже слушно! Хочу додати те, що Шабанов починає лажати у зв'язці з Кадаром. Взагалі, на мою думку, головна проблема захисту цього Динамо - саме Кадар - дуже повільний і нестабільний захиснник. Щоправда, з першим пасом. Тому його і ставлять в основу. Але Попов і той же Бурда набагато сильніше за Кадара як захисники. Просто вони зараз травмовані, і особливого вибору не було в тренерів. Хіба що ставити Самбрано, але йому чомусь не довіряють, хоча гравець зіграв у фіналі Кубку Америки. Кендзера провалює матч за матчем, чому його продовжують ставити, я не розумію. Це не гравець рівня Динамо. Навіть Караваєв виглядає на цій позиції значно солідніше. Про Пиварича чомусь забули. А заміна в кінці напрошувалася саме Миколенка, бо він як то кажуть "наївся". Молодий гравець, грає без замін всі матчі, включаючи збірну. І помилка в кінці - просто гравець не витримує. Пиварича потрібно було випускати замість Миколенка, а не Караваєва замість Вербича. У Вербича йшла гра, його заміна помилкова. Це також провал тренерського штабу. Також дуже нервово грав Бущан, це передавалося захисникам. Бойка в останніх матчах дуже не вистачає. Він на рівень кращий за Бущана, це моя особиста думка.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
01.12.2019 18:34
Все через те, що треба все міняти в команді. І це стосується менеджменту. І тренерського штабу також. Повинні бути системні зміни на всіх рівнях. А в першій команді повинен бути прогресивний тренер, який зможе працювати із молоддю, розвивати її. Михайліченко - нажаль старий футбол, старі погляди. Ні, це не так і погано. Але як тільки йому трапляються на шляху тренерські команди, то ми маємо одразу таку ситуацію ,як із Копенгагеном і Мальме.
- 0
-
iet iet(iet)
- Эксперт
29.11.2019 23:42
Хотел бы поправить автора - 1-0 с Лугано нас устаивает тоже, при условии что не будет результата 4-3 в пользу шведов (общая разница и количество мячей на выезде у нас лучше).
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
30.11.2019 00:30
Так, але 2:0 більш надійно просто.
- 0
-
Станислав
- Читатель
29.11.2019 22:58
Тут надо обсудить профессионализм Михайличенко , игроки отбегали 60 минут и уже было заметно что некоторые устали , почему не поменять их на свежих игроков добавить свежей крови в футбол , нет б...ть он ждёт 85 минуты а потом делает замены ((( идиот ((
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
30.11.2019 00:36
Насправді я очікував заміну на 35 хвилині, коли стало помітним те, що Шепелєв в міліметрі від другої жовтої. Та не сталось. Тому то і поплили. Заміни своєчасні і керування грою в процесі - найслабше місце цього тренерського штабу.
- 6
-
Станислав
- Читатель
29.11.2019 22:55
Я не пойму не у желе президент Фк Динамо " Суркис " не видит что у Михайличенко нет способностей и профессионализма что бы тренировать и добиваться вершин с таким клубом как Динамо , Зачем ещё раз наступать на одни и теже грабли с Михайличенко ?
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
30.11.2019 00:34
Михайліченко - шлях найменшого супротиву. Ручна людина. А запрошувати незручного іноземця, який почне задавати багато питань, вимагати зміни менеджменту... кому це потрібно?
- 1
-
Demos .
- Наставник
30.11.2019 13:00
- -1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
29.11.2019 18:38
Що б там не було у вчорашньому матчі - повинно бути все досконало "розібрано" і "всім сестричкам роздати по сережці" - хто на що заслуговує. Щоб далі такого не могло бути. У т. ч. - Буяльському, який вважає, що вчора все було, очевидно, нормально, адже шведи "не мали жодного 100%-го моменту"... Дивно, а як же вони тоді змогли забити аж 4 (!!!) голи? А гравці Динамо, маючи такі "моменти", змогли забити лише 3... На причину того, як і чому це сталося - "мовчок"...
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:30
От у цьому величезна проблема цього покоління. Вони не вміють і не хочуть розуміти власні помилки. Тому все повторюється знову і знову.
- 2
-
Vasiliyi вася(Vasiliyi)
- Эксперт
29.11.2019 18:08
Одним словом облажалась вся группа защиты.Все допустили ошибки а результат на физиономию.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:28
Група захисту показала те, що в ній повний безлад.
- 2
-
Юрій FCDK
- Эксперт
29.11.2019 15:05
Почитайте хоча б Т. Шевченка та інших письменників, що таке муштрування в царській армії на плацу.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:27
Може Олексій особисто і багато матчів переглядав. А на розборі і підготовці до матчу показували лише 1 гру. І це дуже показово.
- 2
-
Владислав Михайлович Панасюк
- Эксперт
29.11.2019 14:36
Хоть кто то написал и показал , что вины Шабанова во вчерашнем результате гораздо больше , чем того же Кадара
- 6
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:25
Так, Кадар вчора провів пристойний матч. Від нього йшло величезне загострення в атаку.
- 0
-
Сергій Колома
- Наставник
29.11.2019 13:38
Цей захист діє в УПЛ,в Европі це дірка велика.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
29.11.2019 13:22
Скриншот номер три, считая сверху: это ваш любимый современный плотный футбол, которым мои оппоненты все время тычут мне в глаза, это ваш любимый прессинг, которым они все время измеряют класс футбола прошлых эпох: два игрока Динамо бросаются в отбор мяча - вместо контроля над зоной за своей спиной. В былом "медленном, устаревшем. неплотном и пр." футболе второй игрок из этой группы прессинга отошел бы к углу штрафной и там пресек бы действия соперника, легко пробрасывающего мяч мимо кучи прессингующих. Но сегодня все меряется именно этой кучей. Так что на зеркало неча пенять, господа.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 13:30
Навіть не знаю до кого цей ваш... Я останній рік тут майже не з'являюсь в коментарях і блогах. 3 скріншот показує системну проблему побудови при позиційному захисті від Шабанова. Попов би грав інакше.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
29.11.2019 13:46
Те, кому это адресовано, знают. Но наверняка отвечать не станут: эта публика никогда не отвечает за свои слова. В свое время они немало поплясали у меня в блоге по данной теме. А я их предупредил, что обязательно напомню.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:24
Я все ж впевнений, що розставляє гравців на стандартах саме тренерський штаб. Тому глобально роль тренера у вчорашньому провалі величезна. А в конкретному епізоді помилка Шабанова. Цілком можливо, що саме з дитячого футболу залишена.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
29.11.2019 22:33
Да дело не в формальных расстановках: Шабанов хорош в отборе мяча, но в условиях медленного и статичного футбола. А как только скорость растет, сразу же возникают проблемы: не случайно атаки вчера возникали в зонах его ответственности. На пару с Сидорчуком, конечно.
- 3
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
29.11.2019 13:10
Другий гол це взагалі якийсь сюрр
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 13:28
Так, другий гол - шалена позиційна помилка від групи гравців. Але, чомусь так думаю, що саме так вибудовують на тренуваннях оборону при такому стандарті. Тому це тренерська помилка, системна.
- 0
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
29.11.2019 13:54
Я граю захист Каро-Канн , але Ви мені не заважайте будь ласка...
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
29.11.2019 22:23
Це да, це класіка з улюбленого кіно))
- 1
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
29.11.2019 13:02
А тренерський штаб підтягує фізику...
- 1
Еще комментарииХочу також зазначити, що Михайличенко, на превеликий жаль, не читає гру. Він не може швидко адаптуватися до змін на полі, якщо матч пішов не за наміченим завчасно планом. Тренер Мальме переграв нас такчично в другому таймі. Запізнілі заміни - це лише вершина айсбергу. Команда не може змінювати тактичний малюнок під час гри. До речі, Хацкевич значно краще відчував гру і робив заміни. Сильна сторона Михайличенка - фізика, пресинг, швидкість. Це він навчисвся у Лобановського. Але відчувати гру ніхто не навчить, це має бути вкладено. Так само безпорадно виглядала і збірна України за керівництва цього тренерського штабу (Михайличенко+Євтушенко). На жаль, великих перспектив у команди з цими тренерами я не бачу. Склад то у нас непоганий.
Дякую!
нет слов
учетная запись этого пользователя была удалена
Річ для армії сама по собі безглузда, але Динамо саме цього й не вистачає
Не всі генії нападу і захисту. І тут в поміч тренерському штабу муштра. Тримати лінію, тримати зону, закривати фланг, повертатися в захист.
Що можна вдіяти з дитячими помилками? Муштра!
І ще, Михайличенко заявив, що бачили багато матчей шведів. Не став перегляд в нагоді, бо Мальме киян у другому таймі просто ошелешив, вцідив по лобі важеленним мечем вікінгів.
І повертається Динамо на щиті
Забити Лугано в Києві двічі, завдання зрозуміле.
Та на всілякого мудреця доволі таки простоти
Разумеется, мой комментарий адресован не персонально вам: я просто воспользовался удобным случаем, так что не принимайте это на свой личный счет.
Тут проблема не в тренере: он как раз пытается перестроить психологию игроков в направлении настоящего футбола. Это картина порочного футбола, заученного игроками с детства, основанного на индивидуальном таскании мяча, нелепом прессинге кучей и полном тактическом невежестве в плане контроля над пространствами футбольного поля: они во взрослом футболе так действуют АВТОМАТИЧЕСКИ. И ваш скриншот демонстрирует данный факт практически идеально - вот почему я его использовал.
Оставлять такое гигантское пространство без контроля - это гарантированный проигрыш. Но если команда пытается совместить тренерскую установку на компоненты скоростного футбола с современным дурацким прессингом кучей, то провалы, подобные этому, просто запрограммированы - вот почему шведы вчера имели такую свободу действий.
Индивидуальное мастерство футболистов имеет множество слагаемых. В том числе, и тактическое мышление, вырабатываемое точно так же, как и техническое мастерство. То есть с детства. Говоря проще, эти мальчики сызмальства не обучены самым элементарным вещам настоящего футбола.
Много раз наблюдал работу тренеров в школе Лобановского: все, что выглядит недостатками взрослой игры, закладывается именно там: мяч таскают в одиночку, практически не отрабатывают координацию движений для паса на ходу и совсем не учатся бить по воротам сходу.
Хто намалював таку побудову? Далі?
Ті п'ятеро, що вишикувались у воротарському майданчику, вони на що надіялись?
Мабуть на те, що швед який виконував штрафний попаде в стiнку