Пам’ятаєте, коли звільнили Шовковського скільки було захоплюючого лементу у багатьох з нас щодо того, що нарешті Динамо буде очищено від старих «пер..нів», які лише заважали розвитку талановитої молоді, а Костюк, як месія, поверне оглоблі клубу від катання м’яча до швидкокрилих гольових атак. Та й сам Костюк щиро говорив про щирий футбол від динамівських канонів: про швидкі атаки флангами, про передачі в карний майданчик, де молоді та талановиті динамівські форварди будуть вантажити голи бочками.
Та як завжди склалось, не так як чекалось (чи очікувалось, чи хотілось).
Не знаю як в кого, але в Костюка, здається, прозріння прийшло лише через півроку. Він очевидно зрозумів, що ті "таланти", яких він виховував і викарбовував, на яких він хотів спертись, ні до талантів не доросли, ні здібними всіх можна назвати. Закон життя і буття безжальний: посередність виховує лише посередності.
Нарешті, здається, Костюк зрозумів, що можна ганятись по полю скільки завгодно, але без осмиленних дій в ворота залітають лише «дурачки», яких в житті вистачає з головою, а на футбольному полі конче бракує.
Нарешті, здається, Костюк зрозумів, що на полі потрібні не тільки завзяті бійці-бігунці, які луплять м’яча куди завгодно, тільки не туди куди потрібно, а й інтелектуали, які не на хід вперед, а на порядок, знають як відбудеться дійство і розуміють суть атаки.
Нарешті, здається, до Костюка дійшло, що кроси в карний майданчик - це кроси–авось, бо коефіцієнт карної дії від цих кросів нижчий, ніж ККД парової машини Ползунова, не кажучи вже про Уатта.
І прийшлось Костюку після двох відчутних до зубовного скреготу ляпасів наступати на горло власної пісні про швидкі фланги і перед грою Зорею витягувати з нафталіну Буяльського, якого тут більшість динамоманів списало в далекий утиль, ставити його в пару з Шапаренко, підпирати їх Бражком. І центральна вісь заграла, як скрипка: звичайно не Гварнері чи Страдіварі, а лише як Ностальгія московської фабрики.
Не знаю, що буде далі, не знаю. Але розумію одне, що якщо витягнути з цієї позиції Буяльського і гра рухне, тому що інших митців у Костюка немає. Від слова зовсім. Навіть Піхальонок, який більш-менш розуміє гру, страждає від недостатнього розуміння гри між лініями, яке так потрібно в нашому автобусному футболі. Стихія Піхальонка – це довгий точний пас у відрив нападнику. Але коли ти на половині поля суперника володієш м’ячем 60…70% і там розвернутись тяжко, то до довгих пасів діло не доходить і не дійде.
Буяльський – це приклад особистості, без якої від історії залишаються лише плітки в небуття. На жаль таких особистостей у нас один – два і все… Зате коробкових, тимчиків, біловарів, попових, вівчаренків і їм подібних в нашому футболі навіть не жменя, а повний мішок. І цей мішок є наслідком того, що Костюк, Пономарьов і їм подібні все своє життя виховували не гравців, а туполобих проте міцних бійців, якими можна командувати. Однак перемагати з ними можна лише собі подібних. На жаль до них це доходить пізно, та якщо і доходить…
З повагою,
Скіф.
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
23.04.2026 19:29
Еще раз перечитал, но так и не нашел ответа на внешне простой вопрос: личность в футболе - это только тренер? Я вот помню времена, когда болельщики заполняли трибуны и первым делом интересовались: такой-то игрок примет участие в игре - ведь без его личности команда не команда (речь далеко не только о Блохине)?
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
24.04.2026 06:29
Ви не читали...
- 0
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
23.04.2026 13:57
Давайте апеллировать только фактами. Кто сказал, что игрок Буковины потерял сознание? Второе, Матвей, с его слов, спросил о самочувствии, в ответ услышал "голова сильно болит". Третье, Пономаренко поднял руку, что бы обратить внимание на лежащего игрока. Решение за судьей вне поля и главным. В итоге, давайте не будем мусолить дальше эту тему. Что Костюк "наконец понял", как пишет автор, знает только Костюк. Перестроить игру команды, "не поле перейти". Тем более это касается введением новых игроков. Что из этого выйдет, мы увидим позже. Может да, а может и нет. Факт в том, что меньше стали катать мяч, исключение игра с Карпатами, больше стали уделять внимание контр-атакам - последняя игра, как пример. Короче, есть желание отойти от тягомотины, которую мы видели на протяжении последних лет. Выйдет или нет, это зависит от мастерства самих игроков (здесь проблема) и квалификации тренера. У нас все впереди, что бы посмотреть, что из этого выйдет. Не надо заранее падать в трюм, как говорят моряки.
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
23.04.2026 08:39
У футболі найголовніше думка! І тільки потім виконання. А її джерело - тренер в першу чергу, і потім гравці, які перейнялися ідеями тренера і на тренуваннях не шкодували сил щоб до автоматизму відпрацювати дії на полі. На жаль в Динамо думками і не пахне, після Лобановського, все відбувається майже як у дворовому футболі, футболісти грають, якщо це слово ще підходить, як виходить, розрахунок на випадковість. Єдине де думка проглядається, так це фінансова сторона контракту гравців. Тут відчувається бажання відхопити від динамівського пирога шматок побільше. Так що не варто дивуватися місцю в таблиці та й сама гра давно не викликає насолоди, занадто все на полі примітивно і нудно.
- 0
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
23.04.2026 18:08
Источник мысли у футболиста это не тренер, а то, что у него в голове. Содержимое головы зависит от природы, а не от квалификации тренера. Например у Буяльского и Тымчика были одни и те же тренеры на протяжении долгого времени...
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
23.04.2026 02:53
Дякую. З вашими гостями дещо посперечався - з Вами - не буду. Ми однодумці.
- 0
-
Alex Shunyk(DIARO)
- Наставник
22.04.2026 23:59
Погоджуюсь з автором, але на особистості не варто переходити. Вони грають так як можуть. Це їхній рівень. Захист - канава і це не лише про захисників (хоча їх це стосується найбільше) Коли ми кажемо, що Нещерет герой матчу проти першолігової команди, то яким би не був рахунок, а сказано багато
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
22.04.2026 18:56
Лень проверять, но не этот ли автор и половина комментаторов под ним через матч писали, что Буяльский это футболист-невидимка?))). Чемпионы по переобуванию))).
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
22.04.2026 19:24
Перевіряйте, не лінуйтесь.
- 3
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
22.04.2026 15:16
Абсолютно согласен с вами по поводу роли Буяльского в атакующих действиях Динамо. С ним команда совсем подругому, осмысленно начала атаковать. Более того мяч стал задерживаться в штрафной соперника. Не знаю пришел Костюк к этому сам или Виталик был не в форме, но с его появлением на поле пропала предсказуемось в атаке Динамо. Что касается Пихаленка, то он довольно прямолинейный игрок. "Закрутить" так как Буяльский он не может. Проблема на следующий сезон найти игрока и наиграть на место Виталия, ведь ему уже за тридцать и сезон он весь не потянет. Ну, а кого вырастил Костюк, того и вырастил. Он ведь не один старался. До него у игроков были другие тренеры и они закладывали навыки этим ребятам в детстве. Вот и заложили то, что мы видим.
- 2
-
Valentin
- Начинающий писатель
22.04.2026 14:32
Вся проблема в тому, що ї молодь, ї сам Костюк покі звикають до гри в премьер-лізі. В молодіжці всі ігри їдуть на зустрічних курсах, там грають у відкритий футбол. В УПЛ це, в основному, "автобус". Зверніть увагу, коли динамівці відкривають рахунок, чі подвоюють його, то суперник відкриваеться ї тоді команда грае на швидкістях ї доводить рахунок до розгромного. А в тій системі, що грають в УПЛ потрібен такий ігрок як Буя, який вміе тонкими передачами дати точний пас партнеру.
- 2
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
22.04.2026 13:42
Мои взгляды на футбол и футб менеджемент несколько отличаются от взглядов пана СКИФА.
- 1
-
misha pevzner(mishap.51)
- Наставник
22.04.2026 13:54
Может я ошибаюсь,но в последних двух играх заиграл таки Шапаренко,о ком даже стали забывать. Будем надеятся что это надолго!
- 1
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
22.04.2026 15:26
Всегда вопрос в потенциале. Коля из тех кто может и умеет, а вот почему проваливается периодически-это уже другой вопрос.
- 0
-
Major Just
- Наставник
22.04.2026 18:17
Совершенно не ошибаетесь. При Костюке все подтянулись. И Шапа, и Буя, и др.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
22.04.2026 15:02
Но увидеть, что игрок соперника потерял сознание ( плохо ему !!! ) и побежать забивать.++++++++++++
- 6
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
22.04.2026 15:37
Бред про индианцев. Вы бы сейчас так писали, если бы игрок на поле , не дай бог , помер ?
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
22.04.2026 16:25
Особо повеселило вот это
- 4
-
Володимир _W
- Наставник
22.04.2026 17:29
Врешті Пономаренко й зупинив гру, вибивши м'яча за лицьову лінію
- 4
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
22.04.2026 17:34
=== й зупинив гру, вибивши м'яча за лицьову лінію............. между двух штанг )))
- 5
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
22.04.2026 20:16
Ну может Вам и весело, но не уверен, что так же весело близким этого пацана. Слава богу, что это не переросло в трагедию.
- 1
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
22.04.2026 21:51
Да мне весело, когда люди тулят абсолютные глупости с совершенно умным лицом.
- 3
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
23.04.2026 02:48
Хотів було заперечити вашому опоненту стосовно провини (як він стверджує) Біловара щодо втрати свідомості Буськом - але вирішив не дублювати. Тільки поставлю "+"
- 4
-
Володимир _W
- Наставник
23.04.2026 10:02
Цю чутку про Біловара запустив в своєму коментарі Мирослав Ступар.
- 1
-
alex 69
- Наставник
22.04.2026 16:13
Що такого показує Шола за щоб грати замість Редушка? Якби він щось з себе представляв Фламенго не продав би його Динамо за 344 тисячі євро черкз рік після того як купили його в Ремо Старс за 450 тисяч євро.Шола зіграв в усіх турнірах за Динамо 932 хвилини і забив два голи.Редушко 804 хвилини,два голи і два асисти.Костюк випускав Огундану в кубковому матчі з Інгульцем.Той відбігав перший тайм,нічого не показав,був замінений на Редушка і Динамо двічі забило.Також виходив на останні двадцять шість хвилин проти Металіста,також нуль.
- 2
-
Major Just
- Наставник
22.04.2026 18:13
Тут проблема у людини з баченням гри і гравців.
- 2
-
Major Just
- Наставник
22.04.2026 18:04
Цитата: "А вот эта вся возня с редушко , Коробовым, Захарченко,,, это просто мишиная возня. ОНи не тянут, от слова-"совсем"."
- 3
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
22.04.2026 20:48
У Вас нет проблем с адекватным восприятием реальности ? Просто посмотрите статистику команды Костюка,,, И сравните с первыми сезонами Луче и Сашо. И да, посмотрел символическую сборную, с Редушко-игроком Полисся, вот это точно повеселило. Вот эти вот все эксперты , они точно сидели и отсматривали все матчи лигы ? И да, я не вижу в Костюке тренера какого либо приличного уровня, как и в Редушко -будущей "звезды". Брагару-2, в лучшем случае. буду рад если ошибусь.
- 1
-
Александр akatiukha(AKatiukha)
- Старожил
22.04.2026 20:27
"Но увидеть, что игрок соперника потерял сознание"
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
23.04.2026 02:42
"Руслан вытащил два подряд, а мог и пустить- совсем необязательный сейв"(с)
- 0
-
Yevhen Bo
- Начинающий писатель
22.04.2026 13:13
Як на мене, найбільша наша проблема зара в захисті. Я такої слабкої оборони не пам'ятаю. Якщо нам стільки проблем створює команда з Першої ліги, то в Європі нам напихають смальця аж бігом.
- 2
-
Major Just
- Наставник
22.04.2026 13:05
Буяльський почав бігати, боротись і грати на межі своїх можливостей в команді Костюка.
- 1
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
22.04.2026 12:52
Вот уже девятнадцатый год толкую о том же самом на этом сайте. И сколько раз здесь отвечали догмой о "баранах под управлением льва" - не счесть. И ведь до сих пор отвечают...
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
22.04.2026 17:47
Зеленка (со Стены)
- 4
-
Олег Олег
- Эксперт
22.04.2026 21:08
Дон Кихоту нужны мельницы. В них смысл его, извините за выражение, экзистенции.
- 2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
22.04.2026 22:03
Олег Олег
- 2
-
Седой (Григорий)
- Старожил
22.04.2026 22:25
Брехня повинна бути "зеленою", тоді люди почнуть їй довіряти. Лобановський відверто сміявся над "іскреннім фудболом" Малофєєва і Зелений це чудово пам'ятає. Хоча ... Так от, Алєйніков був у складі збірної СРСР під керівництвом Лобановського аж ОДИН із усього "іскреннього фудбола".Є така стародавня басня, якщо баран пише (б'ється) про нові ворота раз по разу, то ворота встоять, а баран ніт.
- 0
-
dmitry dmitry(Dmitry55)
- Наставник
22.04.2026 12:25
Щирий футбол винайшов не Костюк і навіть не Лобановський. Ви не гірше за мене знаєте хто.
- 2
-
Седой (Григорий)
- Старожил
22.04.2026 12:22
Я так розумію, що якщо тренер особистість, то і в його команді будуть футболісти особистості. А якщо в коуча очі, як в побитого собаки, то про особистість мова йти не може. Що тут первинне, що вторинне я не знаю. Питання для мене, як про ту курку та яйце. Апропо, тут в різних блогах почало все частіше звучати магічне слово "крос" та його вплив на розвиток сучасного Динамо. Що таке "крос" в боксі, я знаю років з одинадцяти (все-таки став КМС ще за совєцьких часів), а от що воно значить у футболі і чому так важливий той крос і чим він відрізняється від довгої та точнісінької передачі, я не пойняв. Як пишуть на загороджувальних стрічках американські копи "Ду нот крос"
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
22.04.2026 11:34
Сорок хвилин тому стало відомо, що Ребров, залишаючись віцепрезидентом та членом Виконавчого комітету УАФ перестав бути головним тренером збірної.
- 0
Еще комментарииА сегодня об игроках-личностях даже не упоминают. Мне-то причина такой перемены во взглядах абсолютно понятна: футбол "ушел далеко вперед", причем в первую очередь от игроков-личностей. Вот потому всё и сводят к личностям тренеров. Однако их не то что в нынешнем киевском Динамо, но в европейских клубах с очень громкими именами теперь меняют едва ли не по графику.
Имели бы мы историческую личность В.В. Лобановского без тех игроков-личностей, ага...
Вот почему любому очередному тренеру Динамо после В.В. Лобановского лично я всегда сочувствовал: заложник и даже своеобразный "смертник" - что неизбежно при таких игроках. Именно по этой причине категорически отстранялся от нападок на тренеров сборной Украины. И продолжу такой подход впредь: без игроков-личностей тренера всегда принесут в очередную жертву.
Не обманювайте себе....
Я писав, що "Буяльський – це приклад особистості, без якої від історії залишаються лише плітки в небуття".
Хіба що зауважу: кричав я криком тут рік тому "Суркіс, купи Твердохліба на заміну Буяльському!" Але... Ну, і сам Твердохліб прогадав, перейшовщи до Пономарьова....
Бо як там в Біблії "«Кожна праця приносить користь; пуста балаканина — голод»
НО сегодняшний блог -это квинтэсенция того, что я вишу в коментах с момента смены ГТ на Костюка.
Ну и несколько штрихов к всему этому.
Вернув Бую и Шапу , Костюк оставил на банке Михайленко. А именно на нем у САШО держался баланс в обороне. Но еще не вечер. Спасать то должность надо. Кроме того , незамеченным прошло возвращение Кары. Без блеска, а Вы попробуйте в таком возрасте выйти на поле после длительной отсидки на банке. Но для ЧУ , Саша круче всех Тымчиков и Коробовых вместе взятых, увы. Следующий -Каба, если восстановится- требуемый результат не оставляет Костюку выбора.
Теперь немножко о Костюке- об осознал. Он не может осознать-у него в арсенале нет иного футбола, чем тот, в который играло Ю-19. То енсть сегодня команда играет в два футбола- от Костюка, "бей беги" , и от Буи и К- как умеют. С Буковиной прошло. НО !!! 5 ?? сейвов и кураж Нещерета !!! А что бы было, если бы забила Буковина первой ? Руслан вытащил два подряд, а мог и пустить- совсем необязательный сейв. И если бы судья был не "днищем " а остановил игру, когда пацан потерял сознание и не было бы первого мяча ???
Назначение Костюка-это не о ГТ, это об концепции- "нет денег".
В современном футболе, и в мире , и у нас, ГТ должен уметь лепить команду используя тот ресурс, котрый ему доступен. Подбор игроков под концепцию- роскош даже для больших клубов. А вот эта вся возня с редушко , Коробовым, Захарченко,,, это просто мишиная возня. ОНи не тянут, от слова-"совсем". Сравните хотя бы Волошина и Редушко. А на банке сидит Шола- но как с ним работать дескому тренеру- Шола же не знает ни украинской, ни "трофейного"..
И я категорически не вижу в футболе от Костюка того, динамовского футбола , образцом которого было ДК-86 ( для меня).
Что будет дальше ? Я не берусь ванговать. Найдут Суркисы деньги и смыслы для развития ДК, получим нормального ГТ, который слепит команду из того, что есть. Не найдут- оставят Костюка, уговорят Ярмолу- он уже в матче с Буковиной немножко рулил со скамейки... И я не думаю, что Суркисы не понимают всего этого. Но денег НЕТ,
И да, немного о "звездочках" , котрых кто то сделал сразу лидерами.
Коробов. Отличный игрок в систему Пономарева, но ни разу не крайгий защитник. Шансов играть ПЗ у любого ГТ, кроме Костюка-ноль.
РЕдушко. Охохо... С моей тз, его убьет остутствие "футб мозгов". Ну не вижу я там футб интелекта, а его не натренируеш. Брагару дубль-2. Только тот в защите много эффективнее работает. Он на порядок не дотягивает даже до Волошина, хотя да- того пестовали Луче и Сашо, а этого Костюк...
Матвей. Мда. Может что то и вырасти. Но учитывая околофутбольный и интелектуальный бекграунд...
Ехать 245 и снять и выложить в инет... Ну это ладно. Но увидеть, что игрок соперника потерял сознание ( плохо ему !!! ) и побежать забивать.... Не знаю, у меня это вызывает ступор, хотя там, конечно , накосячил судья , в первую очередь. Но тем не менее.
Ребров ушел в отставку. Видимо "кумовья" обьяснили, что портить им карму не по феншую. Но у кормушки остался, тяжко будет новому ГТ,
Ребров- яркий пример, как про,,,,ть весь авторитет и уважение неадекватными поступками.
Ну и пример того, что неплохой клубный ГТ , ни разу не гарапнтия для успешного ГТ сборной..
Кто следующий ? даже боюсь ванговать, учитывая специфические критерии от "назначающих" и "выбирающих"...
Уххх, че то обо всем...да ладно, всем добра и тихой ночи.
А нет: один аболтус все-таки есть - это тот, что накрутил себе барашки на голове. Ну, ему пофиг по понятным причинам.
Проблеми індіанців шерифа не хвилюють. Якщо втрата свідомості не хвилювала Буковину, то чому це повинно хвилювати Пономаренко. Бусько, який втратив свідомість, грав лівого захисника. І по феньшую саме він мав вкидати той аут. Тож гравці Буковини мали хоча б подивитись де він там є. Це на тему що вони не могли бачити.
Пономаренко: — Я підійшов до гравця «Буковини», який лежав на газоні, запитав, що з ним. Він сказав, що все добре. Кажу суперникам: «Вибийте м’яч». А вони не зробили цього, попри те, що в них було дві такі спроби. Після цього наша команда відібрала м’яч і побігла в контратаку. Я ж не буду стояти — побіг та забив.
И да, Пономаренко- здесь "третий номер", остановить игру обязан был арбитр. С моей тз, вот это вот тянет на пожизненное для арбитра, а не проколы Шурмана. Ну а то что игроки Букоыины, дебилы, его равзве оправдывает ? С тз формальной футбольной фемиды , Матвей сделал все правильно. С тз нормальной человеческой эмпатии... судите сами. Наличия эмпатии и мозгов никто не отменял. Симуляция при атаке своей команды ? Серьезно ? Чувак упал, в эйфории говорит, что с ним все -ОК, и это норм ? Именно Пономаренко мог и должен был остановить игру выбив мяч. То что произошло, просто соответсвующе его характеризует, для меня не в лучшую сторону.. Вспомните историю с Гусевым, историю сч датчанином ( Эриксон , кажется..) И слава богу, что закончилось , как закончилось...
==Именно Пономаренко мог и должен был остановить игру выбив мяч.==
Пономаренко коснулся мяча только один раз после падения буковинца - это было голевое касание !
Лично у меня основные вопросы ко всей скамейке запасных Буковины включительно с тренером, они все видели и не отдали команды своим игрокам вынести мяч даже после сигналов Пономаренко. Эти же вопросы можно адресовать ко всем атакующим игрокам Буковины - они владели мячом после сигналов Пономаренко подольше, чем вся наша голевая контратака.
И судью обвинять тоже тяжело - ежели судьи будут останавливать игру каждый раз, когда какой-то игрок присядет / приляжет без борьбы на поле тогда можно будет забыть о контратаках как таковых.
Останавливать игру должен был любой в кто мог в этой ситуации.
По игрокам и скамейке Буковины- стадо неадекватов, по другому я это оценить не могу, особенно скамейка... Но мы же не о них сейчас ?
Судья- виноват в первую очередь. Там была борьба, насколько я понял с повторов и именно Биловар зацепил локтем, по моему было так- можете пересмотреть, тянуло ли это на нарушение- фиг знает. Но игрок падает и продолжает лежать при атаке своей команды, явно же не симуляция , и было что то, напоминающее удар в голову- по моему сейчас правила напрямую приказывают останавливать игру, ну или как минимум проконтролировать ситуацию. нооо. Здесь судья отсудил так же отвратно, как и весь матч.
Ну и наш герой-Пономаренко. Просто спроецируйте ситуацию на плохой исход и Вы поймете о чем я. Но раз Вам весело, то может и не поймете...
Специально для Вас я попытался найти момент встречи правого крайнего защитника с нашим правым центр-беком Биловаром и потратил на Вас своих минут 20, пересматривая с 10-й минуты и до гола.
Итак, на 17-й минуте матча Биловар славно прошелся по буковинцу с фамилией Груша - тот лежал на газоне, но это был НЕ правый защитник Бусько ! Где то в начале 19-й минуты Бусько действительно встретился с Биловаром - но там абсолютно всё ровно, не нарушений, ни даже намёка на какой то серьезный контакт.
Другими словами, рассказывая про столкновение с Биловаром, Вы откровенно врёте, или пересказываете чью то глупость / враньё. И Ваши слова о пересмотре повторов стоят как шелуха от семечек. Я очень не люблю когда меня вводят в заблуждение намеренно, либо по глупости !
Кстати где-то на 10-й минуте Пономаренко отлежал на газоне где-то минуту держась за лицо, игра шла, мяч пару раз переходил от одних к другим и когда острота владения мячом упала - судья свистнул.
Игрок упал на поле без всякой борьбы (какое-то столкновение Вы придумали сами), ему просто стало плохо ! У него и раньше был подобный инцидент в 2017-ом, он терял сознание на поле, как рассказывают люди. Может спросить у Буковины, а проходил ли игрок мед-обследование ? Какое обследование он проходил (надо знать его диагноз) ?
Ладно, не хочу дальше влезать - оставайтесь при своём мнении !
Або він робить це навмисно - розхитує човен як може: то називає Костюка повним нулем, то лобіює Ярмоленко, то заявляє, що гри як не було при Костюку, так і нема...
ІМХО: вороженьки побачили, що це не дурнички румуна і СаШо з безглуздими перепасовками ззаду, пасами назад від карного майданчика суперника - чого доброго , підсиляться в міжсезоння і тоді кротам доведеться забути про ЛЧ з першого місця. Тому і розхитують човна, називаючи чорне білим.
Вот ответ на ваше видение: "Бражко, Редушко и Пономаренко вошли в символическую сборную 24-го тура УПЛ"
https://dynamo.kiev.ua/news/722584-brazhko-redushko-i-ponomarenko-voshli-v-simvolicheskuyu-sbornuyu-24-go-tura-upl
Вы пишете много - но дурного. Напоминаете раннего Смолового, тот тоже восхищался Кадаром, Кенжорой и хейтил тех, кто приносил пользу Динамо.
Ну к чему разгонять эту ересь. Кто то ляпнул о потере сознания и понеслось. Допускаю, что игроку было не окей. Но ведь с ним общался Мотя. Тот сказал "все в порядке"( со слов Матвея). Руками все время держался за голову аж до погрузки в скорую(гляньте видео). Человек без сознания так не может. А все равно- "потеря сознания". Давайте на нашем ресурсе между собой правду говорить, а не истории от палкинскоахметовского упл тв.
А ви забули про лажу, якої припустився Нешерет в самому деб'юті матчу, як він вже за межами штрафної пішов обводити Дахновського? Тоді та лажа могла стати результативною; на щастя - ні...
Щось особливе він не створив у цій грі. якщо ви побачили щось таке - наведіть приклади на якій хвилині і що саме. запам'яталось тільки як він одного разу майстерня зіграв п'яткою у карному майданчику.
Поставити в один ряд Попова, Тимчика, Коробова - з Біловаром, можна лише маючи дуже велику фантазію)))
"Искренний футбол" по Эдуарду Малофееву высмеивают за его противопоставление футболу Валерия Лобановского. Но мало кто вспоминает, на игроках какого качества он был тогда построен. И в еще меньшей степени вспоминают, что В.В. Лобановский с удовольствием привлекал их в сборную. Вспомните хотя бы Алейникова:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D0%B9_%D0%95%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87
Словом, футбол всегда таков, каковы играющие в него. Но попробуйте втолковать эту элементарную истину тем, у кого опыт наблюдения за бараньим футболом...
Да никто и никогда здесь не отвечал Вам догмой о "баранах под управлением льва". Надо быть полным идиотом, чтобы отстаивать такую догму. Так что, пожалуйста, не приписывайте пользователям нашего сайта этот бред.
Вы абсолютно правы : "футбол всегда таков, каковы играющие в него". Но сколько же можно повторять одно и то же?! Это же всем ясно как белый день, и никто с Вами не спорит. Но Вы раз за разом сокрушаетесь, что никак не можете втолковать здесь элементарную истину - что дважды два - четыре.
На нашем сайте попрошу не выражаться !