Кожен автор повинен про це написати. Ми живемо в публічному просторі. І прройти мимо такого безтактного вчинку, який зробив Андрій Шевченко, це неприпустимо. Дивлюс на список гравців, яких викликали на збори, і моє волосся шевелиться)). Хоча, всі ж ми знаємо, що цеочікувано. Публічно нам розповідають, що Буяльський входить в список кандидатів у Збірну.
І от гравець провів прекрасний місяць. Забив Віталій дуже багато вирішальних голів. На думку фахівців і вболівальників визнаний гравцем місяця. Якщо брати значення цих голів, то цілком заслужено. Але у Збірній Україні на кращого гравця минулого місяця не розраховують.А хто ж запрошений? Андрій Пятов, який майже не грає. Андрій Лунін, який взагалі не грає. Віктор Корнієнко, в цьому році без практики. Олександр Тимчик, який тільки відновився від травми і зіграв 5 хвилин. Богдан Михайліченко, який випав достатньо давно зі стартового складу своєї команди. Тарас Степаненко, який травмував коліно і не зіграє найближчі тижнні. Коноплянка- глибокий лавочник у шахті. Володимир Шепелєв, також далеко не основний гравець Динамо. Віктор Циганков, питання здоров'я якого наразі під великим питанням. Віктор Коваленко, який у 21-му не грав. Андрій Ярмоленко, який досі травмований і вже довгий час без практики. Жуніор Мораєс, який переживає найважчий етап кар'єри, бо взагалі не забиває в цьому сезоні. Ми маємо 12 гравців, які абсолютно не зрозуміло за якими показниками викликані в Збірну.
Ситуація з мікрокліматом буде зруйнована. Чому? Бо всі все розуміють. Відсутність Буяльського руйнує тонку лінію довіри і поваги між гравцями і тренерським штабом. Публічно про це ніхто не скаже. Але кожен буде думати. І все будуть за спинами обговорювати.
Дякую за Вашу увагу!
-
ljk .lj(Geels)
- Старожил
08.03.2021 01:08
О чём разговор....У этого чудо-тренера есть 8-9 неприкасаемых , он их всегда будет приглашать и брать , а также человек 5-6 , которые на подмене этих 8-9 . К сожалению , даже лучший игрок страны есть запасным по статусу.Задача первостепенная - как можно дальше отодвигать высовывающихся не по указанию .Поэтому такие пока не будут на первых ролях ( Цыганков, Буяльский, Шапаренко ) т.к. являются игроками одной из команд , которая не по душе руководству на верху....
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.03.2021 12:43
Так, ставлення до Циганкова давно вже не дивує. Як і те, що його засовують в Збірній на інший фланг, а не на рідну позицію.
- 0
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
07.03.2021 11:26
Автор блога! Двояко отношусь к Вашему комментарию: с одной стороны, согласен, вызывает удивление включе-
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.03.2021 13:15
Я абсолютно не сперечаюсь з тим, що головний тренер має повне право не брати того чи іншого гравця. Так роблять тренери багатьох країн. Але вони роблять це публічно. Тобто публічно оголошується мотиви. У України немає 50 класних гравців, як у Франції чи Англії. У нас мова йде про те, що складно набрати навіть стартовий склад хорошої якості.
- 0
-
Nauhnar
- Наставник
06.03.2021 16:00
Victor de Sopiy
- 1
-
любитель 2
- Наставник
06.03.2021 16:48
Клуб и Сборная Команда Страны-вещи абсолютно разные!Подходы тоже!Сравнивать то,что происходит в команде(клубе) и в Сборной,по крайней мере некорректно!
- 1
-
Nauhnar
- Наставник
06.03.2021 18:13
Ладно, вы с автором задолбали своими суждениями уже всех на этой ветке. Меня, по крайней мере, точно, поэтому я соглашусь с ними.
- 0
-
любитель 2
- Наставник
06.03.2021 19:19
Шевченко будет соглашаться совершенно с другими людьми.Их имена и фамилии практически не исчезают со строк нашего сайта.При этом обычно сопровождаются словами-оценками типа :"продажный","мерзский","вор" и т.д.,и т.п.!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 22:39
Ви не порівнюйте ситуацію з Гомесом і ситуацію з Буяльським. Гомес забив на Аталанту, припинив тренуватись, вимагав трансфер. Він поставив себе вище всіх інших. Тому те, що його вигнали з Аталанти - наслідки його поведінки. Він же і в Харкові так само себе вів. Дуже складний характер.
- 1
-
Nauhnar
- Наставник
07.03.2021 01:09
Боже, вы даже не знаете истории ухода Гомеса из Аталанты.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.03.2021 10:05
Я не слідкую за Аталантою. Бо є вболівальником Динамо. Але суть історії з Гомесом і Гасперіні прекрасно знаю. Гравець поставив себе вище тренера і команди, відмовився виконувати тактичні задачи. Почав вимагати трансфер. Ця історія була і в Харкові. Він там так само ставив себе вище інтересів команди. Складний характер.
- 0
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
07.03.2021 11:14
Киевское "Динамо" играло с "Барселоной" в упомянутых Вами матчах все-таки в рамках ЛЧ, а не КЕЧ.
- 0
-
Михаил
- Читатель
06.03.2021 15:55
Шева знову продався за гроші - як і з походом в політику...
- 2
-
Панасенко Володимир(pankos)
- Опытный писатель
06.03.2021 14:31
В українській мові слова «омут» немає!
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 14:49
Дякую! Це все, що ви можете розказати по темі блогу?
- 2
-
Панасенко Володимир(pankos)
- Опытный писатель
06.03.2021 14:56
Я вболівальник з 55-річним стажем, і сказати мені є що. Але «випендрюватись» мені вже більше не цікаво, і я краще послухаю чи почитаю розумних людей. За сам блог дякую!
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 22:36
Я скажу так, що наш родинний стаж вболівання за Динамо з 1927 року. Від мого прапрадіда. Всі чоловіки в родині вболівали за Динамо і вболіватимуть далі. Дякую!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 14:55
І я легко знаходжу це слово у багатьох словниках української мови. Хоча, може дійсно у вас є особливий словар де таке слово відсутнє)).
- 0
-
Konstantin V(chees2104)
- Наставник
06.03.2021 17:47
Уданному контексті згоден з Панасенком
- 1
-
ArchiArchi
- Наставник
06.03.2021 14:19
Ситуація з мікрокліматом буде зруйнована. Чому? Бо всі все розуміють. Відсутність Буяльського руйнує тонку лінію довіри і поваги між гравцями і тренерським штабом. Публічно про це ніхто не скаже. Але кожен буде думати. І все будуть за спинами обговорювати.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 14:40
Тобто в Збірну викликали одних гравців вище середнього рівня, а Буяльський середній гравець? Я маю право на особисту думку. І вона така, що в цьому списку є багато тих, хто на сьогодні або не грають зовсім за свій клуб, або травмовані, таких у списку дуже багато, або не показують футбол хорошого рівня. Про Мюллера я вже написав, як і про Бензема. Особисто я хочу почути публічну позицію головного тренера Збірної по цій темі. Впевнений, що не тільки я. Всі хочуть. Ну, окрім вас, я так розумію. Авжеж Коваленко куди крутіший за Буяльського, він же 2021 році не зіграв жодної секунди і цим онозначно доводить те, що його треба брати в Збірну)) Ну-ну))
- 4
-
ArchiArchi
- Наставник
06.03.2021 16:22
Кого брать в сборную решает тренер, с этим можно соглашается или нет, но это решение ГТ, и только результат игры покажет прав он или ошибся. И никому ничего ГТ объяснять не должен и не обязан. А то что сейчас начали Шеву поливать вообще шокирует.
- -3
-
Вячеслав Василенков(VENIN)
- Наставник
06.03.2021 12:51
Андрей Николаевич все ближе к тому.что бы я снял все его плакаты в тамбуре(закрытая постройка перед квартирой).Повесил в далеком 1999 году...
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 13:28
Так, він всебільше втрачає повагу до себе такими вчинками, нажаль.
- 2
-
Вячеслав Василенков(VENIN)
- Наставник
06.03.2021 14:17
То е так навжаль...
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
06.03.2021 11:43
Согласен что для успешного выступления в финале Евро кроме всего прочего важен микроклимат в команде.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 13:27
Перед Євро буде багато сюрпризів. Поїдуть всі можливі гравці з шахти. Динамівців по максимуму відчеплять.
- 0
-
Борис
- Наставник
06.03.2021 10:37
У каждого своя точка зрения. Может нравиться или не нравиться тот, или иной игрок, фамилия тренера, но сборная - это команда, механизм. Давайте делать выводы по конечному результату. Тогда и будет ясно, те ли "винтики" этого механизма были подобраны, или Шевченко руководствовался личными симпатиями, или антипатиями. Он единственный, кто отвечает за результат. Это его привилегия и капкан одновременно. Пускай несёт этот крест, а мы понаблюдаем.
- -4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 13:26
Ок. От ви граєте в команді, у вас є гравець, який проводить прекрасну серію матчів, забиває вирішальні голи, сприяє перемогам. Не якимось там перемогам, а перемогам на найвищому рівні, проти найсильніших суперників. В середині колективу ви всі знаєте, що це за людина. Буяльський боєць, всі тренери, які його тренували: Хацкевич, Михайліченко, Грозний, навіть Луческу, кажуть, що це дуже сильний футболіст. Грозний взагалі вміє багато розказати, що Буяльский універсал, може зіграти на всіх позиціях. І на фланзі, і в центрі, і відтягнутого форварда. Впевнений, що може зіграти і флангового захисника.
- 2
-
Борис
- Наставник
06.03.2021 13:36
Да это всё понятно. Ну вот Вы эмоционально всё это высказали, точно так же я с этим согласен (повторю, эмоционально). Чего Вы хотите от Шевченко? Чтобы он всё это прочитав изменил свою точку зрения? Но мнений то то очень много, и не все они совпадают с Вашим. К кому он должен прислушиваться? В том то его роль и состоит, чтобы иметь СВОЮ точку зрения и отвечать за результат. Это его право. Хотя мне лично далеко не всегда нравится его выбор и никогда не нравились его человеческие качества. Но в данный момент он тренер сборной, и это не изменить. Евро всё покажет. До сегодняшнего дня у него получалось неплохо.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 14:15
Ні, я хотів би почути його офіційну позицію стосовно того, що в Збірну виклкаються люди, які зараз у поганій формі, або взагалі не грають. І конкретно про кращого гравця останнього місяця, чому його продовжують ігнорувати. Люблю правду.
- 1
-
ArchiArchi
- Наставник
06.03.2021 14:23
Какую правду? это решение тренера и точка! результаты сборной покажут прав он или нет, и именно за результат Шева как тренер и отвечает, а отчитываться по вызову или не вызову каждого конкретного футболиста он не обязан от слова совсем.
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 22:30
Так і я не зобов'язаний вам щось розтолковувати.
- 0
-
Борис
- Наставник
06.03.2021 14:39
Не сомневаюсь, что ещё выскажется. Но даже после этого ничего не поменяется. Будут те, кому этот ответ гарантированно не понравится, а будут те, кто будет удовлетворён. Это даже не зависит от содержания ответа. Повторюсь, мне всё равно, кто будет в составленной Шевченко сборной. Главное, чтобы она показывала игру и результат. Это единственное, для чего она собрана. И конкретно Буяльский не является системообразующим игроком в этой команде. Здесь есть те, кто очень любят приводить в пример Лобановского. Так вот, стоит вспомнить, как его третировали за то, что не брал в сборную Старухина, Грачёва, да и Черенков с Гавриловым часто не привлекались. Просто каждый тренер имеет свою модель игры и подбирает игроков под неё. Не всегда отличная игра в клубе является гарантией того, что игрок впишется в модель игры другой команды. Шевченко так это видит, и это его право. Должность главного тренера сборной пока не коллективная. Всё покажет результат.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 22:31
Але Буяльський є системотворячим гравцем в Команді, яка йде на 1 місці в чемпіонаті.
- 0
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
06.03.2021 10:23
Конечно, когда игрок любимой команды вызывается в сборную - это радость ))
- 5
-
Mark Mokrovych(kram46)
- Эксперт
06.03.2021 12:29
Если Коваленко вписывается в структуру игры Шевы,то Виталик тем более впишется.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 13:00
Ну, так хто заважає публічно озвучити, що Віталій Буяльський не вписується в ігров модель? Ні, нам публічно кажуть, що вписується і на нього розраховують. Але не викликають.
- 0
-
Nauhnar
- Наставник
06.03.2021 10:22
вот каждый из комментирующих ответьте на вопрос: - А разве у вас в жизни никогда не было ситуации, когда кто-нибудь из вашего окружения вам не нравился (вне зависимости от причины) ? Несмотря на свои какие-то супер-положительные, например, деловые качества, вы на дух не могли его переносить ?
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 12:59
Так, але для того, щоб зберегти мікроклімат в Збірній, це треба публічно озвучити. Бо зараз таким рішенням тренер налаштовує проти себе всіх гравців Динамо.
- 0
-
Nauhnar
- Наставник
06.03.2021 15:16
1). То есть, публично сказать: - Буяльский п...ас (по-плохому (с) и поэтому я его не вызываю ?
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 22:29
Я бачу таку основу: Бущан, Караваєв, Забарний, Матвієнко, Миколенко, Сидорчук, Зінченко, Маліновський, Зубков, Циганков, Яремчук. Але не виключаю того, що замість Зубкова зіграє Коноплянка, а замість Яремчука Бєсєдін. Всі ж знають, що більша частина у списку викликаних травмована. Степаненко і Ярмоленко далекі від повернення на поле. І взагалі не зрозуміла поява в цьому списку дуже багатьох гравців.
- 0
-
Микола Скрибець
- Опытный писатель
06.03.2021 10:16
Уся історія життя Андрюхи говорить про те,що він не самостійна людина. Ним керують УСІ І УСЯ але створюють видимість як би його самостійних рішень. В силу своїх обмежених інтелектуальних можливостей,він сам в це вірить.Найбільше мені неприємно то,що в нього немає людської гідності в собі особисто.Зовнішній эфэкт переважає над внутрішнім змістом.
- 7
-
ArchiArchi
- Наставник
06.03.2021 16:27
Вся история его жизни говорит, что Шева был успешным футболистом, и становится успешным тренером. А подобные вам могут только желчью в комментариях преватся.
- -3
-
mik
- Старожил
06.03.2021 17:02
Ну успішним тренером він не стає. тут ви погарячкували.
- 0
-
ArchiArchi
- Наставник
06.03.2021 21:24
Почему нет? У него неплохой старт тренерской карьеры со сборной выходит.
- -1
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
06.03.2021 10:11
Вызов многих игроков сидящих на лавке и не играющих из за травм удивляет. Все это может повлиять на микроклимат в команде. Хотелось бы узнать от самого Шевченко о его выборе. К сожалению он не очень контактен, когда касается его решений по игрокам. Посмотрим, кто прав. Результаты игр все покажут.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 12:57
Та він може викликати хоч 50-т гравців і всіх лавочників, щоб їх підтримати. Всілякі психологічні прийоми - не є прям критичним. Тут вся проблематика у порівнянні. Кращий гравець останнього місяця в Україні, який вже багато років є гравцем старту Динамо, не викликається, а лавочники і травмовані викликаються. Логіка відсутня.
- 0
-
любитель 2
- Наставник
06.03.2021 09:57
Для себя разделил вопрос. По поводу Буяльского: да ,тут может быть все,от личной неприязни,до несоответствия стандартам сборной!Но как объяснить весь этот шлак в виде Коноплянки,Мораеса,Коваленко,Марлос(можно накопать больше)?!!!Ведь это же явные "туристы"!Это ТО,что соответствует стандартам нашей сборной?!!!Жуть!Жесть!Можно называть по разному,но смысл один и тот же-при выходе этих "птенцов Шевченко" в составе на игру,за них будут делать работу(дополнительную) нормальные ребята!,а мы будем с составом "минус один игрок"(что видели уже не раз)!!!
- 5
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 12:44
В тому і вся суть, що Буяльський і Кочергін виклик не отримали, а Коваленко отримав. Гравці, які показують дуже якісний футбол проти гравців, які або не грають взагалі, або грають дуже мало. Безумовно - особисті стосунки. Їх треба публічно озвучити. Не викликаю тому, що не відповідають рівню, не підходять під модель гри... Але озвучити публічно. Ігнорування гравця, який є кращим серед всіх українців за останній місяць, - виключно особисті мотиви.
- 1
-
любитель 2
- Наставник
06.03.2021 13:02
Шевченко упорно с самого начала,гнет линию призыва в сборную игроков шахты.Сначала это было типа"призываем линиями",с игровыми связями в клубе и т.д. Сейчас ситуация изменилась и если есть "линии",то они скорее динамовские(защита),тогда вопрос вратаря должен отпасть сам-собою(Бущан №1).Мораес и Марлос-полная деградация в клубе,плюс возраст...А сколько времени на поле(в сборной) провел Мораес?Чем он помог?За какие заслуги в сборной?Можно было бы. как-то еще понять какую-то логику,если бы призвал кого-то из дубля шахты,типа "на будующее"...Но ведь призывается возрастной мусор типа Коноплянки!!!К чему все это я?У меня сложилось стойкое убеждение,что Шева действительно отрабатывает что-то,может свое назначение,может еще что-то...А ведь действительно,сейчас можно было бы попробовать кого-то из других клубов УПЛ,тех,кто на данный момент явно не хуже всей этой бригады "туристов"-шахтеров!
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 13:56
Цілком логічно викликати гравців з більш сильної команди, яка показує стабільні результати. Та наразі в чемпіонаті на першому місці не шахта. А в складі Динамо грають лише 2 легіонери в старті. Шева дійсно відпрацьовує контракт. Він у нього далеко не маленький.
- 1
-
мисливець
- Наставник
06.03.2021 08:38
Шевченко,як футболіст - сеперзірка - честь і слава. Як тренер - зразу видав відмінний результат із збірною(2016р поки не враховую). А результат - головне. Людські якості... 2004р: янек наш президент... ой я цього не говорив...Ющенко президент ...Похід до Королевської - Навіть про прощальний матч не згадував... А 2016р - це взагалі підло. Повністю підставив і принизив Фоменка, який зробив сильний колектив, і вивів у фінальну частину ЄВРО-2016р. Повністю погоджуюсь з автором і дописувачами - власне "я" поставив вище колективу. А це може призвести до поганих наслідків.
- 8
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.03.2021 10:02
2016 - те, як вчинили з Гусєвим. Це дійсно окрема і вкрай сумна історія. Зрозуміло, що це вчинок Павелко і Шевченко. І тут та ж історія, що і з Буяльським. Особисті мотиви, побудовані на стосунках між людьми.
- 3
Еще комментарииние в список сборной немалого количества травмированных или неимеющих игровой практики футболистов, хотя,
такая, на мой взгляд, порочная практика имела место в разные времена и использовалась не одним Шевченко.
С другой стороны, отсутствие в списке Буяльского - решение тренера сборной, его прерогатива,что бы не думали
по этому поводу журналисты, болельщики или футбольные функционеры.И так должно быть, как бы оно(решение)
не выглядело нелогичным.
Нещодавно вийшло інтерв'ю з помічником Шевченка. Мальдерою, де він сказав, що якщо Буяльський буде здоровим і показувати хорошу гру, то Збірна на нього розраховує. І він отримає обов'язково виклик.
Що є зараз? Буяльский став кращим серед всіх гравців з українським паспортом в лютому. Він показав найкращу результативність і вміння забивати у вирішальних матчх голи, які дозволяють команді пройти в 1/8 ЛЄ.
Якщо такого гравця не викликають, то значить у нашої Збірної шикарний вибір гравців на рівні топових команд Світу.
Впевнений, що журналісти будуть задавати це питання. Послухаємо відповідь. Впевнений, що це буде чергова розмита філософія. Чому? Бо від нас приховують справжні мотиви.
Вы высказываете позицию, что необъяснение Шевой причин, почему он не вызывает в СБУ Буяльского, отрицательно скажется на психологической атмосфере в команде.
Не обижайтесь, но это очень наивное представление и очень далекое от истинного положения.
Социальной психологией давно изучены закономерности поведения людей в различных социальных группах.
Даже больше скажу: многие из динамовцев будут рады отсутствию в сборной Буя, как их прямого конкурента на место в составе.
Если теория вас не интересует, то могу привести абсолютно аналогичный пример из практики: Гасперини из-за личного конфликта выгнал из команды лучшего игрока, капитана, плеймейкера, авторитета команды, любимца и почетного гражданина города Бергамо Папу Гомеса.
Следуя вашей логике, Аталанта после этого должна была развалиться, проигрывать всем подряд и вылететь из Серии А.
На самом деле команда поднялась уже на 4 место в серии А.
Или пример местный, динамовский, когда Лобановский, опять же, вопреки вашей логике выгнал из команды лучшего игрока Леоненко и что в результате ?
В результате в двух матчах КЕЧ обыграли Барсу 7:0.
Не спешите с выводами и тем более, не спешите их выносить на всеобщее обозрение по многу раз в одном посте - они могут быть не верны.
Осталось дождаться, когда с ними согласиться Шевченко.
:)
Буяльський - кращий гравець останнього місяця в Україні. І він би допоміг Збірній, бо є бойовою одиницею. Його ігнор всі динамівці сприймуть дуже погано.
Так, ладно, спасибо за внимание.
Я на этой ветке подзадержался.
Удачи.
І вся ця історія абсолютно не наближена до історії Буяльського у Збірній України. Бо Віталій - абсолютно не конфліктний гравець. І тут не може бути якась історія із відмовою виконувати тренерські задачи. Єдине, що тут може бути, це Буяльский - Мораєс. Де Шева зайняв бік бразильця. Ось про це нам і не розповідають скоріше за все.
Я почитав вашу тональність. Дуже багато слів аля "задолбали своими суждениями уже всех на этой ветке". Я вам полегшую задачу. Ну, що не задовбувати.
Всебічних вам вдач!
https://translate.academic.ru/%D0%BE%D0%BC%D1%83%D1%82/ru/uk/
--------
С чего вдруг такие выводы? Зачем придумывать то, чего нет? Рауля в свое время не взяли в сборную это что то испортило? А Мюллера не берут в сборную, и что? А Буяльский обычный средний игрок, как бы там не превозносили его сейчас, да и реально, в сборной нет позиции, на которой он играет. Так зачем лить помои на Шеву сейчас?
Если УАФ и ТШ рассчитывают на успешное выступление сборной то должны создать соответствующие условия.
І от всіх вас, представників команди, яка пройшла в 1/8 єврокубків, йдете з відривом в чемпіонаті на першому місці, в КУ пройшли в півфінал, викликають у Збірну. Навіть тих, хто травмований чи тільки відновився від травми. А лідера не викликають. І роблять це вже далеко не перший раз. Яка буде атмосфера і ставлення до такого рішення? Чи призведе це до того, що ви втратите повагу до тренерського штабу? Призведе. Обов'язково призведе. Особливо, якщо публічно ніхто не знає причин такого вчинку.
Сейчас Виталий один из ключевых игроков Динамо, много игр, микротравмы. Хорошо бы, он отдохнул и подлечился. И невызов позволит ему это сделать. Это моё мнение
А почему не вызывают? Если и конфликт, то он только усугубляет ситуацию. Какую? А Виталий никак не вписывается в структуру игры Шевы. Сборная играет в середине перевернутым треугольником. В котором Малиновский и Зинченко работают, как фейдеры в звуковом пульте. От своей штрафной до площадки противника. Буяльский так не играет совсем. У нас он играет под нападающим или даже вторым нападающим. Не помню такой единицы в построениях Сборной. Вот Шепелев и Шапаренко так играют, а Виталий нет
Но это моё мнение, опять же ))
Имхо, в этом случае имеет место именно это...
2). так уж и всех ? :)
Кстати, кого из динамовцев вы видите в старте сборной на предстоящих матчах ?
Я - только Миколенко.
Возможно, Забарный.
Даже Цыганков только на замену.
Если бы Тымчик набрал форму, то я бы его точно поставил справа в обороне.
Но это не известно.