_Насправді Динамо достатньо регулярно продає гравців. Так, був деякий затишок майже у 2 роки. Але тепер є достатньо активів, щоб продавати. Сподіваюсь, що будуть активи, щоб купувати. Це процес життя будь-якої команди. Бажано, щоб гравці йшли на підвищення. А приходили такі, які б підсилювали Динамо.
Банальщіна. Та все в житті і футболі – просто. Досягнути ж простоти складній емоційній істоті, людині, завжди найважче. Поки не варто поспішати із Миколенком. Медогляд, контракт – гарні новини. Важливо заграти. Зробити репутацію. Закласти фундамент для майбутніх трансферів. І що Динамо цієї зими приємно вразить як трансферами на вихід, так і трансферами на вхід. Що у підсумку на весняну стадію ми увійдемо більш сильною Командою. На мою суб’єктивну думку давно назріло підсилення в центр поля. Є розмови про африканський вектор розвитку Динамо. Та це все поки на юнацькому рівні. А от на дорослому я більше вірю в бразильський вектор.
Густаво
Ім’я цього гравця все більше фігурує у ЗМІ. 19-ти річний вихованець Спорт Ресіфі, який рік тому був переведений в основний склад. Поступово Густаво закріпився в основній обоймі, а з другої частини сезону став стабільним гравцем старту. Я б порівняв цього бразильця із Алексом Тейшейрою. І за манерою гри, і за тим, як прогресує його кар’єра. Зараз молодий гравець активно грає на багатьох позиціях. І на флангах, і в центрі. Та вочевидь можна побачити, що його профільна позиція середня між тим, яку займають у нас Шапаренко і Буяльський. Густаво – гравець, який любить грати в дотик, на пришвидшення атаку. Розвертати атаки, підтримувати, створювати. Але величезним плюсом є вміння прийняти в глибині і протягнути, розвинути атаку. Такий стиль, як і у нашого Шапи. Без зловживань. Адекватно по ситуації. Діє гравець по всій ширині. Достатньо продуктивний при пресингу, відборі. Якісно накриває захисників на прийомі м’яча. Швидість і якість прийняття рішень. Безумовно простежується футбольний інтелект. І тому тут все буде залежати від того, як його будуть використовувати зараз тренери. Густаво може стати яскравим і забивним атакуючим гравцем. А може стати глибинним плеймейкером, який буде будувати структуру гри. Для Динамо він би міг стати інвестицією у майбутнє. Бо в дублі не видно альтернативного гравця для Шапаренка. Руйнівники є. А такі конструктори відсутні. Шапаренко – вочевидь гравець із хорошою перспективою на продаж. Необхідно вже шукати того, хто зможе закрити позицію після нього. В цьому і є суть життя і розбудови Команди на майбутнє.
Маурісіо
20-ти річний вихованець Крузейро, який вже 3 сезон проводить на дорослому рівні. І зараз грає за Інтернасьонал. Це надзвичайно креативний, атакувальний гравець центра поля. Я б порівняв його із Жадсоном. Прекрасна ліва нога. Удар, пас, бачення поля, мозок команди. Конструктор атак. І знову таки Маурісіо в тренді того, як зараз в Бразилії розвивають гравців. Його використовують на всіх позиціях, навіть опорником. Хоча вочевидь, що це так само позиція середня між Шапаренко і Буяльським. Просто гравець яскравий, атакувальний. І тут все залежатиме від рішень тренера. Гравця можна погасити, якщо перевезти нижче. Можна активізувати, якщо поставити вище. Маурісіо вміє і тягнути м’яч, і розрізати оборону, і грати в останній третині, бити здалеку, вриватись у вільні зони. Прекрасна ліва нога. Динаміка. Він більше перетримує м’яч, ніж Густаво. Але так само це гравець, який грає за U20. Статусний. Із великим досвідом. Молодий, перспективний. Може вирости в хорошого гравця. Але агент у нього Джамал Акаєв. Тому поява гравця в сусєдії – реальна перспектива. Як і у нас. Ціна так само буде високою. Та гравець готовий одразу грати на високому рівні.
Рамірес
21 річний опорний півзахисник, який 2021 рік провів в оренді за РБ Брігантіно. Належить він Байя. Гравець, який дуже близький весь час до систем РБ. У Базель. Але не зарекомендував себе на викуп контракту. Хоча грав за основний склад швейцарської команди. Рік він провів у системі РБ і за цей період зіграв більше 60 матчів. Міцно закріпився в основі свого клуба. Показав себе з найкращого боку. І тепер визначається доля гравця на наступний рік. Нетиповий опорний півзахисник через те, що достатньо швидкий в ногах, має удар з обох ніг. Любить підключатись до атак. Має хорошу швидкість. Достатньо жорсткий у силовій боротьбі. Потенційно він може вирости в достатньо сильного гравця.
Дійсно цікаво подивитись на те, якою буде ця трансферна зима. Чи будуть зроблені висновки і які? Наскільки оновиться склад і за рахунок яких гравців? Чи будуть усунуті вузькі місця або можливо їх стане навіть більше? Чи буде збільшуватись вплив Васильєва на трансферну компанію Динамо? Яким буде основний вектор і чи буде він взагалі? Все керівництво мовчить. Президент, головний тренер. Всі не хочуть спілкуватись і розповідати про плани, рішення, висновки. Буде спокійно і тихо чи буде переворот і агресивна компанія? Поки все розпочинається бомбічно весело.
Дякую за увагу!_
-
Shurman1988
- Опытный писатель
23.12.2021 09:37
Гідні кандидати. Було б дуже добре когось з них підписати! Дуже цікавий матеріал!!!
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
20.12.2021 13:36
Без полузащиты никакие форварды не помогут. А ее у нас нет как целой линии. Вообще нет.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.12.2021 21:57
Ви же знєте, що схемам і принципам побудови гри Луческу не приділяють багато уваги аналітично. Динамо в яку схему грає? 4-4-2 чи 4-2-4? А може у 2-4-4? Я все ж думаю, що Луческу хоче грати у 4-2-4. Та от із потужними командами поки ми так зіграли лише вдома проти Баварії. Більше ми граємо таки 4-4-2. І тому ічторія про півзахист - складний
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.12.2021 21:59
складний момент. Чи відповідає Сидорчук вимогам цієї моделі? На мою думку відповідає частково. Більше у моментах руйнування. Можливо, що підримці атак. Але тут він показує свою найбільшу ваду - слабкий рівень технічного оснащення, через що не знаходить нестандартні ходи, обираючи найпростіший. Він то і призводить до обрізок, бо Сидор починає думати і його накривають. Динамо еволюціонує власним шляхом. І за цим розвитком цікаво спостерігати.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
20.12.2021 22:05
Полузащиты у нас нет ТЕХНИЧЕСКИ. А не по причине "неправильной расстановки". Говоря проще, индивидуального мастерства нет.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.12.2021 00:25
Це знову таки питання достатньо складне. У Шапаренка індивідуальна майстерність на дуже високому рівні. Настільки високому, що він дозовляє собі прокидати м'яч між ніг де Йонгу в гостьовому матчі, а нідерландець рубати Миколу і отримувати жовту за фол, бо Шапа його регулрно розкатував. Сидорчук - да. Його індивідуальна майстерність, м'яко кажучи, не вражає. Але сучасний футбол - симбіоз тактики і майстерності. І тактика буває дієвою і без надзвичайної техніки.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
21.12.2021 00:33
Полузащита работает в том случае, когда ее участники обладают мастерством для быстрой игры в пас. А Шапаренко играется с мячиком. Что вы сами и подтверждаете. Впрочем, когда речь заходит о его действиях на поле, всегда возникает образ индивидуальной игры. Именно она и разрушает среднюю линию.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.12.2021 11:06
Ні, Шапаренко абсолютно не грається із м'ячиком. Він грає в 95% випадків в дотик-два максимум, у більшості випадків - активне просування вперед. І лише коли він бачить зону, то починає тащити. Це установка. Коли тащить, то обігрує один в один. І це завжди ефектно і евективно, бо він майже не робить втрат. А за рахунок прорив робить чисельну пкеревагу. І з кожним матчем обрізок все менше від нього. Проблема у тому, що його партнер по центру півзахисту повільний і дуже довго приймає рішення. Це при тому, що Луческу все ж вдалось покращити якість роботи 30-ти річного гравця на прийомі, максимально зменшивши підсоток накривань і обрізок. Але Сидора і далі накривають. Рідше але проблема залишається. Потрібен більш кваліфікований гравець в пару до Шапи.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
21.12.2021 12:05
Шапаренко не линия полузащиты, он просто Коля Шапаренко - сам по себе.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
21.12.2021 22:12
Футбол у 1975 і футбол у 2021 - абсолютно інші принципи. Жити минулим - не мати майбутнього. Шапаренко - не просто Коля. Це гравець основи Чемпіона України, Національної Збірної і найкращий гравець Динамо у цій ЛЧ за оцінками змістовності гри. Може це і скромно. І абсолютно не вражає багатьох. Він відповідає всім принципам сучасного півзахисника. І стабільно прогресує. Тому легко принизити будь-якого гравця. Але я не бачу в Україні кращого півзахисника на його позиції і близько ні на дорослому рівні, ні на рівні дитячої елітної ліги.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
21.12.2021 22:40
Понятно: опять та же песня - на мотив "устаревшего футбола".
- 0
-
Vasiliyi вася(Vasiliyi)
- Эксперт
19.12.2021 12:04
Президент и тренер пообщались и наступила тишина.Интересно не перед бурей ли.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.12.2021 13:57
Поки тиша і бурями не пахне навіть. Але побачимо. Все може бути.
- -1
-
(atdirmaq)
- Наставник
19.12.2021 17:26
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.12.2021 19:14
А ви знаєте, що ІМС повністю поклав 5 нових надсучасних полів прошитих ниткою? Кожне поле коштує як трансфер Раміреса. Знаєте, що клуб придбав новий автобус? А те, що на базі будується сучасний фітнесс центр на тисячу квадратів? А те, що манеж був капітально реконструйований і декілька днів тому відкритий? Як думаєте, а скільки це інвестицій? За моєю скромною оцінкою точно більше 10 млн євро. Це інформація про капітловкладення.
- -2
-
(atdirmaq)
- Наставник
19.12.2021 20:11
- 1
-
Стугна
- Опытный писатель
20.12.2021 11:58
На Альберто уже ценник немалый.Бразильская пресса пишит ,что Зенит предложил якобы 15 мл+ 3 мл бонусов,но бразильцы просят 25 мл.Таких игроков надо покупать на стадии начала роста- а для этого надо иметь отменных селекционеров,которые могут разглядеть в игроке потенциал.В Динамо это большая проблема.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.12.2021 22:03
Ви вважаєте Салаха форвардом? Дивно. Він фланговий вінгер. Ніякий не центрфорвард. Інвестиції в інфраструктурі - фундамент. Я сподіваюсь, що далі будуть інвестиції у склад. Ви ж помітили, що Луческу за 1,5 роки перепідписав контракти із більшістю гравців основи? Навіщо? Підняв всім зп, змінив структуру виплат, зробивши більший акцент саме на преміях. До чого він готує склад? До приходу більш дорогих футболістів із хорошим рівнем зп і мотивацією у вигляді премій, як головних у структурі індивідуальних доходів. Це важливо розуміти.
- 0
-
(atdirmaq)
- Наставник
19.12.2021 08:53
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
19.12.2021 13:56
Можна філосовські до цього ставитись. Юрі Альберто давно відомий. І якщо б його купували 2 роки тому, то він би не менше 20 млн вже тоді коштував, бо був лідером збірної 17-ти річних. В 20 його можна було вільним агентом підписати. Але не думаю, що агенти б нам це дозволили. Він просто виправдовує свої аванси зараз.
- -1
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
21.12.2021 23:37
Не только в селекции дело. Вот сейчас вроде идет речь об интересе к Довбику. Отличный вариант на сейчас с перспективой хорошего заработка в будущем. Только вот почему-то наш президент, как мне кажется, считает что Довбик должен пешком из Днепра в Киев прийти только за информацию об интересе к форварду, но никак не тратить на него 12-15 лямов. А если бы был он нормальным бизнесменом, то понимал бы что это на данный момент лучшее вложение денег, с последующим неплохим заработком и пользой для своей команды сейчас. А он все продает Витю за 30+ и считает себя серьёзным футбольным менеджером. А вы говорите селекция...
- 0
-
(atdirmaq)
- Наставник
18.12.2021 20:19
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:45
Густаво - той гравець, який вміє тащити м'яч. І швидко приймати рішення. Він найкраще підходить під сьогодняшні принципи Луческу. Маурісіо - яскравий, агресивний атакуючий гравець. Рамірес - універсальний боєць. Луческу таких любить. І пас у нього, удар на пристойному рівні. Кожен з цих гравців різний. Вони можуть цілком грати одночасно втрьох на полі.
- -2
-
Олег Киянин(Fan-777)
- Наставник
18.12.2021 20:14
Сколько можно предлагать этот "бред"в лице бразильских игроков для Динамо???Ну неужели всем не понятно,что Динамо никогда не будет играть как шахта будулая...Никогда!!! И что скажите потом делать с этим"хламом",когда будулай наконец-то сдрыснет???Кто скажите из его приобретений усилил Динамо??Это бесполезный и тупиковый вектор развития!!!
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:41
А як же Вітіньо? Навіщо його купили, якщо це тупіковий вектор?
- -2
-
Болельщик
- Опытный писатель
18.12.2021 17:17
Яким буде основний вектор і чи буде він взагалі? Все керівництво мовчить. Президент, головний тренер. Вот это Вы правильно подметили!Не помешало бы президенту клуба Суркису дать интервью журналистам и рассказать какая будет трансферная политика у клуба-какие задачи у клуба на 2022 год и что необходимо предпринять под поставленные эти задачи!!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:40
Так, час вже щось розказати їм обом. Але поки мовчать.
- -1
-
вадим олефир(dimva)
- Наставник
18.12.2021 16:29
Для всього цього добра потрібно бабло-бабла немає-на цьому все-виглядаєм гравців таланту Шапи в дублях Динамо-це найреальніший розклад на сьогодення -так як бабла немає
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:36
Немає в дублі талантів на позицію Шапи. І в молодших командах теж не помічаю я. Хоча талантів вистачає. Але на інші позиції. У нас говорять про Нещерета вже роки 4. Я теж говорив. Але от є один гравець команди U16 переведений в цієї осені U17. І прізвіще у цього гравця Суркіс. Це важливо запам'ятати і Нещерету також. І воротар то дуже перспективний. За досягненнями, а не за прізвіщем.
- -1
-
Анатолій Паламарчук
- Наставник
18.12.2021 11:48
Цікаво інше, яке місце Васильєва в системі Динамо? Партнер? Віце президент? Представник спів власника? Не забуваємо і про інше, за менш як пять з половиною років, Динамо буде святкувати сторіччя, і в рік день народження потрібно не просто стати чемпіоном в Україні, але і показати себе в Європі. А для побудови чемпіонської команди, часу лишилось не багато
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:30
Так, дуже цікава його роль. Він вболіває за Динамо все свідоме життя. І от вирішв допомагати. Якою буде роль у подальшому - і є головне питання. Але він точно цікавіше за Шаблія.
- -1
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
18.12.2021 10:40
Дякую. Цікаві рекомендації. Атяк Ви дивитесь на таке: перспективних молодих маємо чимало у себе. А от з досвідом поки проблема, і це показала Ліга Чемпіонів. Підсилення для ДК вже потрібно. Тому не зле взяти гравця під28- 30 з досвідом у центр поля. Такі випадки в ДК були. Біля них і молоді змужніють...
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:28
Я ж лише запитую, а не натякаю. Мене цікавить стратегія. Наших талановитих грвців дійсно достатньо. Але у чому різниця? Той же Густаво в 19 років вже має більше 40 матчів на рівні бразильської Серії А, а це турнір рівня франзуцьської Ліги 1. Наші ж таланти грають у дублі, або у Чорноморці чи Десні. Булєца - дійсно єдиний гравець із практикою. Та Булєці вже 22, а Густаво тільки пару місяців тому виповнилось 19. В цьому вся різниця. Досвідчені - та ніша, в якій Луческу поки не помічений. Можливо це зміниться вже цієї зими.
- -1
-
Сергей Сыкал(tungus)
- Опытный писатель
18.12.2021 09:46
Очень интересные у Вас подборки, только похоже Суркис не заходит на этот сайт)
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:25
Васільєв привіз в Динамо Самба Діалло. Ви ж знаєте хто це? Нещодавно він привіз в Динамо ще одного гравця, алжирця з Монако. І, так кажуть, що Динамо може цієї зими підписати ще 2-х гравців Васільєва.
- -1
-
Сергей Сыкал(tungus)
- Опытный писатель
18.12.2021 21:45
Не слышал, спасибо.
- 0
-
несерьёзный Лимонович
- Наставник
18.12.2021 09:41
Ещё одного Рамиреса ДК не выдержит.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 21:23
Чому ж? Є достатня кількість достатньо непоганих Раміресів))
- -1
-
GB
- Опытный писатель
17.12.2021 23:20
Дякую автору, завжди цікаво читати Ваші пости.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
18.12.2021 00:06
Навзаєм дякую!
- 1
Еще комментарииЯ не отрицаю наличие техники лично у него. Но полузащита как линия строится на других принципах. У нас много примеров подобных построений - начиная еще с середины 60-х годов прошлого века. Лучший "мост" за всю историю клуба - это, конечно, 1975 год.
А сейчас "мост" отсутствует как таковой. Без него хоть Месси сюда приведи - толку все равно не будет. Проблема эта началась задолго до прихода Луческу. И будет ли она решена при нем, пока неизвестно. Все эти точечно-позиционные приобретения не будут работать без основы, без "станины". Какой там Сидорчук - с его-то скоростью: и говорить несерьезно. Тем более, что он тоже склонен к индивидуальной игре. Впрочем, как и все это поколение: как начинают в школе с обводки стоечек, так потом всю жизнь этим и занимаются. Никто не учит основе основ, то есть пасу. А без него полузащиты не будет никогда.
Тогда ждите, когда одиночные таскатели мяча на "позициях" принесут вам долгожданный результат.
Но смею вас разочаровать: пока в Динамо не будет сформирована полузащита, конструирующая быструю игру за счет динамического паса, вы будете наблюдать то, что есть. Ибо футбол - это такая командная игра, которая создается игрой без мяча - хоть в 1975-м, хоть в 21-м веке. Вот если футбол поменяет свое естество и станет одиночно-позиционным, тогда и Шапаренко пригодится.
Мантры об "устаревшем футболе" - это жестокий самообман. Из него ни футбола, ни его результатов не будет - никогда. Вот уже отменили удары по воротам с любых дистанций - поставленные, акцентированные, в одно касание, заменив их мелкими передачами и попытками завести мяч в ворота. И опять же сами себя убеждают, что бить по воротам сильно и в одно касание - это "устарело". Вот и игра в пас тоже "устарела". А что же ново, свежо и, главное, современно, что превосходит тот футбол? Ответ наготове: таскать мяч, как это делает Шапаренко. Еще лучше - без конца пасовать мяч назад, причем из обязательно стоячих "позиций", накручивая километраж и бесполезную массу ТТД: мол, в "устаревшем" такого "плана по валу" не было - поэтому нынешний футбол превосходит бывший. Но тогда надо определиться, чего вы хотите: или устаревших результатов как в былом футболе, или убогой имитации футбола, с его ничтожными результатами - как в нынешнем Динамо. То и другое одновременно не получится.
Не получится потому, что... Впрочем, нет ни смысла, ни необходимости ходить по кругу.
учетная запись этого пользователя была удалена
Стосовно форвардів, то скажіть, а чому МанСіті, Ліверпуль, Барселона, ПСЖ... грають без класичного центр форварда? Так, у них є в ротації Ікарді, де Йонг, Оріггі, але це глибокий запас. Чому Баварія має лише Лєвандовського, а Реал лише Бензема? Я про класичних центр форвардів. Може на сьогодні це величезний дефіцит? Перевелись якісні центральні форварди. Штучний товар. Це те, що всім треба знати. Хоча може це тенденція грати групою атаки, без центрфорварда. Бо той же Безема грає з глибини і по всій ширині.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Не постесняюсь спросить, промелькнула фамилия Васильев, а кто это? И какое у него влияние на неокрепшие умы?
Очень хорошая тенденция, я так думаю)